Ik heb volgens mij ook de grootste wijk. heb 4:10 ervoor.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 15:05 schreef Deezertje het volgende:
En er is weer een postbezorgster gestopt hier, en laat dat nou net de grootste wijk van het hele bestelgebied zijn (minimaal 3,5uur).... Niemand wil die wijk lopen en nieuwe mensen haken af na een maandje ofzo.... dus wens ze veel succes met zoeken, zelfs de fulltime postbodes willen die wijk niet, haha. Maar die hebben niet zo veel te kiezen toch?
Nou, ik werk nu net ietsjes langer dan een maand bij TNT, en ik ben al 6 kilo lichter geworden.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 02:27 schreef dutch-mamma het volgende:
Eén mythe wil ik meteen de wereld uitwerken: je valt er NIET van af...
incl. contracturen zit ik er net onder.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 20:52 schreef Peterselieman het volgende:
mja, is niet waar. Het is zo dat als je onder de 500 euro blijft het bedrag netto is, maar zodra je er boven gaat komen moet er belasting afgedragen worden en verdien je dus niet het volledige bedrag meer.
in principe is het bedrag dat je in de OP ziet staan bruto, maar omdat velen onder de belastinggrens zitten is het netto.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 20:54 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
incl. contracturen zit ik er net onder.
Maar als dat netto is, wat is het bedrag bruto dan? Want met loonheffingskorting zal ik er vast boven zitten dan?
Heb je wel een zaterdagwerker contract? Anders krijg je geen ¤ 5,55 namelijk, maar beduidend minder.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 20:12 schreef Dionysiou het volgende:
Even klein vraagje, in de loonschaal staat 17 jaar: 5,55.
Ik heb loonheffingskorting ingeschakeld, krijg ik dan het volledige 5,55 per uur?
Ben even berekenen wat ik extra krijg uitbetaald met mijn 74 overuren deze maand.
En heb nog 19 uren verlofuren. Sta er lekker voor.
Ik ben aangenomen als zaterdagbesteller ja.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 23:10 schreef rub3n het volgende:
[..]
Heb je wel een zaterdagwerker contract? Anders krijg je geen ¤ 5,55 namelijk, maar beduidend minder.
Je kunt wel merken dat xxiessiexx op vakantie is, het is hier meteen een stuk stiller inderdaadquote:
Hier moesten we dus gewoon vandaag ook inverdienen; ik neem aan dat je dat bedoelt met korten?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 16:54 schreef tntster het volgende:
Bij ons vandaag de gamma en karwei en bij bepaalde gebieden ook nog eens de AH.
Voordeel ervan is wel dat er niet gekort wordt :-)
NS hadden wij zaterdag. Zo'n envelop toch?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 15:55 schreef Peterselieman het volgende:
Was vandaag geen fluit te beleven. Wel reclame van de Gamma en de NS hier.
wij hadden de NS vrijdag... samen met beter meubelquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 18:41 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
NS hadden wij zaterdag. Zo'n envelop toch?
Karwei en Gamma wel vandaag.
Ah, hopen dat we morgen geen HAH hebben. Scheelt echt enorm veel, dan vlieg je er door heen hahaquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 18:47 schreef sbientje het volgende:
[..]
wij hadden de NS vrijdag... samen met beter meubel
vandaag gamma en AH
hier volgens mij wel wat, ik dacht jumboquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 18:51 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Ah, hopen dat we morgen geen HAH hebben. Scheelt echt enorm veel, dan vlieg je er door heen haha
hoe dom ben je dan. Ik snap dat niet zo goed hoor. Ik heb ook een hekel aan HAH (zeker als er weinig post is) maar ja, het hoort erbijquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 20:13 schreef TokenW het volgende:
Vandaag 2 postbezorgers ontslagen omdat ze in de vestiging, waar alle postbezorgerwijken staan, de labels van de HAH-tassen verwijderden en ze vervolgens lieten staan. Als je het al doet doe het dan op straat.
En ze waren zeker de briefjes op de bundels zelf vergeten te verwijderen? Haha stumperts!quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 20:13 schreef TokenW het volgende:
Vandaag 2 postbezorgers ontslagen omdat ze in de vestiging, waar alle postbezorgerwijken staan, de labels van de HAH-tassen verwijderden en ze vervolgens lieten staan. Als je het al doet doe het dan op straat.
de postbezorgers vullen dat toch in op het bezorgrapport? of hebben die ook zo'n briefje bij de bundels?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 23:59 schreef rub3n het volgende:
[..]
En ze waren zeker de briefjes op de bundels zelf vergeten te verwijderen? Haha stumperts!
Bij ons worden die dingen niet eens gebruikt, soms zitten ze nog op de bundels zelf maar nooit in dat boekje en ingevuld word het ook nooit als er veel over is, enkel als we tekorten hebben.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 00:12 schreef sbientje het volgende:
[..]
de postbezorgers vullen dat toch in op het bezorgrapport? of hebben die ook zo'n briefje bij de bundels?
Mag dat??quote:Op woensdag 4 augustus 2010 09:37 schreef MissSpooky het volgende:
Zo handig dat m'n zus er ook werkt.Ik moest vandaag en morgen eigenlijk een klein wijkje lopen, maar m'n vriend vroeg of ik mee ging zwemmen.
Dus zussie loopt mijn wijken.
quote:Op woensdag 4 augustus 2010 17:42 schreef santiagojwz het volgende:
het antwoord zit zelfs al in je bericht verborgen
ik heb ook altijd alleen de buitenjas aan, ik vind het echt veel te heet met die 2 over elkaar!quote:Op woensdag 4 augustus 2010 17:49 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Had een oude gekregen toen ik begon en altijd gebruikt, vond dat ding warm zat voor de winter. Net gekeken, die oude was alleen de buitenjas.
Vond het al raar dat de nieuwe uit het kledingpakket warmer en strakker/dikker leek
Jups, namen veranderd in de klapper (we hadden het ook gevraagd). Ze deden er echt heeelemaal niet moeilijk over.quote:
Bij haalritten gaat het er anders precies hetzelfde aan toe.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 18:55 schreef tntster het volgende:
Vandaag precies voor de bui binnen op kantoor![]()
Morgen krijg ik opleiding in een brengrit die ik nog niet kan.
Ik HAAT brengritten; Goedemorgen *bliep* Tot ziens, Fijne dag nog
Je kunt dan ook gewoon een praatje met de meeste mensen maken hoor.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 18:55 schreef tntster het volgende:
Vandaag precies voor de bui binnen op kantoor![]()
Morgen krijg ik opleiding in een brengrit die ik nog niet kan.
Ik HAAT brengritten; Goedemorgen *bliep* Tot ziens, Fijne dag nog
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |