abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 31 juli 2010 @ 15:37:57 #51
80382 manny
30 is best veel
pi_84704095
Ik zelf werk op kantoor bij tnt, maar alle lieden die bij pakketservice werken, bedankt. Spoed-pakje vanochtend precies op tijd bezorgd en hierdoor toch nog op de valreep het juiste cadeau voor collega die maandag jubileum heeft, 35 jaar bij PTT / TPG / TNT. Knap hoor....
proberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg
pi_84704412
quote:
Op zaterdag 31 juli 2010 15:05 schreef Deezertje het volgende:
En er is weer een postbezorgster gestopt hier, en laat dat nou net de grootste wijk van het hele bestelgebied zijn (minimaal 3,5uur).... Niemand wil die wijk lopen en nieuwe mensen haken af na een maandje ofzo.... dus wens ze veel succes met zoeken, zelfs de fulltime postbodes willen die wijk niet, haha. Maar die hebben niet zo veel te kiezen toch?
Ik heb volgens mij ook de grootste wijk. heb 4:10 ervoor.
pi_84704475
quote:
Op zaterdag 31 juli 2010 02:27 schreef dutch-mamma het volgende:
Eén mythe wil ik meteen de wereld uitwerken: je valt er NIET van af... :'(
Nou, ik werk nu net ietsjes langer dan een maand bij TNT, en ik ben al 6 kilo lichter geworden. :P De haalrit 's middags is ook niet zo peanuts als veel mensen denken hoor; bij heel veel bedrijven waar ik moet zijn, met ik behoorlijk wat trappen omhoog lopen, en soms krijg je dan nog wel eens een volle blauwe postkrat in je handen geduwd. :D
pi_84704523
vandaag was lekker rustig vergeleken met gisteren. Heel weinig post. had nog wel een stukje van een opdeelwijk meegekregen, maar dat viel ook allemaal wel mee. Komende week iedere dag (behalve maandag) werken, de wijk waar ik woon voorbereiden en uitvoeren. Wel leuk :)
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
pi_84706081
Vandaag hier ook vet weinig post (3 kratten tegenover 8 of 9 in laten we zeggen maart), waarvan 1 krat bijna vol met kranten zat voor 1 camping haha. Heerlijk! Ik was om 8:30 aanwezig (ipv 9u) omdat we 2 wijken zouden moeten voorbereiden (extra). Dit hoefde niet, met als gevolg dat ik om 10:20 op de weg zat en heerlijk om 9:00 een pauze van een half uur heb gehouden haha (ik hou nooit pauze haha). om 14:00 terug in huis!
  Redactie Frontpage / Sport zaterdag 31 juli 2010 @ 16:51:59 #56
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_84706528
Er was echt niets vandaag. Had de hele wijk inclusief reclame in 3 tassen waar normaal vijf gebruikelijk is.
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_84711912
ik heb vandaag een rouwkaart bezorgd voor iemand die Dodevogel heet :')

tenminste, dat stond erop haha, ik heb die naam nog nooit eerder gezien
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
  zaterdag 31 juli 2010 @ 20:12:26 #58
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_84713456
Even klein vraagje, in de loonschaal staat 17 jaar: 5,55.
Ik heb loonheffingskorting ingeschakeld, krijg ik dan het volledige 5,55 per uur?

Ben even berekenen wat ik extra krijg uitbetaald met mijn 74 overuren deze maand. :)
En heb nog 19 uren verlofuren. Sta er lekker voor.
[b]Op zaterdag 21 november 2009 00:42 schreef Bravebart het volgende:[/b]
Toch frappant dat zo'n knaapje zich in 1 week zo heeft ingelikt binnen PUB dat hij een verjaardagstopic krijgt.
pi_84714576
die tabel is netto :)
  Redactie Frontpage / Sport zaterdag 31 juli 2010 @ 20:52:25 #60
Maffe Fries
pi_84714982
mja, is niet waar. Het is zo dat als je onder de 500 euro blijft het bedrag netto is, maar zodra je er boven gaat komen moet er belasting afgedragen worden en verdien je dus niet het volledige bedrag meer.
  zaterdag 31 juli 2010 @ 20:54:25 #61
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_84715060
quote:
Op zaterdag 31 juli 2010 20:52 schreef Peterselieman het volgende:
mja, is niet waar. Het is zo dat als je onder de 500 euro blijft het bedrag netto is, maar zodra je er boven gaat komen moet er belasting afgedragen worden en verdien je dus niet het volledige bedrag meer.
incl. contracturen zit ik er net onder. :P
Maar als dat netto is, wat is het bedrag bruto dan? Want met loonheffingskorting zal ik er vast boven zitten dan?
Toch frappant dat zo'n knaapje zich in 1 week zo heeft ingelikt binnen PUB dat hij een verjaardagstopic krijgt.
  Redactie Frontpage / Sport zaterdag 31 juli 2010 @ 21:03:06 #62
Maffe Fries
pi_84715398
quote:
Op zaterdag 31 juli 2010 20:54 schreef Dionysiou het volgende:

[..]

incl. contracturen zit ik er net onder. :P
Maar als dat netto is, wat is het bedrag bruto dan? Want met loonheffingskorting zal ik er vast boven zitten dan?
in principe is het bedrag dat je in de OP ziet staan bruto, maar omdat velen onder de belastinggrens zitten is het netto.
pi_84720867
quote:
Op zaterdag 31 juli 2010 20:12 schreef Dionysiou het volgende:
Even klein vraagje, in de loonschaal staat 17 jaar: 5,55.
Ik heb loonheffingskorting ingeschakeld, krijg ik dan het volledige 5,55 per uur?

Ben even berekenen wat ik extra krijg uitbetaald met mijn 74 overuren deze maand. :)
En heb nog 19 uren verlofuren. Sta er lekker voor.
Heb je wel een zaterdagwerker contract? Anders krijg je geen ¤ 5,55 namelijk, maar beduidend minder.
  zondag 1 augustus 2010 @ 11:13:29 #64
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_84730732
quote:
Op zaterdag 31 juli 2010 23:10 schreef rub3n het volgende:

[..]

Heb je wel een zaterdagwerker contract? Anders krijg je geen ¤ 5,55 namelijk, maar beduidend minder.
Ik ben aangenomen als zaterdagbesteller ja. :P
Maar ik werk deze vakantie gewoon full-time als zaterdagbesteller. :P
pi_84808530
Rustig hier of niet?
pi_84813204
Heb voor deze en volgende week de enige wijk in het dorp aangewezen gekregen die ik nog nooit had gelopen. Dat heb ik geweten ook.

Volgens de TC was het maar 60 adressen meer dan mijn standaardwijk. Wat hij er niet bij zei is dat deze postcode verspreid ligt door het hele dorp heen! :X Net op afstandmeten.nl even gekeken, heb 7,5 kilometer afgelegd, ritje van en naar het depot niet meegeteld.

En ik had in een straat mijn fiets middenin gezet om een mooi achtje te lopen, zie ik aan het eind van de straat dat er een vadsig kampjochie aan mijn fiets zit te morrelen. Laat er nou net een politiebusje naast me gestopt zijn >:)
Op zondag 6 mei 2012 16:24 schreef Tamashii het volgende:
Dat kan niet. Dit stond in de Volkskrant. :'(
pi_84814965
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2010 12:47 schreef rub3n het volgende:
Rustig hier of niet?
Je kunt wel merken dat xxiessiexx op vakantie is, het is hier meteen een stuk stiller inderdaad :P
  Redactie Frontpage / Sport dinsdag 3 augustus 2010 @ 15:55:35 #68
Maffe Fries
pi_84815750
Was vandaag geen fluit te beleven. Wel reclame van de Gamma en de NS hier.
pi_84818497
Bij ons vandaag de gamma en karwei en bij bepaalde gebieden ook nog eens de AH.
Voordeel ervan is wel dat er niet gekort wordt :-)
pi_84819074
Valt het hah-zetten bij jullie ook onder het inverdienen?
pi_84819279
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2010 16:54 schreef tntster het volgende:
Bij ons vandaag de gamma en karwei en bij bepaalde gebieden ook nog eens de AH.
Voordeel ervan is wel dat er niet gekort wordt :-)
Hier moesten we dus gewoon vandaag ook inverdienen; ik neem aan dat je dat bedoelt met korten?
pi_84820489
Terug van vakantie. Ben een neger :@
Noot noot.
pi_84820995
pff heb deze hele week een andere wijk dan normaal maar vind m helemaal niet leuk. En methuis aan huis ben ik bijna 3 uur bezig geweest...
  dinsdag 3 augustus 2010 @ 18:41:35 #74
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_84822269
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2010 15:55 schreef Peterselieman het volgende:
Was vandaag geen fluit te beleven. Wel reclame van de Gamma en de NS hier.
NS hadden wij zaterdag. Zo'n envelop toch?

Karwei en Gamma wel vandaag. :P
pi_84822448
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2010 18:41 schreef Dionysiou het volgende:

[..]

NS hadden wij zaterdag. Zo'n envelop toch?

Karwei en Gamma wel vandaag. :P
wij hadden de NS vrijdag... samen met beter meubel
vandaag gamma en AH
  dinsdag 3 augustus 2010 @ 18:51:32 #76
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_84822593
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2010 18:47 schreef sbientje het volgende:

[..]

wij hadden de NS vrijdag... samen met beter meubel
vandaag gamma en AH
Ah, hopen dat we morgen geen HAH hebben. Scheelt echt enorm veel, dan vlieg je er door heen haha :P
pi_84823076
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2010 18:51 schreef Dionysiou het volgende:

[..]

Ah, hopen dat we morgen geen HAH hebben. Scheelt echt enorm veel, dan vlieg je er door heen haha :P
hier volgens mij wel wat, ik dacht jumbo
  dinsdag 3 augustus 2010 @ 19:58:36 #78
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_84825156
Hier vrijdag alleen weer eentje en dat is het voor deze week.
En wat was het heerlijk om weer eens 1 wijk op een dag te doen, vloog voorbij. :D
pi_84825723
Vandaag 2 postbezorgers ontslagen omdat ze in de vestiging, waar alle postbezorgerwijken staan, de labels van de HAH-tassen verwijderden en ze vervolgens lieten staan. Als je het al doet doe het dan op straat.
pi_84826918
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2010 20:13 schreef TokenW het volgende:
Vandaag 2 postbezorgers ontslagen omdat ze in de vestiging, waar alle postbezorgerwijken staan, de labels van de HAH-tassen verwijderden en ze vervolgens lieten staan. Als je het al doet doe het dan op straat.
hoe dom ben je dan. Ik snap dat niet zo goed hoor. Ik heb ook een hekel aan HAH (zeker als er weinig post is) maar ja, het hoort erbij :D
pi_84836338
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2010 20:13 schreef TokenW het volgende:
En ze waren zeker de briefjes op de bundels zelf vergeten te verwijderen? Haha stumperts!
pi_84836800
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2010 23:59 schreef rub3n het volgende:

[..]

En ze waren zeker de briefjes op de bundels zelf vergeten te verwijderen? Haha stumperts!
de postbezorgers vullen dat toch in op het bezorgrapport? of hebben die ook zo'n briefje bij de bundels?
pi_84841267
dat is wel erg ja haha.
En met niet gekort worden bedoel ik inderdaad dat we alle wijken zelf moestten zetten, dan zou er geen tijd van de uitvoering afgaan
pi_84842910
Zo handig dat m'n zus er ook werkt. 8-) Ik moest vandaag en morgen eigenlijk een klein wijkje lopen, maar m'n vriend vroeg of ik mee ging zwemmen. :D Dus zussie loopt mijn wijken.
A liar is a person who uses the valid designations, the words, in order to make something which is unreal appear to be real. - Nietzche
  woensdag 4 augustus 2010 @ 11:08:34 #85
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_84845041
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 00:12 schreef sbientje het volgende:

[..]

de postbezorgers vullen dat toch in op het bezorgrapport? of hebben die ook zo'n briefje bij de bundels?
Bij ons worden die dingen niet eens gebruikt, soms zitten ze nog op de bundels zelf maar nooit in dat boekje en ingevuld word het ook nooit als er veel over is, enkel als we tekorten hebben.
pi_84858311
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 09:37 schreef MissSpooky het volgende:
Zo handig dat m'n zus er ook werkt. 8-) Ik moest vandaag en morgen eigenlijk een klein wijkje lopen, maar m'n vriend vroeg of ik mee ging zwemmen. :D Dus zussie loopt mijn wijken.
Mag dat?? :o
Out for my own, to live my own way...
pi_84859600
Ik kom er net achter dat die all-seasons-jack eigenlijk 2 jacks in één is :') :@
pi_84860411
het antwoord zit zelfs al in je bericht verborgen *O*
pi_84860589
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 17:42 schreef santiagojwz het volgende:
het antwoord zit zelfs al in je bericht verborgen *O*
:@

Had een oude gekregen toen ik begon en altijd gebruikt, vond dat ding warm zat voor de winter. Net gekeken, die oude was alleen de buitenjas.
Vond het al raar dat de nieuwe uit het kledingpakket warmer en strakker/dikker leek :P
pi_84861727
pff, kwam vandaag toevallig langs de box.. stonden 2 postbezorgers op de post te wachten. En zeiken zeg.. pffft! "hebben we weer huis aan huis? G*dverdomme" :')

de wijk die ik deze week heb is echt helemaal niet leuk vind ik :D maar ja :) even volhouden maar, ben benieuwd wat ik volgende week ga doen :)
pi_84861743
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 17:49 schreef Cerbie het volgende:

[..]

:@

Had een oude gekregen toen ik begon en altijd gebruikt, vond dat ding warm zat voor de winter. Net gekeken, die oude was alleen de buitenjas.
Vond het al raar dat de nieuwe uit het kledingpakket warmer en strakker/dikker leek :P
ik heb ook altijd alleen de buitenjas aan, ik vind het echt veel te heet met die 2 over elkaar!
  woensdag 4 augustus 2010 @ 20:23:04 #92
273607 Linker_Onderlip
...naast Rechter Onderlip
pi_84866601
Die buitenjas valt bij mij veel te groot en ik vind 'm te lang...die binnenjas is vervolgens eigenlijk iets te klein :')...maar ik vind 'm wel fijner.
Ieder kutje zingt zoals het gebekt is.
pi_84893272
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 16:35 schreef gelebeer het volgende:

[..]

Mag dat?? :o
Jups, namen veranderd in de klapper (we hadden het ook gevraagd). Ze deden er echt heeelemaal niet moeilijk over.
A liar is a person who uses the valid designations, the words, in order to make something which is unreal appear to be real. - Nietzche
pi_84893810
Het regent hier steeds en ik heb geen jas bij me.. Ga steeds maar onder een boom staan :D
pi_84898008
De hele week al postverdeler geweest blij dat het morgen de laatste dag is. :r

Vandaag toen ik van de vestiging naar de wijk fietste kreeg ik een goede regenbui over me heen, kom ik aan in het dorp waar de bestelling was, schijnt de zon en is het heerlijk weer. Ik nog ff langs de markt een bakje kibbeling halen. 8-) Kijkt iedereen je aan met een blik van gozer wat heb jij gedaan dat je er uitziet als een verzopen kat 8)7 8)7. Wel lekker snel klaar als er bijna geen post is, bestelling gedaan in 1 uur 5 min ^O^ ^O^
pi_84903208
Vandaag precies voor de bui binnen op kantoor :P
Morgen krijg ik opleiding in een brengrit die ik nog niet kan.
Ik HAAT brengritten; Goedemorgen *bliep* Tot ziens, Fijne dag nog }:|
pi_84903438
morgen en overmorgen om 8 uur beginnen, 1 wijk voorbereiden en dan mijn 'eigen' wijk voorbereiden en bezorgen. Maandag 4 wijken en dinsdag weer mijn vakantiewijk. Ik vind m helemaal niet leuk :D
pi_84911589
quote:
Op donderdag 5 augustus 2010 18:55 schreef tntster het volgende:
Bij haalritten gaat het er anders precies hetzelfde aan toe. :P Ligt natuurlijk wel aan het soort klanten dat je hebt, de ene is spraakzamer dan de andere.
Tok.
pi_84926979
Net terug van weekje vakantie.
2e dag dat ik weg ben toch maar even m'n voicemail afluisteren, 2 nieuwe berichten of ik mn post wil lopen want er staan tassen van 2 dagen op me te wachten. Ik proberen terug te bellen, geen gehoor. Toen maar via de sms opgelost.

Vakantie aangegeven:
bij eerste telefonische benadering
bij aanvang/sollicitatie gesprek
telefonisch nog een keer ter controle + de exacte data
en nogg een keer geverifieerd toen teamcoach me toevallig belde

ik had al zon gevoel dat het fout zou gaan, elke keer dat ik het zei was het "o, ja, goed dat je het zegt blabla".
+ dat de teamcoach nu met vakantie is, voelde ik dat het fout zou gaan dus had ik nog even extra gemeld van dan en dan ben ik op vakantie.

Vond het nogal opvallend.
pi_84927192
quote:
Op donderdag 5 augustus 2010 18:55 schreef tntster het volgende:
Je kunt dan ook gewoon een praatje met de meeste mensen maken hoor. ;) Van de 18 bedrijven waar ik post moet ophalen die ik heb, zitten er echt maar en stuk of 4 tussen waar je bij wijze van spreken de deur wordt uitgekeken. :P De rest van de secretaresses is denk ik al lang blij dat ze effe iemand hebben om mee te praten. :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')