'Op zich' heeft niets met het woord opzicht te maken.quote:Op donderdag 3 februari 2011 23:15 schreef RiKe het volgende:
[..]
Thnx!
Incasa, Leiden (velen zien dat als een min punt, ik niet opzicht op zich, maak elk feestje wel gezellig!)
Maar hey...met een voorverkoop prijs rond de 10,- is het best goed dacht ik zo!
Ga je mond spoelen jongeman.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:00 schreef eQuaL het volgende:
TT
Het begin van het nummer is nog redelijk, maar zodra die happy tune erin komt![]()
![]()
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:00 schreef eQuaL het volgende:
TT
Het begin van het nummer is nog redelijk, maar zodra die happy tune erin komt![]()
![]()
Ik zie je laatste sets niet slecht gewaardeerd staan?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:06 schreef RiKe het volgende:
mstx, vraagje!
Over het algemeen worden mijn sets niet erg gewaardeerd op LSDB, op andere plekken wel...
Any idea waai?
Ik zal vanavond even een nieuwe treklijst posten van een set die ik woensdag opgenomen heb zodat je er even naar kan kijken (als je wil hoor)
Mind.Illusion heeft gewoon het voordeel dat hij nu al veel trouwe volgers heeft door jarenlang continu setjes te droppen.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:34 schreef RiKe het volgende:
Alle comments zijn vrij negatief, mede daarom zet ik ze er niet meer op.
Ik post hier ook nog wel eens een setje, in ieder geval een tracklist, 0 reactie terwijl bijv M.I. er elke keer weer als pauw bij loopt.
Ik ben niet jaloers, ik krijg alleen aardig het idee dat ik het hier een beetje voor niets doe.
Ik vind je sets idd vaak niet erg interessant qua tracklist dus dan reageer ik er niet op en neem ik ook niet de moeite om hem te downloadenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:34 schreef RiKe het volgende:
Ik post hier ook nog wel eens een setje, in ieder geval een tracklist, 0 reactie terwijl bijv M.I. er elke keer weer als pauw bij loopt.
Ik ben niet jaloers, ik krijg alleen aardig het idee dat ik het hier een beetje voor niets doe.
Ja zo specifiek vind ik lastig ik weet zo 123 niet meer hoe die sets in elkaar zaten natuurlijk maar vaak zie je een tracklist en denk je van : das wel aardig, of je denkt: dat vind ik niks. Als het laatste het geval is zeg je er niks over en download je het niet. In mijn geval danquote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:40 schreef RiKe het volgende:
Seth, wat vind je er dan niet interessant aan?
Zie je liever andere nummers? (bijv meer oudere nummers, of andere volgorde)
Opbouwende kritiek is altijd welkom
En daarbij komt voor mij het feit dat ik tegenwoordig alleen nog maar setjes download van The Magic Show / FearFM / etc, en leuke livesets van feesten. Want als je alle 'amateur' sets moet bijhouden, is niet te doen.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:39 schreef Sethje het volgende:
[..]
Ik vind je sets idd vaak niet erg interessant qua tracklist dus dan reageer ik er niet op en neem ik ook niet de moeite om hem te downloaden
Ik luister ze altijd wel hoor maar ik laat niks weten, ook al vond ik het goed klinkenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:34 schreef RiKe het volgende:
Ik heb afgelopen zomer een setje van je gedownload en die was wel aardig maar om aan te sluiten op wat t-killer zei, Ik download zelden nog de amateursetjes op lsdb of de tracklist moet me echt heel erg aanstaan. Zie ik bijv. een plaat als hierboven dan denk ik al nee. Niks ten nadele van jouw maar met zown groot aanbod kan je als consument gewoon enorm kritisch zijn..quote:Op vrijdag 4 februari 2011 12:13 schreef RiKe het volgende:
1 Martin Solveig & Dragonette - Hello (Pittboy & Ste-V Bootleg)
Dit is zeker een prima lijstquote:Op vrijdag 4 februari 2011 12:13 schreef RiKe het volgende:
Rike is inderdaad mijn dj naam
Koep, wat had je dan liever bij (bijv.) Golden Oldies gezien?
Tracks zoals het originele DHHD anthem?
En wat vind je bijv van deze lijst?
1 Martin Solveig & Dragonette - Hello (Pittboy & Ste-V Bootleg)
2 Wildstylez - Revenge Of The Dirty Motherfucker
3 The Pitcher - Release Me
4 Max Enforcer & Frontliner - On The Go
5 Noisecontrollers - Escape
6 Zany & Brennan Heart - Bang The Bass
7 Heatzone - The Darkness Within (The Q-Base Double Kick Mix)
8 Nitro Man - Techno Prime (Psyko Punkz Remix)
9 Technoboy - Catfight
10 A-Lusion - Veritas (Zany remix)
11 High Voltage - Bombs Away
12 DJ Act - Sound Of The Bass
13 Teknoid - Edge Of Darkness
14 Brooklyn Bounce - x2x (Deepack remix)
15 Tat & Zat - Scary Track
16 The Prophet & Zatox - Prozaxx
Weer te safe?
Jup... al is het alleen maar omdat het 'minder bekende' (lees: grijsgedraaide) platen zijn..quote:Op vrijdag 4 februari 2011 12:40 schreef RiKe het volgende:
Koep, dit vind jij dus een betere?
Ironblood - Scientists Of The Sound
Max Enforcer & Frontliner - On The Go
Zatox - Apocalypse
The Hose - I Survived (original mix)
Southstylers - Crystal
The Pitcher - Titan
Noisecontrollers - Attack Again
Gentalica - Ready..?
Project 1 - Rate Reducer (Headhunterz remix)
Technoboy - Catfight
Southstylers - Pounding Senses (deeper inside mix)
Brooklynn Bounce - x2x (Deepack remix)
Zatox - Bad Time
ZTX - I Love Hardstyle
W.a.s.h. - Radio Alarm
Tatanka - Mess Up (sample)
Just A Track is wel leuk toch?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 13:18 schreef Nitrouz het volgende:
Nummers produceren als Greenhouse, The First Cut, Rollin', Buzzers, Warphole
En vervolgens met Discorecord komen..
De rest van die release is ook pure bagger imo.
staat wel mooie comment bij die eerstequote:Op vrijdag 4 februari 2011 13:13 schreef ElDani het volgende:
* ElDani zoekt de Sieneke-emoticon
Bah. Gaat dus uitkomen.
Edit: Snooze mix is een stuk beter!
Ze zijn nu bezig met een hele nieuwe versie van de site geloof ik.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 13:38 schreef ElDani het volgende:
Hardstyle.com: in 320 kbps bestellen, 192 krijgen. Bah. Hekel aan die winkel. Altijd is er wel wat.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The Outside Agency
Ja klopt zijn ze druk mee bezig, de beta werd nu getestquote:Op vrijdag 4 februari 2011 13:44 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
Ze zijn nu bezig met een hele nieuwe versie van de site geloof ik.
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 13:45 schreef haakon het volgende:
Kreeg van men neefje een setje gestuurd.
Nog niet geluisterd, maar zet hem hier maar vast in.
Tracklist van Boerenlater @ Hardstyle Yearmix 2010Die heb ik nadat ik hem heb gemaakt al rond gepm't hierSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 11% gewijzigd door Beach op 04-02-2011 14:47:10 ]fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
Godver, misplaatste schaamtequote:Op vrijdag 4 februari 2011 13:13 schreef ElDani het volgende:
Bah. Gaat dus uitkomen.
Ga toch weg man met je pure baggerquote:Op vrijdag 4 februari 2011 13:18 schreef Nitrouz het volgende:
Nummers produceren als Greenhouse, The First Cut, Rollin', Buzzers, Warphole
En vervolgens met Discorecord komen..
De rest van die release is ook pure bagger imo.
Jou set van de megamix draai ik nog dagelijks, wat vet!quote:Op vrijdag 4 februari 2011 12:24 schreef NLS04 het volgende:
[..]
Ik heb afgelopen zomer een setje van je gedownload en die was wel aardig maar om aan te sluiten op wat t-killer zei, Ik download zelden nog de amateursetjes op lsdb of de tracklist moet me echt heel erg aanstaan. Zie ik bijv. een plaat als hierboven dan denk ik al nee. Niks ten nadele van jouw maar met zown groot aanbod kan je als consument gewoon enorm kritisch zijn..
Mijn tip is dan ook om alle platen die in het afgelopen half jaar gereleased zijn niet te gebruiken. Er zijn al duizenden die hetzelfde doen. En er zijn zat platen rond september vorige gerealesed die je prima in die plek zou kunnen gebruiken.
Maargoed dat is hoe ik het zou doen![]()
Die andere 3 tracks heb ik ook meteen weer verwijderd, totaal oninteressante nummers.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 17:25 schreef Just_Shut_Up het volgende:
Ga toch weg man met je pure bagger. !
Hij heeft gewoon gelijk.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 17:25 schreef Just_Shut_Up het volgende:
[..]
Ga toch weg man met je pure bagger. Het is je mening, maar die mag imo wel iets genuanceerder..
Zowel Discorecord als Just A Track zijn fucking dik!
Maar dit is al een stuk genuanceerder dan complete baggerquote:Op vrijdag 4 februari 2011 17:41 schreef Tha_Bartman het volgende:
[..]
Die andere 3 tracks heb ik ook meteen weer verwijderd, totaal oninteressante nummers.
Frontliner heeft zo af en toe juweeltjes maar slaat, naar mijn maatstaven, de plank vaak genoeg mis met zijn (overgecompliceerde) melodieën.
Je weet dat t MF Point of Perfection en Lento Violento voor de gein gemixt zijn he?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 18:07 schreef robuust89 het volgende:
Headhunterz & Brennan Heart - MF Point Of Lento
Download
http://wtrns.fr/dafCgT-N97Gkii
Weird, lijkt wel identiek aan de voorgangerBeetje dubstyle is wel leuk af en toe
Eh, nee. Thanks voor de heads upquote:Op vrijdag 4 februari 2011 18:09 schreef Koepert het volgende:
[..]
Je weet dat t MF Point of Perfection en Lento Violento voor de gein gemixt zijn he?
Tering, ik ook al! Kon gister er gewoon niet van slapenquote:
Eerst met veel bombarie naar Hellendoorn en nu, met nog een paar maanden te gaan, opeens naar Enschede...quote:Op vrijdag 4 februari 2011 18:00 schreef haakon het volgende:
Fantasy Island zou eerst van van 't Hulsbeek naar Hellendoorn verhuizen maar gaat nu definitief naar Het Ruthbeek in Enschede, dezelfde locatie als waar Freshtival elk naar word gehouden
Leuke locatie !
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 18:15 schreef robuust89 het volgende:
[..]
Tering, ik ook al! Kon gister er gewoon niet van slapen
quote:1 DJ Ayzon & Sir Sylver - The Sound Of My Heart (Radio Mix) 2:58
2 Kickin' Devil - Candyman (Jump Mix Radio Edit) 3:08
3 J3R - Clon3d (Original Mix) 6:00
4 Katanah - Heavy Weapons 4:27
5 Detectors - Hard Fuck 3:39
6 DJ Hypnosys - Hard Is Not Enough (Original Mix) 3:36
7 On Tilt - Here We Go Now 3:58
8 Horn Section - Bells 3:21
9 Regular System - My Control (Edit Radio) 3:34
10 Tektoo - Have Fun 2:42
11 Bazzdust - Sounds Of Bombs 6:26
12 Highlight - Lullaby Is Dangerous 4:26
13 Lobotomiz - Critical Level (Original Mix) 5:31
14 Hardlead Killa - Overmind (Original Mix) 7:36
15 Bass Dc - Slapping Bass 2:27
16 Acid Labs - Crc Error 3:32
17 Devil Dj's - Lifestyle (Original Mix) 4:44
18 Hypnotik - X-Minds 4:03
19 Kneeball - End Effect 3:49
20 Bazzdust - Melodic Madness 6:14
21 Bandit Zone - Topless Music 4:23
22 Squizzers - Squizz It 3:53
23 Zork - Zork Theme 3:39
24 Hard Comics - Buzzer Light 3:43
25 Club Kicker - Te Quiero Puta 3:39
26 Hardstatic - Cocaine Bazztard 2:51
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It starts with a shiver, an itch, a slow boil
quote:@DailymomentsNL Q-dance heeft iig gezegd dat de dvd begin Februari zou komen en hij wordt volgende week naar je toegestuurd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze jongen is echt godsgruwelijk goed bezig met zulke TL's![]()
Hebben we die eerste niet op Fantasy Island gehoord? Begin isquote:Op vrijdag 4 februari 2011 13:13 schreef ElDani het volgende:
Bah. Gaat dus uitkomen.
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 19:14 schreef T-Force het volgende:
Heb ik hier al gemeld hoe vet Chris One @ Magic Show is![]()
![]()
Vorige topic vroeg iemand om meer raw-tracks --> zie spoiler e.d. Chr1s setjesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze jongen is echt godsgruwelijk goed bezig met zulke TL's
en de OP ziet er hels-lelijk uit ... niet uitgelijnd, niet alfabetisch ... no props yet
Wat je vindt, ...
Haha, ja, I know. Zit stiekum te zoeken naar een soort WYSIWYG tooltje, maar dat lijkt niet te bestaanquote:Op vrijdag 4 februari 2011 19:23 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
Vorige topic vroeg iemand om meer raw-tracks --> zie spoiler e.d. Chr1s setjes
en de OP ziet er hels-lelijk uit ... niet uitgelijnd, niet alfabetisch ... no props yet![]()
codequote:Op vrijdag 4 februari 2011 19:28 schreef robuust89 het volgende:
[..]
Haha, ja, I know. Zit stiekum te zoeken naar een soort WYSIWYG tooltje, maar dat lijkt niet te bestaanOf weet iemand wat voor code dit is, BB code?
Goed, dan spreken we hierbij af dat ik de LaPo wil. Doorposten jongens!quote:Op vrijdag 4 februari 2011 19:29 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
codegewoon 3 artiesten per regel en iedere keer de [img=xxx] aanpassen.
Die props zulde moete verdiene, jonguh
Zijkant+achterin lijkt me?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 19:36 schreef benniesnugger het volgende:
Nu ff de Qlimax-dvd aan het kijken. Ben er niet geweest, maar wat ik me afvraag is waar de bars waren? zijkant van het podium of achterin?
En nu we er toch over bezig zijn. Is uitverkocht voor Hard Bass hetzelfde als Qlimax, of gaat het hier om minder tickets?
mooi, was al bang dat ik te ver moest lopen voor me bierquote:Op vrijdag 4 februari 2011 19:48 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
Zijkant+achterin lijkt me?
dat dacht ik namelijk ook, dat er verschil in zat. Niet erg, meer ruimte om los te gaanquote:Op vrijdag 4 februari 2011 19:48 schreef Deeltjesversneller het volgende:
En ik heb ergens gehoord dat Qlimax 27500 man waren, maar dat er bij een uitverkocht HardBass 22500 zullen zijn.
Gods, dat ziet er leuk uit! Ik zit hier serieus nu met een glimlach op mijn beeldscherm te kijken. Geweldig ook dat zelfs het personeel van de kassa (even) los gaat. Vaak zijn dat van die chagrijnen die onze liefde één grote teringherrie vinden en dat dus ook uitstralenquote:
Zijn er nog genoeg! Maar scheelt toch weer 5.000 man!quote:Op vrijdag 4 februari 2011 19:48 schreef Deeltjesversneller het volgende:
En ik heb ergens gehoord dat Qlimax 27500 man waren, maar dat er bij een uitverkocht HardBass 22500 zullen zijn.
Yep, dat 0:00-moment was wel awesome.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 20:21 schreef haakon het volgende:
Zit net Qountdown 2008-2009 te kijken.
blijft toch wel een lekker nummertje
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 20:11 schreef T-Force het volgende:
Vrijdag: Pre-party van 18.00-00.00
18.00-20.00 Van Hardtrance tot Early Hardstyle door een talent
20.00-21.00 The Z (Hardstyle)
21.00-22.00 Mind.Illusion (Hardstyle)
22.00-23.00 Degos & Re-Done (Hardstyle)
23.00-00.00 Hardcore/Industrial, geen mainstream, door een talent
quote:Zaterdag: Festivaldag 1 van 11.00-00.00
11.00-13.00 Eddie Halliwel (Trance)
13.00-14.00 Dr. Lektroluv (Electro)
14.00-15.00 Steve Aoki (Electro)
15.00-17.00 Isaac vs. Luna (Early Hardstyle)
17.00-19.00 Headhunterz vs. D-Block & S-Te-Fan (2005-2008 set)
19.00-21.00 Pre-Party DJ Team: The Z, Mind.Illusion, Degos & Re-Done (Hardstyle)
21.00-22.00 AVIO DJ set (Hardstyle)
22.00-23.00 Geck-O vs. Thera (Hardstyle)
23.00-00.00 Promo (Hardcore)
quote:Zondag: Festivaldag 2 van 11.00-00.00
11.00-12.00 Deadmau5 (Zweefhouse)
12.00-13.00 Daft Punk (Dance)
13.00-14.00 Pavelow (van Trance naar Early Hardstyle)
14.00-15.00 Digital Age [Wildstylez, Noisecontrollers] (Hardstyle)
15.00-16.00 Fusion Records [Slim Shore, Jack Of Sound, The Pitcher, Zany, B-Front, Titan] (Hardstyle)
16.00-16.30 Donkey Rollers LIVE (Hardstyle)
16.30-17.00 AVIO Live (Hardstyle)
17.00-18.00 TILLT Records [Beholder, Max Enforcer, Digital Punk, Waverider, Sasha F] (Hardstyle)
18.00-19.00 Theracords [Thera, Geck-O, Degos & Re-Done, Chris One, Catatonic Overload] (Hardstyle)
19.00-21.00 Pet Duo (Hardtechno)
21.00-22.30 The Third Movement [Promo, Armageddon Project, Sandy Warez, Richie Gee, D-Passion] (Industrial)
22.30-00.00 Radium vs. The Sickest Squad (Frenchcore)
Best 0:00-moment .. EVERquote:
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 19:31 schreef T-Force het volgende:
Hello? DO YOU WANNA DIE TONIGHT![]()
Ik ga nu maar eens even een feestje in mekaar zetten speciaal voor Boy
énquote:DJLuna1 DJ Luna
Today I worked on the 2011 remix of Bring that shit back. I'll hope I have it ready for next weekend.
quote:BassModulators Roland & Rick
BOOM! New track done in 14 hours :p it comes second as our fastest produced track ever.. Right behind NRGizer
Niet meegemaakt, maar elke keer als ik dat filmpje kijk krijg ik toch wel kippevel van het haartje wat het hoogst boven op mijn hoofd uitsteekt tot de laatste milimeter van m`n kleine teen!quote:
Ik ben jaloers! Sta te stuiteren van de energie, dus een paar stampjes zouden heel welkom zijn.. Maar helaas wordt het naar de plaatselijke kroeg (Gestel jonguh!) waar hooguit Just as easy of Nobody said it was easy voorbij komenquote:
Tja, die breaks...quote:Op vrijdag 4 februari 2011 13:13 schreef ElDani het volgende:
Bah. Gaat dus uitkomen.
quote:
Line-up:quote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:10 schreef Levitas het volgende:
[..]
Ik ben jaloers! Sta te stuiteren van de energie, dus een paar stampjes zouden heel welkom zijn.. Maar helaas wordt het naar de plaatselijke kroeg (Gestel jonguh!) waar hooguit Just as easy of Nobody said it was easy voorbij komen
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:21 schreef Misan het volgende:
Gents, ik ben even op zoek naar nummers waar Carmina Burana van Carl Orff in verwerkt zit. Ik weet een O Fortuna, maar er moet inmiddels veel meer zijn in het hardcore/hardstyle genre. Weten jullie er meer?
Waar?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:16 schreef haakon het volgende:
[..]
Line-up:
Crypsis
Frontliner
Max Enforcer
NNB
Noisecontrollers
MC: Villain
Twentequote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:29 schreef Levitas het volgende:
[..]
Waar?
Edit: kan natuurlijk zelf PF ook raadplegen. Markelo, waar ligt dat nou weer?
vandaar ook het voorbeeld erbij iddquote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:46 schreef Mind.Illusion het volgende:
Die never surrender is niet van carl orff maar van Globus - Preliator
Die is al redelijk lang uit toch?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:51 schreef T-Force het volgende:
Huh?! Wat is deze nou weer? Bioweapon & Kutski aan de hardcore![]()
Ziek! Misschien nog Rank 1 ofzo erbij, dan zou het perfect zijn.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 20:11 schreef T-Force het volgende:
Naam: Festival-zonder-teveel-keus-met-opbouw![]()
Thema: Gezelligheid kent geen tijd![]()
Type: Meerdaags Festival (vrijdag vanaf 14.00 tent opzetten, maandag tot 14.00 tent afbreken)
Zaterdag: Festivaldag 1 van 11.00-00.00
19.00-21.00 Pre-Party DJ Team: The Z, Mind.Illusion, Degos & Re-Done (Hardstyle)
Zondag: Festivaldag 2 van 11.00-00.00
15.00-16.00 Fusion Records [Slim Shore, Jack Of Sound, The Pitcher, Zany, B-Front, Titan] (Hardstyle)
17.00-18.00 TILLT Records [Beholder, Max Enforcer, Digital Punk, Waverider, Sasha F] (Hardstyle)
18.00-19.00 Theracords [Thera, Geck-O, Degos & Re-Done, Chris One, Catatonic Overload] (Hardstyle)
21.00-22.30 The Third Movement [Promo, Armageddon Project, Sandy Warez, Richie Gee, D-Passion] (Industrial)
Het kostte wat moeite, maar ik ben erg tevreden met het resultaat
Rank 1 met een Tranceclassics-set inderdaad zou helemaal te gek zijnquote:Op vrijdag 4 februari 2011 23:04 schreef 16meter het volgende:
Ziek! Misschien nog Rank 1 ofzo erbij, dan zou het perfect zijn.
