Vandaag werd ik speciaal door een toerist aangehouden omdat hij dezelfde foto op zijn mobiel had staan, die hij dus even wilde laten zien aan me. En daarbij vielen ook de woorden "sure we can" wat natuurlijk ook op mijn busje staat, alsof mij ook elk moment zoiets zou kunnen overkomen.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 14:31 schreef santiagojwz het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)27/sure_we_can_.html
quote:Op dinsdag 27 juli 2010 20:51 schreef kip_zonder-kop het volgende:
[..]
Vandaag werd ik speciaal door een toerist aangehouden omdat hij dezelfde foto op zijn mobiel had staan, die hij dus even wilde laten zien aan me. En daarbij vielen ook de woorden "sure we can" wat natuurlijk ook op mijn busje staat, alsof mij ook elk moment zoiets zou kunnen overkomen.
haha nou hangjongeren vragen mijn stieken ook niet hoor, zijn altijd tussen de 6 en 10 ofzoquote:Op dinsdag 27 juli 2010 21:00 schreef santiagojwz het volgende:
Ik heb nooit last van jeugd die mijn elastiekjes willen.
1. Er lopen in mijn wijk bijna geen kids over straat, laat staan hangjongeren oid.
2. omdat ik handremmen heb, gaan alle elastieken in mijn rode tassen.
Ja. Vind ik prima! Ik zeg wel altijd dat ze het terug in mijn auto (toch nooit op slot) in mijn fietstassenquote:Op dinsdag 27 juli 2010 20:01 schreef sbientje het volgende:
worden jullie ook zo be-bedeld door straatschoffies die je stieken willen?
In lege postzak gooien. Ben je er weer van af.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 21:07 schreef Banaapies het volgende:
Klote stiekjes. Voordat ik het weet ligt er weer een gruwelijke laag van die dingen in me tassen.
quote:Op dinsdag 27 juli 2010 22:02 schreef dutch-mamma het volgende:
Ehm... Mag ik óók in de openingstopic? Dutch Mamma, postbezorger in Flevoland (ca. 9 uur per week)...!
done en donequote:Op dinsdag 27 juli 2010 22:53 schreef Bartjes het volgende:
Geldt dat nog steeds die aanmelding voor de OP dan wil ik der ook graag bij Bartjes, Bart, Werkzaam in Arnhem Hazenkamp
Inderdaad, werd ineens vrij benauwd.quote:Op woensdag 28 juli 2010 16:10 schreef xxiessiexx het volgende:
Waar kwam die warmte nou weer ineens vandaan
met zo'n nickname de last post missen!quote:Op woensdag 28 juli 2010 10:14 schreef Lastpost het volgende:
Ik ben zo verrot dat ik maar een uurtje later begin, niet vooruit te branden momenteel.
Krijg af en toe echt wat van die medicaties die ik moet slikken, heb ook maar aangegeven dat ik wat minder uren wil gaan lopen omdat ik op dagen als gisteren met die HAH bijna omval aan het eind van m'n 2e wijk, dan maar wat minder euro's op de rekening.
Oja en excuus dat ik het nieuwe topic niet geopend heb, had even gemist dat ik de laatste was.![]()
Zo zijn er meer plaatsenquote:Op woensdag 28 juli 2010 20:20 schreef LeTourdeFrance het volgende:
Gisteren bij een adres geweest waar aan de andere kant van de deur een hond stond die de post meteen verscheurde.
Hahaha dat heb ik ook bij een huis. Ik vind dat echt briljant, het moment dat je de post erdoor duwt rent die hond tegen de deur op en verscheurt de post. Zeer vermakelijk.quote:Op woensdag 28 juli 2010 20:20 schreef LeTourdeFrance het volgende:
Gisteren bij een adres geweest waar aan de andere kant van de deur een hond stond die de post meteen verscheurde.
quote:Op woensdag 28 juli 2010 22:45 schreef sbientje het volgende:
[..]
met zo'n nickname de last post missen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |