Vandaag werd ik speciaal door een toerist aangehouden omdat hij dezelfde foto op zijn mobiel had staan, die hij dus even wilde laten zien aan me. En daarbij vielen ook de woorden "sure we can" wat natuurlijk ook op mijn busje staat, alsof mij ook elk moment zoiets zou kunnen overkomen.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 14:31 schreef santiagojwz het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)27/sure_we_can_.html
quote:Op dinsdag 27 juli 2010 20:51 schreef kip_zonder-kop het volgende:
[..]
Vandaag werd ik speciaal door een toerist aangehouden omdat hij dezelfde foto op zijn mobiel had staan, die hij dus even wilde laten zien aan me. En daarbij vielen ook de woorden "sure we can" wat natuurlijk ook op mijn busje staat, alsof mij ook elk moment zoiets zou kunnen overkomen.
haha nou hangjongeren vragen mijn stieken ook niet hoor, zijn altijd tussen de 6 en 10 ofzoquote:Op dinsdag 27 juli 2010 21:00 schreef santiagojwz het volgende:
Ik heb nooit last van jeugd die mijn elastiekjes willen.
1. Er lopen in mijn wijk bijna geen kids over straat, laat staan hangjongeren oid.
2. omdat ik handremmen heb, gaan alle elastieken in mijn rode tassen.
Ja. Vind ik prima! Ik zeg wel altijd dat ze het terug in mijn auto (toch nooit op slot) in mijn fietstassenquote:Op dinsdag 27 juli 2010 20:01 schreef sbientje het volgende:
worden jullie ook zo be-bedeld door straatschoffies die je stieken willen?
In lege postzak gooien. Ben je er weer van af.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 21:07 schreef Banaapies het volgende:
Klote stiekjes. Voordat ik het weet ligt er weer een gruwelijke laag van die dingen in me tassen.
quote:Op dinsdag 27 juli 2010 22:02 schreef dutch-mamma het volgende:
Ehm... Mag ik óók in de openingstopic? Dutch Mamma, postbezorger in Flevoland (ca. 9 uur per week)...!
done en donequote:Op dinsdag 27 juli 2010 22:53 schreef Bartjes het volgende:
Geldt dat nog steeds die aanmelding voor de OP dan wil ik der ook graag bij Bartjes, Bart, Werkzaam in Arnhem Hazenkamp
Inderdaad, werd ineens vrij benauwd.quote:Op woensdag 28 juli 2010 16:10 schreef xxiessiexx het volgende:
Waar kwam die warmte nou weer ineens vandaan
met zo'n nickname de last post missen!quote:Op woensdag 28 juli 2010 10:14 schreef Lastpost het volgende:
Ik ben zo verrot dat ik maar een uurtje later begin, niet vooruit te branden momenteel.
Krijg af en toe echt wat van die medicaties die ik moet slikken, heb ook maar aangegeven dat ik wat minder uren wil gaan lopen omdat ik op dagen als gisteren met die HAH bijna omval aan het eind van m'n 2e wijk, dan maar wat minder euro's op de rekening.
Oja en excuus dat ik het nieuwe topic niet geopend heb, had even gemist dat ik de laatste was.![]()
Zo zijn er meer plaatsenquote:Op woensdag 28 juli 2010 20:20 schreef LeTourdeFrance het volgende:
Gisteren bij een adres geweest waar aan de andere kant van de deur een hond stond die de post meteen verscheurde.
Hahaha dat heb ik ook bij een huis. Ik vind dat echt briljant, het moment dat je de post erdoor duwt rent die hond tegen de deur op en verscheurt de post. Zeer vermakelijk.quote:Op woensdag 28 juli 2010 20:20 schreef LeTourdeFrance het volgende:
Gisteren bij een adres geweest waar aan de andere kant van de deur een hond stond die de post meteen verscheurde.
quote:Op woensdag 28 juli 2010 22:45 schreef sbientje het volgende:
[..]
met zo'n nickname de last post missen!
Mja niet dus, stond op eBay nog een oud adres wat ik pas achteraf zagquote:Op donderdag 29 juli 2010 18:56 schreef tntster het volgende:
Als het groter is als een buspakje weet ik zonet niet of dat doorgestuurd wordt, dat is namelijk geen onderdeel meer binnen het postkantoor waar die attentiekaarten liggen.
Maar ik neem aan dat je een pakketje wel op je goeie adres aan laat komen aangezien je die post(lees pakket) zelf in de hand hebt :-)
Ik ben niet zo'n egotripper dat ik mijn eigen naam roept als ik klaarkom, maar toch...quote:
Dat is het voordeel van dit werk... Je hebt redelijk flexibele werktijden.quote:Op woensdag 28 juli 2010 10:14 schreef Lastpost het volgende:
Ik ben zo verrot dat ik maar een uurtje later begin, niet vooruit te branden momenteel.
Krijg af en toe echt wat van die medicaties die ik moet slikken, heb ook maar aangegeven dat ik wat minder uren wil gaan lopen omdat ik op dagen als gisteren met die HAH bijna omval aan het eind van m'n 2e wijk, dan maar wat minder euro's op de rekening.
Oja en excuus dat ik het nieuwe topic niet geopend heb, had even gemist dat ik de laatste was.![]()
Ik heb één adresje waar dat standaard gebeurt. Kwestie van hit&run&wegwezen :-)quote:Op woensdag 28 juli 2010 20:20 schreef LeTourdeFrance het volgende:
ik heb het aangepast op de wikipagina dus vanaf het volgende topic sta je erbijquote:Op vrijdag 30 juli 2010 01:41 schreef dutch-mamma het volgende:
[..]
Ik ben niet zo'n egotripper dat ik mijn eigen naam roept als ik klaarkom, maar toch...
Ik zie mezelf er nog niet tussen staan...![]()
Of moet ik toch een nieuwe bril...?
Oeps, daar had ik nog niet gechecked...! Thnx!quote:Op vrijdag 30 juli 2010 07:34 schreef sbientje het volgende:
[..]
ik heb het aangepast op de wikipagina dus vanaf het volgende topic sta je erbij
Ik heb zelfs astma, CVS, zonneallergie, hypoglycemie en graspollenallergie, lekkere combinatie voor dit werk maar oke.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 01:43 schreef dutch-mamma het volgende:
[..]
Mag ik vragen wat jij mankeert/wat voor medicatie je nodig hebt? Puur uit nieuwsgierigheid (ik heb zelf COPD, en die hete dagen zijn echt slopend voor me...).
quote:Op vrijdag 30 juli 2010 16:59 schreef xxiessiexx het volgende:
Applausje waard:
Mijn postbode plus is anderhalf uur bezig geweest om te regelen dat ik morgen op vakantie kanEr hadden al 12 mensen vrij genomen en ik had de verkeerde datum vrijgevraagd (hihi faal
), maar hij heeft het toch kunnen regelen!
Merci!quote:
Ik zal het keihard draaien als ik weer op kantoor benquote:
Bedankt voor je antwoord!quote:Op vrijdag 30 juli 2010 09:30 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Ik heb zelfs astma, CVS, zonneallergie, hypoglycemie en graspollenallergie, lekkere combinatie voor dit werk maar oke.
Al mankeer ik nog wel meer hoor, maar die zijn niet relevant, zoals m'n aangeboren staar.
Herkenbaar. Ik doe gemiddeld 2-2 1/2 uur over mijn wijk. Peanuts voor veel mensen, maar fysiek gelijk aan een fulltime voor mij. Maar ik doe het bewust, want als je COPD hebt moet je in beweging blijven anders kakken je longen nog verder in (ooit 6 weken in het gips gelegen... Pffff, niet prettig voor de longetjes).quote:Blijf bewust dit werk doen zodat ik mezelf en m'n lijf verplicht om voldoende te bewegen, het is in dusdanige mate problematisch dat iemand anders m'n ontbijt en lunch moet maken en de wandeling met de hond moet doen in de middag als ik 2 wijken heb en ik tussen de ene en de andere wijk minstens een uur thuis moet zitten om enigszins op kracht te komen en soms wel 2 uur.
Luchtwegverwijders toch, ik hoop niet luchtwegverwijderaarsquote:Qua medicatie probeer ik zoveel mogelijk in het doosje te houden, met dit weer moet ik wel m'n medicatie tegen de graspollen en de zonne allergie, maar gebruik ik zeker niet al m'n inhalators en luchtwegverwijderaars al heb ik ze wel altijd bij me onderweg.
Nu zit ik ook nog eens aan een middel voor huidontstekingen met als veel voorkomende klachten, vermoeidheid, spierpijn en een loom gevoel, laat ik dat nou standaard al hebben.
Kijk, zulke mensen zorgen ervoor dat de motivatie hoog blijft! ;-)quote:Op vrijdag 30 juli 2010 16:59 schreef xxiessiexx het volgende:
Applausje waard:
Mijn postbode plus is anderhalf uur bezig geweest om te regelen dat ik morgen op vakantie kanEr hadden al 12 mensen vrij genomen en ik had de verkeerde datum vrijgevraagd (hihi faal
), maar hij heeft het toch kunnen regelen!
Als je 90 portieken per dag loopt wel hoor!quote:Op zaterdag 31 juli 2010 02:27 schreef dutch-mamma het volgende:
[..]
Eén mythe wil ik meteen de wereld uitwerken: je valt er NIET van af...
Ik heb volgens mij ook de grootste wijk. heb 4:10 ervoor.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 15:05 schreef Deezertje het volgende:
En er is weer een postbezorgster gestopt hier, en laat dat nou net de grootste wijk van het hele bestelgebied zijn (minimaal 3,5uur).... Niemand wil die wijk lopen en nieuwe mensen haken af na een maandje ofzo.... dus wens ze veel succes met zoeken, zelfs de fulltime postbodes willen die wijk niet, haha. Maar die hebben niet zo veel te kiezen toch?
Nou, ik werk nu net ietsjes langer dan een maand bij TNT, en ik ben al 6 kilo lichter geworden.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 02:27 schreef dutch-mamma het volgende:
Eén mythe wil ik meteen de wereld uitwerken: je valt er NIET van af...
incl. contracturen zit ik er net onder.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 20:52 schreef Peterselieman het volgende:
mja, is niet waar. Het is zo dat als je onder de 500 euro blijft het bedrag netto is, maar zodra je er boven gaat komen moet er belasting afgedragen worden en verdien je dus niet het volledige bedrag meer.
in principe is het bedrag dat je in de OP ziet staan bruto, maar omdat velen onder de belastinggrens zitten is het netto.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 20:54 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
incl. contracturen zit ik er net onder.
Maar als dat netto is, wat is het bedrag bruto dan? Want met loonheffingskorting zal ik er vast boven zitten dan?
Heb je wel een zaterdagwerker contract? Anders krijg je geen ¤ 5,55 namelijk, maar beduidend minder.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 20:12 schreef Dionysiou het volgende:
Even klein vraagje, in de loonschaal staat 17 jaar: 5,55.
Ik heb loonheffingskorting ingeschakeld, krijg ik dan het volledige 5,55 per uur?
Ben even berekenen wat ik extra krijg uitbetaald met mijn 74 overuren deze maand.
En heb nog 19 uren verlofuren. Sta er lekker voor.
Ik ben aangenomen als zaterdagbesteller ja.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 23:10 schreef rub3n het volgende:
[..]
Heb je wel een zaterdagwerker contract? Anders krijg je geen ¤ 5,55 namelijk, maar beduidend minder.
Je kunt wel merken dat xxiessiexx op vakantie is, het is hier meteen een stuk stiller inderdaadquote:
Hier moesten we dus gewoon vandaag ook inverdienen; ik neem aan dat je dat bedoelt met korten?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 16:54 schreef tntster het volgende:
Bij ons vandaag de gamma en karwei en bij bepaalde gebieden ook nog eens de AH.
Voordeel ervan is wel dat er niet gekort wordt :-)
NS hadden wij zaterdag. Zo'n envelop toch?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 15:55 schreef Peterselieman het volgende:
Was vandaag geen fluit te beleven. Wel reclame van de Gamma en de NS hier.
wij hadden de NS vrijdag... samen met beter meubelquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 18:41 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
NS hadden wij zaterdag. Zo'n envelop toch?
Karwei en Gamma wel vandaag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |