abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_84564242

Het klaag-, praat en vraagtopic voor medewerkers van TNT Post.

Alle postbodes, postbezorgers, pakketchauffeurs, dames van de klantenservice, de medewerkers van de kantoren en alle andere TNT'ers zijn van harte welkom!

Klanten kunnen hier al hun vragen stellen over het versturen van poststukken!

Vorige topics:
12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 |
22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 |
42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 |
52 | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | 61 |
62 | 63 | 64 | 65 |

Salaristabel:

Uitbetalingen:

Handige linkjes voor klanten:

Consumenten:
TNT Post voor Thuis
Posttarieven
Juist adresseren
Verhuisservice
Bewaarservice
Postzegeluitgiftekalender

Zakelijke klanten:
TNT Zakelijk

Veel gebruikte afkortingen en termen:
HAH = Huis aan Huis
HSM = HuisNummerSorteermachine
Lola = Los en Laad ruimte
VOS = Vroege Ochtend Sorteering

Overige linkjes:
Over TNT Post
TPG en klagen
IntranetMail-Thuis voor TNT'ers

Mensen die hier vaak langskomen

ultra_ivo, Ivo, werkzaam in VBG Maastricht
Token_W, werkzaam in Den Haag, Chroomstraat
xxiessiexx, Isabeau, werkzaam in het Westland
Peterselieman, werkzaam in VBG Leeuwarden
Jojoortje, werkzaam ergens in Twente
Bloemhof, Gerwin, werkzaam in Hasselt
Viper86, werkzaam in VBG Sneek
JMT, werkzaam in Amstelveen (ZO)
Sapphira, werkzaam in Leiden
ries, werkzaam in VBG Den Bosch
silliegirl, werkzaam op Zuid-Beveland
MissSpooky, werkzaam in Kerkrade
Armageddon, werkzaam in Den Haag, Waldorpstraat
seventhseagulll, werkzaam in Den Haag, Fahrenheitstraat
Beaudelaire, werkzaam in Emmen, Weerdingestraat
sbientje, werkzaam in Breda
Dionysiou, Dion, werkzaam in Alkmaar-Noord en Heiloo
geeMc, Leon, werkzaam in Enschede Rigtersbleek
rub3n , Ruben, werkzaam in Kampen

De OP is hier te vinden.
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
pi_84564777
quote:
Vandaag werd ik speciaal door een toerist aangehouden omdat hij dezelfde foto op zijn mobiel had staan, die hij dus even wilde laten zien aan me. En daarbij vielen ook de woorden "sure we can" wat natuurlijk ook op mijn busje staat, alsof mij ook elk moment zoiets zou kunnen overkomen. :')
Tok.
pi_84564852
quote:
Op dinsdag 27 juli 2010 20:51 schreef kip_zonder-kop het volgende:

[..]

Vandaag werd ik speciaal door een toerist aangehouden omdat hij dezelfde foto op zijn mobiel had staan, die hij dus even wilde laten zien aan me. En daarbij vielen ook de woorden "sure we can" wat natuurlijk ook op mijn busje staat, alsof mij ook elk moment zoiets zou kunnen overkomen. :')
:D
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
pi_84565209
Ik heb nooit last van jeugd die mijn elastiekjes willen.

1. Er lopen in mijn wijk bijna geen kids over straat, laat staan hangjongeren oid.
2. omdat ik handremmen heb, gaan alle elastieken in mijn rode tassen.
pi_84565531
Klote stiekjes. Voordat ik het weet ligt er weer een gruwelijke laag van die dingen in me tassen. }:|
pi_84565798
quote:
Op dinsdag 27 juli 2010 21:00 schreef santiagojwz het volgende:
Ik heb nooit last van jeugd die mijn elastiekjes willen.

1. Er lopen in mijn wijk bijna geen kids over straat, laat staan hangjongeren oid.
2. omdat ik handremmen heb, gaan alle elastieken in mijn rode tassen.
haha nou hangjongeren vragen mijn stieken ook niet hoor, zijn altijd tussen de 6 en 10 ofzo :)
  dinsdag 27 juli 2010 @ 22:02:18 #7
66422 dutch-mamma
Silence, Exile, Cunning...
pi_84567935
Ehm... Mag ik óók in de openingstopic? Dutch Mamma, postbezorger in Flevoland (ca. 9 uur per week)...!

Hoewel, nu heb ik vakantie!

quote:
Op dinsdag 27 juli 2010 20:01 schreef sbientje het volgende:
worden jullie ook zo be-bedeld door straatschoffies die je stieken willen? :D
Ja. Vind ik prima! Ik zeg wel altijd dat ze het terug in mijn auto (toch nooit op slot) in mijn fietstassen O-) moeten gooien als ze het zat zijn ;-)
Never explain; your friends do not need it and your enemies will not believe you anyway. (Elbert Hubbard, US author, 1856 - 1915)
  dinsdag 27 juli 2010 @ 22:03:12 #8
66422 dutch-mamma
Silence, Exile, Cunning...
pi_84567980
quote:
Op dinsdag 27 juli 2010 21:07 schreef Banaapies het volgende:
Klote stiekjes. Voordat ik het weet ligt er weer een gruwelijke laag van die dingen in me tassen. }:|
In lege postzak gooien. Ben je er weer van af.
Never explain; your friends do not need it and your enemies will not believe you anyway. (Elbert Hubbard, US author, 1856 - 1915)
pi_84569855
Ik gooi de elastieken gewoon los in de tas en gooi ze in het depot in een speciale bak.
Soms heb je van die momenten waar je niet meer weet wat je hoort te weten zoals je naam.
pi_84570384
Geldt dat nog steeds die aanmelding voor de OP dan wil ik der ook graag bij Bartjes, Bart, Werkzaam in Arnhem Hazenkamp

Vandaag een wijk moeten bezorgen die bestaat uit twee postcodes B & C, maar sinds optivo zijn dit dus twee voorbereidingen 8)7 . alleen had ik vandaag alleen voor de B code HAH gewoon een deel vergeten mee te geven :') . het tweede deel ging wel lekker snel ~O> . Netjes op het briefje geschreven dat ik tekort kwam maar daar zal zoals gebruikelijk wel niets mee gedaan worden.
pi_84572785
quote:
Op dinsdag 27 juli 2010 22:02 schreef dutch-mamma het volgende:
Ehm... Mag ik óók in de openingstopic? Dutch Mamma, postbezorger in Flevoland (ca. 9 uur per week)...!
quote:
Op dinsdag 27 juli 2010 22:53 schreef Bartjes het volgende:
Geldt dat nog steeds die aanmelding voor de OP dan wil ik der ook graag bij Bartjes, Bart, Werkzaam in Arnhem Hazenkamp
done en done
pi_84578322
[Gaston]Goeeeeeeeeeeeeeeeeeiemorgen[/Gaston]

Vandaag twee wijken lopen, maar ze zijn vanmiddag pas klaar. Hopen dat er om elf uur vast een klaar staat, anders duurt t wachten zo lang :P
  woensdag 28 juli 2010 @ 10:14:39 #13
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_84579574
Ik ben zo verrot dat ik maar een uurtje later begin, niet vooruit te branden momenteel. :D
Krijg af en toe echt wat van die medicaties die ik moet slikken, heb ook maar aangegeven dat ik wat minder uren wil gaan lopen omdat ik op dagen als gisteren met die HAH bijna omval aan het eind van m'n 2e wijk, dan maar wat minder euro's op de rekening.

Oja en excuus dat ik het nieuwe topic niet geopend heb, had even gemist dat ik de laatste was. o|O
pi_84592675
Waar kwam die warmte nou weer ineens vandaan :')
  woensdag 28 juli 2010 @ 18:22:12 #15
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_84597148
quote:
Op woensdag 28 juli 2010 16:10 schreef xxiessiexx het volgende:
Waar kwam die warmte nou weer ineens vandaan :')
Inderdaad, werd ineens vrij benauwd. ;(
Stonden er vanmiddag ineens 2 collega's voor de deur, konden me niet bereiken en dachten dat ik m'n middagwijk vergeten was terwijl ik gewoon even een boterhammetje aan het eten was voordat ik m'n middagtassen op kwam halen. _O-
pi_84601347
Gisteren bij een adres geweest waar aan de andere kant van de deur een hond stond die de post meteen verscheurde. :D
pi_84602477
beter de post, dan je vinger ofzo. Ik had onlangs nog bij een adres ontdekt dat ze daar een hond hebben. Bij een ander adres waar ik er eerst 'last' van had, hangt nu meteen een bak onder de brievenbus, zodat die hond de post niet meer pakt. De eerste paar keer schrok ik, maar daarna wist ik dat er een hond zat, en een tijdje later hing er dus die bak.
pi_84603753
Ik doe er nu ook een paar maandjes vakantiewerk. Moet zeggen dat het me wel bevalt tot nu toe; ik doe nu een paar dagen in de week 's morgens een wijkje post rondbrengen, en 's middags kan ik met 't busje de zakelijke post bij bedrijven ophalen, en de brievenbussen legen. Ben ik tenminste effe d'r uit, de hele dag achter een computer hangen met dit weer is ook niks.
pi_84608046
quote:
Op woensdag 28 juli 2010 10:14 schreef Lastpost het volgende:
Ik ben zo verrot dat ik maar een uurtje later begin, niet vooruit te branden momenteel. :D
Krijg af en toe echt wat van die medicaties die ik moet slikken, heb ook maar aangegeven dat ik wat minder uren wil gaan lopen omdat ik op dagen als gisteren met die HAH bijna omval aan het eind van m'n 2e wijk, dan maar wat minder euro's op de rekening.

Oja en excuus dat ik het nieuwe topic niet geopend heb, had even gemist dat ik de laatste was. o|O
met zo'n nickname de last post missen! _O-
  Redactie Frontpage / Sport donderdag 29 juli 2010 @ 11:10:46 #20
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_84619618
quote:
Op woensdag 28 juli 2010 20:20 schreef LeTourdeFrance het volgende:
Gisteren bij een adres geweest waar aan de andere kant van de deur een hond stond die de post meteen verscheurde. :D
Zo zijn er meer plaatsen :P

Gewoon weten wat de hond gaat doen. Dan heb je er geen last van.
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_84622956
quote:
Op woensdag 28 juli 2010 20:20 schreef LeTourdeFrance het volgende:
Hahaha dat heb ik ook bij een huis. Ik vind dat echt briljant, het moment dat je de post erdoor duwt rent die hond tegen de deur op en verscheurt de post. Zeer vermakelijk. :P
A liar is a person who uses the valid designations, the words, in order to make something which is unreal appear to be real. - Nietzche
  donderdag 29 juli 2010 @ 12:57:42 #22
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_84623212
quote:
Op woensdag 28 juli 2010 22:45 schreef sbientje het volgende:

[..]

met zo'n nickname de last post missen! _O-
):O
Hier vandaag een heerlijk rustige dag, gisteren ook al, bevalt me prima.
Vanaf komende week weer naar m'n contracturen en dat hou ik lekker zo, leuke bijverdienste en ik kan dan weer meer tijd steken in m'n andere zaken.
Nieuw contract vandaag ook weer binnen, van de week maar even tekenen.
pi_84627194
Ik heb met mijn boerenwijk altijd maar een paar elastiekjes weg te geven, alleen van mijn eventuele HAH, aangezien mijn post in de manden staat.

Laatst vroegen ze op vrijdag elastiekjes. Toen zei ik; morgen heb ik er wel een paar. Maar ze waren er niet, heb ze maar achtergelaten onder klepje van de brievenbus. Maandag lagen ze er nog haha!
  donderdag 29 juli 2010 @ 15:32:35 #24
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_84629664
Wow, ik ga naar schaaljaar 4, het is toch wat, wordt nog eens rijk.
pi_84629979
bij 1 jaar stijg je 25 cent? dikke tegenvallert
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')