abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_84564242

Het klaag-, praat en vraagtopic voor medewerkers van TNT Post.

Alle postbodes, postbezorgers, pakketchauffeurs, dames van de klantenservice, de medewerkers van de kantoren en alle andere TNT'ers zijn van harte welkom!

Klanten kunnen hier al hun vragen stellen over het versturen van poststukken!

Vorige topics:
12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 |
22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 |
42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 |
52 | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | 61 |
62 | 63 | 64 | 65 |

Salaristabel:

Uitbetalingen:

Handige linkjes voor klanten:

Consumenten:
TNT Post voor Thuis
Posttarieven
Juist adresseren
Verhuisservice
Bewaarservice
Postzegeluitgiftekalender

Zakelijke klanten:
TNT Zakelijk

Veel gebruikte afkortingen en termen:
HAH = Huis aan Huis
HSM = HuisNummerSorteermachine
Lola = Los en Laad ruimte
VOS = Vroege Ochtend Sorteering

Overige linkjes:
Over TNT Post
TPG en klagen
IntranetMail-Thuis voor TNT'ers

Mensen die hier vaak langskomen

ultra_ivo, Ivo, werkzaam in VBG Maastricht
Token_W, werkzaam in Den Haag, Chroomstraat
xxiessiexx, Isabeau, werkzaam in het Westland
Peterselieman, werkzaam in VBG Leeuwarden
Jojoortje, werkzaam ergens in Twente
Bloemhof, Gerwin, werkzaam in Hasselt
Viper86, werkzaam in VBG Sneek
JMT, werkzaam in Amstelveen (ZO)
Sapphira, werkzaam in Leiden
ries, werkzaam in VBG Den Bosch
silliegirl, werkzaam op Zuid-Beveland
MissSpooky, werkzaam in Kerkrade
Armageddon, werkzaam in Den Haag, Waldorpstraat
seventhseagulll, werkzaam in Den Haag, Fahrenheitstraat
Beaudelaire, werkzaam in Emmen, Weerdingestraat
sbientje, werkzaam in Breda
Dionysiou, Dion, werkzaam in Alkmaar-Noord en Heiloo
geeMc, Leon, werkzaam in Enschede Rigtersbleek
rub3n , Ruben, werkzaam in Kampen

De OP is hier te vinden.
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
pi_84564777
quote:
Vandaag werd ik speciaal door een toerist aangehouden omdat hij dezelfde foto op zijn mobiel had staan, die hij dus even wilde laten zien aan me. En daarbij vielen ook de woorden "sure we can" wat natuurlijk ook op mijn busje staat, alsof mij ook elk moment zoiets zou kunnen overkomen. :')
Tok.
pi_84564852
quote:
Op dinsdag 27 juli 2010 20:51 schreef kip_zonder-kop het volgende:

[..]

Vandaag werd ik speciaal door een toerist aangehouden omdat hij dezelfde foto op zijn mobiel had staan, die hij dus even wilde laten zien aan me. En daarbij vielen ook de woorden "sure we can" wat natuurlijk ook op mijn busje staat, alsof mij ook elk moment zoiets zou kunnen overkomen. :')
:D
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
pi_84565209
Ik heb nooit last van jeugd die mijn elastiekjes willen.

1. Er lopen in mijn wijk bijna geen kids over straat, laat staan hangjongeren oid.
2. omdat ik handremmen heb, gaan alle elastieken in mijn rode tassen.
pi_84565531
Klote stiekjes. Voordat ik het weet ligt er weer een gruwelijke laag van die dingen in me tassen. }:|
pi_84565798
quote:
Op dinsdag 27 juli 2010 21:00 schreef santiagojwz het volgende:
Ik heb nooit last van jeugd die mijn elastiekjes willen.

1. Er lopen in mijn wijk bijna geen kids over straat, laat staan hangjongeren oid.
2. omdat ik handremmen heb, gaan alle elastieken in mijn rode tassen.
haha nou hangjongeren vragen mijn stieken ook niet hoor, zijn altijd tussen de 6 en 10 ofzo :)
  dinsdag 27 juli 2010 @ 22:02:18 #7
66422 dutch-mamma
Silence, Exile, Cunning...
pi_84567935
Ehm... Mag ik óók in de openingstopic? Dutch Mamma, postbezorger in Flevoland (ca. 9 uur per week)...!

Hoewel, nu heb ik vakantie!

quote:
Op dinsdag 27 juli 2010 20:01 schreef sbientje het volgende:
worden jullie ook zo be-bedeld door straatschoffies die je stieken willen? :D
Ja. Vind ik prima! Ik zeg wel altijd dat ze het terug in mijn auto (toch nooit op slot) in mijn fietstassen O-) moeten gooien als ze het zat zijn ;-)
Never explain; your friends do not need it and your enemies will not believe you anyway. (Elbert Hubbard, US author, 1856 - 1915)
  dinsdag 27 juli 2010 @ 22:03:12 #8
66422 dutch-mamma
pi_84567980
quote:
Op dinsdag 27 juli 2010 21:07 schreef Banaapies het volgende:
Klote stiekjes. Voordat ik het weet ligt er weer een gruwelijke laag van die dingen in me tassen. }:|
In lege postzak gooien. Ben je er weer van af.
Never explain; your friends do not need it and your enemies will not believe you anyway. (Elbert Hubbard, US author, 1856 - 1915)
pi_84569855
Ik gooi de elastieken gewoon los in de tas en gooi ze in het depot in een speciale bak.
Soms heb je van die momenten waar je niet meer weet wat je hoort te weten zoals je naam.
pi_84570384
Geldt dat nog steeds die aanmelding voor de OP dan wil ik der ook graag bij Bartjes, Bart, Werkzaam in Arnhem Hazenkamp

Vandaag een wijk moeten bezorgen die bestaat uit twee postcodes B & C, maar sinds optivo zijn dit dus twee voorbereidingen 8)7 . alleen had ik vandaag alleen voor de B code HAH gewoon een deel vergeten mee te geven :') . het tweede deel ging wel lekker snel ~O> . Netjes op het briefje geschreven dat ik tekort kwam maar daar zal zoals gebruikelijk wel niets mee gedaan worden.
pi_84572785
quote:
Op dinsdag 27 juli 2010 22:02 schreef dutch-mamma het volgende:
Ehm... Mag ik óók in de openingstopic? Dutch Mamma, postbezorger in Flevoland (ca. 9 uur per week)...!
quote:
Op dinsdag 27 juli 2010 22:53 schreef Bartjes het volgende:
Geldt dat nog steeds die aanmelding voor de OP dan wil ik der ook graag bij Bartjes, Bart, Werkzaam in Arnhem Hazenkamp
done en done
pi_84578322
[Gaston]Goeeeeeeeeeeeeeeeeeiemorgen[/Gaston]

Vandaag twee wijken lopen, maar ze zijn vanmiddag pas klaar. Hopen dat er om elf uur vast een klaar staat, anders duurt t wachten zo lang :P
  woensdag 28 juli 2010 @ 10:14:39 #13
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_84579574
Ik ben zo verrot dat ik maar een uurtje later begin, niet vooruit te branden momenteel. :D
Krijg af en toe echt wat van die medicaties die ik moet slikken, heb ook maar aangegeven dat ik wat minder uren wil gaan lopen omdat ik op dagen als gisteren met die HAH bijna omval aan het eind van m'n 2e wijk, dan maar wat minder euro's op de rekening.

Oja en excuus dat ik het nieuwe topic niet geopend heb, had even gemist dat ik de laatste was. o|O
pi_84592675
Waar kwam die warmte nou weer ineens vandaan :')
  woensdag 28 juli 2010 @ 18:22:12 #15
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_84597148
quote:
Op woensdag 28 juli 2010 16:10 schreef xxiessiexx het volgende:
Waar kwam die warmte nou weer ineens vandaan :')
Inderdaad, werd ineens vrij benauwd. ;(
Stonden er vanmiddag ineens 2 collega's voor de deur, konden me niet bereiken en dachten dat ik m'n middagwijk vergeten was terwijl ik gewoon even een boterhammetje aan het eten was voordat ik m'n middagtassen op kwam halen. _O-
pi_84601347
Gisteren bij een adres geweest waar aan de andere kant van de deur een hond stond die de post meteen verscheurde. :D
pi_84602477
beter de post, dan je vinger ofzo. Ik had onlangs nog bij een adres ontdekt dat ze daar een hond hebben. Bij een ander adres waar ik er eerst 'last' van had, hangt nu meteen een bak onder de brievenbus, zodat die hond de post niet meer pakt. De eerste paar keer schrok ik, maar daarna wist ik dat er een hond zat, en een tijdje later hing er dus die bak.
pi_84603753
Ik doe er nu ook een paar maandjes vakantiewerk. Moet zeggen dat het me wel bevalt tot nu toe; ik doe nu een paar dagen in de week 's morgens een wijkje post rondbrengen, en 's middags kan ik met 't busje de zakelijke post bij bedrijven ophalen, en de brievenbussen legen. Ben ik tenminste effe d'r uit, de hele dag achter een computer hangen met dit weer is ook niks.
pi_84608046
quote:
Op woensdag 28 juli 2010 10:14 schreef Lastpost het volgende:
Ik ben zo verrot dat ik maar een uurtje later begin, niet vooruit te branden momenteel. :D
Krijg af en toe echt wat van die medicaties die ik moet slikken, heb ook maar aangegeven dat ik wat minder uren wil gaan lopen omdat ik op dagen als gisteren met die HAH bijna omval aan het eind van m'n 2e wijk, dan maar wat minder euro's op de rekening.

Oja en excuus dat ik het nieuwe topic niet geopend heb, had even gemist dat ik de laatste was. o|O
met zo'n nickname de last post missen! _O-
  Redactie Frontpage / Sport donderdag 29 juli 2010 @ 11:10:46 #20
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_84619618
quote:
Op woensdag 28 juli 2010 20:20 schreef LeTourdeFrance het volgende:
Gisteren bij een adres geweest waar aan de andere kant van de deur een hond stond die de post meteen verscheurde. :D
Zo zijn er meer plaatsen :P

Gewoon weten wat de hond gaat doen. Dan heb je er geen last van.
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_84622956
quote:
Hahaha dat heb ik ook bij een huis. Ik vind dat echt briljant, het moment dat je de post erdoor duwt rent die hond tegen de deur op en verscheurt de post. Zeer vermakelijk. :P
A liar is a person who uses the valid designations, the words, in order to make something which is unreal appear to be real. - Nietzche
  donderdag 29 juli 2010 @ 12:57:42 #22
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_84623212
quote:
Op woensdag 28 juli 2010 22:45 schreef sbientje het volgende:

[..]

met zo'n nickname de last post missen! _O-
):O
Hier vandaag een heerlijk rustige dag, gisteren ook al, bevalt me prima.
Vanaf komende week weer naar m'n contracturen en dat hou ik lekker zo, leuke bijverdienste en ik kan dan weer meer tijd steken in m'n andere zaken.
Nieuw contract vandaag ook weer binnen, van de week maar even tekenen.
pi_84627194
Ik heb met mijn boerenwijk altijd maar een paar elastiekjes weg te geven, alleen van mijn eventuele HAH, aangezien mijn post in de manden staat.

Laatst vroegen ze op vrijdag elastiekjes. Toen zei ik; morgen heb ik er wel een paar. Maar ze waren er niet, heb ze maar achtergelaten onder klepje van de brievenbus. Maandag lagen ze er nog haha!
  donderdag 29 juli 2010 @ 15:32:35 #24
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_84629664
Wow, ik ga naar schaaljaar 4, het is toch wat, wordt nog eens rijk.
pi_84629979
bij 1 jaar stijg je 25 cent? dikke tegenvallert
pi_84631311
Worden bij de verhuisservice ook pakketjes doorgestuurd naar je nieuwe adres?
Geen referral hier.
pi_84631480
Staat wel op de attentiekaart...
pi_84632044
Zoo het zit er weer op! 10u begonnen tot uurtje of 1 wat wijken voorbereid en na de lunch thuis, 2 wijken besteld. Stond 2:55 voor... Ik heb er 2 u over gedaan :D
pi_84636874
Als het groter is als een buspakje weet ik zonet niet of dat doorgestuurd wordt, dat is namelijk geen onderdeel meer binnen het postkantoor waar die attentiekaarten liggen.
Maar ik neem aan dat je een pakketje wel op je goeie adres aan laat komen aangezien je die post(lees pakket) zelf in de hand hebt :-)
pi_84637433
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 18:56 schreef tntster het volgende:
Als het groter is als een buspakje weet ik zonet niet of dat doorgestuurd wordt, dat is namelijk geen onderdeel meer binnen het postkantoor waar die attentiekaarten liggen.
Maar ik neem aan dat je een pakketje wel op je goeie adres aan laat komen aangezien je die post(lees pakket) zelf in de hand hebt :-)
Mja niet dus, stond op eBay nog een oud adres wat ik pas achteraf zag :').
Geen referral hier.
pi_84639153
iemand die op een pakket sorteercentrum werkt?
wil daar binnenkort aan de slag gaan

maarre heb gehoord dat je savonds 20% en snacht 30% extra krijgt
maar is dat tabbeltje boven voor de " gewone" post afdeling?

dusse wat schuift het per uur boven de 23jr :P
  vrijdag 30 juli 2010 @ 01:41:48 #32
66422 dutch-mamma
pi_84652769
quote:
Op dinsdag 27 juli 2010 23:56 schreef sbientje het volgende:

[..]

[..]

done en done :)
Ik ben niet zo'n egotripper dat ik mijn eigen naam roept als ik klaarkom, maar toch...

Ik zie mezelf er nog niet tussen staan... -O-

Of moet ik toch een nieuwe bril...? :@
  vrijdag 30 juli 2010 @ 01:43:36 #33
66422 dutch-mamma
pi_84652799
quote:
Op woensdag 28 juli 2010 10:14 schreef Lastpost het volgende:

Dat is het voordeel van dit werk... Je hebt redelijk flexibele werktijden.

Mag ik vragen wat jij mankeert/wat voor medicatie je nodig hebt? Puur uit nieuwsgierigheid (ik heb zelf COPD, en die hete dagen zijn echt slopend voor me...).
  vrijdag 30 juli 2010 @ 01:47:09 #34
66422 dutch-mamma
pi_84652875
quote:
Ik heb één adresje waar dat standaard gebeurt. Kwestie van hit&run&wegwezen :-)

Dat soort beessies kondigen zich tenminste nog aan (woef!!!!).
Minder blij was ik met de ninja-kat die (aan het begin van mijn TNT-carrière) volkomen geruisloos aan kwam sluipen en vervolgens zo ongeveer mijn vingertop fileerde toen ik de post een duwtje-na gaf... ;(
  vrijdag 30 juli 2010 @ 01:50:13 #35
66422 dutch-mamma
pi_84652935
By the way: officieel ben ik nog niet online in dit topic. Heb nog vakantie. Zou dat nou beroepsdeformatie zijn...?
pi_84654747
quote:
Op vrijdag 30 juli 2010 01:41 schreef dutch-mamma het volgende:

[..]

Ik ben niet zo'n egotripper dat ik mijn eigen naam roept als ik klaarkom, maar toch...

Ik zie mezelf er nog niet tussen staan... -O-

Of moet ik toch een nieuwe bril...? :@
ik heb het aangepast op de wikipagina dus vanaf het volgende topic sta je erbij
  vrijdag 30 juli 2010 @ 09:07:30 #37
66422 dutch-mamma
pi_84655841
quote:
Op vrijdag 30 juli 2010 07:34 schreef sbientje het volgende:

[..]

ik heb het aangepast op de wikipagina dus vanaf het volgende topic sta je erbij
Oeps, daar had ik nog niet gechecked...! Thnx! :*
  vrijdag 30 juli 2010 @ 09:30:39 #38
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_84656297
quote:
Op vrijdag 30 juli 2010 01:43 schreef dutch-mamma het volgende:

[..]

Mag ik vragen wat jij mankeert/wat voor medicatie je nodig hebt? Puur uit nieuwsgierigheid (ik heb zelf COPD, en die hete dagen zijn echt slopend voor me...).
Ik heb zelfs astma, CVS, zonneallergie, hypoglycemie en graspollenallergie, lekkere combinatie voor dit werk maar oke. :')
Al mankeer ik nog wel meer hoor, maar die zijn niet relevant, zoals m'n aangeboren staar.
Blijf bewust dit werk doen zodat ik mezelf en m'n lijf verplicht om voldoende te bewegen, het is in dusdanige mate problematisch dat iemand anders m'n ontbijt en lunch moet maken en de wandeling met de hond moet doen in de middag als ik 2 wijken heb en ik tussen de ene en de andere wijk minstens een uur thuis moet zitten om enigszins op kracht te komen en soms wel 2 uur.

Qua medicatie probeer ik zoveel mogelijk in het doosje te houden, met dit weer moet ik wel m'n medicatie tegen de graspollen en de zonne allergie, maar gebruik ik zeker niet al m'n inhalators en luchtwegverwijderaars al heb ik ze wel altijd bij me onderweg.
Nu zit ik ook nog eens aan een middel voor huidontstekingen met als veel voorkomende klachten, vermoeidheid, spierpijn en een loom gevoel, laat ik dat nou standaard al hebben. :P
pi_84672566
Applausje waard:
Mijn postbode plus is anderhalf uur bezig geweest om te regelen dat ik morgen op vakantie kan _O_ Er hadden al 12 mensen vrij genomen en ik had de verkeerde datum vrijgevraagd (hihi faal :') ), maar hij heeft het toch kunnen regelen! :D
pi_84674279
Wat lief :D
En veel plezier op vakantie!
A liar is a person who uses the valid designations, the words, in order to make something which is unreal appear to be real. - Nietzche
  vrijdag 30 juli 2010 @ 18:52:52 #41
153189 Viper86
Hakuna matata
pi_84675856
quote:
Op vrijdag 30 juli 2010 16:59 schreef xxiessiexx het volgende:
Applausje waard:
Mijn postbode plus is anderhalf uur bezig geweest om te regelen dat ik morgen op vakantie kan _O_ Er hadden al 12 mensen vrij genomen en ik had de verkeerde datum vrijgevraagd (hihi faal :') ), maar hij heeft het toch kunnen regelen! :D
:P
Nothing is what it seems
pi_84676927
Sodeknetter wat een dag.. We hadden mensen tekort.. En de huus aan huis was nog niet gezet dus dat moest ook nog tussendoor.. Kon pas om half drie weg met mijn uitvoerwijk.. Die ik nog nooit gelopen had :D was om 5u klaar, ben helemaal afgebrand..
pi_84683157
quote:
Op vrijdag 30 juli 2010 17:54 schreef MissSpooky het volgende:
Wat lief :D
En veel plezier op vakantie!
Merci! :D
quote:
Ik zal het keihard draaien als ik weer op kantoor ben :P
  Redactie Frontpage / Sport vrijdag 30 juli 2010 @ 22:07:15 #44
Maffe Fries
pi_84683457
Veel plezier tijdens je vakantie
pi_84684996
ja fijne vakantie!
pi_84685737
Zo, morgen nog effe een wijkje bezorgen, en dan heb ik er weer 38 uren op zitten deze week. Wie zegt dat je bij de TNT geen uren kunt maken? :P
  zaterdag 31 juli 2010 @ 02:27:15 #47
66422 dutch-mamma
pi_84693574
quote:
Op vrijdag 30 juli 2010 09:30 schreef Lastpost het volgende:

[..]

Ik heb zelfs astma, CVS, zonneallergie, hypoglycemie en graspollenallergie, lekkere combinatie voor dit werk maar oke. :')
Al mankeer ik nog wel meer hoor, maar die zijn niet relevant, zoals m'n aangeboren staar.
Bedankt voor je antwoord!

quote:
Blijf bewust dit werk doen zodat ik mezelf en m'n lijf verplicht om voldoende te bewegen, het is in dusdanige mate problematisch dat iemand anders m'n ontbijt en lunch moet maken en de wandeling met de hond moet doen in de middag als ik 2 wijken heb en ik tussen de ene en de andere wijk minstens een uur thuis moet zitten om enigszins op kracht te komen en soms wel 2 uur.
Herkenbaar. Ik doe gemiddeld 2-2 1/2 uur over mijn wijk. Peanuts voor veel mensen, maar fysiek gelijk aan een fulltime voor mij. Maar ik doe het bewust, want als je COPD hebt moet je in beweging blijven anders kakken je longen nog verder in (ooit 6 weken in het gips gelegen... Pffff, niet prettig voor de longetjes).

Dat betekent: energie verdelen, want die is beperkt bij ons. En keuzes maken. II heb gelukkig thuiszorg voor het zware werk, anders trok ik het niet. En als ik woensdagmiddag thuiskom na mijn wijk, heeft mijn oudste zoon, die dan vrij is, mijn lunch al klaar.

quote:
Qua medicatie probeer ik zoveel mogelijk in het doosje te houden, met dit weer moet ik wel m'n medicatie tegen de graspollen en de zonne allergie, maar gebruik ik zeker niet al m'n inhalators en luchtwegverwijderaars al heb ik ze wel altijd bij me onderweg.
Nu zit ik ook nog eens aan een middel voor huidontstekingen met als veel voorkomende klachten, vermoeidheid, spierpijn en een loom gevoel, laat ik dat nou standaard al hebben. :P
Luchtwegverwijders toch, ik hoop niet luchtwegverwijderaars 8-)

Het mag niet, maar mede vanwege mijn gezondheidsproblemen bezorg ik de post per auto. Het kost amper benzine maar zo kan ik onderweg enkele keren even rusten. Zoiets gaat moeilijk op de fiets :')
Ventolin en wat extra spul (o.a. pijnstillers voor als mijn chronisch ontstoken achillespees weer eens muit) heb ik altijd bij me. Ook extra drinken, zeker als het warm is. Qua allergie ben ik gelukkig over veel ellende heengegroeid.

Ik denk dat jij en ik hetzelfde denken. We kunnen wel achter de geraniums zitten janken, maar dit is een geweldige manier om actief te blijven, al is het soms met kunst- en vliegwerk. Ik heb er nog wat baantjes naast. Alles om uit de bijstand te blijven. Als ik daarin terecht kom krijg ik meteen sollicitatievrijstelling, maar dan ben ik mijn vrijheid en zelfstandigheid kwijt.

Ik heb genoeg opleiding, ervaring en kennis in huis, maar er zit geen baas te wachten op kortademige 45-plussers, die ook nog eens beperkt inzetbaar zijn omdat er twee autistische pubers rondstuiteren die de nodige begeleiding vergen.

Het TNT-werk betaalt schandalig slecht (volgens het nieuwe systeem), maar ze nemen wel alles en iedereen aan. Of, positief uitgelegd, ze geven iedereen de kans aan de slag te gaan ;)

En eigenlijk is het helemaal geen beroerd werk (tenzij de sortering weer eens een grote zooi is, er een postzak ontbreekt terwijl ik die dag op tijd thuis moet zijn omdat er weer een kind naar de dokter moet of de HAH een beetje erg veel is). Ik ben in februari begonnen (ja, met de gladheid), elke dag is er wel wat anders te zien (ik geniet van de tuinen waar ik doorheen moet), mensen zijn meestal wel aardig tegen je, ik luister naar de radio terwijl ik bezig ben en tegelijkertijd werk ik aan mijn conditie.

Eén mythe wil ik meteen de wereld uitwerken: je valt er NIET van af... :'(
  zaterdag 31 juli 2010 @ 02:28:25 #48
66422 dutch-mamma
pi_84693587
quote:
Op vrijdag 30 juli 2010 16:59 schreef xxiessiexx het volgende:
Applausje waard:
Kijk, zulke mensen zorgen ervoor dat de motivatie hoog blijft! ;-)
pi_84703277
En er is weer een postbezorgster gestopt hier, en laat dat nou net de grootste wijk van het hele bestelgebied zijn (minimaal 3,5uur).... Niemand wil die wijk lopen en nieuwe mensen haken af na een maandje ofzo.... dus wens ze veel succes met zoeken, zelfs de fulltime postbodes willen die wijk niet, haha. Maar die hebben niet zo veel te kiezen toch?
pi_84703981
quote:
Op zaterdag 31 juli 2010 02:27 schreef dutch-mamma het volgende:

[..]

Als je 90 portieken per dag loopt wel hoor!
  zaterdag 31 juli 2010 @ 15:37:57 #51
80382 manny
30 is best veel
pi_84704095
Ik zelf werk op kantoor bij tnt, maar alle lieden die bij pakketservice werken, bedankt. Spoed-pakje vanochtend precies op tijd bezorgd en hierdoor toch nog op de valreep het juiste cadeau voor collega die maandag jubileum heeft, 35 jaar bij PTT / TPG / TNT. Knap hoor....
proberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg
pi_84704412
quote:
Op zaterdag 31 juli 2010 15:05 schreef Deezertje het volgende:
En er is weer een postbezorgster gestopt hier, en laat dat nou net de grootste wijk van het hele bestelgebied zijn (minimaal 3,5uur).... Niemand wil die wijk lopen en nieuwe mensen haken af na een maandje ofzo.... dus wens ze veel succes met zoeken, zelfs de fulltime postbodes willen die wijk niet, haha. Maar die hebben niet zo veel te kiezen toch?
Ik heb volgens mij ook de grootste wijk. heb 4:10 ervoor.
pi_84704475
quote:
Op zaterdag 31 juli 2010 02:27 schreef dutch-mamma het volgende:
Nou, ik werk nu net ietsjes langer dan een maand bij TNT, en ik ben al 6 kilo lichter geworden. :P De haalrit 's middags is ook niet zo peanuts als veel mensen denken hoor; bij heel veel bedrijven waar ik moet zijn, met ik behoorlijk wat trappen omhoog lopen, en soms krijg je dan nog wel eens een volle blauwe postkrat in je handen geduwd. :D
pi_84704523
vandaag was lekker rustig vergeleken met gisteren. Heel weinig post. had nog wel een stukje van een opdeelwijk meegekregen, maar dat viel ook allemaal wel mee. Komende week iedere dag (behalve maandag) werken, de wijk waar ik woon voorbereiden en uitvoeren. Wel leuk :)
pi_84706081
Vandaag hier ook vet weinig post (3 kratten tegenover 8 of 9 in laten we zeggen maart), waarvan 1 krat bijna vol met kranten zat voor 1 camping haha. Heerlijk! Ik was om 8:30 aanwezig (ipv 9u) omdat we 2 wijken zouden moeten voorbereiden (extra). Dit hoefde niet, met als gevolg dat ik om 10:20 op de weg zat en heerlijk om 9:00 een pauze van een half uur heb gehouden haha (ik hou nooit pauze haha). om 14:00 terug in huis!
  Redactie Frontpage / Sport zaterdag 31 juli 2010 @ 16:51:59 #56
Maffe Fries
pi_84706528
Er was echt niets vandaag. Had de hele wijk inclusief reclame in 3 tassen waar normaal vijf gebruikelijk is.
pi_84711912
ik heb vandaag een rouwkaart bezorgd voor iemand die Dodevogel heet :')

tenminste, dat stond erop haha, ik heb die naam nog nooit eerder gezien
  zaterdag 31 juli 2010 @ 20:12:26 #58
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_84713456
Even klein vraagje, in de loonschaal staat 17 jaar: 5,55.
Ik heb loonheffingskorting ingeschakeld, krijg ik dan het volledige 5,55 per uur?

Ben even berekenen wat ik extra krijg uitbetaald met mijn 74 overuren deze maand. :)
En heb nog 19 uren verlofuren. Sta er lekker voor.
[b]Op zaterdag 21 november 2009 00:42 schreef Bravebart het volgende:[/b]
Toch frappant dat zo'n knaapje zich in 1 week zo heeft ingelikt binnen PUB dat hij een verjaardagstopic krijgt.
pi_84714576
die tabel is netto :)
  Redactie Frontpage / Sport zaterdag 31 juli 2010 @ 20:52:25 #60
Maffe Fries
pi_84714982
mja, is niet waar. Het is zo dat als je onder de 500 euro blijft het bedrag netto is, maar zodra je er boven gaat komen moet er belasting afgedragen worden en verdien je dus niet het volledige bedrag meer.
  zaterdag 31 juli 2010 @ 20:54:25 #61
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_84715060
quote:
Op zaterdag 31 juli 2010 20:52 schreef Peterselieman het volgende:
mja, is niet waar. Het is zo dat als je onder de 500 euro blijft het bedrag netto is, maar zodra je er boven gaat komen moet er belasting afgedragen worden en verdien je dus niet het volledige bedrag meer.
incl. contracturen zit ik er net onder. :P
Maar als dat netto is, wat is het bedrag bruto dan? Want met loonheffingskorting zal ik er vast boven zitten dan?
Toch frappant dat zo'n knaapje zich in 1 week zo heeft ingelikt binnen PUB dat hij een verjaardagstopic krijgt.
  Redactie Frontpage / Sport zaterdag 31 juli 2010 @ 21:03:06 #62
Maffe Fries
pi_84715398
quote:
Op zaterdag 31 juli 2010 20:54 schreef Dionysiou het volgende:

[..]

incl. contracturen zit ik er net onder. :P
Maar als dat netto is, wat is het bedrag bruto dan? Want met loonheffingskorting zal ik er vast boven zitten dan?
in principe is het bedrag dat je in de OP ziet staan bruto, maar omdat velen onder de belastinggrens zitten is het netto.
pi_84720867
quote:
Op zaterdag 31 juli 2010 20:12 schreef Dionysiou het volgende:
Even klein vraagje, in de loonschaal staat 17 jaar: 5,55.
Ik heb loonheffingskorting ingeschakeld, krijg ik dan het volledige 5,55 per uur?

Ben even berekenen wat ik extra krijg uitbetaald met mijn 74 overuren deze maand. :)
En heb nog 19 uren verlofuren. Sta er lekker voor.
Heb je wel een zaterdagwerker contract? Anders krijg je geen ¤ 5,55 namelijk, maar beduidend minder.
  zondag 1 augustus 2010 @ 11:13:29 #64
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_84730732
quote:
Op zaterdag 31 juli 2010 23:10 schreef rub3n het volgende:

[..]

Heb je wel een zaterdagwerker contract? Anders krijg je geen ¤ 5,55 namelijk, maar beduidend minder.
Ik ben aangenomen als zaterdagbesteller ja. :P
Maar ik werk deze vakantie gewoon full-time als zaterdagbesteller. :P
pi_84808530
Rustig hier of niet?
pi_84813204
Heb voor deze en volgende week de enige wijk in het dorp aangewezen gekregen die ik nog nooit had gelopen. Dat heb ik geweten ook.

Volgens de TC was het maar 60 adressen meer dan mijn standaardwijk. Wat hij er niet bij zei is dat deze postcode verspreid ligt door het hele dorp heen! :X Net op afstandmeten.nl even gekeken, heb 7,5 kilometer afgelegd, ritje van en naar het depot niet meegeteld.

En ik had in een straat mijn fiets middenin gezet om een mooi achtje te lopen, zie ik aan het eind van de straat dat er een vadsig kampjochie aan mijn fiets zit te morrelen. Laat er nou net een politiebusje naast me gestopt zijn >:)
Op zondag 6 mei 2012 16:24 schreef Tamashii het volgende:
Dat kan niet. Dit stond in de Volkskrant. :'(
pi_84814965
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2010 12:47 schreef rub3n het volgende:
Rustig hier of niet?
Je kunt wel merken dat xxiessiexx op vakantie is, het is hier meteen een stuk stiller inderdaad :P
  Redactie Frontpage / Sport dinsdag 3 augustus 2010 @ 15:55:35 #68
Maffe Fries
pi_84815750
Was vandaag geen fluit te beleven. Wel reclame van de Gamma en de NS hier.
pi_84818497
Bij ons vandaag de gamma en karwei en bij bepaalde gebieden ook nog eens de AH.
Voordeel ervan is wel dat er niet gekort wordt :-)
pi_84819074
Valt het hah-zetten bij jullie ook onder het inverdienen?
pi_84819279
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2010 16:54 schreef tntster het volgende:
Bij ons vandaag de gamma en karwei en bij bepaalde gebieden ook nog eens de AH.
Voordeel ervan is wel dat er niet gekort wordt :-)
Hier moesten we dus gewoon vandaag ook inverdienen; ik neem aan dat je dat bedoelt met korten?
pi_84820489
Terug van vakantie. Ben een neger :@
Noot noot.
pi_84820995
pff heb deze hele week een andere wijk dan normaal maar vind m helemaal niet leuk. En methuis aan huis ben ik bijna 3 uur bezig geweest...
  dinsdag 3 augustus 2010 @ 18:41:35 #74
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_84822269
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2010 15:55 schreef Peterselieman het volgende:
Was vandaag geen fluit te beleven. Wel reclame van de Gamma en de NS hier.
NS hadden wij zaterdag. Zo'n envelop toch?

Karwei en Gamma wel vandaag. :P
pi_84822448
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2010 18:41 schreef Dionysiou het volgende:

[..]

NS hadden wij zaterdag. Zo'n envelop toch?

Karwei en Gamma wel vandaag. :P
wij hadden de NS vrijdag... samen met beter meubel
vandaag gamma en AH
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')