quote:
Ik denk dat je in de opties van PF geen verjaardag hebt aangegeven of zoiets .... anyhoe:quote:Op maandag 7 februari 2011 20:53 schreef mstx het volgende:
[..]
Ik word alweer vergeten, net als met m'n verjaardag gister![]()
![]()
* mstx zoekt een brug op
Dat was door NLS04, we zagen idd iemand rond het afgesproken tijdstip zoekend rondkijken en het scheelde dat je van tevoren had gepost wat je aan had<--hintquote:Op maandag 7 februari 2011 21:26 schreef Quyxz_ het volgende:
Was bij mij ook op In Qontrol vorig jaar. Daar werd ik in de IGI ook 'herkend' terwijl ik daar een beetje zoekend rond aan het kijken was.
Of wees er zaterdagavond LIVE bij als het weer gebeurdquote:Op maandag 7 februari 2011 21:44 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Ik ben ook al (meerdere keren) ontdekt door Rippert, hoe doet ie dat toch
Zou ie alleen maar rondjes lopen?
Heeft ie GPS chips in onze lichamen geplant door middel van dataoverdracht via FOK?
Is hij een buitenaards wezen en heeft hij een 6e-FOK-zintuig waarmee hij ons kan ruiken en/of zien vanaf abnormale afstanden?
Je hoort het vrijdagavond, 20.30 uur, alleen op SBS6, mis het niet...
Hoe zie je dat dan op PF? als er een vriend jarig is?quote:Op maandag 7 februari 2011 21:50 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
Ik denk dat je in de opties van PF geen verjaardag hebt aangegeven of zoiets .... anyhoe:
klik links op 'Overzicht'. Dan zie je de bevriende jarigen van die dag rechts in het scherm (waar nu de foto's van Awakenings staan) dit veranderd iedere refreshquote:Op maandag 7 februari 2011 21:52 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
Hoe zie je dat dan op PF? als er een vriend jarig is?
Ik verwacht die wel te horen bij J&Wquote:Op maandag 7 februari 2011 22:01 schreef stoeltafel het volgende:
Is er een kans dat deze nog wordt gedraaid zaterdag?
Low-E Vs. Alter Egosz - Harde Rag
Haha, hij heeft ook nog eens een goed geheugen!quote:Op maandag 7 februari 2011 21:50 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
Dat was door NLS04, we zagen idd iemand rond het afgesproken tijdstip zoekend rondkijken en het scheelde dat je van tevoren had gepost wat je aan had<--hint
Volgens mij kent bijna iedereen zich hier uitsluitend via Fok, maar zijn vervolgens bevriend geraakt en spreken dus af om samen naar feesten te gaan of elkaar op te zoeken op feesten.quote:Op maandag 7 februari 2011 21:21 schreef stoeltafel het volgende:
Aardige lijst, maar de meeste zijn toch allemaal vrienden van elkaar.
x2quote:Op maandag 7 februari 2011 22:01 schreef Da_Ripper het volgende:
3 verzoekjes de deur uit:
zQz
Torero
M3nn00000
quote:Op maandag 7 februari 2011 22:10 schreef T-Force het volgende:
Ooh M.I. Je tracklist zag er goed uitBinnenkort weer eens downloaden!
Moet je even wachten tot er nog 5 posts worden gemaaktquote:Op maandag 7 februari 2011 22:20 schreef Quyxz_ het volgende:
Maar ik stem trouwens wel dat de volgende TT (weer) uit het Hard Bass anthem moet komen!
Zoveel nog?quote:Op maandag 7 februari 2011 22:28 schreef T_Killer het volgende:
[..]
Moet je even wachten tot er nog 5 posts worden gemaakt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |