abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_92310728

De hardstyle liefhebbers onder ons O+
Eric_thumb.jpgStewie.gifTwitter_photol.jpgUntitled-2.gifUntitled-6.gifcartmanmisslopez.jpgfok_usericon1.gifavio.gifenzyme2.jpgavatar.gifkrustyFok.jpgasdasd.jpgtreces_bg_mini.pngwillemjan2(3).jpgbovendasboot.jpg2ecg8du.giffok.pngFOKApples.jpgHard%20Bass%2012.jpgWGAF.gifwc_slot%2060x60.jpg118773.jpg161372.gifgrom.jpgq.jpgfok4.gifDSC00840.mini.jpg35085n7.jpg2hhdcup.pngusericon.jpgfat%20bleach.jpgrsz_baron.jpg2gxg2s9.gifhoppa%20definitief.gifwario.jpgavatar60x60.jpgfarm98.png

Welkom! :W
Welkom in het FOK!-Hardstyle topic. Hét topic voor alle hardstyle liefhebbers onder ons. Discussiëren over de nieuwste platen, even vertellen wat je van die ene liveset vindt of gewoon lekker ouwehoeren over hardstyle en alles wat er bij komt kijken... hier is het aan de orde van de dag.

Newbies zijn altijd welkom en bij vragen helpen we graag! Er zijn veel ervaren hardstylers in dit topic te vinden dus meestal is er wel iemand die een antwoord heeft.

Wat is Hardstyle? :?
Hardstyle is een muziekgenre dat overeenkomsten vertoont met trance, hardcore en hardtrance. Hardstyle, ook wel hard dance, hard trance of hardbass in het buitenland genoemd, klinkt qua melodie en opbouw ongeveer als de moderne hardcore, maar is vaak ongeveer 30 BPM langzamer. Het gemiddelde tempo ligt tussen de 140 en de 160 beats per minuut. Vaak worden de nummers wel versneld afgespeeld door DJ's.

De sound is karakteristiek voor de stijl en kan omschreven worden als harde beats gecombineerd met erg aanwezige (in tegenstelling tot hardcore) melodielijnen. Veel hardcore-artiesten produceren ook hardstyle tracks, die vergelijkbaar klinken maar toegankelijker zijn. Hardstyle wordt in het Verenigd Koninkrijk vaak gecombineerd met hardhouse. In de rest van de wereld echter vindt men vaker de combinatie met hardtrance of hardcore.

Geschiedenis (8>
Hardstyle is ontstaan uit Duitse, Italiaanse, en Nederlandse hardhouse en Rave die zijn vermengd met invloeden van hardtrance en oldschool-hardcore rond 2000. De oorsprong vindt zijn plaats in Nederland, waar de eerste hardstyle evenementen werden gehouden op het einde van 1999, begin 2000.

Één van de sleutelfiguren in de ontwikkeling van de stijl is Dana van Dreven (met name onder Danamite), bekend onder haar hardstyle dj-alias Dana (Lady Dana voor hardcore). Later hielpen meer van haar collega's uit het hardcore-tijdperk, zoals Pavo, Darkraver, Luna (met name onder Straight On), Zany, DJ Isaac en The Prophet.

Bekende Feesten _O_

Bekende producers en DJ's~:)
*A-lusion*Donkey Rollers *Slim Shore
*Abyss*Dozer (f.k.a. Tony)*Pulse
*Activator*Dutch Master*Scope DJ
*Alpha Twins*Faistos (a.k.a. Frequencerz)*Showtek
*Alphaverb*Francesco Zeta*Southstylers
*Alter Egosz*Frontliner (f.k.a. Abject)*Super Marco May
*B-Front*Genius*Tatanka
*Balistic*Gizmo*Technoboy
*Beholder*Grandmaster Q*The Partycrushers
*Darkraver*Digital Punk*The Pitcher
*Blutonium Boy*Hardstyle Masterz*The Prophet
*Brainkicker*Headhunterz*Noisecontrollers
*Brennan Heart*Isaac*DHHD
*Davide Sonar*Jones*The Vision
*Pavo*Josh & Wesz*Wasted Penguinz
*Charly Lownoise*Kold Konexion*Zero Sanity
*Da Tweekaz*Deepack*Vince
*Clive King*Luna*Wildstylez
*D-Block & S-te-Fan*Max B. Grant*Philippe Rochard
*Dana*Max Enforcer*Zany
*Daniele Mondello*Unloaders*Zatox
*Chris One*Intractable One*Ran-D
*Mind.Illusion*Jack of Sound*Degos & Re-Done
*Bioweapon*The Machine*Toneshifterz
*DJ Stephanie*Tuneboy*Kodex
*Crypsis*Geck-O*Bass Modulators
*Beat Providers*Dj Titan

MC's ^O^
MC Da Syndrome
MC DV8
MC Jeff
MC Linez
MC Rems
MC Renegade
MC Ruffian
MC Villain

Hardstyle op Twitter oO<
DJ's & ProducersIsaacWildstylez
A-LusionJonesZany
Abyss & JudgeJosh & Wesz
Alpha TwinsJowan van KorvenMC's
B-FrontKutskiDa Syndrome
BioweaponLow-EDV8
Charly LownoiseLuna
D-Block + S-Te-FanNoisecontrollersOverig
DeepackPavoB2S
Digital PunkProfylerFusion Records
FrontlinerScope DJHardstyle.com
ShowtekScantraxx Records
HeadhunterzThe PitcherQ-Dance

Links ^O^
Partyflock
Wiki

Downloads/Fora
0daymusic
HarderState
HardTraxx
LSDB (Liveset Database)
MusicInControl
Screamer Hardstyle

Organisaties
Art of Dance
B2S
Bass Events
ID&T
Multigroove
Q-dance
UDC

Platenlabels
AVIO-Records
M!d!fy
Q-dance
Rytmic Records
Saifam
Scantraxx
Seismic
Zanzatraxx
TiLLT Records

Luister NU! hardstyle *O*
Digitally Imported - winamp / Digitally Imported - wmp
FreshFM Alleen op de woens(Showtek-Bash)dag-avond
Q-Dance radio
Fear.FM
HardStation.FM
b2s Radio
hardstyle.nu

Oude topics :z

#1 - #100
#101 - #150
[Hardstyle #151] No time to waste!
[Hardstyle #152] It's about time..
[Hardstyle #153] You want some shit for your brain?
[Hardstyle #154] Ground Zero
[Hardstyle #155] We gonna get dirty!
[Hardstyle #156] Last night a DJ saved my life.
[Hardstyle #157] We don't care!
[Hardstyle #158] When the sky is bright we dance to infinity
[Hardstyle #159] Bum Bapi
[Hardstyle #160] Do you believe in ghosts?
[Hardstyle #161] I hate the fact I'm running late!
[Hardstyle #162] Bassdrum unstoppable
[Hardstyle #163] The madness is calling me!
[Hardstyle #164] Lock and load!!!
[Hardstyle #165] Wat een geile bedoeling, SHIIIIT!
[Hardstyle #166] The music gives me faith till we meet again
[Hardstyle #167] A Process of Creation
[Hardstyle #168] Must create the sound
[Hardstyle #169] Don't Be Left Behind
[Hardstyle #170] I Want It Hard, That Is My Taste
[Hardstyle #171] The Only Limit....
[Hardstyle #172] Call it recaptured
[Hardstyle #173] Three, four, we're back for more!
[Hardstyle #174] It's time to stop being a nice guy....
[Hardstyle #175] Can't Stop, Damn Right, Don't Stop Motherfuck
[Hardstyle #176] My legs are hurting, but I feel free...
[Hardstyle #177] It's coming to your face and it leaves no trace
[Hardstyle #178] It's time to fuck up the audio!
[Hardstyle #179] Say What!!??
[Hardstyle #180] Shit Piss Fuck Cunt Cocksucker Motherfucker & Tits
[Hardstyle #181] We are on a different wavelength than everybody else
[Hardstyle #182] 1,2,3 Make it loud!
[Hardstyle #183] Last stop, total destruction!..... Ah! Much Better!
[Hardstyle #184] And as I begin to flow
[Hardstyle #185] Will robots dream of electric sheep?
[Hardstyle #186] Krijg je rimpels? Botox erin douwen!
[Hardstyle #187] Jonge, da hoort nie!!

[Hardstyle] Best of 2008
[Hardstyle] Best of 2009
[Hardstyle] Best of 2010

TT:

De OP

pi_92311171
Even spammen mag wel denk ik (hoop dat hij niet TE groot is :@ )

vrijdag 4 februari 2011 @ 09:40:43 #3
91039 mstx
2x1/2 = 1/2 x 1/2
pi_92311539
Goeden TT
Op donderdag 2 juli 2009 22:41 schreef RTB het volgende:
als ik elk rap"liedje" een kans moest geven was ik aan het eind van dit millennium nog bezig met het tempo waarin die kotshoop uitgebraakt wordt.
👾
pi_92311549
Triangle Of Life O+

Nog eens edit: Rike! Mooie party, maar kan er niet bij zijn. Geen tentamens, maar een zuipweekend weg in Duitsland ;).

[ Bericht 34% gewijzigd door ElDani op 04-02-2011 09:59:46 ]
Mixes onder de naam Khadber
pi_92312171
quote:
1s.gif Op donderdag 3 februari 2011 23:15 schreef RiKe het volgende:

[..]

Thnx!
Incasa, Leiden (velen zien dat als een min punt, ik niet opzicht op zich, maak elk feestje wel gezellig!)
Maar hey...met een voorverkoop prijs rond de 10,- is het best goed dacht ik zo!
'Op zich' heeft niets met het woord opzicht te maken. o|O Zie deze fout zooo vaak voorbij komen.

Maarre, mooi om op dat feestje te mogen openen. :) Tien euro is best betaalbaar voor die line-up.
pi_92312345
Ja ik weet niet of ik als eerste of 2e draai, timetable is niet bekend nog, maar ik hoop te draaien voor DBSTF.
En dat Stefan me nog herkent, tijd geleden met hem staan praten (hij kwam naar mij toe) en toen was het een relaxte gozer :)
pi_92313333
Godnondeju, alweer een topic vol.. 't gaat hier verdomme hard.

Als het goed is ben ik voorzien voor Hard Bass. 2 dagen na HB naar de tandarts, en een paar dagen daarna naar anesthesist (waar ik dus een vragenlijst in moet vullen met vragen als: rook je, drink je alcohol, gebruik je drugs, etc.). Ik ga blauwe boompjes zien <3
  vrijdag 4 februari 2011 @ 10:47:40 #8
213010 haakon
Bier moet. Bier doet je goed.
pi_92313738
_O_ TT
The Outside Agency
pi_92314299
TT -O-

Het begin van het nummer is nog redelijk, maar zodra die happy tune erin komt :r :r :r
  vrijdag 4 februari 2011 @ 11:03:04 #10
91039 mstx
2x1/2 = 1/2 x 1/2
pi_92314399
quote:
9s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 11:00 schreef eQuaL het volgende:
TT -O-

Het begin van het nummer is nog redelijk, maar zodra die happy tune erin komt :r :r :r
Ga je mond spoelen jongeman. :(
als ik elk rap"liedje" een kans moest geven was ik aan het eind van dit millennium nog bezig met het tempo waarin die kotshoop uitgebraakt wordt.
👾
pi_92314553
mstx, vraagje!
Over het algemeen worden mijn sets niet erg gewaardeerd op LSDB, op andere plekken wel...
Any idea waai?
Ik zal vanavond even een nieuwe treklijst posten van een set die ik woensdag opgenomen heb zodat je er even naar kan kijken (als je wil hoor) :)
pi_92314716
quote:
9s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 11:00 schreef eQuaL het volgende:
TT -O-

:{w :{w :{w
  vrijdag 4 februari 2011 @ 11:17:20 #13
91039 mstx
2x1/2 = 1/2 x 1/2
pi_92315109
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 11:06 schreef RiKe het volgende:
mstx, vraagje!
Over het algemeen worden mijn sets niet erg gewaardeerd op LSDB, op andere plekken wel...
Any idea waai?
Ik zal vanavond even een nieuwe treklijst posten van een set die ik woensdag opgenomen heb zodat je er even naar kan kijken (als je wil hoor) :)
Ik zie je laatste sets niet slecht gewaardeerd staan? :?
Of bedoel je dat er weinig comments/ratings zijn? Tja... onbekende DJ's zijn nou eenmaal niet interessant voor 80% van de bezoekers (die alleen voor de setjes van de grote feesten komen). :P
👾
pi_92315883
Alle comments zijn vrij negatief, mede daarom zet ik ze er niet meer op.
Ik post hier ook nog wel eens een setje, in ieder geval een tracklist, 0 reactie terwijl bijv M.I. er elke keer weer als pauw bij loopt.
Ik ben niet jaloers, ik krijg alleen aardig het idee dat ik het hier een beetje voor niets doe.
pi_92316082
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 11:34 schreef RiKe het volgende:
Ik post hier ook nog wel eens een setje, in ieder geval een tracklist, 0 reactie terwijl bijv M.I. er elke keer weer als pauw bij loopt.
Ik ben niet jaloers, ik krijg alleen aardig het idee dat ik het hier een beetje voor niets doe.
Mind.Illusion heeft gewoon het voordeel dat hij nu al veel trouwe volgers heeft door jarenlang continu setjes te droppen.
  vrijdag 4 februari 2011 @ 11:39:00 #16
117642 Sethje
Notoire betweter
pi_92316092
quote:
Ik vind je sets idd vaak niet erg interessant qua tracklist dus dan reageer ik er niet op en neem ik ook niet de moeite om hem te downloaden :)
Greetings brothers and sisters, let me welcome you to the council of the five eyes
27 en 28 april 2013 REBIRTH FESTIVAL - www.rebirth-festival.nl
Mijn party reviews
pi_92316184
Seth, wat vind je er dan niet interessant aan?
Zie je liever andere nummers? (bijv meer oudere nummers, of andere volgorde)
Opbouwende kritiek is altijd welkom :)
pi_92316226
quote:
8s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 11:03 schreef mstx het volgende:

[..]

Ga je mond spoelen jongeman. :(
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 11:09 schreef Deeltjesversneller het volgende:

[..]

:{w :{w :{w
:6
  vrijdag 4 februari 2011 @ 11:48:06 #19
117642 Sethje
Notoire betweter
pi_92316552
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 11:40 schreef RiKe het volgende:
Seth, wat vind je er dan niet interessant aan?
Zie je liever andere nummers? (bijv meer oudere nummers, of andere volgorde)
Opbouwende kritiek is altijd welkom :)
Ja zo specifiek vind ik lastig ik weet zo 123 niet meer hoe die sets in elkaar zaten natuurlijk maar vaak zie je een tracklist en denk je van : das wel aardig, of je denkt: dat vind ik niks. Als het laatste het geval is zeg je er niks over en download je het niet. In mijn geval dan :)
Greetings brothers and sisters, let me welcome you to the council of the five eyes
Mijn party reviews
  vrijdag 4 februari 2011 @ 11:48:51 #20
246608 T_Killer
Rochelle, Rochelle
pi_92316582
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 11:39 schreef Sethje het volgende:

[..]

Ik vind je sets idd vaak niet erg interessant qua tracklist dus dan reageer ik er niet op en neem ik ook niet de moeite om hem te downloaden :)
En daarbij komt voor mij het feit dat ik tegenwoordig alleen nog maar setjes download van The Magic Show / FearFM / etc, en leuke livesets van feesten. Want als je alle 'amateur' sets moet bijhouden, is niet te doen.
"A young girl's strange erotic journey from Milan to Minsk"
pi_92316663
quote:
Ik luister ze altijd wel hoor maar ik laat niks weten, ook al vond ik het goed klinken :@
  vrijdag 4 februari 2011 @ 11:54:18 #22
112790 Koepert
Parttime Nutcase
pi_92316850
Ik moet zeggen Rike.. de meeste setjes die je dropt haal ik wel binnen en luister ik wel... maar om 1 of andere reden... laat t niks achter..ik weet t niet.. . om even M.I. erin te betrekken (tegen zn zin ongetwijfeld) die maakte gewoon indruk door als 1 vd eerste sets die hij hier dropte een dijk van n set achter te laten.. dan wekt dat interesse en dan volg k dat wat.. die van jou trek ik elke keer binnen... maar maken minder indruk.... k heb er nog wel n paar hier staan, zal eens kijken waarom ik er weinig/niets over zeg.. erg netjes is dat niet idd ;)
It starts with a shiver, an itch, a slow boil
pi_92316924
Ik download over het algemeen nooit setjes eigenlijk. Voornamelijk omdat ik alle gedownloade muziek meteen op m`n iPod knal en ik vind het gewoon niet handig om een hele set te luisteren. Ik kies liever mijn eigen nummers, waar ik op dat moment zin in heb, en dat heb je bij sets vaak niet.
Alleen sets van een feest die ik gemist heb, maar wel graag had willen zien download ik wel eens, maar zodra ik die geluisterd heb, verwijder ik die ook meteen weer eigenlijk
pi_92316944
Ik zal vanavond dus een nieuwe tracklist online zetten.
Ik vermeld alvast, de titel van de mix (mood swing) is heel letterlijk.

Even uit m'n hoofd begin ik met Frontliner - Just a Track en zitten er ook tracks in als Ivan Carsten - Amazing Combination, Psyko Punkz & Sound Freakerz - Voices...en ik eindig in ieder geval met Do The Happy Face
pi_92317121
Opbouw zal vast ver te zoeken zijn, dat had echt te maken met de bui (vandaar de mix naam)
  vrijdag 4 februari 2011 @ 12:01:14 #26
183691 Just_Shut_Up
Moments we forget...
pi_92317148
quote:
14s.gif Op donderdag 3 februari 2011 15:35 schreef Beach het volgende:
Enzyme records ava.
Uiteraard, nog steeds het beste label van de heule wereld 8-).
There is no rehab for stupidity.
pi_92317238
Rike ik heb nog nooit een set van je gezien :?
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
  vrijdag 4 februari 2011 @ 12:08:55 #28
112790 Koepert
Parttime Nutcase
pi_92317440
Ok... zo even puur afgaande op de titels/tracklisten...

Is dat puur vanwege persoonlijke smaak.. k weet dat je setjes technisch wel goed in elkaar zitten, daar ligt het niet aan..

Maar bijv. Golden Oldies..
Punt 1 stel ik me bij Golden Oldies grotere hits van langer geleden voor...
Punt 2: Persoonlijk... vind ik veel platen wel ok, maar niet die titel verdienen.. niet briljant

No Pain No Gain
Ook hier doet de tracklist me niet veel.. Begrijp me goed, er zitten geen slechte platen in... maar ook geen uitschieters.. Nou ok, Bazooka Girl & Classic zijn erg lekker.. maar ook vaker gedraaid..

Old, New, Whatever
Stuk spannendere tracklist. Goed in elkaar zoals elke set (daar ligt t ook niet aan nogmaals) maar het zijn allemaal 'veilige' platen.. Hitjes of net geen hitjes..

Over and Over..
Tracklist is al een stuk spannender, meer platen die wat losmaken. Qua tracklist iig 1 van je boeiendere sets..

Nogmaals, dit is puur afgaande op de TL, ik ga ze niet allemaal weer luisteren, ik weet dat ze kwalitatief wel goed zitten.. Maar mijn 'probleem' zit hem.. en dit bedoel ik met alle respect en niet als een eikelig negatief commentaar... je bent een 'kleine dj' die redelijk op veilig speelt in meeste sets.. nergens echt uitschieters (in negatieve of positieve zin) maar platen die de meesten wel waarderen.. en als ik een nieuwe dj een goeie kans wil geven moet het iets spannends zijn.. Meer variatie in TL's, meer oud&nieuw.. meer onbekend.. etc..

Draaitechnisch zit het wel goed, en ik heb in die zin ook nooit 'klachten' maar het is gewoon niet spannend genoeg.. Hopelijk kun je hier wat mee?? En nogmaals, ik vind je geen slechtere dj dan M.I... maar minder spannend/uitdagend.
pi_92317443
Recente sets van mij zijn te vinden op Hardstation.fm
Onder het kopje Livesets :)
pi_92317506
Is Rike dan ook je dj naam?
(en ik kijk altijd op lsdb, nooit mic of hardtraxx ofzo voor setjes)
pi_92317678
Rike is inderdaad mijn dj naam :)

Koep, wat had je dan liever bij (bijv.) Golden Oldies gezien?
Tracks zoals het originele DHHD anthem?

En wat vind je bijv van deze lijst?

1 Martin Solveig & Dragonette - Hello (Pittboy & Ste-V Bootleg)
2 Wildstylez - Revenge Of The Dirty Motherfucker
3 The Pitcher - Release Me
4 Max Enforcer & Frontliner - On The Go
5 Noisecontrollers - Escape
6 Zany & Brennan Heart - Bang The Bass
7 Heatzone - The Darkness Within (The Q-Base Double Kick Mix)
8 Nitro Man - Techno Prime (Psyko Punkz Remix)
9 Technoboy - Catfight
10 A-Lusion - Veritas (Zany remix)
11 High Voltage - Bombs Away
12 DJ Act - Sound Of The Bass
13 Teknoid - Edge Of Darkness
14 Brooklyn Bounce - x2x (Deepack remix)
15 Tat & Zat - Scary Track
16 The Prophet & Zatox - Prozaxx

Weer te safe?
  vrijdag 4 februari 2011 @ 12:20:22 #32
213010 haakon
pi_92318013
Prozaxx _O_
The Outside Agency
  vrijdag 4 februari 2011 @ 12:24:24 #33
197724 NLS04
moeilijk hard
pi_92318203
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 12:13 schreef RiKe het volgende:

Ik heb afgelopen zomer een setje van je gedownload en die was wel aardig maar om aan te sluiten op wat t-killer zei, Ik download zelden nog de amateursetjes op lsdb of de tracklist moet me echt heel erg aanstaan. Zie ik bijv. een plaat als hierboven dan denk ik al nee. Niks ten nadele van jouw maar met zown groot aanbod kan je als consument gewoon enorm kritisch zijn..

Mijn tip is dan ook om alle platen die in het afgelopen half jaar gereleased zijn niet te gebruiken. Er zijn al duizenden die hetzelfde doen. En er zijn zat platen rond september vorige gerealesed die je prima in die plek zou kunnen gebruiken.

Maargoed dat is hoe ik het zou doen :)
Hard Tripping, Overclipping, Psykomatik Beatz Skipping,
Straight Jacket, Rage Package, This is how we used to have it.
  vrijdag 4 februari 2011 @ 12:36:40 #34
112790 Koepert
Parttime Nutcase
pi_92318699
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 12:13 schreef RiKe het volgende:
Rike is inderdaad mijn dj naam :)

Koep, wat had je dan liever bij (bijv.) Golden Oldies gezien?
Tracks zoals het originele DHHD anthem?

En wat vind je bijv van deze lijst?

2 Wildstylez - Revenge Of The Dirty Motherfucker
3 The Pitcher - Release Me
4 Max Enforcer & Frontliner - On The Go
5 Noisecontrollers - Escape
6 Zany & Brennan Heart - Bang The Bass
7 Heatzone - The Darkness Within (The Q-Base Double Kick Mix)
8 Nitro Man - Techno Prime (Psyko Punkz Remix)
9 Technoboy - Catfight
10 A-Lusion - Veritas (Zany remix)
11 High Voltage - Bombs Away
12 DJ Act - Sound Of The Bass
13 Teknoid - Edge Of Darkness
14 Brooklyn Bounce - x2x (Deepack remix)
15 Tat & Zat - Scary Track
16 The Prophet & Zatox - Prozaxx

Weer te safe?
Dit is zeker een prima lijst :) En nee niet te safe..

En bij Golden Oldies.. Ja das misschien mijn manco, maar Golden Oldies zijn voor mij platen van 2002 tot 2005 en misschien een paar uit 2006..

Bijv...

Atlantic Wave - The Creation
ZX- Scream
Klone - Dragon's Liar
Ard & Jorn - 16 (Geen rmix)
Kai Tracid - Trance & Acid (eventueel Derb remix)
Giada - Diamond
Donkey Rollers - Immeasurably
Zany - Pure
Tuneboy - Money Talks Bullshit Walks
TNT- First Match

Wat dat betreft zijn de Blutonium Boy Presents cd's misschien een goede bron..
Klik
Niet altijd de beste cd's, maar wel een goede indicatie voor die periode..
pi_92318897
Koep, dit vind jij dus een betere?

Ironblood - Scientists Of The Sound
Max Enforcer & Frontliner - On The Go
Zatox - Apocalypse
The Hose - I Survived (original mix)
Southstylers - Crystal
The Pitcher - Titan
Noisecontrollers - Attack Again
Gentalica - Ready..?
Project 1 - Rate Reducer (Headhunterz remix)
Technoboy - Catfight
Southstylers - Pounding Senses (deeper inside mix)
Brooklynn Bounce - x2x (Deepack remix)
Zatox - Bad Time
ZTX - I Love Hardstyle
W.a.s.h. - Radio Alarm
Tatanka - Mess Up (sample)
pi_92319041
TT O+ _O_
Hoi, ik ben robuust89 en ik ben nieuw!
pi_92319241
Niels, soms draai ik die nummers omdat ik ze gewoon grappig vindt.
Hou ook in gedachte dat ik soms die nummers draai om te peilen hoe anderen ze vinden (en hoe goed ze het doen op m'n sub in de Sub :P )
  vrijdag 4 februari 2011 @ 13:05:01 #38
112790 Koepert
Parttime Nutcase
pi_92319970
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 12:40 schreef RiKe het volgende:
Koep, dit vind jij dus een betere?

Ironblood - Scientists Of The Sound
Max Enforcer & Frontliner - On The Go
Zatox - Apocalypse
The Hose - I Survived (original mix)
Southstylers - Crystal
The Pitcher - Titan
Noisecontrollers - Attack Again
Gentalica - Ready..?
Project 1 - Rate Reducer (Headhunterz remix)
Technoboy - Catfight
Southstylers - Pounding Senses (deeper inside mix)
Brooklynn Bounce - x2x (Deepack remix)
Zatox - Bad Time
ZTX - I Love Hardstyle
W.a.s.h. - Radio Alarm
Tatanka - Mess Up (sample)
Jup... al is het alleen maar omdat het 'minder bekende' (lees: grijsgedraaide) platen zijn..
pi_92320372

* ElDani zoekt de Sieneke-emoticon

:|W Bah. Gaat dus uitkomen.

Edit: Snooze mix is een stuk beter!
  vrijdag 4 februari 2011 @ 13:18:02 #40
288966 Nitrouz
Voor die leventje
pi_92320555
Nummers produceren als Greenhouse, The First Cut, Rollin', Buzzers, Warphole
En vervolgens met Discorecord komen.. :r
De rest van die release is ook pure bagger imo. :{
  vrijdag 4 februari 2011 @ 13:18:13 #41
112790 Koepert
Parttime Nutcase
pi_92320560
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 13:13 schreef ElDani het volgende:

:r vind ik n stuk meer op zn plek....
pi_92320695
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 13:18 schreef Nitrouz het volgende:
Just A Track is wel leuk toch? :o
  vrijdag 4 februari 2011 @ 13:23:01 #43
213010 haakon
pi_92320755
quote:

staat wel mooie comment bij die eerste :P
The Outside Agency
pi_92320809
brennan fart :')

Hopeloos die kerel. :r
  vrijdag 4 februari 2011 @ 13:28:48 #45
112790 Koepert
Parttime Nutcase
pi_92320995
The Prophet heb ik nog iets van hoop voor, omdat ie wel prima draait als hij voor Early staat geboekt oid.. Maar BH is gewoon absoluut NIET mijn smaak....
pi_92321441
Hardstyle.com: in 320 kbps bestellen, 192 krijgen. Bah. Hekel aan die winkel. Altijd is er wel wat.
pi_92321744
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 13:38 schreef ElDani het volgende:
Hardstyle.com: in 320 kbps bestellen, 192 krijgen. Bah. Hekel aan die winkel. Altijd is er wel wat.
Ze zijn nu bezig met een hele nieuwe versie van de site geloof ik.
  vrijdag 4 februari 2011 @ 13:45:32 #48
213010 haakon
pi_92321801
Kreeg van men neefje een setje gestuurd.
Nog niet geluisterd, maar zet hem hier maar vast in.

Tracklist van Boerenlater @ Hardstyle Yearmix 2010

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The Outside Agency
  vrijdag 4 februari 2011 @ 13:51:20 #49
117642 Sethje
Notoire betweter
pi_92322061
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 13:44 schreef Deeltjesversneller het volgende:

[..]

Ze zijn nu bezig met een hele nieuwe versie van de site geloof ik.
Ja klopt zijn ze druk mee bezig, de beta werd nu getest
Mijn party reviews
  vrijdag 4 februari 2011 @ 13:53:15 #50
288966 Nitrouz
Voor die leventje
pi_92322149
quote:
9s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 13:21 schreef eQuaL het volgende:

[..]

Just A Track is wel leuk toch? :o
Verschrikkelijk :{
pi_92324412
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 13:45 schreef haakon het volgende:
Kreeg van men neefje een setje gestuurd.
Nog niet geluisterd, maar zet hem hier maar vast in.

Tracklist van Boerenlater @ Hardstyle Yearmix 2010

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die heb ik nadat ik hem heb gemaakt al rond gepm't hier :P

SPOILER
:+

[ Bericht 11% gewijzigd door Beach op 04-02-2011 14:47:10 ]
pi_92324429
Beach is neefje van haakon?
pi_92324474
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 14:41 schreef 16meter het volgende:
Nee.
pi_92330196
quote:

Godver, misplaatste schaamte :')

(Oh, en kan je de OP weer laden vanaf de wiki? :) Dank.)

[ Bericht 4% gewijzigd door robuust89 op 04-02-2011 16:41:08 ]
pi_92330740
Discorecord _O_ ^10
Wake up (Snooze Mix) _O_

quote:
1s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 14:41 schreef 16meter het volgende:
Beach = Boerenlater :Y
  vrijdag 4 februari 2011 @ 17:25:10 #56
183691 Just_Shut_Up
Moments we forget...
pi_92332358
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 13:18 schreef Nitrouz het volgende:
Ga toch weg man met je pure bagger :{ . Het is je mening, maar die mag imo wel iets genuanceerder..
Zowel Discorecord als Just A Track zijn fucking dik _O_ !
pi_92332761
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 12:24 schreef NLS04 het volgende:

[..]

Ik heb afgelopen zomer een setje van je gedownload en die was wel aardig maar om aan te sluiten op wat t-killer zei, Ik download zelden nog de amateursetjes op lsdb of de tracklist moet me echt heel erg aanstaan. Zie ik bijv. een plaat als hierboven dan denk ik al nee. Niks ten nadele van jouw maar met zown groot aanbod kan je als consument gewoon enorm kritisch zijn..

Mijn tip is dan ook om alle platen die in het afgelopen half jaar gereleased zijn niet te gebruiken. Er zijn al duizenden die hetzelfde doen. En er zijn zat platen rond september vorige gerealesed die je prima in die plek zou kunnen gebruiken.

Maargoed dat is hoe ik het zou doen :)
Jou set van de megamix draai ik nog dagelijks, wat vet!

Net kaartje gehaald voor Knock-Out, zal het uitverkockt raken? Wel dikke namen en vette locatie, oude hardbass locatie. Maar eerst Hardbass
  vrijdag 4 februari 2011 @ 17:41:59 #58
165164 Tha_Bartman
And so it goes.
pi_92332966
quote:
14s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 17:25 schreef Just_Shut_Up het volgende:

Ga toch weg man met je pure bagger :{ . !
Die andere 3 tracks heb ik ook meteen weer verwijderd, totaal oninteressante nummers.
Frontliner heeft zo af en toe juweeltjes maar slaat, naar mijn maatstaven, de plank vaak genoeg mis met zijn (overgecompliceerde) melodieën.
Rich Hall:Everybody says that the wheel is the greatest invention ever but i think it was the 2nd wheel.... have you ever seen a guy on a unicycle, what an asshole." _O_
  vrijdag 4 februari 2011 @ 17:42:22 #59
91039 mstx
2x1/2 = 1/2 x 1/2
pi_92332979
quote:
14s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 17:25 schreef Just_Shut_Up het volgende:

[..]

Ga toch weg man met je pure bagger :{ . Het is je mening, maar die mag imo wel iets genuanceerder..
Zowel Discorecord als Just A Track zijn fucking dik _O_ !
Hij heeft gewoon gelijk.
👾
  vrijdag 4 februari 2011 @ 17:50:32 #60
112790 Koepert
Parttime Nutcase
pi_92333279
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 17:41 schreef Tha_Bartman het volgende:

[..]

Die andere 3 tracks heb ik ook meteen weer verwijderd, totaal oninteressante nummers.
Frontliner heeft zo af en toe juweeltjes maar slaat, naar mijn maatstaven, de plank vaak genoeg mis met zijn (overgecompliceerde) melodieën.

Maar dit is al een stuk genuanceerder dan complete bagger ;)

Hoewel JSU zn punt wel een beetje ondermijnt door zn "zijn fucking dik" comment :')
pi_92333353
@ Rike...

Verwacht niet dat als je een set online set dat je er gelijk reacties of iets dergelijks op krijgt of dat het veel gedownload wordt. Toen ik begon was ik ook een volstrekte nobody. :Y)
  vrijdag 4 februari 2011 @ 18:00:11 #62
213010 haakon
pi_92333729
Fantasy Island zou eerst van van 't Hulsbeek naar Hellendoorn verhuizen maar gaat nu definitief naar Het Ruthbeek in Enschede, dezelfde locatie als waar Freshtival elk naar word gehouden *O*

Leuke locatie ! :)
The Outside Agency
pi_92334081
Headhunterz & Brennan Heart - MF Point Of Lento

Download
http://wtrns.fr/dafCgT-N97Gkii

Weird, lijkt wel identiek aan de voorganger :{ Beetje dubstyle is wel leuk af en toe :)
  vrijdag 4 februari 2011 @ 18:09:59 #64
112790 Koepert
Parttime Nutcase
pi_92334176
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 18:07 schreef robuust89 het volgende:
Headhunterz & Brennan Heart - MF Point Of Lento

Download
http://wtrns.fr/dafCgT-N97Gkii

Weird, lijkt wel identiek aan de voorganger :{ Beetje dubstyle is wel leuk af en toe :)
Je weet dat t MF Point of Perfection en Lento Violento voor de gein gemixt zijn he?
pi_92334196
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 18:09 schreef Koepert het volgende:

[..]

Je weet dat t MF Point of Perfection en Lento Violento voor de gein gemixt zijn he?
Eh, nee. Thanks voor de heads up :P
  FOK!fotograaf vrijdag 4 februari 2011 @ 18:13:40 #66
159915 -Menn0-
MNO
pi_92334338
Zin in Hardbass!!! *O*
,,/
pi_92334430
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 18:13 schreef -Menn0- het volgende:
Zin in Hardbass!!! *O*
Tering, ik ook al! Kon gister er gewoon niet van slapen :D
pi_92334571
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 18:00 schreef haakon het volgende:
Fantasy Island zou eerst van van 't Hulsbeek naar Hellendoorn verhuizen maar gaat nu definitief naar Het Ruthbeek in Enschede, dezelfde locatie als waar Freshtival elk naar word gehouden *O*

Leuke locatie ! :)
Eerst met veel bombarie naar Hellendoorn en nu, met nog een paar maanden te gaan, opeens naar Enschede... :P Apart.
  vrijdag 4 februari 2011 @ 18:20:04 #69
91039 mstx
2x1/2 = 1/2 x 1/2
pi_92334629
quote:
10s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 18:15 schreef robuust89 het volgende:

[..]

Tering, ik ook al! Kon gister er gewoon niet van slapen :D
:')
👾
  vrijdag 4 februari 2011 @ 18:35:18 #70
112790 Koepert
Parttime Nutcase
pi_92335291
Ooh ik heb ook weer een cd met onbekende pareltjes gevonden!!

Retro Hardstyle 2011

quote:
1 DJ Ayzon & Sir Sylver - The Sound Of My Heart (Radio Mix) 2:58
2 Kickin' Devil - Candyman (Jump Mix Radio Edit) 3:08
3 J3R - Clon3d (Original Mix) 6:00
4 Katanah - Heavy Weapons 4:27
5 Detectors - Hard Fuck 3:39
6 DJ Hypnosys - Hard Is Not Enough (Original Mix) 3:36
7 On Tilt - Here We Go Now 3:58
8 Horn Section - Bells 3:21
9 Regular System - My Control (Edit Radio) 3:34
10 Tektoo - Have Fun 2:42
11 Bazzdust - Sounds Of Bombs 6:26
12 Highlight - Lullaby Is Dangerous 4:26
13 Lobotomiz - Critical Level (Original Mix) 5:31
14 Hardlead Killa - Overmind (Original Mix) 7:36
15 Bass Dc - Slapping Bass 2:27
16 Acid Labs - Crc Error 3:32
17 Devil Dj's - Lifestyle (Original Mix) 4:44
18 Hypnotik - X-Minds 4:03
19 Kneeball - End Effect 3:49
20 Bazzdust - Melodic Madness 6:14
21 Bandit Zone - Topless Music 4:23
22 Squizzers - Squizz It 3:53
23 Zork - Zork Theme 3:39
24 Hard Comics - Buzzer Light 3:43
25 Club Kicker - Te Quiero Puta 3:39
26 Hardstatic - Cocaine Bazztard 2:51
SPOILER
pi_92335492
Voor de mensen die 'm nog niet binnen hebben gekregen. De dvd van de feestfabriek...

quote:
@DailymomentsNL Q-dance heeft iig gezegd dat de dvd begin Februari zou komen en hij wordt volgende week naar je toegestuurd.
Typ- en spellingsfouten voorbehouden.
pi_92337444
Heb ik hier al gemeld hoe vet Chris One @ Magic Show is :D :D :D

SPOILER
Deze jongen is echt godsgruwelijk goed bezig met zulke TL's :9~
  vrijdag 4 februari 2011 @ 19:18:50 #73
246608 T_Killer
Rochelle, Rochelle
pi_92337649
quote:

Hebben we die eerste niet op Fantasy Island gehoord? Begin is :') , maar de mid intro is wel te doen. Climax is dan weer te veel BH :'(
  vrijdag 4 februari 2011 @ 19:23:52 #74
20211 Da_Ripper
Follow your bliss
pi_92337903
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 19:14 schreef T-Force het volgende:
Heb ik hier al gemeld hoe vet Chris One @ Magic Show is :D :D :D

SPOILER
Deze jongen is echt godsgruwelijk goed bezig met zulke TL's :9~
Vorige topic vroeg iemand om meer raw-tracks --> zie spoiler e.d. Chr1s setjes

en de OP ziet er hels-lelijk uit ... niet uitgelijnd, niet alfabetisch ... no props yet :N
Wat je vindt, ...
  vrijdag 4 februari 2011 @ 19:26:31 #75
213010 haakon
pi_92338121
quote:
14s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 19:23 schreef Da_Ripper het volgende:

[..]

Vorige topic vroeg iemand om meer raw-tracks --> zie spoiler e.d. Chr1s setjes

en de OP ziet er hels-lelijk uit ... niet uitgelijnd, niet alfabetisch ... no props yet :N
Haha, ja, I know. Zit stiekum te zoeken naar een soort WYSIWYG tooltje, maar dat lijkt niet te bestaan :P Of weet iemand wat voor code dit is, BB code?
  vrijdag 4 februari 2011 @ 19:29:45 #77
20211 Da_Ripper
Follow your bliss
pi_92338191
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 19:28 schreef robuust89 het volgende:

[..]

Haha, ja, I know. Zit stiekum te zoeken naar een soort WYSIWYG tooltje, maar dat lijkt niet te bestaan :P Of weet iemand wat voor code dit is, BB code?
code :? gewoon 3 artiesten per regel en iedere keer de [img=xxx] aanpassen.

Die props zulde moete verdiene, jonguh :9
Wat je vindt, ...
pi_92338286
Hello? DO YOU WANNA DIE TONIGHT :9~

Ik ga nu maar eens even een feestje in mekaar zetten speciaal voor Boy :Y
  vrijdag 4 februari 2011 @ 19:36:20 #79
296234 benniesnugger
Stiekem toch wel snugger
pi_92338515
Nu ff de Qlimax-dvd aan het kijken. Ben er niet geweest, maar wat ik me afvraag is waar de bars waren? zijkant van het podium of achterin?

En nu we er toch over bezig zijn. Is uitverkocht voor Hard Bass hetzelfde als Qlimax, of gaat het hier om minder tickets?
pi_92338562
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 19:29 schreef Da_Ripper het volgende:

[..]

code :? gewoon 3 artiesten per regel en iedere keer de [img=xxx] aanpassen.

Die props zulde moete verdiene, jonguh :9
Goed, dan spreken we hierbij af dat ik de LaPo wil. Doorposten jongens! :P
pi_92339058
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 19:36 schreef benniesnugger het volgende:
Nu ff de Qlimax-dvd aan het kijken. Ben er niet geweest, maar wat ik me afvraag is waar de bars waren? zijkant van het podium of achterin?

En nu we er toch over bezig zijn. Is uitverkocht voor Hard Bass hetzelfde als Qlimax, of gaat het hier om minder tickets?
Zijkant+achterin lijkt me?

En ik heb ergens gehoord dat Qlimax 27500 man waren, maar dat er bij een uitverkocht HardBass 22500 zullen zijn.
  vrijdag 4 februari 2011 @ 19:58:50 #82
296234 benniesnugger
Stiekem toch wel snugger
pi_92339664
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 19:48 schreef Deeltjesversneller het volgende:

[..]

Zijkant+achterin lijkt me?
mooi, was al bang dat ik te ver moest lopen voor me bier O-)

quote:
1s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 19:48 schreef Deeltjesversneller het volgende:
En ik heb ergens gehoord dat Qlimax 27500 man waren, maar dat er bij een uitverkocht HardBass 22500 zullen zijn.
dat dacht ik namelijk ook, dat er verschil in zat. Niet erg, meer ruimte om los te gaan
pi_92339943
quote:
Gods, dat ziet er leuk uit! Ik zit hier serieus nu met een glimlach op mijn beeldscherm te kijken. Geweldig ook dat zelfs het personeel van de kassa (even) los gaat. Vaak zijn dat van die chagrijnen die onze liefde één grote teringherrie vinden en dat dus ook uitstralen
quote:
Zijn er nog genoeg! Maar scheelt toch weer 5.000 man!
pi_92340403
Naam: Festival-zonder-teveel-keus-met-opbouw :+
Thema: Gezelligheid kent geen tijd :+
Type: Meerdaags Festival (vrijdag vanaf 14.00 tent opzetten, maandag tot 14.00 tent afbreken)

Vrijdag: Pre-party van 18.00-00.00
18.00-20.00 Van Hardtrance tot Early Hardstyle door een talent
20.00-21.00 The Z (Hardstyle)
21.00-22.00 Mind.Illusion (Hardstyle)
22.00-23.00 Degos & Re-Done (Hardstyle)
23.00-00.00 Hardcore/Industrial, geen mainstream, door een talent

Zaterdag: Festivaldag 1 van 11.00-00.00
11.00-13.00 Eddie Halliwel (Trance)
13.00-14.00 Dr. Lektroluv (Electro)
14.00-15.00 Steve Aoki (Electro)
15.00-17.00 Isaac vs. Luna (Early Hardstyle)
17.00-19.00 Headhunterz vs. D-Block & S-Te-Fan (2005-2008 set)
19.00-21.00 Pre-Party DJ Team: The Z, Mind.Illusion, Degos & Re-Done (Hardstyle)
21.00-22.00 AVIO DJ set (Hardstyle)
22.00-23.00 Geck-O vs. Thera (Hardstyle)
23.00-00.00 Promo (Hardcore)

Zondag: Festivaldag 2 van 11.00-00.00
11.00-12.00 Deadmau5 (Zweefhouse)
12.00-13.00 Daft Punk (Dance)
13.00-14.00 Pavelow (van Trance naar Early Hardstyle)
14.00-15.00 Digital Age [Wildstylez, Noisecontrollers] (Hardstyle)
15.00-16.00 Fusion Records [Slim Shore, Jack Of Sound, The Pitcher, Zany, B-Front, Titan] (Hardstyle)
16.00-16.30 Donkey Rollers LIVE (Hardstyle)
16.30-17.00 AVIO Live (Hardstyle)
17.00-18.00 TILLT Records [Beholder, Max Enforcer, Digital Punk, Waverider, Sasha F] (Hardstyle)
18.00-19.00 Theracords [Thera, Geck-O, Degos & Re-Done, Chris One, Catatonic Overload] (Hardstyle)
19.00-21.00 Pet Duo (Hardtechno)
21.00-22.30 The Third Movement [Promo, Armageddon Project, Sandy Warez, Richie Gee, D-Passion] (Industrial)
22.30-00.00 Radium vs. The Sickest Squad (Frenchcore)

Het kostte wat moeite, maar ik ben erg tevreden met het resultaat :D
  vrijdag 4 februari 2011 @ 20:21:07 #85
213010 haakon
pi_92340886
Zit net Qountdown 2008-2009 te kijken.

blijft toch wel een lekker nummertje :)
The Outside Agency
  vrijdag 4 februari 2011 @ 20:22:17 #86
91039 mstx
2x1/2 = 1/2 x 1/2
pi_92340956
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 20:21 schreef haakon het volgende:
Zit net Qountdown 2008-2009 te kijken.

blijft toch wel een lekker nummertje :)
Yep, dat 0:00-moment was wel awesome. :Y

bohhhh O+
👾
  vrijdag 4 februari 2011 @ 20:34:31 #87
20211 Da_Ripper
Follow your bliss
pi_92341613
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 20:11 schreef T-Force het volgende:
quote:
19.00-21.00 Pre-Party DJ Team: The Z, Mind.Illusion, Degos & Re-Done (Hardstyle)
quote:
15.00-16.00 Fusion Records [Slim Shore, Jack Of Sound, The Pitcher, Zany, B-Front, Titan] (Hardstyle)
17.00-18.00 TILLT Records [Beholder, Max Enforcer, Digital Punk, Waverider, Sasha F] (Hardstyle)
18.00-19.00 Theracords [Thera, Geck-O, Degos & Re-Done, Chris One, Catatonic Overload] (Hardstyle)
21.00-22.30 The Third Movement [Promo, Armageddon Project, Sandy Warez, Richie Gee, D-Passion] (Industrial)

quote:
1s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 20:22 schreef mstx het volgende:
Yep, dat 0:00-moment was wel awesome. :Y
Best 0:00-moment .. EVER _O_
Wat je vindt, ...
pi_92342939
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 19:31 schreef T-Force het volgende:
Hello? DO YOU WANNA DIE TONIGHT :9~

Ik ga nu maar eens even een feestje in mekaar zetten speciaal voor Boy :Y
:*

Ik ben wel heel benieuwd! :Y
quote:
DJLuna1 DJ Luna
Today I worked on the 2011 remix of Bring that shit back. I'll hope I have it ready for next weekend.
én
quote:
BassModulators Roland & Rick
BOOM! New track done in 14 hours :p it comes second as our fastest produced track ever.. Right behind NRGizer ;)

[ Bericht 4% gewijzigd door Boy_Snakeye op 04-02-2011 21:01:33 ]
pi_92345350
quote:
10s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 20:34 schreef Da_Ripper het volgende:
Best 0:00-moment .. EVER _O_
Niet meegemaakt, maar elke keer als ik dat filmpje kijk krijg ik toch wel kippevel van het haartje wat het hoogst boven op mijn hoofd uitsteekt tot de laatste milimeter van m`n kleine teen!
Aangezien ik dat filmpje nu zo vaak heb gekeken, mis ik elke keer het "Get together with your friends and join them in the countdown" in het nummer als ik hem ergens hoor :P
  vrijdag 4 februari 2011 @ 21:53:26 #90
213010 haakon
pi_92346622
vanavond maar paar stampjes plaatsen :)
The Outside Agency
pi_92347731
quote:
14s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 21:53 schreef haakon het volgende:
vanavond maar paar stampjes plaatsen :)
Ik ben jaloers! Sta te stuiteren van de energie, dus een paar stampjes zouden heel welkom zijn.. Maar helaas wordt het naar de plaatselijke kroeg (Gestel jonguh!) waar hooguit Just as easy of Nobody said it was easy voorbij komen :')
pi_92347767
quote:

Tja, die breaks... :{

Maar die kick! :o Reputation Game kick. Het enige bazige dat in de afgelopen tijd uit Fabians studio is gekomen, en gelukkig zit die hier weer in. Synth en melodie vind ik wel weer erg standaard. Maar die screech en vooral die kick vind ik nice! _O_

En verder...
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 18:13 schreef -Menn0- het volgende:
Zin in Hardbass!!! *O*
gr gr
  vrijdag 4 februari 2011 @ 22:16:55 #93
213010 haakon
pi_92348166
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 22:10 schreef Levitas het volgende:

[..]

Ik ben jaloers! Sta te stuiteren van de energie, dus een paar stampjes zouden heel welkom zijn.. Maar helaas wordt het naar de plaatselijke kroeg (Gestel jonguh!) waar hooguit Just as easy of Nobody said it was easy voorbij komen :')
Line-up:
Crypsis
Frontliner
Max Enforcer
NNB
Noisecontrollers
MC: Villain

:)
The Outside Agency
pi_92348499
Crosspost:
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 22:21 schreef Misan het volgende:
Gents, ik ben even op zoek naar nummers waar Carmina Burana van Carl Orff in verwerkt zit. Ik weet een O Fortuna, maar er moet inmiddels veel meer zijn in het hardcore/hardstyle genre. Weten jullie er meer? :)

pi_92349088
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 22:16 schreef haakon het volgende:

[..]

Line-up:
Crypsis
Frontliner
Max Enforcer
NNB
Noisecontrollers
MC: Villain

:)
Waar?

Edit: kan natuurlijk zelf PF ook raadplegen. Markelo, waar ligt dat nou weer? :P
  vrijdag 4 februari 2011 @ 22:37:16 #96
213010 haakon
pi_92349554
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 22:29 schreef Levitas het volgende:

[..]

Waar?

Edit: kan natuurlijk zelf PF ook raadplegen. Markelo, waar ligt dat nou weer? :P
Twente :P

I'm off ! :W
The Outside Agency
pi_92349750
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 22:21 schreef Misan het volgende:
Crosspost:

[..]

quote:
1s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 22:37 schreef haakon het volgende:

[..]

Twente :P

I'm off ! :W
Stampse! *O*

Voor mij nog 8 dagen!!!11! :D
gr gr
pi_92350080
Die never surrender is niet van carl orff maar van Globus - Preliator ;)
pi_92350226
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 22:46 schreef Mind.Illusion het volgende:
Die never surrender is niet van carl orff maar van Globus - Preliator ;)
vandaar ook het voorbeeld erbij idd :D
pi_92350382
Huh?! Wat is deze nou weer? Bioweapon & Kutski aan de hardcore :?
pi_92350616
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 22:51 schreef T-Force het volgende:
Huh?! Wat is deze nou weer? Bioweapon & Kutski aan de hardcore :?
Die is al redelijk lang uit toch? ;)
pi_92350677
Ik baal dat ik er dit jaar niet bij was -O- Met Stardust het nieuwe jaar in zou voor mij 5 minuten lang kippenvel betekenen O+
pi_92351120
quote:
Type: Meerdaags Festival (vrijdag vanaf 14.00 tent opzetten, maandag tot 14.00 tent afbreken)

Ziek! Misschien nog Rank 1 ofzo erbij, dan zou het perfect zijn. :9~
pi_92351636
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 23:04 schreef 16meter het volgende:
Ziek! Misschien nog Rank 1 ofzo erbij, dan zou het perfect zijn. :9~
Rank 1 met een Tranceclassics-set inderdaad zou helemaal te gek zijn O+
Helaas is zo'n line-up niet mogelijk ivm geld, artiesten die niet meer optreden (Daft Punk), ego vd artiest (Deadmau5 zou absoluut nooit openen) en teveel doden door uitdroging (op geen enkele artiest kun je stilstaan) -O-
pi_92352070
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 22:48 schreef Misan het volgende:

[..]

vandaar ook het voorbeeld erbij idd :D
O naja, ik had alleen de eerste 10 s geluisterd van het eerste filmpje en bij de tweede zag ik O Fortuna staan, dus ik dacht dat je iets als Never Surrender bedoelde. Maar dat was dus niet zo. :P
gr gr
pi_92352143
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 23:21 schreef Quyxz_ het volgende:

[..]

O naja, ik had alleen de eerste 10 s geluisterd van het eerste filmpje en bij de tweede zag ik O Fortuna staan, dus ik dacht dat je iets als Never Surrender bedoelde. Maar dat was dus niet zo. :P
geeft niet, ik zoek alleen echt nummers met carmina burana erin :D
  vrijdag 4 februari 2011 @ 23:35:54 #107
166093 nattermann
Waereldsjtad Gelaen
pi_92352897
Morgen B-Front. Zin erin :D

Eerste feestje sinds Decibel.
Tics van je petten.
  zaterdag 5 februari 2011 @ 00:14:52 #108
301430 Baronpilsener
twitter.com/black_outmedia
pi_92354992
Toch maar even melden weer :) Ik wilde nog posten in het vorige topic, maar wilde geen lapo maken :@
Aka Black/Out
http://twitter.com/black_outmedia
Zany | B-Front | Titan | Chris One | Zatox | Donkey Rollers | Noisecontrollers | Digital Punk | Ran-D | The Machine | 4v10 | Max Enforcer | Beholder | Alpha² | Crypsis | A-lusion
  zaterdag 5 februari 2011 @ 02:34:19 #109
112790 Koepert
Parttime Nutcase
pi_92359430
Kutstki _O_ _O_ _O-

Bier_O_ _O_ _O_ _O-

Oh... en k denk dat deadmau5 best wil oopenen.. als je m lief vraagt..
pi_92361720
Kijk al die feesten van jullie maar hoe moeilijk is zoiets echt te organiseren? Met als doel break even draaien, gewoon zaaltje huren, concept uitleggen en leuke namen proberen te regelen?

Zou wel mee willen helpen organiseren en wat geld inleggen, misschien een leuk ideetje?
Een leuke tent regelen op vrijdag avond moet toch te betalen zijn?
pi_92362101
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 23:12 schreef T-Force het volgende:

[..]

Rank 1 met een Tranceclassics-set inderdaad zou helemaal te gek zijn O+
Helaas is zo'n line-up niet mogelijk ivm geld, artiesten die niet meer optreden (Daft Punk), ego vd artiest (Deadmau5 zou absoluut nooit openen) en teveel doden door uitdroging (op geen enkele artiest kun je stilstaan) -O-
Inderdaad... en dan nog de hokjesgeest, hardstyle/hardcore publiek dat geen minimal/electro/trance kan aanhoren en massaal thuisblijft. :P
pi_92362880
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 februari 2011 09:10 schreef stoeltafel het volgende:
Kijk al die feesten van jullie maar hoe moeilijk is zoiets echt te organiseren? Met als doel break even draaien, gewoon zaaltje huren, concept uitleggen en leuke namen proberen te regelen?

Zou wel mee willen helpen organiseren en wat geld inleggen, misschien een leuk ideetje?
Een leuke tent regelen op vrijdag avond moet toch te betalen zijn?
Ik denk dat je je erop verkijkt wat er allemaal bij komt kijken. Een feest ala Loudness of XXlerator is wel eventjes wat anders dan een gemiddeld feestje...

*edit*
Ik weet nog wel een goede locatie:

http://outland.nl/

*)
pi_92362974
Heb wel vaker iets georganiseerd en ken wel wat mensen maar het hoeft niet zo groot te zijn. Tegenwoordig kan je gewoon een disco huren dus dan hoef je weinig te regelen maar het zal wel niet gebeuren.
pi_92362989
quote:
10s.gif Op zaterdag 5 februari 2011 10:32 schreef eQuaL het volgende:

[..]

Ik denk dat je je erop verkijkt wat er allemaal bij komt kijken. Een feest ala Loudness of XXlerator is wel eventjes wat anders dan een gemiddeld feestje...

*edit*
Ik weet nog wel een goede locatie:

http://outland.nl/

*)
Is die locatie heel vet? Ga er binnenkort voor het eerst heen, Scantraxx Swat Tour
pi_92363244
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 februari 2011 10:40 schreef stoeltafel het volgende:

[..]

Is die locatie heel vet? Ga er binnenkort voor het eerst heen, Scantraxx Swat Tour
Noujaaa heel vet, het is op 10 minuten fietsen van mij vandaan :@

Maar locatie is best vet ja, alleen bij DBSTF waren er gewoon te veel mensen, het duurde ook zeker 15 minuten voordat ik drankjes kon halen...

Geluid is ^O^ en er is ook een nice balkon boven de vloer als je ff wil rusten & kijken _O_
pi_92363593
quote:
11s.gif Op zaterdag 5 februari 2011 10:53 schreef eQuaL het volgende:
Geluid is ^O^ en er is ook een nice balkon boven de vloer als je ff wil rusten & kijken _O_
Kijken kijken niet kopen stampen, typisch Nederlands -O- :+
  zaterdag 5 februari 2011 @ 11:24:52 #117
91039 mstx
2x1/2 = 1/2 x 1/2
pi_92363937
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 februari 2011 10:40 schreef stoeltafel het volgende:

[..]

Ik vind het wel een van de betere locaties ja. :Y
👾
pi_92364065
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 februari 2011 11:08 schreef T-Force het volgende:

[..]

Kijken kijken niet kopen stampen, typisch Nederlands -O- :+
Ik moest die dag werken van 11 tot 20, daarna nog een feest vanaf 23 tot 6, vind je het gek dat ik moe was :{w
pi_92364231
Zit dit setje te luisteren:
[knip]Coarsection_-_Gearbox_Hardstation.FM van 03-02-2011[/knip]

Gaat best hard :D :Y)

[ Bericht 16% gewijzigd door Da_Ripper op 05-02-2011 12:20:04 (jeweetzelluf) ]
  zaterdag 5 februari 2011 @ 12:03:31 #120
183691 Just_Shut_Up
Moments we forget...
pi_92364889
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 17:50 schreef Koepert het volgende:

[..]

Maar dit is al een stuk genuanceerder dan complete bagger ;)

Hoewel JSU zn punt wel een beetje ondermijnt door zn "zijn fucking dik" comment :')
Dat is waar :').
Wat vinden jullie overigens zo vet aan Psycho? Die kick is belachelijk hard, dat geef ik toe maar voor de rest zit er niet veel in imo. Killshot is imo een stuk beter.
pi_92365071
Lalalala geld
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_92365173
quote:
17s.gif Op zaterdag 5 februari 2011 12:10 schreef El_Matador het volgende:
Lalalala geld
Daar stond net eerst wat anders met een foto :9
pi_92365258
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 februari 2011 12:13 schreef Mind.Illusion het volgende:

[..]

Daar stond net eerst wat anders met een foto :9
Ja, imageshack doettut niet. :(

Had onze feestlocatie eropstaan. Godverkut. Wat was dat teringvet.

Nog een poging:

Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

pi_92365288
quote:
6s.gif Op zaterdag 5 februari 2011 12:15 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Ja, imageshack doettut niet. :(

Had onze feestlocatie eropstaan. Godverkut. Wat was dat teringvet.

Nog een poging:

[ afbeelding ]
Dat is ergens in Weeze? :D
pi_92365316
quote:
14s.gif Op zaterdag 5 februari 2011 12:16 schreef robuust89 het volgende:

[..]

Dat is ergens in Weeze? :D
Nee, wel soortgelijk. Geheime locatie. Dik feest. Als er nog 1 komt dit jaar, nodig ik wel wat FOK!kers uit... ;)

zaterdag 5 februari 2011 @ 12:18:06 #126
20211 Da_Ripper
Follow your bliss
pi_92365327
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 februari 2011 12:03 schreef Just_Shut_Up het volgende:
Wat vinden jullie overigens zo vet aan Psycho? Die kick is belachelijk hard, dat geef ik toe maar voor de rest zit er niet veel in imo. Killshot is imo een stuk beter.
What's not to like? Dat begin: "Psycho - aaahhhh - BAMBAMBAM,bam,bam". Dan even rustig naar het nieuws luisteren ... dan kaBAM, opbouw, en weer gaan!
+ het was 't anthem van Loudness, de anticipatie vooraf werd continu opgewekt door die preview ;)

Killshot echter is net zo'n klapper. Meer variatie & verrassingen en hoor 'm net zo graag voorbij komen >:)
Wat je vindt, ...
pi_92365467
Oeps, sorry Rip :@
pi_92365494
quote:
6s.gif Op zaterdag 5 februari 2011 12:17 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Nee, wel soortgelijk. Geheime locatie. Dik feest. Als er nog 1 komt dit jaar, nodig ik wel wat FOK!kers uit... ;)
Vet! Wil ik zeker wel bij zijn
pi_92365520
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 februari 2011 12:24 schreef stoeltafel het volgende:

[..]

Vet! Wil ik zeker wel bij zijn
Dat was al het plan toch? ;)

Es kijken hoe, wat en wanneer. Veel mensen regelen, dat is het belangrijkste O+

pi_92365673
quote:
6s.gif Op zaterdag 5 februari 2011 12:25 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Dat was al het plan toch? ;)

Es kijken hoe, wat en wanneer. Veel mensen regelen, dat is het belangrijkste O+
Count me in!
pi_92365787
quote:
14s.gif Op zaterdag 5 februari 2011 12:30 schreef robuust89 het volgende:

[..]

Count me in!
Top. Wordt ergens eind mei, schat ik. Maar gaan we iets moois van maken. :9

pi_92365889
quote:
6s.gif Op zaterdag 5 februari 2011 12:34 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Top. Wordt ergens eind mei, schat ik. Maar gaan we iets moois van maken. :9
Moet ik me hier een underground feest bij voorstellen? Zo van, niet op partyflock? :D
pi_92365950
quote:
14s.gif Op zaterdag 5 februari 2011 12:37 schreef eQuaL het volgende:

[..]

Moet ik me hier een underground feest bij voorstellen? Zo van, niet op partyflock? :D
Dat dus. 8-)

pi_92366108
quote:
6s.gif Op zaterdag 5 februari 2011 12:39 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Dat dus. 8-)
[fluistermode]count me in[/fluistermode]
pi_92366132
quote:
6s.gif Op zaterdag 5 februari 2011 12:44 schreef eQuaL het volgende:

[..]

We gaan wat roggelen! O+

pi_92366212
Jezus wat is Outside the Box toch een heerlijke ramplaat _O_
pi_92366259
quote:
7s.gif Op zaterdag 5 februari 2011 12:48 schreef Spaulding het volgende:
Outside the box thinking WHOOOOOOAAAAAAA BAM BAM BAM BAM BAM :9~
pi_92366667
quote:
Kwam net ook ff voorbij, lekker idd O+
pi_92367042
Ander setje: Tonic Wasterz @ Gearbox Hardstation.FM

Ook fijn, goede opbouw, het hardere beukwerk, wat onbekendere nummers enz :Y)
  zaterdag 5 februari 2011 @ 13:55:10 #140
183691 Just_Shut_Up
Moments we forget...
pi_92368657
quote:
14s.gif Op zaterdag 5 februari 2011 12:18 schreef Da_Ripper het volgende:

[..]

What's not to like? Dat begin: "Psycho - aaahhhh - BAMBAMBAM,bam,bam". Dan even rustig naar het nieuws luisteren ... dan kaBAM, opbouw, en weer gaan!
+ het was 't anthem van Loudness, de anticipatie vooraf werd continu opgewekt door die preview ;)

Killshot echter is net zo'n klapper. Meer variatie & verrassingen en hoor 'm net zo graag voorbij komen >:)
Die mid is inderdaad echt vet maar die climax vind ik nogal meh :@.
  zaterdag 5 februari 2011 @ 14:15:53 #141
213010 haakon
pi_92369400
CROSSnight gister was leuk!

Frontliner begon goed, toen een paar blije melodietjes maar kreeg al gauw door dat er gewoon gebeukt moest worden.
Daarna was Max Enforcer aan de beurt! Die draaide echt een vette set! :D Zaal ging ook lekker los!
Toen de Noisecontrollers, die vielen me een beetje tegen en Wildstylez liep ook nog door de zaal, dus ik vroeg hem: Moat! Moej ook draai'n? :7 Hij: Sorry? :') Ik: of je ook moet draaien? Hij: nee, ik was vrij en had wel ff zin om bij NC te komen kijken. Wonder boven wonder draaide hij ook nog :o NOOIT GEDACHT :')
Toen Crypsis :9~ Wat een knalset zeg! _O_ De ene pomper na de andere, niets bleef heel :D
Ik vroeg nog aan Villain of het nog opgepitcht werd, maar helaas -O- Geen hardcore gehoord ;(
Toen om iets over 4 naar huis gereden(ja, ik was de bob.. wtf he?) En toen thuis nog zitten pilsen met een kameraad die ook mee was, t was inmiddels half 6 en toen leek het me toch maar een goed idee om hem de deur uit te bonjouren aangezien ik om 8 uur weer aan het werk moest.
Ging ik in bed liggen, kon ik niet slapen... O-) Vielen m'n ogen ineens dicht om iets over 7, schrok ik om half8 wakker en ben ik maar wakker gebleven zodat ik niet te laat zou komen...
En nu heb ik genoeg van m'n werktijd verprutst aan dit verhaal, ik ga biggen behandeln :7
The Outside Agency
  zaterdag 5 februari 2011 @ 14:21:08 #142
197724 NLS04
moeilijk hard
pi_92369605
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 februari 2011 14:15 schreef haakon het volgende:
En nu heb ik genoeg van m'n werktijd verprutst aan dit verhaal, ik ga biggen behandeln :7
Is dit een fantastische metafoor voor een bepaald verschijnsel of werk jij ergens waar zowel biggen als pc's staan? oO<
pi_92370288
quote:

Organiseren! Nu! :D *;

quote:
1s.gif Op zaterdag 5 februari 2011 10:39 schreef stoeltafel het volgende:
Heb wel vaker iets georganiseerd en ken wel wat mensen maar het hoeft niet zo groot te zijn. Tegenwoordig kan je gewoon een disco huren dus dan hoef je weinig te regelen maar het zal wel niet gebeuren.
Het jammere alleen is dat op wat lokaal volk na men er niet op afkomt als er niet een paar A artiesten staan. Hoewel ik het zelf nooit gedaan heb ken ik wel mensen en die zijn zo ongeveer unaniem van eens maar nooit weer.

Daarnaast loop je forse risico's omdat als je er mee begint het absoluut niet verzekerd krijg etc. Dus gaat er wat mis zoals geen vergunning krijgen dan zal je gewoon je artiesten moeten betalen etc.

De eerste (paar) keer zal je wss gewoon verlies draaien en het kost ENORM veel tijd om het op te zetten wil je kwaliteit leveren.

Als het niet aan de andere kant van Nederland is:

quote:

[..]

pi_92370673
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 februari 2011 14:39 schreef StM het volgende:

Als het niet aan de andere kant van Nederland is:

[..]

Dat gaan we nog bekijken. Misschien in Duitsland (niet te ver van Nederland), misschien in Nederland. Maar es wat dingen opzoeken. Tips voor locaties (dat is het belangrijkste) zijn meer dan welkom. ;)

zaterdag 5 februari 2011 @ 14:53:05 #145
301430 Baronpilsener
pi_92370753
quote:
Aka Black/Out
Zany | B-Front | Titan | Chris One | Zatox | Donkey Rollers | Noisecontrollers | Digital Punk | Ran-D | The Machine | 4v10 | Max Enforcer | Beholder | Alpha² | Crypsis | A-lusion
pi_92371203
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 februari 2011 14:15 schreef haakon het volgende:
CROSSnight gister was leuk!

Frontliner begon goed, toen een paar blije melodietjes maar kreeg al gauw door dat er gewoon gebeukt moest worden.
Daarna was Max Enforcer aan de beurt! Die draaide echt een vette set! :D Zaal ging ook lekker los!
Toen de Noisecontrollers, die vielen me een beetje tegen en Wildstylez liep ook nog door de zaal, dus ik vroeg hem: Moat! Moej ook draai'n? :7 Hij: Sorry? :') Ik: of je ook moet draaien? Hij: nee, ik was vrij en had wel ff zin om bij NC te komen kijken. Wonder boven wonder draaide hij ook nog :o NOOIT GEDACHT :')
Toen Crypsis :9~ Wat een knalset zeg! _O_ De ene pomper na de andere, niets bleef heel :D
Ik vroeg nog aan Villain of het nog opgepitcht werd, maar helaas -O- Geen hardcore gehoord ;(
Toen om iets over 4 naar huis gereden(ja, ik was de bob.. wtf he?) En toen thuis nog zitten pilsen met een kameraad die ook mee was, t was inmiddels half 6 en toen leek het me toch maar een goed idee om hem de deur uit te bonjouren aangezien ik om 8 uur weer aan het werk moest.
Ging ik in bed liggen, kon ik niet slapen... O-) Vielen m'n ogen ineens dicht om iets over 7, schrok ik om half8 wakker en ben ik maar wakker gebleven zodat ik niet te laat zou komen...
Haha, goeie afterglow? Al die smileys! :9

Wanneer gaan wij weer samen snoepen? ;)

pi_92371575
quote:
6s.gif Op zaterdag 5 februari 2011 14:50 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Dat gaan we nog bekijken. Misschien in Duitsland (niet te ver van Nederland), misschien in Nederland. Maar es wat dingen opzoeken. Tips voor locaties (dat is het belangrijkste) zijn meer dan welkom. ;)
Ik zou zo graag eens zo`n underground rave party mee willen maken. Lijkt me zo gigantisch vet om in the middle of nowhere in de bossen bijv. in een oude loods helemaal naar de klote te gaan
pi_92371682
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 februari 2011 15:22 schreef Levitas het volgende:

[..]

Ik zou zo graag eens zo`n underground rave party mee willen maken. Lijkt me zo gigantisch vet om in the middle of nowhere in de bossen bijv. in een oude loods helemaal naar de klote te gaan
Ja, dat is dus geweeeeldig. Niet normaal. En dan tussendoor helemaal spacend seksen onder de sterren, terwijl de reeen en vossen langslopen. Men, niet te beschrijven zo lekker. :9

zaterdag 5 februari 2011 @ 15:27:50 #149
238230 em-dee-em-aa
methyleendioxymethamfetamine
pi_92371714
Setje van Vazard @ Gearbox is erg nice, aparte stijl maar ik digg t wel ^O^

SPOILER
-----------------------------------------------------------------------------------------
I'd rather live it, cause dreamers always chase but never get it
-----------------------------------------------------------------------------------------
  zaterdag 5 februari 2011 @ 16:24:51 #150
20211 Da_Ripper
Follow your bliss
pi_92373594
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 februari 2011 15:22 schreef Levitas het volgende: Ik zou zo graag eens zo`n underground rave party mee willen maken. Lijkt me zo gigantisch vet om in the middle of nowhere in de bossen bijv. in een oude loods helemaal naar de klote te gaan

maar ik fluister mee ^O^

@ em-dem-a; errug leuk feestje in je agenda vanavond :9
Wat je vindt, ...
  zaterdag 5 februari 2011 @ 16:36:31 #151
238230 em-dee-em-aa
pi_92374074
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 februari 2011 16:24 schreef Da_Ripper het volgende:

[..]

maar ik fluister mee ^O^

Jep maar twijfel nog wel of ik erheen ga... Wil wel erg graag maar lastig mensen mee te krijgen. Wel leuke line-up met Titan, Zany en The Pitcher :D

En die video _O- :P
pi_92376439
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 februari 2011 16:24 schreef Da_Ripper het volgende:

[..]

maar ik fluister mee ^O^

wtf :')

Die illegale feestjes zijn wel vet... maar meestal iets te vaag volk voor mijn doen. (krakers/werkschuw tuig) En veel verder dan D&B/acid/psytrance/goa gaat het muzikaal gezien meestal ook niet.

Mooiste zou zijn als iemand hier 's wat met hardstyle organiseert.
pi_92376582
quote:
Van wie is het nummer, zag het niet staan in dit topic
  zaterdag 5 februari 2011 @ 18:15:41 #155
213010 haakon
pi_92377687
Weer thuis!

quote:
1s.gif Op zaterdag 5 februari 2011 14:21 schreef NLS04 het volgende:

[..]

Is dit een fantastische metafoor voor een bepaald verschijnsel of werk jij ergens waar zowel biggen als pc's staan? oO<
Haha dat tweede :P
quote:
6s.gif Op zaterdag 5 februari 2011 15:07 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Haha, goeie afterglow? Al die smileys! :9

Wanneer gaan wij weer samen snoepen? ;)
Wat heb jij voor een feesten in je agenda ?
Ik ga tot aan Footworxx geen schijven doen.
The Outside Agency
pi_92380751
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 februari 2011 17:41 schreef 16meter het volgende:
Mooiste zou zijn als iemand hier 's wat met hardstyle organiseert.
*)

pi_92380805
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 februari 2011 18:15 schreef haakon het volgende:
Weer thuis!

[..]

Haha dat tweede :P

[..]

Wat heb jij voor een feesten in je agenda ?
Ik ga tot aan Footworxx geen schijven doen.
- ENERGY - 19-2
- Feestje in Zoetermeer - 09-4 (nog niet zeker)
- Q-Night Utreg - Anja Schneider
- Robert Durand - 14 mei (nog niet zeker)

pi_92381336

Wat een gezellig sfeertje! Zo'n hoog percentage losgaande mensen *; Daar wil ik ook wel eens heen.
pi_92383201
Niet meer of minder dan op een gemiddeld feestje voor zover ik kan zien?
pi_92383877
Nou op sommige momenten zie je niemand stilstaan, best mooi om al die hoofdjes op en neer te zien gaan :Y

Hard.fm zendt nu alleen maar early setjes uit, chill :Y De stream bij Qlimax 2003 was van betere kwaliteit dan ie nu is...
  zaterdag 5 februari 2011 @ 21:05:45 #161
197724 NLS04
moeilijk hard
pi_92384582
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 februari 2011 20:50 schreef Deeltjesversneller het volgende:

Hard.fm zendt nu alleen maar early setjes uit, chill :Y De stream bij Qlimax 2003 was van betere kwaliteit dan ie nu is...
Dat zijn de setjes waarmee het allemaal voor mij begonnen is O+ Kan zelfs letterlijk opdreunen wat ruffian tijdens welke track zegt -O- . Hier zijn trouwens de eerst hardbass kriebels komen opzetten 8-)
  zaterdag 5 februari 2011 @ 22:13:24 #162
213010 haakon
pi_92388190
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 februari 2011 19:52 schreef Deeltjesversneller het volgende:

Wat een gezellig sfeertje! Zo'n hoog percentage losgaande mensen *; Daar wil ik ook wel eens heen.
Sfeer was ook top :) Eigenlijk altijd wel daar, net als op DangerouzMind en Quake Dance *O*
The Outside Agency
pi_92391168
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 februari 2011 21:05 schreef NLS04 het volgende:Hier zijn trouwens de eerst hardbass kriebels komen opzetten 8-)
Nu pas? Damn, ik zit er al zeker een paar weken mee en nu ik de Decibel DVD zit te kijken al helemaaaal!
  FOK!fotograaf zaterdag 5 februari 2011 @ 23:23:45 #164
159915 -Menn0-
MNO
pi_92391767
Hoe is die Zatox cd in de Qlimax digipack?
,,/
  zaterdag 5 februari 2011 @ 23:27:51 #165
60704 LeonH
Fuck the Reputation Game!
pi_92391980
Fijne setjes van Psyko Punkz op Qlimax en X-Qlusive :Y
11-9 Muse @ Wembley Stadium / 27-9 Brandon Flowers @ Ancient Brussel / 3-12 Simply Red @ Gelredome, Arnhem
  zondag 6 februari 2011 @ 00:59:07 #166
301430 Baronpilsener
pi_92396300
Haha, ik kom gewoon als eerste thuis vanavond.. En nuchter! :@ Maar eh, niemand thuis, dus nog even na knallen.

Shake-shake-shake that ass, shake that fucking floor!
Aka Black/Out
  zondag 6 februari 2011 @ 01:47:37 #167
213010 haakon
pi_92397687
slaapn inaaln
The Outside Agency
pi_92403248
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 februari 2011 23:27 schreef LeonH het volgende:
Fijne setjes van Psyko Punkz op Qlimax en X-Qlusive :Y
  zondag 6 februari 2011 @ 12:01:23 #169
20211 Da_Ripper
Follow your bliss
pi_92404384
I want you to do something for me:

I want you to take me on a trip to another world
A world without limits, where lust is the only thing we know

In this world, we can go deeper / We can come harder / We can go faster
Go deeper / Come harder / Go faster

Take me deeper
Make me come harder
Make me go faster
Take me deeper

I want you to spin me up!
Wat je vindt, ...
pi_92410989
Hé, huppakee!

Hé, pak aan!

Hé, stelletje zeikzwansen
Het kan me godverdomme geen donder schelen wat jullie denken
Wij gaan helemaal uit onze plaat

Hé, pak aan!
Hé, huppakee, keihard raggen!

Pak aan!
Keihard raggen!
Alles en iedereen helemaal kapot!

Alles kapot! [3x]
Huppakee
Alles kapot! [3x]
Keihard raggen!
Alles kapot! [3x]
Zeikzwansen!
Alles kapot! [3x]
Huppakee, keihard raggen!
Alles en iedereen kapot! [4x]

Het maakt mij geen fuck uit!
Want hardstyle zit in je bloed
Wij laten jullie het voelen
Als een mes tot op het bot
En ik? Ik wil nog maar één ding:
Alles en iedereen helemaal kapot!

Hé! Rotop met je kutmelodiën!

Keihard raggen!

Huppakee, stelletje snollen!

Hier, pak aan!
Kutmelodiën
[2x]

Helemaal kapot!

Alles

Raggen!

Zeikzwansen!

Alles en iedereen kapot! [3x]
  zondag 6 februari 2011 @ 16:00:46 #171
213010 haakon
pi_92414085
Was ook nog leuk bij CROSSnight:

Nummer van een vent die ik ken werd gedraaid.
Dik nummer ook!

The Outside Agency
pi_92415515
quote:
1s.gif Op zondag 6 februari 2011 16:00 schreef haakon het volgende:
Was ook nog leuk bij CROSSnight:

Dik nummer ook!

Wat een kick O+
  zondag 6 februari 2011 @ 17:11:46 #173
20211 Da_Ripper
Follow your bliss
pi_92417377
quote:
Dik nummer ook!
Comment zegt het al: is gewoon Protect & Serve :{
Wat je vindt, ...
pi_92418836
To protect and serve the harder stylezzz... oh nee.. toch niet. ;(

quote:
7s.gif Op zondag 6 februari 2011 14:41 schreef Beach het volgende:
Alles en iedereen kapot! [3x]
}:|
pi_92419111
quote:
1s.gif Op zondag 6 februari 2011 17:11 schreef Da_Ripper het volgende:

[..]

Comment zegt het al: is gewoon Protect & Serve :{
Nu je het zegt... maar k vind het wel een goed nummertje :Y
quote:
1s.gif Op zondag 6 februari 2011 17:50 schreef 16meter het volgende:
To protect and serve the harder stylezzz...
Hard... Bass... c_/ *; *O*
pi_92420332

pi_92420817
Dit is ook zooo heerlijk: goeie bass met mooie vrouwenstemmen (onbewust: mooie vrouwen-stemmen ;) )...

*O* keihard uit de speakers hier *O*

zondag 6 februari 2011 @ 18:50:10 #178
301430 Baronpilsener
pi_92421428
quote:
Juul jongeKUT
Aka Black/Out
  zondag 6 februari 2011 @ 20:45:25 #180
112790 Koepert
Parttime Nutcase
pi_92428144
Die Prophet vind ik eigenlijk nog best een prima plaatje... niet wereldschokkend, maar ook beslist niet slecht..

Bassleader Anthem is ook zeer ok
  zondag 6 februari 2011 @ 20:49:21 #181
197724 NLS04
moeilijk hard
pi_92428437
quote:
1s.gif Op zondag 6 februari 2011 20:45 schreef Koepert het volgende:
Die Prophet vind ik eigenlijk nog best een prima plaatje... niet wereldschokkend, maar ook beslist niet slecht..
Ik heb bij de profeet altijd op de een of andere manier het gevoel dat hij als ie echt passie en liefde in een track legt er mooie pareltjes uitkomen maar dat hij vaak de gemakkelijk scorende weg kiest..
  zondag 6 februari 2011 @ 20:50:40 #182
112790 Koepert
Parttime Nutcase
pi_92428538
quote:
1s.gif Op zondag 6 februari 2011 20:49 schreef NLS04 het volgende:

[..]

Ik heb bij de profeet altijd op de een of andere manier het gevoel dat hij als ie echt passie en liefde in een track legt er mooie pareltjes uitkomen maar dat hij vaak de gemakkelijk scorende weg kiest..
Klopt... zelfde bij zn livesets.. volgens mij moet ie t daar ook gewoon bij early houden.. die sets zitten veeeeeeeeeeel beter in elkaar..
pi_92430359
Vind ze zelf beide niet speciaal... hoef ze niet te horen op een feest eigenlijk.

Prophet komt inderdaad meer tot z'n recht met early. Productioneel vind ik hem beter als hij het simpel houdt, of wanneer hij juist z'n eigen weg gaat. Heeft nog best leuke/aparte releases op z'n naam staan. Na Recession/Morphed is er eigenlijk niks goeds meer van de man gekomen.
pi_92432297
Ik zoek een sonic charge microtonic key :@ Iemand to the rescue?
pi_92433398
Keep on rocking!

We gotta fight for the right of the music tonight, blablabla O+ oO< *O*
pi_92437596
Whooooo! Liberty White was vet :D
SPOILER
Scope DJ en Prophet plaat doen me beide niks -O-
  zondag 6 februari 2011 @ 23:05:23 #187
285940 Krulliewullie
Come on, dance with me!
pi_92437897
quote:
1s.gif Op zondag 6 februari 2011 20:50 schreef Koepert het volgende:

[..]

Klopt... zelfde bij zn livesets.. volgens mij moet ie t daar ook gewoon bij early houden.. die sets zitten veeeeeeeeeeel beter in elkaar..
Vind ik ook van Isaac..

En ik wil ook naar het T-Force feestje btw O+

Dit weekend weer eens wat andere muziekstijlen; vrijdag club GLOW met techno, gisteren Liberty White met herrie (Industrial/Hardtechno etc.) Techno vind ik wel fijne muziek maar óf voor een korte tijd óf als achtergrondmuziek want na een tijdje gaat het toch allemaal veel op elkaar lijken. Hoewel er binnen de techno scene wel verschil is, ik geloof dat het DJ Izaakson was die veel energieker draaide dan de rest waardoor de zaal veel meer losging ^O^

Liberty White was ook echt top! Door vermoeidheid (3 uur slaap van vrijdag op zaterdag) sloeg de vermoeidheid rond 2.30 echt keihard in (incl lichte hallucinaties 8)7 ) Maar toch besloten tot 4u te blijven want Sandy Warez *O* . En inderdaad gaf deze kerel weer zo'n geweldige set weg dat ik snel weer energiek aan het rondhoppen was met T-Force :s) . Belgen zijn alleen niet zo slim. Je kon alleen pinnen met een belgische pas.. En wij alleen pinpas mee dus geen muntjes.. Heb nog met een of andere manager gepraat, die baalde er zelf ook ontzettend van en gaf ons muntjes ^O^ Topkerel :)
Just close your eyes...Forget your name...Forget the world...Now go insaneee
pi_92437984
Geeft T-Force een feestje? :9

zondag 6 februari 2011 @ 23:07:20 #189
285940 Krulliewullie
Come on, dance with me!
pi_92438031
quote:
10s.gif Op zondag 6 februari 2011 23:06 schreef El_Matador het volgende:
Wie weet.. Het was toch zo dat degene die de feestjescontest wint het ook daadwerkelijk moet organiseren? O-)
pi_92438071
quote:
10s.gif Op zondag 6 februari 2011 23:06 schreef El_Matador het volgende:
Nee, maar als ik een feest mocht organiseren en alles zou mogelijk zijn zou het er zo uitzien:

SPOILER
pi_92438151
Ah vandaar!

Heb je ervaring? Misschien kunnen we iets samen doen? ;)

pi_92438249
Ik ken ook nog wel een dj die graag wilt draaien (pithune).
pi_92438652
quote:
6s.gif Op zondag 6 februari 2011 23:09 schreef El_Matador het volgende:
Ah vandaar!

Heb je ervaring? Misschien kunnen we iets samen doen? ;)
Misschien leuk om een feestje te organiseren dat in het teken staat van het 250ste topic wat in dit tempo wel ergens in ze zomer zal zijn ;)
pi_92438913
quote:
1s.gif Op zondag 6 februari 2011 23:19 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Misschien leuk om een feestje te organiseren dat in het teken staat van het 250ste topic wat in dit tempo wel ergens in ze zomer zal zijn ;)
Mag ik komen ooh pleaaaase! oeh oeh oeh PLEEEEEAAAAASE *O*

Nee, maar even serieus, dat zou echt TE vet zijn gewoon :D
pi_92439314
quote:
1s.gif Op zondag 6 februari 2011 23:00 schreef T-Force het volgende:
SPOILER
Had er ook wel heen gewild :Y
pi_92439381
quote:
7s.gif Op zondag 6 februari 2011 23:11 schreef Beach het volgende:
_O-
pi_92439598
quote:

[..]

Ik ga sowieso een feest geven, waar ik veel mensen op wil hebben, ook omdat ik daarna naar Colombia vertrek... ;)

zondag 6 februari 2011 @ 23:51:07 #198
238230 em-dee-em-aa
pi_92440113
quote:
1s.gif Op zondag 6 februari 2011 23:05 schreef Krulliewullie het volgende:
Belgen zijn alleen niet zo slim. Je kon alleen pinnen met een belgische pas.. En wij alleen pinpas mee dus geen muntjes.. Heb nog met een of andere manager gepraat, die baalde er zelf ook ontzettend van en gaf ons muntjes ^O^ Topkerel :)
Wat is dat nou voor raars dan... :{

Werk zelf bij een bank maar voorzover ik weet kan je met je pinpas gewoon wereldwijd overal pinnen (Op sommige erg oude pinautomaten in afgelegen landen na)
pi_92440202
en Egypte.
gr gr
  maandag 7 februari 2011 @ 07:03:01 #200
301430 Baronpilsener
pi_92447001
quote:
7s.gif Op zondag 6 februari 2011 23:11 schreef Beach het volgende:
:') Nu jij nog maatje
Aka Black/Out
pi_92447260
En voor de liefhebbers de nieuwe Wake you from your boredom #20 ~:)

01. Brennan Heart Evolution Of Style
02. R3zonance Nothing Is Impossible
03. D-Block & S-Te-Fan U Will Be Dancing
04. AJ Busta I Grown It (The Machine Remix)
05. Technoboy B Cool (Hardstyle Masterz vs. Technoboy Mix)
06. Toneshifterz We Are The Future
07. Acti & DJ N3ck Turn Down The Treble
08. Crypsis & Kold Konexion Sonic Sabotage
09. D-Block & S-Te-Fan Supernova
10. Activator Supersonic Bass
11. The KGBs Infinity (Technoboy Ruff Mix)
12. Davide Sonar Reactor
13. Alphaverb & Intractable One Dikke Bleek (Alphas Dikke Mix)
14. Maxter More And More
15. Chain Reaction The Dark Ages
16. Max Enforcer & Frontliner On The Go
17. Zero Vision & Balistic ft. MC Jeff Upgrade The Noize
18. The Machine Times Like These
19. Crypsis & Chain Reaction Furious
20. Mindustries Translated Visions
pi_92447315
Straks weer studeren onder het genot van de nieuwste M.I. set.

Alleen jammer van nr 6, die is kwalitief een stukkie minder dan de rest imo.
pi_92447914
quote:
1s.gif Op maandag 7 februari 2011 07:42 schreef 16meter het volgende:
Straks weer studeren onder het genot van de nieuwste M.I. set.

Alleen jammer van nr 6, die is kwalitief een stukkie minder dan de rest imo.
Kwalitatief of naar jou maatstaven qua smaak? :9 ~:)
  maandag 7 februari 2011 @ 08:49:47 #205
285940 Krulliewullie
Come on, dance with me!
pi_92448048
quote:
1s.gif Op zondag 6 februari 2011 23:51 schreef em-dee-em-aa het volgende:

[..]

Wat is dat nou voor raars dan... :{

Werk zelf bij een bank maar voorzover ik weet kan je met je pinpas gewoon wereldwijd overal pinnen (Op sommige erg oude pinautomaten in afgelegen landen na)
Volgens die kerel kunnen belgen vaak niet in andere landen pinnen, omdat zij geen internationale pas hebben. Ze hebben in belgië dus paslezers voor alle passen en alleen voor belgische passen (die laatste zal wel goedkoper zijn..) en op dat feest hadden ze alleen het laatste type want ze hadden niet veel buitenlanders verwacht }:|
quote:
1s.gif Op maandag 7 februari 2011 07:37 schreef Mind.Illusion het volgende:

12. Davide Sonar Reactor
14. Maxter More And More
Niiize :D, veel nummers die ik zo niet 123 ken! Dus ben zeer benieuwd :D
  maandag 7 februari 2011 @ 08:54:07 #206
91039 mstx
2x1/2 = 1/2 x 1/2
pi_92448127
quote:
Ik zie een aantal nummers die ik heb aangeraden :7 ^O^
👾
pi_92448345
quote:
1s.gif Op maandag 7 februari 2011 08:54 schreef mstx het volgende:

[..]

Ik zie een aantal nummers die ik heb aangeraden :7 ^O^
:D :7
  maandag 7 februari 2011 @ 10:00:47 #208
112790 Koepert
Parttime Nutcase
pi_92449612
quote:

12. Davide Sonar Reactor
14. Maxter More And More
O+
pi_92449775
Vast een leuke mix, alleen niet te downloaden. ;)

pi_92449816
quote:
11s.gif Op maandag 7 februari 2011 10:07 schreef El_Matador het volgende:
Vast een leuke mix, alleen niet te downloaden. ;)
Jawel, daarnaast staat er op lsdb ook een andere download link ;)
pi_92449860
Ah, nu doettie het. Mooi, gracias.

pi_92450430
quote:
1s.gif Op maandag 7 februari 2011 08:42 schreef Mind.Illusion het volgende:

[..]

Kwalitatief of naar jou maatstaven qua smaak? :9 ~:)
Ben geneigd voor het eerste te gaan dan. :P

Echt een plaat die je over 2 maanden ooit meer hoort, in tegenstelling tot bijv. Infinity.
  maandag 7 februari 2011 @ 10:53:03 #213
213010 haakon
pi_92450939
Hahaha Dennis, waarom ekte ekte onder die foto op PF? :')
The Outside Agency
pi_92451231
Lekkere mix, Mind Illusion! ^O^

pi_92451369
quote:
1s.gif Op maandag 7 februari 2011 10:09 schreef Mind.Illusion het volgende:

[..]

Jawel, daarnaast staat er op lsdb ook een andere download link ;)
*trekt hem binnen*
pi_92451497
quote:
14s.gif Op maandag 7 februari 2011 11:01 schreef El_Matador het volgende:
Lekkere mix, Mind Illusion! ^O^
Thnx! ^O^ :Y)
pi_92452381

Dit klinkt toch nergens naar... :N

Ik heb ooit wel eens direct contact gehad met hem, vroegah..

Toen stuurde hij wat dingen die hij aan het maken was, puur voor mijn mening, maar dat was vele malen beter.

Hij kan dus veel beter!
pi_92452471
quote:
1s.gif Op maandag 7 februari 2011 11:10 schreef Mind.Illusion het volgende:

[..]

Thnx! ^O^ :Y)
Nu keihard door mijn oordopjes, die heeerlijke mix van Scarborough Fair. Goed gedaan man! _O_

pi_92453500
quote:
6s.gif Op maandag 7 februari 2011 11:38 schreef El_Matador het volgende:

[..]

die heeerlijke mix van Scarborough Fair.
De wattes? :D
pi_92453785
quote:
1s.gif Op maandag 7 februari 2011 12:05 schreef Mind.Illusion het volgende:

[..]

De wattes? :D
Liedje in de break in KGB's - Infinity ;)
pi_92454392
quote:

[..]

Deze zomer? 8)7

De laatste 6 maanden heeft het gemiddeld 6,3 dagen geduurd voor een topic vol zat.
De laatste 12 maanden was dit 6,5 dagen.

Dus ik gok dat het nog precies een jaartje duurt c_/
pi_92454677
quote:
1s.gif Op maandag 7 februari 2011 12:32 schreef Deeltjesversneller het volgende:

[..]

Deze zomer? 8)7

De laatste 6 maanden heeft het gemiddeld 6,3 dagen geduurd voor een topic vol zat.
De laatste 12 maanden was dit 6,5 dagen.

[ afbeelding ]

Dus ik gok dat het nog precies een jaartje duurt c_/
Oeh look at the numbers

Zei ik zomer dit jaar? Oeps :@

Nou ja, je kunt maar beter op tijd beginnen! ;)
pi_92454768
Voor nr. 200 dan.

quote:
1s.gif Op maandag 7 februari 2011 10:53 schreef haakon het volgende:
Hahaha Dennis, waarom ekte ekte onder die foto op PF? :')
Zijn toch ook die ekte ekte. :P
  maandag 7 februari 2011 @ 12:50:42 #224
112790 Koepert
Parttime Nutcase
pi_92455020
quote:
1s.gif Op maandag 7 februari 2011 11:35 schreef Boy_Snakeye het volgende:

Dit klinkt toch nergens naar... :N

Ik heb ooit wel eens direct contact gehad met hem, vroegah..

Toen stuurde hij wat dingen die hij aan het maken was, puur voor mijn mening, maar dat was vele malen beter.

Hij kan dus veel beter!
We zijn t wel vaker niet eens, zo ook nu weer :)

Ik vind m namelijk niet zo heel verkeerd.. Nee t is geen topper, en hij heeft beter gedaan, maar "nergens naar" neuh, t klinkt wel :)
pi_92455721
quote:
1s.gif Op maandag 7 februari 2011 12:40 schreef Boy_Snakeye het volgende:

[..]

Oeh look at the numbers [ afbeelding ]

Zei ik zomer dit jaar? Oeps :@

Nou ja, je kunt maar beter op tijd beginnen! ;)
Een jaar om te plannen moet genoeg zijn.
pi_92458237
quote:
1s.gif Op zondag 6 februari 2011 23:00 schreef T-Force het volgende:
SPOILER
Frank Kvitta _O_
Op Q-Base "ontdekte" ik een klein bunkertje, met harde hardtechno :D Echt leip, zeker wel een uur gestaan :9
pi_92458424
quote:
1s.gif Op maandag 7 februari 2011 14:12 schreef robuust89 het volgende:

[..]

Frank Kvitta _O_
Op Q-Base "ontdekte" ik een klein bunkertje, met harde hardtechno :D Echt leip, zeker wel een uur gestaan :9
Dan moeten we vlak bij elkaar hebben gestaan 8-)
pi_92459452
Q-Base, tering wat werd er lekker gedraaid in de Hanger.
  maandag 7 februari 2011 @ 16:29:00 #229
165164 Tha_Bartman
And so it goes.
pi_92463990
quote:
1s.gif Op maandag 7 februari 2011 14:12 schreef robuust89 het volgende:

Frank Kvitta _O_
Op Q-Base "ontdekte" ik een klein bunkertje, met harde hardtechno :D
Ik heb zijn Q-base cd grijs gedraaid, die bouwt echt heerlijk op en was voor een leek als ik op dat gebied heerlijk toegankelijk.
Rich Hall:Everybody says that the wheel is the greatest invention ever but i think it was the 2nd wheel.... have you ever seen a guy on a unicycle, what an asshole." _O_
  maandag 7 februari 2011 @ 17:16:07 #230
285940 Krulliewullie
Come on, dance with me!
pi_92466061
quote:
1s.gif Op maandag 7 februari 2011 16:29 schreef Tha_Bartman het volgende:

[..]

zijn Q-base cd
Gaat die cd eens even zoeken.. O-)

Edit: downloading... :D
pi_92466857
quote:

[..]

Ik heb zijn Q-base cd grijs gedraaid, die bouwt echt heerlijk op en was voor een leek als ik op dat gebied heerlijk toegankelijk.
Hij staat nu op :Y)
pi_92468356
Hier nu Fear.fm, lekker early(-achtig) setje :D
  maandag 7 februari 2011 @ 19:18:43 #234
112790 Koepert
Parttime Nutcase
pi_92470680
quote:

[..]

Vond k sowieso de betere cd van die 4 cd's
  maandag 7 februari 2011 @ 19:52:21 #235
285940 Krulliewullie
Come on, dance with me!
pi_92472444
quote:
1s.gif Op maandag 7 februari 2011 17:35 schreef robuust89 het volgende:

[..]

Hij staat nu op :Y)
Hier ook :D Begint al goed *O*
pi_92474677
Staaaaate of your mind *; WAT een ongelofelijk goede plaat is dat toch!

Die melodie is prachtig, de opbouw heerlijk en die kick om te kwijlen :9~
pi_92475122
Hardbass ! Nog een paar dagen, wie gaan er allemaal heen?
  maandag 7 februari 2011 @ 20:45:20 #238
285940 Krulliewullie
Come on, dance with me!
pi_92475431
quote:
1s.gif Op maandag 7 februari 2011 20:40 schreef stoeltafel het volgende:
Deeltjesversneller
T-Killer
Da_Ripper
Menn0
T-Force
Levitas
Quyxz
NLS04
em-dee-em-aa
16Meter
KrullieWullie

Dacht dat dit lijstje totzover wel klopt? Maar hier gooi ik het bijltje erbij neer, vult maar aan allen ;)
pi_92475496
* StM meld zich :)
  maandag 7 februari 2011 @ 20:47:12 #240
237704 Dalton_
Recalled to life
pi_92475529
quote:
Checkkkkkkk
  maandag 7 februari 2011 @ 20:47:31 #241
238230 em-dee-em-aa
pi_92475548
quote:
1s.gif Op maandag 7 februari 2011 20:45 schreef Krulliewullie het volgende:

[..]

Deeltjesversneller
T-Killer
Da_Ripper
Menn0
T-Force
Levitas
Quyxz
NLS04
em-dee-em-aa
16Meter
KrullieWullie

Dacht dat dit lijstje totzover wel klopt? Maar hier gooi ik het bijltje erbij neer, vult maar aan allen ;)
Begin hier al behoorlijk zin te krijgen :D
pi_92475713
quote:

[..]

Deeltjesversneller
T-Killer
Da_Ripper
Menn0
T-Force
Levitas
Quyxz
NLS04
em-dee-em-aa
16Meter
KrullieWullie

Ik ga niet meer? :'(
  maandag 7 februari 2011 @ 20:53:49 #243
91039 mstx
2x1/2 = 1/2 x 1/2
pi_92475878
quote:

[..]

Deeltjesversneller
T-Killer
Da_Ripper
Menn0
T-Force
Levitas
Quyxz
NLS04
em-dee-em-aa
16Meter
KrullieWullie

:N
Ik word alweer vergeten, net als met m'n verjaardag gister :'( :'( :'(
* mstx zoekt een brug op
👾
pi_92475952
Gefelicteerd mstx! ^O^

edit: wtf, slome internetverbinding. :(

Deeltjesversneller
T-Killer
Da_Ripper
Menn0
T-Force
Levitas
Quyxz
NLS04
em-dee-em-aa
16Meter
KrullieWullie
StM
eQual
mstx
gr gr
pi_92476118
quote:
10s.gif Op maandag 7 februari 2011 20:53 schreef mstx het volgende:

* mstx zoekt een brug op
Die over de Rijn naar het GelreDome? ;)

pi_92476146
quote:

[..]

* mstx zoekt een brug op
Ja zondag kijkt niemand op zijn hyves of partyflock, althans ik niet. Dus niet gezien dat je jarig was

Alsnog gefeliciteerd *O*

En ik ga ook naar Hardbass. :W Thuiswedstrijdje c_/
pi_92476300
Wow aardige lijst, komt er een meeting? Heb nog nooit iemand gezien van fok, wel veel gelezen.
  maandag 7 februari 2011 @ 21:05:23 #248
246608 T_Killer
Rochelle, Rochelle
pi_92476544
Congrats nog bert,

Fokmeet is standaard linksvoor in de zaal. Spreek gewoon iemand aan die je kent van gezicht (zoek op op PF) en dan komt het goed.
  maandag 7 februari 2011 @ 21:09:55 #249
285940 Krulliewullie
Come on, dance with me!
pi_92476833
quote:
9s.gif Op maandag 7 februari 2011 20:50 schreef eQuaL het volgende:

[..]

Ik ga niet meer? :'(
quote:

[..]

* mstx zoekt een brug op
Tot zover jongens, tot zover! ;) Ik had gewoon ff snel de eersten die ik zag getypt :)

En gefeliciteerd nog mstx :D
pi_92476876
quote:
1s.gif Op maandag 7 februari 2011 21:05 schreef T_Killer het volgende:
Congrats nog bert,

Fokmeet is standaard linksvoor in de zaal. Spreek gewoon iemand aan die je kent van gezicht (zoek op op PF) en dan komt het goed.
Gefeli EM-ES-TEE-IKS *O*

En ja, vorig jaar Hard Bass was het feest dat ik de FOK!-gang voor het eerst zag. Op de een of andere manier was herkende Da_Ripper mij terwijl hij rondjes aan het lopen was *;
Vraag me nog steeds af hoe hij mij herkent heeft :o
pi_92476930
quote:
Op maandag 7 februari 2011 21:05 schreef T_Killer het volgende:
Congrats nog bert,

Ken niemand, en dan
  maandag 7 februari 2011 @ 21:11:32 #252
112790 Koepert
Parttime Nutcase
pi_92476954
quote:

[..]

* mstx zoekt een brug op
Arme ziel....

Wil je een knuffel?
(ik ben gister niet op PF geweest)

Van harte Jongen! Dat je nog maar een grote vent mag worden...
pi_92477239
quote:
1s.gif Op maandag 7 februari 2011 21:10 schreef T-Force het volgende:

[..]

Gefeli EM-ES-TEE-IKS *O*

En ja, vorig jaar Hard Bass was het feest dat ik de FOK!-gang voor het eerst zag. Op de een of andere manier was herkende Da_Ripper mij terwijl hij rondjes aan het lopen was *;
Da_Ripper herkent vaak iedereen, ofnie?

Heb 2 FOK!meets gehad op feesten, allebei met Oud en Nieuw eigenlijk. Maar wij zijn vaak wel goed herkenbaar. *O*

maandag 7 februari 2011 @ 21:15:45 #254
91039 mstx
2x1/2 = 1/2 x 1/2
pi_92477297
quote:
6s.gif Op maandag 7 februari 2011 20:55 schreef Quyxz_ het volgende:
Gefelicteerd mstx! ^O^
quote:
1s.gif Op maandag 7 februari 2011 20:58 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Alsnog gefeliciteerd *O*
quote:
1s.gif Op maandag 7 februari 2011 21:05 schreef T_Killer het volgende:
Congrats nog bert,
quote:
1s.gif Op maandag 7 februari 2011 21:09 schreef Krulliewullie het volgende:
En gefeliciteerd nog mstx :D
quote:
Gefeli EM-ES-TEE-IKS *O*
quote:
1s.gif Op maandag 7 februari 2011 21:11 schreef Koepert het volgende:
Van harte Jongen! Dat je nog maar een grote vent mag worden...
Bedankt :P
👾
  FOK!fotograaf maandag 7 februari 2011 @ 21:19:27 #255
159915 -Menn0-
MNO
pi_92477575
quote:
*O* *O* *O*

Zin in !!!!!
,,/
pi_92477705
quote:
6s.gif Op maandag 7 februari 2011 20:55 schreef Quyxz_ het volgende:
Gefelicteerd mstx! ^O^

edit: wtf, slome internetverbinding. :(

Deeltjesversneller
T-Killer
Da_Ripper
Menn0
T-Force
Levitas
Quyxz
NLS04
em-dee-em-aa
16Meter
KrullieWullie
StM
eQual
mstx
Whoa, je vergeet mij! :D Te herkennen aan een "free hugs" t-shirt en een big smile :D :P
pi_92477769
Aardige lijst, maar de meeste zijn toch allemaal vrienden van elkaar.
pi_92478084
quote:

[..]

Gefeli EM-ES-TEE-IKS *O*

Was bij mij ook op In Qontrol vorig jaar. Daar werd ik in de IGI ook 'herkend' terwijl ik daar een beetje zoekend rond aan het kijken was. :D

Deeltjesversneller
T-Killer
Da_Ripper
Menn0
T-Force
Levitas
Quyxz
NLS04
em-dee-em-aa
16Meter
KrullieWullie
StM
eQual
mstx
robuust89
stoeltafel
gr gr
pi_92478090
quote:
1s.gif Op maandag 7 februari 2011 21:21 schreef stoeltafel het volgende:
Op FOK! zijn we allemaal vrienden :7
  maandag 7 februari 2011 @ 21:27:44 #260
285940 Krulliewullie
Come on, dance with me!
pi_92478184
Ik heb geen flauw idee wanneer ik voor het eerst Fok! mensen zag :X :@ Maar het was vast gezellig :Y)
  maandag 7 februari 2011 @ 21:28:33 #261
91039 mstx
2x1/2 = 1/2 x 1/2
pi_92478259
quote:
4 jaar geleden kende ik ook nog niemand van hier ;)
👾
pi_92478439
quote:
1s.gif Op maandag 7 februari 2011 21:27 schreef Krulliewullie het volgende:
Ik heb geen flauw idee wanneer ik voor het eerst Fok! mensen zag :X :@ Maar het was vast gezellig :Y)
Ik hoef maar 1 gezicht te onthouden dan vind ik de rest wel :)
Wat me bij jou brengt, ben jij die meid die voorkomt op die youtubefilmpjes die een tijdje geleden gepost waren? :)
  maandag 7 februari 2011 @ 21:33:30 #263
238230 em-dee-em-aa
pi_92478574
quote:

Gefeli EM-ES-TEE-IKS *O*

* em-dee-em-aa wil bij deze em-es-tee-iks ook feliciteren

^O^
pi_92478889
quote:

[..]

* mstx zoekt een brug op
arme Bert. Gefeliciteerd kerel. *O*
  maandag 7 februari 2011 @ 21:38:37 #265
285940 Krulliewullie
Come on, dance with me!
pi_92478920
quote:
1s.gif Op maandag 7 februari 2011 21:31 schreef robuust89 het volgende:

[..]

Wat me bij jou brengt, ben jij die meid die voorkomt op die youtubefilmpjes die een tijdje geleden gepost waren? :)
Volgens mij kwamen er meerdere meiden op voor, maar het zou zomaar kunnen :9
pi_92478924
quote:
1s.gif Op maandag 7 februari 2011 21:31 schreef robuust89 het volgende:
Jup dat is Claudia :Y
pi_92478949
Heb trouwens die hele lijst namen bij PF gezocht, en verrassend genoeg kwam er helemaal niks uit :')
pi_92479022
Het is mij: http://partyflock.nl/user/1077788:Tommel_2_Motion.html
En mijn vriendin is dus Krulliewullie aka HopsFlops :D
pi_92479023
quote:
1s.gif Op maandag 7 februari 2011 20:32 schreef T-Force het volgende:
Staaaaate of your mind *; WAT een ongelofelijk goede plaat is dat toch!

Die melodie is prachtig, de opbouw heerlijk en die kick om te kwijlen :9~
Hele vette plaat. :Y Zoals meerdere van The Machine. _O_
pi_92479057
quote:
1s.gif Op maandag 7 februari 2011 21:39 schreef robuust89 het volgende:
Heb trouwens die hele lijst namen bij PF gezocht, en verrassend genoeg kwam er helemaal niks uit :')
zQz ben ik. :P

Die nieuwere The Machine tracks zijn trouwens wel echt vet. :D Ik loop nu al even door te klikken op dat channel, zoals ook:

gr gr
pi_92479161
Ben Torero op Partyflock. ;)

pi_92479189
quote:
1s.gif Op maandag 7 februari 2011 21:38 schreef T-Force het volgende:

[..]

Jup dat is Claudia :Y
Aha! Dat gaat goedkomen *O*
Dan is Krullie degene die zo goed "OH MY GOD" nadeed :D :P (Volgens mij is die plaat van Geck-O, not sure :@ )
pi_92479229
Er vallen opeens een heleboel kwartjes!
pi_92479312
Ik ben ook al (meerdere keren) ontdekt door Rippert, hoe doet ie dat toch 8)7

Zou ie alleen maar rondjes lopen?
Heeft ie GPS chips in onze lichamen geplant door middel van dataoverdracht via FOK?
Is hij een buitenaards wezen en heeft hij een 6e-FOK-zintuig waarmee hij ons kan ruiken en/of zien vanaf abnormale afstanden?

Je hoort het vrijdagavond, 20.30 uur, alleen op SBS6, mis het niet...

--
En gefeliciteerd aan mstx natuurlijk!

[ Bericht 6% gewijzigd door Deeltjesversneller op 07-02-2011 21:51:50 ]
  maandag 7 februari 2011 @ 21:44:26 #275
285940 Krulliewullie
Come on, dance with me!
pi_92479332
quote:
1s.gif Op maandag 7 februari 2011 21:40 schreef T-Force het volgende:
Het is mij: http://partyflock.nl/user/1077788:Tommel_2_Motion.html
En mijn vriendin is dus Krulliewullie aka HopsFlops :D
Beetje geheime persoonlijke details het topic inslingeren hé! Voor je het weet staan er hier allerlei stalkers voor de deur! :{

quote:
1s.gif Op maandag 7 februari 2011 21:44 schreef Deeltjesversneller het volgende:

Heeft ie GPS chips in onze lichamen geplant door middel van dataoverdracht via FOK?
Is hij een buitenaards wezen en heeft hij een 6e-FOK-zintuig waarmee hij ons kan ruiken en/of zien vanaf abnormale afstanden?
Ja, ja en ja :D
pi_92479357
quote:
6s.gif Op maandag 7 februari 2011 21:42 schreef El_Matador het volgende:
Ben Torero op Partyflock. ;)
Those eyes aaaah :7
pi_92479413
quote:
10s.gif Op maandag 7 februari 2011 21:44 schreef eQuaL het volgende:

[..]

Those eyes aaaah :7
;) Yep. Volgende keer andere trouwens. ;)

maandag 7 februari 2011 @ 21:50:13 #278
20211 Da_Ripper
Follow your bliss
pi_92479669
quote:

[..]

* mstx zoekt een brug op
Ik denk dat je in de opties van PF geen verjaardag hebt aangegeven of zoiets .... anyhoe:
[MarilynMonroe]
Happy ... Birthyesterday .... to you
Happy ... Birthyesterday .... TO you
Happy ... Biiirthyesterday ... Mister LSDB
Happy ... Birthyesterday ... to you

[/MarilynMonroe]

quote:
1s.gif Op maandag 7 februari 2011 21:26 schreef Quyxz_ het volgende:
Was bij mij ook op In Qontrol vorig jaar. Daar werd ik in de IGI ook 'herkend' terwijl ik daar een beetje zoekend rond aan het kijken was. :D
Dat was door NLS04, we zagen idd iemand rond het afgesproken tijdstip zoekend rondkijken en het scheelde dat je van tevoren had gepost wat je aan had<--hint ;)

quote:
1s.gif Op maandag 7 februari 2011 21:44 schreef Deeltjesversneller het volgende:

Je hoort het vrijdagavond, 20.30 uur, alleen op SBS6, mis het niet...
Of wees er zaterdagavond LIVE bij als het weer gebeurd 8-)
Wat je vindt, ...
  maandag 7 februari 2011 @ 21:50:41 #279
258885 Solique
I Kill You !
pi_92479692
Ben alle top40 sinds november maar aan het luisteren.
Tijdje eruit geweest, tijd voor een feest binnenkort. :Y
| Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
| DeviantArt: Soliquenl | Last.fm: SoliqueNL | Geocaching: Solique
  FOK!fotograaf maandag 7 februari 2011 @ 21:52:29 #280
159915 -Menn0-
MNO
pi_92479795
Ik weet nog niet wat ik zaterdag aan ga doen :') Dat zie ik wel 10 minuten voordat ik weg ga :')
,,/
pi_92479805
quote:
1s.gif Op maandag 7 februari 2011 21:50 schreef Da_Ripper het volgende:

[..]

Ik denk dat je in de opties van PF geen verjaardag hebt aangegeven of zoiets .... anyhoe:
Hoe zie je dat dan op PF? als er een vriend jarig is?

Dank ^O^
  maandag 7 februari 2011 @ 21:54:04 #282
20211 Da_Ripper
Follow your bliss
pi_92479884
quote:
1s.gif Op maandag 7 februari 2011 21:52 schreef Deeltjesversneller het volgende:

[..]

Hoe zie je dat dan op PF? als er een vriend jarig is?
klik links op 'Overzicht'. Dan zie je de bevriende jarigen van die dag rechts in het scherm (waar nu de foto's van Awakenings staan) dit veranderd iedere refresh

[ Bericht 3% gewijzigd door Da_Ripper op 07-02-2011 22:09:37 ]
Wat je vindt, ...
  FOK!fotograaf maandag 7 februari 2011 @ 21:54:47 #283
159915 -Menn0-
MNO
pi_92479926
PF is M3nn00000 bij de weg :P
,,/
pi_92480340
Is er een kans dat deze nog wordt gedraaid zaterdag?

Low-E Vs. Alter Egosz - Harde Rag
  maandag 7 februari 2011 @ 22:01:20 #285
20211 Da_Ripper
Follow your bliss
pi_92480364
3 verzoekjes de deur uit:
zQz
Torero
M3nn00000

quote:
1s.gif Op maandag 7 februari 2011 22:01 schreef stoeltafel het volgende:
Is er een kans dat deze nog wordt gedraaid zaterdag?

Low-E Vs. Alter Egosz - Harde Rag
Ik verwacht die wel te horen bij J&W :Y
Wat je vindt, ...
pi_92480502
quote:
1s.gif Op maandag 7 februari 2011 21:50 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]

Dat was door NLS04, we zagen idd iemand rond het afgesproken tijdstip zoekend rondkijken en het scheelde dat je van tevoren had gepost wat je aan had<--hint ;)
Haha, hij heeft ook nog eens een goed geheugen! :D Ik herriner mij het nu ook ja. Dat was tijdens Deepack en ik had een of ander overhempje aan. Dat zal ik trouwens zaterdag wel weer aan hebben.
gr gr
  maandag 7 februari 2011 @ 22:08:51 #287
246608 T_Killer
Rochelle, Rochelle
pi_92480786
quote:
Volgens mij kent bijna iedereen zich hier uitsluitend via Fok, maar zijn vervolgens bevriend geraakt en spreken dus af om samen naar feesten te gaan of elkaar op te zoeken op feesten.

quote:
7s.gif Op maandag 7 februari 2011 22:01 schreef Da_Ripper het volgende:
3 verzoekjes de deur uit:
zQz
Torero
M3nn00000
x2
  maandag 7 februari 2011 @ 22:10:35 #289
112790 Koepert
Parttime Nutcase
pi_92480842
Ondanks dat ik zaterdag dus op Cloud9 sta..

Verzoekjes zijn de deur uit..
pi_92480853
Ooh M.I. Je tracklist zag er goed uit :Y) Binnenkort weer eens downloaden!
pi_92480924
quote:
1s.gif Op maandag 7 februari 2011 22:10 schreef T-Force het volgende:
Ooh M.I. Je tracklist zag er goed uit :Y) Binnenkort weer eens downloaden!
^O^ :Y)
pi_92481139
Allemaal nieuwe vriendjes op PF nu!
gr gr
pi_92481179
Ik kan opeens niet meer quoten, maar die mix van MI is _O_

pi_92481222
Heb ik ook, en ik kan ook niet meer editten.
Er zal wel weer een developer aan het kloten zijn. :P

Maar ik stem trouwens wel dat de volgende TT (weer) uit het Hard Bass anthem moet komen!
gr gr
  maandag 7 februari 2011 @ 22:28:57 #295
246608 T_Killer
Rochelle, Rochelle
pi_92481478
quote:
1s.gif Op maandag 7 februari 2011 22:20 schreef Quyxz_ het volgende:
Maar ik stem trouwens wel dat de volgende TT (weer) uit het Hard Bass anthem moet komen!
Moet je even wachten tot er nog 5 posts worden gemaakt
pi_92481510
quote:
1s.gif Op maandag 7 februari 2011 22:28 schreef T_Killer het volgende:

[..]

Moet je even wachten tot er nog 5 posts worden gemaakt
Zoveel nog?

quoten werkt weer

pi_92481637
Pas maar op, anders is dat topic ook weer volgepost eer het zaterdag is :P
  maandag 7 februari 2011 @ 22:42:17 #298
200922 Sqoudson
Cookiemonsterrrr!
pi_92481824
Welk stukje wil je horen dan uit de tekst van Hardbass, nummer is wat mij betreft wel een dik nummer (L)
= Cause we'll hit you hard with yet another classic =
pi_92481870
Wat veel (sommige onbekende?) vriendjes op PF ineens. :D

pi_92481893
De LaPo (volgende post) is voor een HardBass ganger. niet voor mij als beruchte LaPohunter ;)

pi_92482159
RIIIIIISE TO THE TOP *;
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')