abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 23 februari 2011 @ 00:11:48 #51
304381 Loll
recommender bij BIC=goedkoop
pi_93181573
quote:
Op woensdag 23 februari 2011 00:01 schreef rub3n het volgende:

[..]

Is het nou een kartonnen omhulsel of een (gescheurde) envelop?

Was het een plastic pasje?
Enveloppen met pasjes erin, die molt de machine namelijk vaak.

Maar serieus, gebruik even hoofdletters enzo joh. Leest een stuk makkelijker.
nee de envelop was kapot. Ik zou er op proberen te letten.
BAM dit is 3KB
  woensdag 23 februari 2011 @ 00:12:31 #52
304381 Loll
recommender bij BIC=goedkoop
pi_93181602
Wel plastic ja in een kartonnen omhulsel.
BAM dit is 3KB
pi_93181872
ik was effe kwijt :P maar ik ben er ook weer bij
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
pi_93196851
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 februari 2011 11:14 schreef Troeta het volgende:
Verder zijn de contracten bij Collectie prima in orde, dus waarom zou je dat niet doen?
Ik ben zonet dus heen geweest, en ik krijg inderdaad een ander contract.

Qua salaris ga ik er iets op achteruit (van 7,03 huidig naar 6,80). Maar dat vind ik het opzich wel waard, en ik denk ook dat ik bij collectie meer kan werken, en het elkaar daardoor wel compenseert.

M'n zaterdag contract loopt ergens in April af, daarna ga ik onder een nieuwe contract van Collectie werken. Maar hij kon mij volgende week waarschijnlijk al wel 'lenen' van Bestellen. Ik moet tot April nog de post blijven doen op zaterdag.

* Think_Pad is blij :)
pi_93197000
quote:
1s.gif Op woensdag 23 februari 2011 13:30 schreef Think_Pad het volgende:

[..]

Ik ben zonet dus heen geweest, en ik krijg inderdaad een ander contract.

Qua salaris ga ik er iets op achteruit (van 7,03 huidig naar 6,80). Maar dat vind ik het opzich wel waard, en ik denk ook dat ik bij collectie meer kan werken, en het elkaar daardoor wel compenseert.

M'n zaterdag contract loopt ergens in April af, daarna ga ik onder een nieuwe contract van Collectie werken. Maar hij kon mij volgende week waarschijnlijk al wel 'lenen' van Bestellen. Ik moet tot April nog de post blijven doen op zaterdag.

* Think_Pad is blij :)
Gefeliciteerd!
  woensdag 23 februari 2011 @ 14:20:32 #56
100593 Catch_me
Donateur Asielactie 2009
pi_93199228
Weet iemand hier hoe het met flexwerkers geregeld is bij de TNT? Ik zoek werk voor 20-25 uur tot september. Volgens die site hebben ze 3 vacatures die op zich wel in de buurt liggen, maar net te ver zijn om te fietsen.

Krijg je dan reiskostenvergoeding als je post moet voorbereiden/bezorgen in een andere wijk dan je woonplaats? Anders kost het me natuurlijk minstens 6 x per week reiskosten om er uberhaupt te komen :)
Op elke fokker past een bril.
pi_93247373
Ik kom me hier nu ook even melden. Vorige week gesolliciteerd. Ze waren niet heel blij met mij. Afgestudeerd HBO en werkzoekend. Waren bang dat ik gauw weer weg zou gaan, maar vanmorgen toch gebeld dat ik ben aangenomen als postbezorger in Groningen. :)
pi_93247626
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 februari 2011 22:43 schreef carboni het volgende:
Nummer klantenservice 0900-0990 (10 ct per minuut).
Klantenservice is veel beter in het afpoeieren met loze beloftes dan wij, het voetvolk, zijn.
heeft de klantenservice ook een niet-0900 nummer? Ik moet nl. bellen vanuit het buitenland. :(
De wereld verandert niet omdat iedereen het gelijk anders wil, maar omdat er een paar mensen zijn die het anders blijven doen.
(Roos Vonk)
pi_93249148
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 11:44 schreef Essebes het volgende:

[..]

heeft de klantenservice ook een niet-0900 nummer? Ik moet nl. bellen vanuit het buitenland. :(
Dat 0900 nummer is sinds 1 jan, waarschijnlijk doet het oude nummer 058-2333 333 het ook nog wel.
pi_93257738
quote:
1s.gif Op woensdag 23 februari 2011 14:20 schreef Catch_me het volgende:
Weet iemand hier hoe het met flexwerkers geregeld is bij de TNT? Ik zoek werk voor 20-25 uur tot september. Volgens die site hebben ze 3 vacatures die op zich wel in de buurt liggen, maar net te ver zijn om te fietsen.

Krijg je dan reiskostenvergoeding als je post moet voorbereiden/bezorgen in een andere wijk dan je woonplaats? Anders kost het me natuurlijk minstens 6 x per week reiskosten om er uberhaupt te komen :)
Dat hangt af van het contract wat je krijgt. Als je wordt aangenomen als (deeltijd)postbode val je onder de CAO voor TNT en krijg je reiskostenvergoeding en fietsvergoeding. In mijn geval (deeltijdwerker voor 20 uur, wonend op 7 km afstand van de vestiging) is dat ongeveer EUR 37 per maand totaal.
Newman: I'm a U.S. Postal worker.
George: Aren't those the guys that always go crazy and come back with a gun and shoot everybody?
Newman: Sometimes...
  donderdag 24 februari 2011 @ 15:40:46 #61
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_93258398
Komende maand een leuk salaris, mijn 192 verlofuren worden uitbetaald.
En wat een bagger qua HAH deze week zeg, eerst die Gamma-boekwerken, toen die kandidatenlijsten van veredeld plee-papier in de sneeuw en vandaag weer een of ander flutpapiertje.
pi_93259548
quote:
14s.gif Op donderdag 24 februari 2011 15:40 schreef Lastpost het volgende:
Komende maand een leuk salaris, mijn 192 verlofuren worden uitbetaald.
En wat een bagger qua HAH deze week zeg, eerst die Gamma-boekwerken, toen die kandidatenlijsten van veredeld plee-papier in de sneeuw en vandaag weer een of ander flutpapiertje.
Hoe heb je dat voor elkaar gekregen? of heb je ontslag genomen?
pi_93266849
bij onze gemeente zat ook een fout in de stemwijzers...misschien nog een dagje stemwijzers voor ons :P
pi_93278589
Kandidatenlijsten bedoel je?

Oja, de auto (die met die nieuwe bestickering) is weer ingenomen. En wordt overgenomen door de Autounit.

Voor onze wijk hebben we nu een spiksplinternieuwe Peugeot Partner (cruisecontrol, airco, elek. ramen, etc.)! Best lekker! Al eerder gehad zo'n één. Heerlijke auto.

Wel jammer dat tie "undercover" is. Dus geen bestickering. Laten mensen je minder snel voor, geen zwaaiende boeren meer etc. Ja alleen degene die je kennen haha. Maar wel een heerlijke auto. Dus opzich tevreden.
pi_93279348
Ik rij nu precies zo een, 3 uurtjes per dag :)
pi_93279969
Undercover auto's zijn wel ideaal als je wat haast hebt. Kun je ietwat harder rijden zonder klachten ;)
pi_93296575
Koninginnedag is bij de post toch gewoon een vrije dag als ik me goed herinner? :P
pi_93297431
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 09:23 schreef loonytik het volgende:
Koninginnedag is bij de post toch gewoon een vrije dag als ik me goed herinner? :P
Ja.
pi_93301243
krijg morgen iemand in opleiding mee.. wel beetje zuur, want een goede collega is overgeplaatst naar een ander team (tegen haar zin) en nu moet ik meteen al iemand opleiden in haar wijken. Maar ja.. niets aan te doen denk ik...
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
pi_93303370
Via de topicstart mag ik hier mijn vragen neerzetten , ik klink waarschijnlijk beetje geïrriteerd maar ik heb weer een vraag/klacht over TNT.

25.02.2011:
1e afleverpoging niet geslaagd. 2e afleverpoging volgt

Maar de pakketbezorger is helemaal niet langs geweest. De pakketbezorger vertikt het gewoon. Dus mijn vraag is : Is dit normaal om zomaar leugens op te schrijven over dat een ontvanger niet thuis is terwijl die wel thuis is en een vrije dag heeft genomen daarvoor?

Product: Verhoogd Aansprakelijk Zending
Verzekerd: 500.00

Ik heb al zoveel klachten aan tnt gemeld en er wordt gewoon helemáál niks mee gedaan. Ik krijg elke keer te horen van, excuses bla bla bla . Het helpt gewoon niet. Bedankt voor het antwoorden
  Redactie Frontpage / Sport vrijdag 25 februari 2011 @ 13:21:26 #71
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_93303929
Het gebeurt helaas veel vaker ja. Dit soort praktijken zijn geen visitekaartje voor het bedrijf ...
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_93304181
ik snap niet dat TNT hier niet iets meer aandacht aan besteedt. Ze moeten toch wel weten dat een aantal van hun pakketbezorgers er gewoon met de pet naar gooien. Ze zijn echt te gefocust op de financien en te weinig op klanttevredenheid. Erg jammer, want de leiding loopt niet in een tnt-jas over straat. En wij krijgen de klachten...
pi_93304669
Maar aan die klachten word volgens mij ook niks door TNT aan gedaan want ik blijf maar klachten sturen (denk dat dit wel de 8ste klacht is in 2.5 jaar).
pi_93305441
wel vreemd dat de pakketbezorger je pakket niet liever aan je kwijt is.
Als ik me niet vergis verdienen ze per pakket.
Hier in onze buurt proberen ze het vaak nog een 2e keer aan te bieden, zo graag zijn ze hun pakketten het liefst de eerste poging kwijt :-)
pi_93305589
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 13:55 schreef tntster het volgende:
wel vreemd dat de pakketbezorger je pakket niet liever aan je kwijt is.
Als ik me niet vergis verdienen ze per pakket.
Hier in onze buurt proberen ze het vaak nog een 2e keer aan te bieden, zo graag zijn ze hun pakketten het liefst de eerste poging kwijt :-)
Ik vind het ook vreemd, normaal bezorgen ze het dan aan de buren en het pakket mag ook dus daarnaartoe.Zeker een andere pakketbezorger dan normaal
pi_93312726
Bezorgers krijgen niet allemaal per pakket betaald, waarom iedereen dat blijft geloven is mij een raadsel.
En ook als ze wel per pakket betaald krijgen, ook hun willen wel eens eerder naar huis enz. dan scannen ze de overgebleven pakketjes gewoon als niet thuis.

Hier in de straat komen ze altijd heel laat met pakketten,dus het laatste deel van de route en ik heb het dus ook al een paar keer gehad, erg irritant.
Ook een klacht gemaild, ze zetten er standaard excuses neer,maar verder niks.

Ze horen het gewoon te scannen als herstel voor morgen, maar dat ze e rneer zetten dat ze geweest zijn is gewoon raar ja.
pi_93312837
ik vind dat ze zulke mensen gewoon eruit moeten tsjoepen bij een aantal klachten. Dit kan je toch echt niet maken als bedrijf vind ik..
pi_93317067
tuurlijk verdienen ze meer als ze alle pakketten uitreiken, dan is er namelijk de volgende dag meer plek in hun bussie om weer nieuwe aanvoer uit te reiken.
Als die bus nog halfvol (overdreven) ligt met pakketten van de dag ervoor zal die minder mee kunnen nemen en eventueel bijladen..
pi_93321470
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 16:38 schreef Troeta het volgende:
Bezorgers krijgen niet allemaal per pakket betaald, waarom iedereen dat blijft geloven is mij een raadsel.
En ook als ze wel per pakket betaald krijgen, ook hun willen wel eens eerder naar huis enz. dan scannen ze de overgebleven pakketjes gewoon als niet thuis.

Hier in de straat komen ze altijd heel laat met pakketten,dus het laatste deel van de route en ik heb het dus ook al een paar keer gehad, erg irritant.
Ook een klacht gemaild, ze zetten er standaard excuses neer,maar verder niks.

Ze horen het gewoon te scannen als herstel voor morgen, maar dat ze e rneer zetten dat ze geweest zijn is gewoon raar ja.
Volgens mij is het aantal pakketbezorgers in loondienst erg weinig. In L'stad 0, in Almere zie je nog wel eens een TNT Post sprinter met deuren rondrijden.
Klachten hebben idd weinig zin :|
pi_93325645
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 22:13 schreef carboni het volgende:
Undercover auto's zijn wel ideaal als je wat haast hebt. Kun je ietwat harder rijden zonder klachten ;)
Ik rijd altijd "ietwat harder" haha. Nog nooit klachten gehad.
pi_93325937
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 21:40 schreef rub3n het volgende:

[..]

Ik rijd altijd "ietwat harder" haha. Nog nooit klachten gehad.
Collega reed eens 160 op een boerenweg (in oogstseizoen nog wel), heeft ie wel wat over gehoord.

[ Bericht 2% gewijzigd door carboni op 25-02-2011 21:57:53 ]
pi_93332988
Ik heb het idee dat ik eindelijk een vaste bezorgwijk op zaterdag heb :P
De voorbereiding blijft wel altijd een verrassing :')
pi_93333064
Lijkt me lastig als dat steeds wisselt?
Ik heb nu voor de derde keer dezelfde wijk, morgen moet ik een andere wijk voorbereiden.
Heb niet het idee dat ik het nu goed leer. :{
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
pi_93333115
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 februari 2011 00:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Lijkt me lastig als dat steeds wisselt?
Ik heb nu voor de derde keer dezelfde wijk, morgen moet ik een andere wijk voorbereiden.
Heb niet het idee dat ik het nu goed leer. :{
Wat leer je niet goed dan?
pi_93333377
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 februari 2011 00:07 schreef xxiessiexx het volgende:

[..]

Wat leer je niet goed dan?
Het voorbereiden. :)
Had een gesprek met de coördinator en die vond dat ik bij iemand anders moest gaan staan.
Iemand die meer ervaren is enz..

Hopelijk heb ik morgen wel dezelfde wijk, ik bleef gelukkig vorige week binnen de tijd :')
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
pi_93333387
om een wijk voor te bereiden hoef je m niet te kennen toch :) om te bezorgen is dat wel handig, maar goed, dat leer je ook zo snel
pi_93333417
Ik heb wel liever een vaste voorbereiding, omdat je op een gegeven moment dan heel snel gaat. Ik heb vaak een dienst gehad waarbij ik twee grote wijken en twee kleine wijken moest voorbereiden en dan onder de vostijd al kans had om de grote wijken in te gooien. Nou dan ben je soms om 9 uur de deur uit :P Da's wel heel relaxt.
Aan de andere kant, als je vaak wisselt van voorbereiding leer je veel kastindelingen kennen en ben je multi inzetbaar. Altijd handig voor KNJ oid.
pi_93333461
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 februari 2011 00:12 schreef sbientje het volgende:
om een wijk voor te bereiden hoef je m niet te kennen toch :) om te bezorgen is dat wel handig, maar goed, dat leer je ook zo snel
O ja klopt!
Ons is beloofd (hihi) dat we (groepje nieuwelingen) een vaste wijk zouden krijgen.
Die zouden we dan standaard moeten voorbereiden.
pi_93334992
quote:
mjah meestal boeit het niet nee. Maar een kast hier is echt vervelend. Is een wijk met veel straten en meestal maar 1 a 2 a 3 vakjes per straat... Dan zit je je wel een beetje gek te zoeken naar al die straatnamen als je hem nog nooit gedaan hebt :D
pi_93335051
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 februari 2011 00:12 schreef xxiessiexx het volgende:
Ik heb wel liever een vaste voorbereiding, omdat je op een gegeven moment dan heel snel gaat. Ik heb vaak een dienst gehad waarbij ik twee grote wijken en twee kleine wijken moest voorbereiden en dan onder de vostijd al kans had om de grote wijken in te gooien. Nou dan ben je soms om 9 uur de deur uit :P Da's wel heel relaxt.
Aan de andere kant, als je vaak wisselt van voorbereiding leer je veel kastindelingen kennen en ben je multi inzetbaar. Altijd handig voor KNJ oid.
ja okee, ingooien is onhandig als je een kast/wijk niet kent. Maar ja, dat hou je toch wel.. En multiinzetbaar is altijd handig toch, niet alleen met KNJ
pi_93341174
quote:
Dat ligt er volgens mij maar net aan wat voor wijken het zijn. We hebben hier ook van die wijken met heel veel stegen met a/b/c subnummers, die dan niet na elkaar komen en ook niet in logische volgorde en die door de machine altijd verkeerd worden gezet, dan duurt het echt wel langer als je die wijk niet kent.
pi_93341409
Hier ligt de halve voorbereiding stil dankzij een WOZ-mailing van de gemeente. De machines hebben nu al 2 uur vertraging. Gelukkig heb ik weinig averij opgelopen en niet hoeven wachten.

Maar goed, normaal ga ik nu de weg op. Nu moet ik nog 1/3 zetten.
pi_93341862
Pakketje is vanmorgen om 08:05 bezorgd bij de buren omdat er niemand in het huis nog wakker was.Pakketje om 08:30 gehaald bij de buren . :)
pi_93346250
Was vandaag lekker snel klaar, had iemand bij me die ik moest opleiden dus allebei de helft van de wijk gedaan.

Was wel aardig koud buiten, en het miezerde
pi_93347911
Hier werd gister een soort brede massagebank bezorgd (zo'n soort huisartsbank). Scheen bedoeld te zijn voor vermoeide medewerkers die daarop gemasseerd kunnen worden... :') Elk 'beetje' kantoor zou er eentje moeten hebben/krijgen, maar de bezorger was licht verbaasd dat hij overal zulke verontwaardigde reacties kreeg!
Uit welke koker ze dit idee nou weer hebben getrokken -O-
pi_93349462
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 februari 2011 13:46 schreef Think_Pad het volgende:
Was vandaag lekker snel klaar, had iemand bij me die ik moest opleiden dus allebei de helft van de wijk gedaan.

ik had ook iemadn in opleiding maar dat schoot voor geen meter op. Bijna net zolang over gedaan als ik het in mijn uppie doe.. En dat weer hielp ook niet mee, was kleddernat!
pi_93350129
Was helemaal kut vandaag :')
Er was een of andere mailing van de gemeente over de ozb, dus dat was praktisch hah dat door de sorteermachine moest. Oftewel, de eerste rode bakjes kwamen om een uur of negen en de tweede om half twaalf. Fijn. Bijna elke wijk vier rode bakken (wijken van 1,5-2 uur) en buiten dat ook nog veel post.
En het hoosde hier echt, regenpak heeft niet gewerkt. Liep te soppen in m'n schoenen :')
pi_93350280
ik had mijn regenpak niet eens bij me... had niet gedacht dat het zo erg zou worden, maar helaas :D
  zaterdag 26 februari 2011 @ 15:59:14 #99
269754 Ataraxy
Rustig maar...
pi_93351343
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 februari 2011 14:36 schreef gekkewiebel het volgende:
Hier werd gister een soort brede massagebank bezorgd (zo'n soort huisartsbank). Scheen bedoeld te zijn voor vermoeide medewerkers die daarop gemasseerd kunnen worden... :') Elk 'beetje' kantoor zou er eentje moeten hebben/krijgen, maar de bezorger was licht verbaasd dat hij overal zulke verontwaardigde reacties kreeg!
Uit welke koker ze dit idee nou weer hebben getrokken -O-
_O-

Dat ze eerst investeren in de basisbehoeften van de medewerkers...
pi_93353113
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 februari 2011 13:46 schreef Think_Pad het volgende:

Dat is geen opleiding :+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')