O naja, ik had alleen de eerste 10 s geluisterd van het eerste filmpje en bij de tweede zag ik O Fortuna staan, dus ik dacht dat je iets als Never Surrender bedoelde. Maar dat was dus niet zo.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:48 schreef Misan het volgende:
[..]
vandaar ook het voorbeeld erbij idd
geeft niet, ik zoek alleen echt nummers met carmina burana erinquote:Op vrijdag 4 februari 2011 23:21 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
O naja, ik had alleen de eerste 10 s geluisterd van het eerste filmpje en bij de tweede zag ik O Fortuna staan, dus ik dacht dat je iets als Never Surrender bedoelde. Maar dat was dus niet zo.
Inderdaad... en dan nog de hokjesgeest, hardstyle/hardcore publiek dat geen minimal/electro/trance kan aanhoren en massaal thuisblijft.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 23:12 schreef T-Force het volgende:
[..]
Rank 1 met een Tranceclassics-set inderdaad zou helemaal te gek zijn![]()
Helaas is zo'n line-up niet mogelijk ivm geld, artiesten die niet meer optreden (Daft Punk), ego vd artiest (Deadmau5 zou absoluut nooit openen) en teveel doden door uitdroging (op geen enkele artiest kun je stilstaan)
Ik denk dat je je erop verkijkt wat er allemaal bij komt kijken. Een feest ala Loudness of XXlerator is wel eventjes wat anders dan een gemiddeld feestje...quote:Op zaterdag 5 februari 2011 09:10 schreef stoeltafel het volgende:
Kijk al die feesten van jullie maar hoe moeilijk is zoiets echt te organiseren? Met als doel break even draaien, gewoon zaaltje huren, concept uitleggen en leuke namen proberen te regelen?
Zou wel mee willen helpen organiseren en wat geld inleggen, misschien een leuk ideetje?
Een leuke tent regelen op vrijdag avond moet toch te betalen zijn?
Is die locatie heel vet? Ga er binnenkort voor het eerst heen, Scantraxx Swat Tourquote:Op zaterdag 5 februari 2011 10:32 schreef eQuaL het volgende:
[..]
Ik denk dat je je erop verkijkt wat er allemaal bij komt kijken. Een feest ala Loudness of XXlerator is wel eventjes wat anders dan een gemiddeld feestje...
*edit*
Ik weet nog wel een goede locatie:
http://outland.nl/
![]()
Noujaaa heel vet, het is op 10 minuten fietsen van mij vandaanquote:Op zaterdag 5 februari 2011 10:40 schreef stoeltafel het volgende:
[..]
Is die locatie heel vet? Ga er binnenkort voor het eerst heen, Scantraxx Swat Tour
Kijken kijken niet kopen stampen, typisch Nederlandsquote:Op zaterdag 5 februari 2011 10:53 schreef eQuaL het volgende:
Geluid isen er is ook een nice balkon boven de vloer als je ff wil rusten & kijken
Ik vind het wel een van de betere locaties ja.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 10:40 schreef stoeltafel het volgende:
[..]
Is die locatie heel vet? Ga er binnenkort voor het eerst heen, Scantraxx Swat Tour
Ik moest die dag werken van 11 tot 20, daarna nog een feest vanaf 23 tot 6, vind je het gek dat ik moe wasquote:Op zaterdag 5 februari 2011 11:08 schreef T-Force het volgende:
[..]
Kijken kijken niet kopen stampen, typisch Nederlands![]()
Dat is waarquote:Op vrijdag 4 februari 2011 17:50 schreef Koepert het volgende:
[..]
Maar dit is al een stuk genuanceerder dan complete bagger![]()
Hoewel JSU zn punt wel een beetje ondermijnt door zn "zijn fucking dik" comment
Ja, imageshack doettut niet.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 12:13 schreef Mind.Illusion het volgende:
[..]
Daar stond net eerst wat anders met een foto
Dat is ergens in Weeze?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 12:15 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ja, imageshack doettut niet.
Had onze feestlocatie eropstaan. Godverkut. Wat was dat teringvet.
Nog een poging:
[ afbeelding ]
Nee, wel soortgelijk. Geheime locatie. Dik feest. Als er nog 1 komt dit jaar, nodig ik wel wat FOK!kers uit...quote:
What's not to like? Dat begin: "Psycho - aaahhhh - BAMBAMBAM,bam,bam". Dan even rustig naar het nieuws luisteren ... dan kaBAM, opbouw, en weer gaan!quote:Op zaterdag 5 februari 2011 12:03 schreef Just_Shut_Up het volgende:
Wat vinden jullie overigens zo vet aan Psycho? Die kick is belachelijk hard, dat geef ik toe maar voor de rest zit er niet veel in imo. Killshot is imo een stuk beter.
Vet! Wil ik zeker wel bij zijnquote:Op zaterdag 5 februari 2011 12:17 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Nee, wel soortgelijk. Geheime locatie. Dik feest. Als er nog 1 komt dit jaar, nodig ik wel wat FOK!kers uit...
Dat was al het plan toch?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 12:24 schreef stoeltafel het volgende:
[..]
Vet! Wil ik zeker wel bij zijn
Count me in!quote:Op zaterdag 5 februari 2011 12:25 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat was al het plan toch?
Es kijken hoe, wat en wanneer. Veel mensen regelen, dat is het belangrijkste
Top. Wordt ergens eind mei, schat ik. Maar gaan we iets moois van maken.quote:
Moet ik me hier een underground feest bij voorstellen? Zo van, niet op partyflock?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 12:34 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Top. Wordt ergens eind mei, schat ik. Maar gaan we iets moois van maken.
Dat dus.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 12:37 schreef eQuaL het volgende:
[..]
Moet ik me hier een underground feest bij voorstellen? Zo van, niet op partyflock?
We gaan wat roggelen!quote:Op zaterdag 5 februari 2011 12:44 schreef eQuaL het volgende:
[..]
[fluistermode]count me in[/fluistermode]
Outside the box thinking WHOOOOOOAAAAAAA BAM BAM BAM BAM BAMquote:Op zaterdag 5 februari 2011 12:48 schreef Spaulding het volgende:
Jezus wat is Outside the Box toch een heerlijke ramplaat
Kwam net ook ff voorbij, lekker iddquote:Op zaterdag 5 februari 2011 12:48 schreef Spaulding het volgende:
Die mid is inderdaad echt vet maar die climax vind ik nogal mehquote:Op zaterdag 5 februari 2011 12:18 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
What's not to like? Dat begin: "Psycho - aaahhhh - BAMBAMBAM,bam,bam". Dan even rustig naar het nieuws luisteren ... dan kaBAM, opbouw, en weer gaan!
+ het was 't anthem van Loudness, de anticipatie vooraf werd continu opgewekt door die preview
Killshot echter is net zo'n klapper. Meer variatie & verrassingen en hoor 'm net zo graag voorbij komen
Is dit een fantastische metafoor voor een bepaald verschijnsel of werk jij ergens waar zowel biggen als pc's staan?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 14:15 schreef haakon het volgende:
En nu heb ik genoeg van m'n werktijd verprutst aan dit verhaal, ik ga biggen behandeln
Organiseren! Nu!quote:Op vrijdag 4 februari 2011 20:11 schreef T-Force het volgende:
Naam: Festival-zonder-teveel-keus-met-opbouw![]()
Thema: Gezelligheid kent geen tijd![]()
Type: Meerdaags Festival (vrijdag vanaf 14.00 tent opzetten, maandag tot 14.00 tent afbreken)
Zaterdag: Festivaldag 1 van 11.00-00.00
Zondag: Festivaldag 2 van 11.00-00.00
Het kostte wat moeite, maar ik ben erg tevreden met het resultaat
Het jammere alleen is dat op wat lokaal volk na men er niet op afkomt als er niet een paar A artiesten staan. Hoewel ik het zelf nooit gedaan heb ken ik wel mensen en die zijn zo ongeveer unaniem van eens maar nooit weer.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 10:39 schreef stoeltafel het volgende:
Heb wel vaker iets georganiseerd en ken wel wat mensen maar het hoeft niet zo groot te zijn. Tegenwoordig kan je gewoon een disco huren dus dan hoef je weinig te regelen maar het zal wel niet gebeuren.
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 12:44 schreef eQuaL het volgende:
[..]
Dat gaan we nog bekijken. Misschien in Duitsland (niet te ver van Nederland), misschien in Nederland. Maar es wat dingen opzoeken. Tips voor locaties (dat is het belangrijkste) zijn meer dan welkom.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 14:39 schreef StM het volgende:
Als het niet aan de andere kant van Nederland is:
[..]
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 12:44 schreef eQuaL het volgende:
Haha, goeie afterglow? Al die smileys!quote:Op zaterdag 5 februari 2011 14:15 schreef haakon het volgende:
CROSSnight gister was leuk!
Frontliner begon goed, toen een paar blije melodietjes maar kreeg al gauw door dat er gewoon gebeukt moest worden.
Daarna was Max Enforcer aan de beurt! Die draaide echt een vette set!Zaal ging ook lekker los!
Toen de Noisecontrollers, die vielen me een beetje tegen en Wildstylez liep ook nog door de zaal, dus ik vroeg hem: Moat! Moej ook draai'n?Hij: Sorry?
Ik: of je ook moet draaien? Hij: nee, ik was vrij en had wel ff zin om bij NC te komen kijken. Wonder boven wonder draaide hij ook nog
NOOIT GEDACHT
Toen CrypsisWat een knalset zeg!
De ene pomper na de andere, niets bleef heel
Ik vroeg nog aan Villain of het nog opgepitcht werd, maar helaasGeen hardcore gehoord
Toen om iets over 4 naar huis gereden(ja, ik was de bob.. wtf he?) En toen thuis nog zitten pilsen met een kameraad die ook mee was, t was inmiddels half 6 en toen leek het me toch maar een goed idee om hem de deur uit te bonjouren aangezien ik om 8 uur weer aan het werk moest.
Ging ik in bed liggen, kon ik niet slapen...Vielen m'n ogen ineens dicht om iets over 7, schrok ik om half8 wakker en ben ik maar wakker gebleven zodat ik niet te laat zou komen...
En nu heb ik genoeg van m'n werktijd verprutst aan dit verhaal, ik ga biggen behandeln
Ik zou zo graag eens zo`n underground rave party mee willen maken. Lijkt me zo gigantisch vet om in the middle of nowhere in de bossen bijv. in een oude loods helemaal naar de klote te gaanquote:Op zaterdag 5 februari 2011 14:50 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat gaan we nog bekijken. Misschien in Duitsland (niet te ver van Nederland), misschien in Nederland. Maar es wat dingen opzoeken. Tips voor locaties (dat is het belangrijkste) zijn meer dan welkom.
Ja, dat is dus geweeeeldig. Niet normaal. En dan tussendoor helemaal spacend seksen onder de sterren, terwijl de reeen en vossen langslopen. Men, niet te beschrijven zo lekker.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 15:22 schreef Levitas het volgende:
[..]
Ik zou zo graag eens zo`n underground rave party mee willen maken. Lijkt me zo gigantisch vet om in the middle of nowhere in de bossen bijv. in een oude loods helemaal naar de klote te gaan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-----------------------------------------------------------------------------------------
I'd rather live it, cause dreamers always chase but never get it
-----------------------------------------------------------------------------------------
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 15:22 schreef Levitas het volgende: Ik zou zo graag eens zo`n underground rave party mee willen maken. Lijkt me zo gigantisch vet om in the middle of nowhere in de bossen bijv. in een oude loods helemaal naar de klote te gaan
Jep maar twijfel nog wel of ik erheen ga... Wil wel erg graag maar lastig mensen mee te krijgen. Wel leuke line-up met Titan, Zany en The Pitcherquote:Op zaterdag 5 februari 2011 16:24 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
maar ik fluister mee![]()
@ em-dem-a; errug leuk feestje in je agenda vanavond
wtfquote:Op zaterdag 5 februari 2011 16:24 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
maar ik fluister mee![]()
@ em-dem-a; errug leuk feestje in je agenda vanavond
Van wie is het nummer, zag het niet staan in dit topicquote:Op zaterdag 5 februari 2011 12:48 schreef Spaulding het volgende:
Haha dat tweedequote:Op zaterdag 5 februari 2011 14:21 schreef NLS04 het volgende:
[..]
Is dit een fantastische metafoor voor een bepaald verschijnsel of werk jij ergens waar zowel biggen als pc's staan?
Wat heb jij voor een feesten in je agenda ?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 15:07 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Haha, goeie afterglow? Al die smileys!
Wanneer gaan wij weer samen snoepen?
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 17:41 schreef 16meter het volgende:
Mooiste zou zijn als iemand hier 's wat met hardstyle organiseert.
- ENERGY - 19-2quote:Op zaterdag 5 februari 2011 18:15 schreef haakon het volgende:
Weer thuis!
[..]
Haha dat tweede
[..]
Wat heb jij voor een feesten in je agenda ?
Ik ga tot aan Footworxx geen schijven doen.
Dat zijn de setjes waarmee het allemaal voor mij begonnen isquote:Op zaterdag 5 februari 2011 20:50 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Hard.fm zendt nu alleen maar early setjes uit, chillDe stream bij Qlimax 2003 was van betere kwaliteit dan ie nu is...
Sfeer was ook topquote:Op zaterdag 5 februari 2011 19:52 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Wat een gezellig sfeertje! Zo'n hoog percentage losgaande mensenDaar wil ik ook wel eens heen.
Nu pas? Damn, ik zit er al zeker een paar weken mee en nu ik de Decibel DVD zit te kijken al helemaaaal!quote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:05 schreef NLS04 het volgende:Hier zijn trouwens de eerst hardbass kriebels komen opzetten
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:27 schreef LeonH het volgende:
Fijne setjes van Psyko Punkz op Qlimax en X-Qlusive
Wat een kickquote:Op zondag 6 februari 2011 16:00 schreef haakon het volgende:
Was ook nog leuk bij CROSSnight:
Nummer van een vent die ik ken werd gedraaid.
Dik nummer ook!
Comment zegt het al: is gewoon Protect & Servequote:Op zondag 6 februari 2011 16:00 schreef haakon het volgende:
Dik nummer ook!
Nu je het zegt... maar k vind het wel een goed nummertjequote:Op zondag 6 februari 2011 17:11 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
Comment zegt het al: is gewoon Protect & Serve
Hard... Bass...quote:Op zondag 6 februari 2011 17:50 schreef 16meter het volgende:
To protect and serve the harder stylezzz...
Juul jongeKUTquote:Op zondag 6 februari 2011 16:00 schreef haakon het volgende:
Ik heb bij de profeet altijd op de een of andere manier het gevoel dat hij als ie echt passie en liefde in een track legt er mooie pareltjes uitkomen maar dat hij vaak de gemakkelijk scorende weg kiest..quote:Op zondag 6 februari 2011 20:45 schreef Koepert het volgende:
Die Prophet vind ik eigenlijk nog best een prima plaatje... niet wereldschokkend, maar ook beslist niet slecht..
Klopt... zelfde bij zn livesets.. volgens mij moet ie t daar ook gewoon bij early houden.. die sets zitten veeeeeeeeeeel beter in elkaar..quote:Op zondag 6 februari 2011 20:49 schreef NLS04 het volgende:
[..]
Ik heb bij de profeet altijd op de een of andere manier het gevoel dat hij als ie echt passie en liefde in een track legt er mooie pareltjes uitkomen maar dat hij vaak de gemakkelijk scorende weg kiest..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Scope DJ en Prophet plaat doen me beide niks![]()
Vind ik ook van Isaac..quote:Op zondag 6 februari 2011 20:50 schreef Koepert het volgende:
[..]
Klopt... zelfde bij zn livesets.. volgens mij moet ie t daar ook gewoon bij early houden.. die sets zitten veeeeeeeeeeel beter in elkaar..
Wie weet.. Het was toch zo dat degene die de feestjescontest wint het ook daadwerkelijk moet organiseren?quote:
Nee, maar als ik een feest mocht organiseren en alles zou mogelijk zijn zou het er zo uitzien:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Misschien leuk om een feestje te organiseren dat in het teken staat van het 250ste topic wat in dit tempo wel ergens in ze zomer zal zijnquote:Op zondag 6 februari 2011 23:09 schreef El_Matador het volgende:
Ah vandaar!
Heb je ervaring? Misschien kunnen we iets samen doen?
Mag ik komen ooh pleaaaase! oeh oeh oeh PLEEEEEAAAAASEquote:Op zondag 6 februari 2011 23:19 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Misschien leuk om een feestje te organiseren dat in het teken staat van het 250ste topic wat in dit tempo wel ergens in ze zomer zal zijn
quote:Op zondag 6 februari 2011 23:00 schreef T-Force het volgende:
Whooooo! Liberty White was vet
Had er ook wel heen gewildSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Scope DJ en Prophet plaat doen me beide niks![]()
![]()
quote:Op zondag 6 februari 2011 23:11 schreef Beach het volgende:
Ik ken ook nog wel een dj die graag wilt draaien (pithune).
Ik ga sowieso een feest geven, waar ik veel mensen op wil hebben, ook omdat ik daarna naar Colombia vertrek...quote:Op zondag 6 februari 2011 23:19 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Misschien leuk om een feestje te organiseren dat in het teken staat van het 250ste topic wat in dit tempo wel ergens in ze zomer zal zijn
Wat is dat nou voor raars dan...quote:Op zondag 6 februari 2011 23:05 schreef Krulliewullie het volgende:
Belgen zijn alleen niet zo slim. Je kon alleen pinnen met een belgische pas.. En wij alleen pinpas mee dus geen muntjes.. Heb nog met een of andere manager gepraat, die baalde er zelf ook ontzettend van en gaf ons muntjesTopkerel
quote:Op zondag 6 februari 2011 23:11 schreef Beach het volgende:
Ik ken ook nog wel een dj die graag wilt draaien (pithune).
Kwalitatief of naar jou maatstaven qua smaak?quote:Op maandag 7 februari 2011 07:42 schreef 16meter het volgende:
Straks weer studeren onder het genot van de nieuwste M.I. set.
Alleen jammer van nr 6, die is kwalitief een stukkie minder dan de rest imo.
Volgens die kerel kunnen belgen vaak niet in andere landen pinnen, omdat zij geen internationale pas hebben. Ze hebben in belgië dus paslezers voor alle passen en alleen voor belgische passen (die laatste zal wel goedkoper zijn..) en op dat feest hadden ze alleen het laatste type want ze hadden niet veel buitenlanders verwachtquote:Op zondag 6 februari 2011 23:51 schreef em-dee-em-aa het volgende:
[..]
Wat is dat nou voor raars dan...![]()
Werk zelf bij een bank maar voorzover ik weet kan je met je pinpas gewoon wereldwijd overal pinnen (Op sommige erg oude pinautomaten in afgelegen landen na)
Niiizequote:Op maandag 7 februari 2011 07:37 schreef Mind.Illusion het volgende:
En voor de liefhebbers de nieuwe Wake you from your boredom #20![]()
01. Brennan Heart Evolution Of Style
02. R3zonance Nothing Is Impossible
03. D-Block & S-Te-Fan U Will Be Dancing
04. AJ Busta I Grown It (The Machine Remix)
05. Technoboy B Cool (Hardstyle Masterz vs. Technoboy Mix)
06. Toneshifterz We Are The Future
07. Acti & DJ N3ck Turn Down The Treble
08. Crypsis & Kold Konexion Sonic Sabotage
09. D-Block & S-Te-Fan Supernova
10. Activator Supersonic Bass
11. The KGBs Infinity (Technoboy Ruff Mix)
12. Davide Sonar Reactor
13. Alphaverb & Intractable One Dikke Bleek (Alphas Dikke Mix)
14. Maxter More And More
15. Chain Reaction The Dark Ages
16. Max Enforcer & Frontliner On The Go
17. Zero Vision & Balistic ft. MC Jeff Upgrade The Noize
18. The Machine Times Like These
19. Crypsis & Chain Reaction Furious
20. Mindustries Translated Visions
Ik zie een aantal nummers die ik heb aangeradenquote:Op maandag 7 februari 2011 07:37 schreef Mind.Illusion het volgende:
quote:Op maandag 7 februari 2011 08:54 schreef mstx het volgende:
[..]
Ik zie een aantal nummers die ik heb aangeraden![]()
quote:Op maandag 7 februari 2011 07:37 schreef Mind.Illusion het volgende:
01. Brennan Heart Evolution Of Style
02. R3zonance Nothing Is Impossible
03. D-Block & S-Te-Fan U Will Be Dancing
04. AJ Busta I Grown It (The Machine Remix)
05. Technoboy B Cool (Hardstyle Masterz vs. Technoboy Mix)
06. Toneshifterz We Are The Future
07. Acti & DJ N3ck Turn Down The Treble
08. Crypsis & Kold Konexion Sonic Sabotage
09. D-Block & S-Te-Fan Supernova
10. Activator Supersonic Bass
11. The KGBs Infinity (Technoboy Ruff Mix)
12. Davide Sonar Reactor
13. Alphaverb & Intractable One Dikke Bleek (Alphas Dikke Mix)
14. Maxter More And More
15. Chain Reaction The Dark Ages
16. Max Enforcer & Frontliner On The Go
17. Zero Vision & Balistic ft. MC Jeff Upgrade The Noize
18. The Machine Times Like These
19. Crypsis & Chain Reaction Furious
20. Mindustries Translated Visions
Jawel, daarnaast staat er op lsdb ook een andere download linkquote:Op maandag 7 februari 2011 10:07 schreef El_Matador het volgende:
Vast een leuke mix, alleen niet te downloaden.
Ben geneigd voor het eerste te gaan dan.quote:Op maandag 7 februari 2011 08:42 schreef Mind.Illusion het volgende:
[..]
Kwalitatief of naar jou maatstaven qua smaak?![]()
*trekt hem binnen*quote:Op maandag 7 februari 2011 10:09 schreef Mind.Illusion het volgende:
[..]
Jawel, daarnaast staat er op lsdb ook een andere download link
Nu keihard door mijn oordopjes, die heeerlijke mix van Scarborough Fair. Goed gedaan man!quote:
De wattes?quote:Op maandag 7 februari 2011 11:38 schreef El_Matador het volgende:
[..]
die heeerlijke mix van Scarborough Fair.
Deze zomer?quote:Op zondag 6 februari 2011 23:19 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Oeh look at the numbersquote:Op maandag 7 februari 2011 12:32 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
Deze zomer?![]()
De laatste 6 maanden heeft het gemiddeld 6,3 dagen geduurd voor een topic vol zat.
De laatste 12 maanden was dit 6,5 dagen.
[ afbeelding ]
Dus ik gok dat het nog precies een jaartje duurt
Zijn toch ook die ekte ekte.quote:Op maandag 7 februari 2011 10:53 schreef haakon het volgende:
Hahaha Dennis, waarom ekte ekte onder die foto op PF?
We zijn t wel vaker niet eens, zo ook nu weerquote:Op maandag 7 februari 2011 11:35 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Dit klinkt toch nergens naar...
Ik heb ooit wel eens direct contact gehad met hem, vroegah..
Toen stuurde hij wat dingen die hij aan het maken was, puur voor mijn mening, maar dat was vele malen beter.
Hij kan dus veel beter!
Een jaar om te plannen moet genoeg zijn.quote:Op maandag 7 februari 2011 12:40 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Oeh look at the numbers [ afbeelding ]
Zei ik zomer dit jaar? Oeps![]()
Nou ja, je kunt maar beter op tijd beginnen!
quote:Op zondag 6 februari 2011 23:00 schreef T-Force het volgende:
Whooooo! Liberty White was vet
Frank KvittaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Scope DJ en Prophet plaat doen me beide niks![]()
Op Q-Base "ontdekte" ik een klein bunkertje, met harde hardtechnoEcht leip, zeker wel een uur gestaan
Hoi, ik ben robuust89 en ik ben nieuw!
Dan moeten we vlak bij elkaar hebben gestaanquote:Op maandag 7 februari 2011 14:12 schreef robuust89 het volgende:
[..]
Frank Kvitta
Op Q-Base "ontdekte" ik een klein bunkertje, met harde hardtechnoEcht leip, zeker wel een uur gestaan
Ik heb zijn Q-base cd grijs gedraaid, die bouwt echt heerlijk op en was voor een leek als ik op dat gebied heerlijk toegankelijk.quote:Op maandag 7 februari 2011 14:12 schreef robuust89 het volgende:
Frank Kvitta
Op Q-Base "ontdekte" ik een klein bunkertje, met harde hardtechno![]()
Gaat die cd eens even zoeken..quote:
Hij staat nu opquote:Op maandag 7 februari 2011 16:29 schreef Tha_Bartman het volgende:
[..]
Ik heb zijn Q-base cd grijs gedraaid, die bouwt echt heerlijk op en was voor een leek als ik op dat gebied heerlijk toegankelijk.
Vond k sowieso de betere cd van die 4 cd'squote:Op maandag 7 februari 2011 16:29 schreef Tha_Bartman het volgende:
[..]
Ik heb zijn Q-base cd grijs gedraaid, die bouwt echt heerlijk op en was voor een leek als ik op dat gebied heerlijk toegankelijk.
Hier ookquote:
Deeltjesversnellerquote:Op maandag 7 februari 2011 20:40 schreef stoeltafel het volgende:
Hardbass ! Nog een paar dagen, wie gaan er allemaal heen?
Checkkkkkkkquote:Op maandag 7 februari 2011 20:40 schreef stoeltafel het volgende:
Begin hier al behoorlijk zin te krijgenquote:Op maandag 7 februari 2011 20:45 schreef Krulliewullie het volgende:
[..]
Deeltjesversneller
T-Killer
Da_Ripper
Menn0
T-Force
Levitas
Quyxz
NLS04
em-dee-em-aa
16Meter
KrullieWullie
Dacht dat dit lijstje totzover wel klopt? Maar hier gooi ik het bijltje erbij neer, vult maar aan allen
Ik ga niet meer?quote:Op maandag 7 februari 2011 20:45 schreef Krulliewullie het volgende:
[..]
Deeltjesversneller
T-Killer
Da_Ripper
Menn0
T-Force
Levitas
Quyxz
NLS04
em-dee-em-aa
16Meter
KrullieWullie
Dacht dat dit lijstje totzover wel klopt? Maar hier gooi ik het bijltje erbij neer, vult maar aan allen
quote:Op maandag 7 februari 2011 20:45 schreef Krulliewullie het volgende:
[..]
Deeltjesversneller
T-Killer
Da_Ripper
Menn0
T-Force
Levitas
Quyxz
NLS04
em-dee-em-aa
16Meter
KrullieWullie
Die over de Rijn naar het GelreDome?quote:
Ja zondag kijkt niemand op zijn hyves of partyflock, althans ik niet. Dus niet gezien dat je jarig wasquote:Op maandag 7 februari 2011 20:53 schreef mstx het volgende:
[..]
Ik word alweer vergeten, net als met m'n verjaardag gister![]()
![]()
* mstx zoekt een brug op
quote:
Tot zover jongens, tot zover!quote:Op maandag 7 februari 2011 20:53 schreef mstx het volgende:
[..]
![]()
* mstx zoekt een brug op
Gefeli EM-ES-TEE-IKSquote:Op maandag 7 februari 2011 21:05 schreef T_Killer het volgende:
Congrats nog bert,
Fokmeet is standaard linksvoor in de zaal. Spreek gewoon iemand aan die je kent van gezicht (zoek op op PF) en dan komt het goed.
Ken niemand, en danquote:Op maandag 7 februari 2011 21:05 schreef T_Killer het volgende:
Congrats nog bert,
Fokmeet is standaard linksvoor in de zaal. Spreek gewoon iemand aan die je kent van gezicht (zoek op op PF) en dan komt het goed.
Arme ziel....quote:Op maandag 7 februari 2011 20:53 schreef mstx het volgende:
[..]
![]()
* mstx zoekt een brug op
Da_Ripper herkent vaak iedereen, ofnie?quote:Op maandag 7 februari 2011 21:10 schreef T-Force het volgende:
[..]
Gefeli EM-ES-TEE-IKS![]()
En ja, vorig jaar Hard Bass was het feest dat ik de FOK!-gang voor het eerst zag. Op de een of andere manier was herkende Da_Ripper mij terwijl hij rondjes aan het lopen was
Vraag me nog steeds af hoe hij mij herkent heeft![]()
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
Bedanktquote:Op maandag 7 februari 2011 21:11 schreef Koepert het volgende:
Van harte Jongen! Dat je nog maar een grote vent mag worden...
quote:Op maandag 7 februari 2011 20:40 schreef stoeltafel het volgende:
Whoa, je vergeet mij!quote:Op maandag 7 februari 2011 20:55 schreef Quyxz_ het volgende:
Gefelicteerd mstx!![]()
edit: wtf, slome internetverbinding.
Deeltjesversneller
T-Killer
Da_Ripper
Menn0
T-Force
Levitas
Quyxz
NLS04
em-dee-em-aa
16Meter
KrullieWullie
StM
eQual
mstx
Was bij mij ook op In Qontrol vorig jaar. Daar werd ik in de IGI ook 'herkend' terwijl ik daar een beetje zoekend rond aan het kijken was.quote:Op maandag 7 februari 2011 21:10 schreef T-Force het volgende:
[..]
Gefeli EM-ES-TEE-IKS![]()
En ja, vorig jaar Hard Bass was het feest dat ik de FOK!-gang voor het eerst zag. Op de een of andere manier was herkende Da_Ripper mij terwijl hij rondjes aan het lopen was
Vraag me nog steeds af hoe hij mij herkent heeft![]()
Op FOK! zijn we allemaal vriendenquote:Op maandag 7 februari 2011 21:21 schreef stoeltafel het volgende:
Aardige lijst, maar de meeste zijn toch allemaal vrienden van elkaar.
4 jaar geleden kende ik ook nog niemand van hierquote:Op maandag 7 februari 2011 21:21 schreef stoeltafel het volgende:
Ik hoef maar 1 gezicht te onthouden dan vind ik de rest welquote:Op maandag 7 februari 2011 21:27 schreef Krulliewullie het volgende:
Ik heb geen flauw idee wanneer ik voor het eerst Fok! mensen zag![]()
Maar het was vast gezellig
* em-dee-em-aa wil bij deze em-es-tee-iks ook feliciterenquote:
arme Bert. Gefeliciteerd kerel.quote:Op maandag 7 februari 2011 20:53 schreef mstx het volgende:
[..]
![]()
* mstx zoekt een brug op
Volgens mij kwamen er meerdere meiden op voor, maar het zou zomaar kunnenquote:Op maandag 7 februari 2011 21:31 schreef robuust89 het volgende:
[..]
Ik hoef maar 1 gezicht te onthouden dan vind ik de rest wel
Wat me bij jou brengt, ben jij die meid die voorkomt op die youtubefilmpjes die een tijdje geleden gepost waren?
Jup dat is Claudiaquote:Op maandag 7 februari 2011 21:31 schreef robuust89 het volgende:
Ik hoef maar 1 gezicht te onthouden dan vind ik de rest wel
Wat me bij jou brengt, ben jij die meid die voorkomt op die youtubefilmpjes die een tijdje geleden gepost waren?
Hele vette plaat.quote:Op maandag 7 februari 2011 20:32 schreef T-Force het volgende:
Staaaaate of your mindWAT een ongelofelijk goede plaat is dat toch!
Die melodie is prachtig, de opbouw heerlijk en die kick om te kwijlen![]()
zQz ben ik.quote:Op maandag 7 februari 2011 21:39 schreef robuust89 het volgende:
Heb trouwens die hele lijst namen bij PF gezocht, en verrassend genoeg kwam er helemaal niks uit
Aha! Dat gaat goedkomenquote:
Beetje geheime persoonlijke details het topic inslingeren hé! Voor je het weet staan er hier allerlei stalkers voor de deur!quote:Op maandag 7 februari 2011 21:40 schreef T-Force het volgende:
Het is mij: http://partyflock.nl/user/1077788:Tommel_2_Motion.html
En mijn vriendin is dus Krulliewullie aka HopsFlops
Ja, ja en jaquote:Op maandag 7 februari 2011 21:44 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Ik ben ook al (meerdere keren) ontdekt door Rippert, hoe doet ie dat toch
Zou ie alleen maar rondjes lopen?
Heeft ie GPS chips in onze lichamen geplant door middel van dataoverdracht via FOK?
Is hij een buitenaards wezen en heeft hij een 6e-FOK-zintuig waarmee hij ons kan ruiken en/of zien vanaf abnormale afstanden?
quote:
Ik denk dat je in de opties van PF geen verjaardag hebt aangegeven of zoiets .... anyhoe:quote:Op maandag 7 februari 2011 20:53 schreef mstx het volgende:
[..]
![]()
* mstx zoekt een brug op
Dat was door NLS04, we zagen idd iemand rond het afgesproken tijdstip zoekend rondkijken en het scheelde dat je van tevoren had gepost wat je aan had<--hintquote:Op maandag 7 februari 2011 21:26 schreef Quyxz_ het volgende:
Was bij mij ook op In Qontrol vorig jaar. Daar werd ik in de IGI ook 'herkend' terwijl ik daar een beetje zoekend rond aan het kijken was.
Of wees er zaterdagavond LIVE bij als het weer gebeurdquote:Op maandag 7 februari 2011 21:44 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Ik ben ook al (meerdere keren) ontdekt door Rippert, hoe doet ie dat toch
Zou ie alleen maar rondjes lopen?
Heeft ie GPS chips in onze lichamen geplant door middel van dataoverdracht via FOK?
Is hij een buitenaards wezen en heeft hij een 6e-FOK-zintuig waarmee hij ons kan ruiken en/of zien vanaf abnormale afstanden?
Je hoort het vrijdagavond, 20.30 uur, alleen op SBS6, mis het niet...
Hoe zie je dat dan op PF? als er een vriend jarig is?quote:Op maandag 7 februari 2011 21:50 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
Ik denk dat je in de opties van PF geen verjaardag hebt aangegeven of zoiets .... anyhoe:
klik links op 'Overzicht'. Dan zie je de bevriende jarigen van die dag rechts in het scherm (waar nu de foto's van Awakenings staan) dit veranderd iedere refreshquote:Op maandag 7 februari 2011 21:52 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
Hoe zie je dat dan op PF? als er een vriend jarig is?
Ik verwacht die wel te horen bij J&Wquote:Op maandag 7 februari 2011 22:01 schreef stoeltafel het volgende:
Is er een kans dat deze nog wordt gedraaid zaterdag?
Low-E Vs. Alter Egosz - Harde Rag
Haha, hij heeft ook nog eens een goed geheugen!quote:Op maandag 7 februari 2011 21:50 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
Dat was door NLS04, we zagen idd iemand rond het afgesproken tijdstip zoekend rondkijken en het scheelde dat je van tevoren had gepost wat je aan had<--hint
Volgens mij kent bijna iedereen zich hier uitsluitend via Fok, maar zijn vervolgens bevriend geraakt en spreken dus af om samen naar feesten te gaan of elkaar op te zoeken op feesten.quote:Op maandag 7 februari 2011 21:21 schreef stoeltafel het volgende:
x2quote:Op maandag 7 februari 2011 22:01 schreef Da_Ripper het volgende:
3 verzoekjes de deur uit:
zQz
Torero
M3nn00000
quote:Op maandag 7 februari 2011 22:10 schreef T-Force het volgende:
Ooh M.I. Je tracklist zag er goed uitBinnenkort weer eens downloaden!
Moet je even wachten tot er nog 5 posts worden gemaaktquote:Op maandag 7 februari 2011 22:20 schreef Quyxz_ het volgende:
Maar ik stem trouwens wel dat de volgende TT (weer) uit het Hard Bass anthem moet komen!
Zoveel nog?quote:Op maandag 7 februari 2011 22:28 schreef T_Killer het volgende:
[..]
Moet je even wachten tot er nog 5 posts worden gemaakt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |