nee de envelop was kapot. Ik zou er op proberen te letten.quote:Op woensdag 23 februari 2011 00:01 schreef rub3n het volgende:
[..]
Is het nou een kartonnen omhulsel of een (gescheurde) envelop?
Was het een plastic pasje?
Enveloppen met pasjes erin, die molt de machine namelijk vaak.
Maar serieus, gebruik even hoofdletters enzo joh. Leest een stuk makkelijker.
Ik ben zonet dus heen geweest, en ik krijg inderdaad een ander contract.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 11:14 schreef Troeta het volgende:
Verder zijn de contracten bij Collectie prima in orde, dus waarom zou je dat niet doen?
Gefeliciteerd!quote:Op woensdag 23 februari 2011 13:30 schreef Think_Pad het volgende:
[..]
Ik ben zonet dus heen geweest, en ik krijg inderdaad een ander contract.
Qua salaris ga ik er iets op achteruit (van 7,03 huidig naar 6,80). Maar dat vind ik het opzich wel waard, en ik denk ook dat ik bij collectie meer kan werken, en het elkaar daardoor wel compenseert.
M'n zaterdag contract loopt ergens in April af, daarna ga ik onder een nieuwe contract van Collectie werken. Maar hij kon mij volgende week waarschijnlijk al wel 'lenen' van Bestellen. Ik moet tot April nog de post blijven doen op zaterdag.
* Think_Pad is blij
heeft de klantenservice ook een niet-0900 nummer? Ik moet nl. bellen vanuit het buitenland.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:43 schreef carboni het volgende:
Nummer klantenservice 0900-0990 (10 ct per minuut).
Klantenservice is veel beter in het afpoeieren met loze beloftes dan wij, het voetvolk, zijn.
Dat 0900 nummer is sinds 1 jan, waarschijnlijk doet het oude nummer 058-2333 333 het ook nog wel.quote:Op donderdag 24 februari 2011 11:44 schreef Essebes het volgende:
[..]
heeft de klantenservice ook een niet-0900 nummer? Ik moet nl. bellen vanuit het buitenland.
Dat hangt af van het contract wat je krijgt. Als je wordt aangenomen als (deeltijd)postbode val je onder de CAO voor TNT en krijg je reiskostenvergoeding en fietsvergoeding. In mijn geval (deeltijdwerker voor 20 uur, wonend op 7 km afstand van de vestiging) is dat ongeveer EUR 37 per maand totaal.quote:Op woensdag 23 februari 2011 14:20 schreef Catch_me het volgende:
Weet iemand hier hoe het met flexwerkers geregeld is bij de TNT? Ik zoek werk voor 20-25 uur tot september. Volgens die site hebben ze 3 vacatures die op zich wel in de buurt liggen, maar net te ver zijn om te fietsen.
Krijg je dan reiskostenvergoeding als je post moet voorbereiden/bezorgen in een andere wijk dan je woonplaats? Anders kost het me natuurlijk minstens 6 x per week reiskosten om er uberhaupt te komen
Hoe heb je dat voor elkaar gekregen? of heb je ontslag genomen?quote:Op donderdag 24 februari 2011 15:40 schreef Lastpost het volgende:
Komende maand een leuk salaris, mijn 192 verlofuren worden uitbetaald.
En wat een bagger qua HAH deze week zeg, eerst die Gamma-boekwerken, toen die kandidatenlijsten van veredeld plee-papier in de sneeuw en vandaag weer een of ander flutpapiertje.
Ja.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 09:23 schreef loonytik het volgende:
Koninginnedag is bij de post toch gewoon een vrije dag als ik me goed herinner?
Ik vind het ook vreemd, normaal bezorgen ze het dan aan de buren en het pakket mag ook dus daarnaartoe.Zeker een andere pakketbezorger dan normaalquote:Op vrijdag 25 februari 2011 13:55 schreef tntster het volgende:
wel vreemd dat de pakketbezorger je pakket niet liever aan je kwijt is.
Als ik me niet vergis verdienen ze per pakket.
Hier in onze buurt proberen ze het vaak nog een 2e keer aan te bieden, zo graag zijn ze hun pakketten het liefst de eerste poging kwijt :-)
Volgens mij is het aantal pakketbezorgers in loondienst erg weinig. In L'stad 0, in Almere zie je nog wel eens een TNT Post sprinter met deuren rondrijden.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 16:38 schreef Troeta het volgende:
Bezorgers krijgen niet allemaal per pakket betaald, waarom iedereen dat blijft geloven is mij een raadsel.
En ook als ze wel per pakket betaald krijgen, ook hun willen wel eens eerder naar huis enz. dan scannen ze de overgebleven pakketjes gewoon als niet thuis.
Hier in de straat komen ze altijd heel laat met pakketten,dus het laatste deel van de route en ik heb het dus ook al een paar keer gehad, erg irritant.
Ook een klacht gemaild, ze zetten er standaard excuses neer,maar verder niks.
Ze horen het gewoon te scannen als herstel voor morgen, maar dat ze e rneer zetten dat ze geweest zijn is gewoon raar ja.
Ik rijd altijd "ietwat harder" haha. Nog nooit klachten gehad.quote:Op donderdag 24 februari 2011 22:13 schreef carboni het volgende:
Undercover auto's zijn wel ideaal als je wat haast hebt. Kun je ietwat harder rijden zonder klachten
Collega reed eens 160 op een boerenweg (in oogstseizoen nog wel), heeft ie wel wat over gehoord.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 21:40 schreef rub3n het volgende:
[..]
Ik rijd altijd "ietwat harder" haha. Nog nooit klachten gehad.
Wat leer je niet goed dan?quote:Op zaterdag 26 februari 2011 00:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Lijkt me lastig als dat steeds wisselt?
Ik heb nu voor de derde keer dezelfde wijk, morgen moet ik een andere wijk voorbereiden.
Heb niet het idee dat ik het nu goed leer.
Het voorbereiden.quote:
O ja klopt!quote:Op zaterdag 26 februari 2011 00:12 schreef sbientje het volgende:
om een wijk voor te bereiden hoef je m niet te kennen tochom te bezorgen is dat wel handig, maar goed, dat leer je ook zo snel
mjah meestal boeit het niet nee. Maar een kast hier is echt vervelend. Is een wijk met veel straten en meestal maar 1 a 2 a 3 vakjes per straat... Dan zit je je wel een beetje gek te zoeken naar al die straatnamen als je hem nog nooit gedaan hebtquote:Op zaterdag 26 februari 2011 00:12 schreef sbientje het volgende:
om een wijk voor te bereiden hoef je m niet te kennen tochom te bezorgen is dat wel handig, maar goed, dat leer je ook zo snel
ja okee, ingooien is onhandig als je een kast/wijk niet kent. Maar ja, dat hou je toch wel.. En multiinzetbaar is altijd handig toch, niet alleen met KNJquote:Op zaterdag 26 februari 2011 00:12 schreef xxiessiexx het volgende:
Ik heb wel liever een vaste voorbereiding, omdat je op een gegeven moment dan heel snel gaat. Ik heb vaak een dienst gehad waarbij ik twee grote wijken en twee kleine wijken moest voorbereiden en dan onder de vostijd al kans had om de grote wijken in te gooien. Nou dan ben je soms om 9 uur de deur uitDa's wel heel relaxt.
Aan de andere kant, als je vaak wisselt van voorbereiding leer je veel kastindelingen kennen en ben je multi inzetbaar. Altijd handig voor KNJ oid.
Dat ligt er volgens mij maar net aan wat voor wijken het zijn. We hebben hier ook van die wijken met heel veel stegen met a/b/c subnummers, die dan niet na elkaar komen en ook niet in logische volgorde en die door de machine altijd verkeerd worden gezet, dan duurt het echt wel langer als je die wijk niet kent.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 00:12 schreef sbientje het volgende:
ik had ook iemadn in opleiding maar dat schoot voor geen meter op. Bijna net zolang over gedaan als ik het in mijn uppie doe.. En dat weer hielp ook niet mee, was kleddernat!quote:Op zaterdag 26 februari 2011 13:46 schreef Think_Pad het volgende:
Was vandaag lekker snel klaar, had iemand bij me die ik moest opleiden dus allebei de helft van de wijk gedaan.
Was wel aardig koud buiten, en het miezerde
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 14:36 schreef gekkewiebel het volgende:
Hier werd gister een soort brede massagebank bezorgd (zo'n soort huisartsbank). Scheen bedoeld te zijn voor vermoeide medewerkers die daarop gemasseerd kunnen worden...Elk 'beetje' kantoor zou er eentje moeten hebben/krijgen, maar de bezorger was licht verbaasd dat hij overal zulke verontwaardigde reacties kreeg!
Uit welke koker ze dit idee nou weer hebben getrokken
Dat is geen opleidingquote:Op zaterdag 26 februari 2011 13:46 schreef Think_Pad het volgende:
Was vandaag lekker snel klaar, had iemand bij me die ik moest opleiden dus allebei de helft van de wijk gedaan.
Was wel aardig koud buiten, en het miezerde
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |