Kwalitatief of naar jou maatstaven qua smaak?quote:Op maandag 7 februari 2011 07:42 schreef 16meter het volgende:
Straks weer studeren onder het genot van de nieuwste M.I. set.
Alleen jammer van nr 6, die is kwalitief een stukkie minder dan de rest imo.
Volgens die kerel kunnen belgen vaak niet in andere landen pinnen, omdat zij geen internationale pas hebben. Ze hebben in belgië dus paslezers voor alle passen en alleen voor belgische passen (die laatste zal wel goedkoper zijn..) en op dat feest hadden ze alleen het laatste type want ze hadden niet veel buitenlanders verwachtquote:Op zondag 6 februari 2011 23:51 schreef em-dee-em-aa het volgende:
[..]
Wat is dat nou voor raars dan...![]()
Werk zelf bij een bank maar voorzover ik weet kan je met je pinpas gewoon wereldwijd overal pinnen (Op sommige erg oude pinautomaten in afgelegen landen na)
Niiizequote:Op maandag 7 februari 2011 07:37 schreef Mind.Illusion het volgende:
En voor de liefhebbers de nieuwe Wake you from your boredom #20![]()
01. Brennan Heart Evolution Of Style
02. R3zonance Nothing Is Impossible
03. D-Block & S-Te-Fan U Will Be Dancing
04. AJ Busta I Grown It (The Machine Remix)
05. Technoboy B Cool (Hardstyle Masterz vs. Technoboy Mix)
06. Toneshifterz We Are The Future
07. Acti & DJ N3ck Turn Down The Treble
08. Crypsis & Kold Konexion Sonic Sabotage
09. D-Block & S-Te-Fan Supernova
10. Activator Supersonic Bass
11. The KGBs Infinity (Technoboy Ruff Mix)
12. Davide Sonar Reactor
13. Alphaverb & Intractable One Dikke Bleek (Alphas Dikke Mix)
14. Maxter More And More
15. Chain Reaction The Dark Ages
16. Max Enforcer & Frontliner On The Go
17. Zero Vision & Balistic ft. MC Jeff Upgrade The Noize
18. The Machine Times Like These
19. Crypsis & Chain Reaction Furious
20. Mindustries Translated Visions
Ik zie een aantal nummers die ik heb aangeradenquote:Op maandag 7 februari 2011 07:37 schreef Mind.Illusion het volgende:
quote:Op maandag 7 februari 2011 08:54 schreef mstx het volgende:
[..]
Ik zie een aantal nummers die ik heb aangeraden![]()
quote:Op maandag 7 februari 2011 07:37 schreef Mind.Illusion het volgende:
01. Brennan Heart Evolution Of Style
02. R3zonance Nothing Is Impossible
03. D-Block & S-Te-Fan U Will Be Dancing
04. AJ Busta I Grown It (The Machine Remix)
05. Technoboy B Cool (Hardstyle Masterz vs. Technoboy Mix)
06. Toneshifterz We Are The Future
07. Acti & DJ N3ck Turn Down The Treble
08. Crypsis & Kold Konexion Sonic Sabotage
09. D-Block & S-Te-Fan Supernova
10. Activator Supersonic Bass
11. The KGBs Infinity (Technoboy Ruff Mix)
12. Davide Sonar Reactor
13. Alphaverb & Intractable One Dikke Bleek (Alphas Dikke Mix)
14. Maxter More And More
15. Chain Reaction The Dark Ages
16. Max Enforcer & Frontliner On The Go
17. Zero Vision & Balistic ft. MC Jeff Upgrade The Noize
18. The Machine Times Like These
19. Crypsis & Chain Reaction Furious
20. Mindustries Translated Visions
Jawel, daarnaast staat er op lsdb ook een andere download linkquote:Op maandag 7 februari 2011 10:07 schreef El_Matador het volgende:
Vast een leuke mix, alleen niet te downloaden.
Ben geneigd voor het eerste te gaan dan.quote:Op maandag 7 februari 2011 08:42 schreef Mind.Illusion het volgende:
[..]
Kwalitatief of naar jou maatstaven qua smaak?![]()
*trekt hem binnen*quote:Op maandag 7 februari 2011 10:09 schreef Mind.Illusion het volgende:
[..]
Jawel, daarnaast staat er op lsdb ook een andere download link
Nu keihard door mijn oordopjes, die heeerlijke mix van Scarborough Fair. Goed gedaan man!quote:
De wattes?quote:Op maandag 7 februari 2011 11:38 schreef El_Matador het volgende:
[..]
die heeerlijke mix van Scarborough Fair.
Deze zomer?quote:Op zondag 6 februari 2011 23:19 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Misschien leuk om een feestje te organiseren dat in het teken staat van het 250ste topic wat in dit tempo wel ergens in ze zomer zal zijn
Oeh look at the numbersquote:Op maandag 7 februari 2011 12:32 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
Deze zomer?![]()
De laatste 6 maanden heeft het gemiddeld 6,3 dagen geduurd voor een topic vol zat.
De laatste 12 maanden was dit 6,5 dagen.
[ afbeelding ]
Dus ik gok dat het nog precies een jaartje duurt
Zijn toch ook die ekte ekte.quote:Op maandag 7 februari 2011 10:53 schreef haakon het volgende:
Hahaha Dennis, waarom ekte ekte onder die foto op PF?
We zijn t wel vaker niet eens, zo ook nu weerquote:Op maandag 7 februari 2011 11:35 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Dit klinkt toch nergens naar...
Ik heb ooit wel eens direct contact gehad met hem, vroegah..
Toen stuurde hij wat dingen die hij aan het maken was, puur voor mijn mening, maar dat was vele malen beter.
Hij kan dus veel beter!
Een jaar om te plannen moet genoeg zijn.quote:Op maandag 7 februari 2011 12:40 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Oeh look at the numbers [ afbeelding ]
Zei ik zomer dit jaar? Oeps![]()
Nou ja, je kunt maar beter op tijd beginnen!
quote:Op zondag 6 februari 2011 23:00 schreef T-Force het volgende:
Whooooo! Liberty White was vet
Frank KvittaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Scope DJ en Prophet plaat doen me beide niks![]()
Op Q-Base "ontdekte" ik een klein bunkertje, met harde hardtechnoEcht leip, zeker wel een uur gestaan
Hoi, ik ben robuust89 en ik ben nieuw!
Dan moeten we vlak bij elkaar hebben gestaanquote:Op maandag 7 februari 2011 14:12 schreef robuust89 het volgende:
[..]
Frank Kvitta
Op Q-Base "ontdekte" ik een klein bunkertje, met harde hardtechnoEcht leip, zeker wel een uur gestaan
Ik heb zijn Q-base cd grijs gedraaid, die bouwt echt heerlijk op en was voor een leek als ik op dat gebied heerlijk toegankelijk.quote:Op maandag 7 februari 2011 14:12 schreef robuust89 het volgende:
Frank Kvitta
Op Q-Base "ontdekte" ik een klein bunkertje, met harde hardtechno![]()
Gaat die cd eens even zoeken..quote:
Hij staat nu opquote:Op maandag 7 februari 2011 16:29 schreef Tha_Bartman het volgende:
[..]
Ik heb zijn Q-base cd grijs gedraaid, die bouwt echt heerlijk op en was voor een leek als ik op dat gebied heerlijk toegankelijk.
Vond k sowieso de betere cd van die 4 cd'squote:Op maandag 7 februari 2011 16:29 schreef Tha_Bartman het volgende:
[..]
Ik heb zijn Q-base cd grijs gedraaid, die bouwt echt heerlijk op en was voor een leek als ik op dat gebied heerlijk toegankelijk.
Hier ookquote:
Deeltjesversnellerquote:Op maandag 7 februari 2011 20:40 schreef stoeltafel het volgende:
Hardbass ! Nog een paar dagen, wie gaan er allemaal heen?
Checkkkkkkkquote:Op maandag 7 februari 2011 20:40 schreef stoeltafel het volgende:
Hardbass ! Nog een paar dagen, wie gaan er allemaal heen?
Begin hier al behoorlijk zin te krijgenquote:Op maandag 7 februari 2011 20:45 schreef Krulliewullie het volgende:
[..]
Deeltjesversneller
T-Killer
Da_Ripper
Menn0
T-Force
Levitas
Quyxz
NLS04
em-dee-em-aa
16Meter
KrullieWullie
Dacht dat dit lijstje totzover wel klopt? Maar hier gooi ik het bijltje erbij neer, vult maar aan allen
Ik ga niet meer?quote:Op maandag 7 februari 2011 20:45 schreef Krulliewullie het volgende:
[..]
Deeltjesversneller
T-Killer
Da_Ripper
Menn0
T-Force
Levitas
Quyxz
NLS04
em-dee-em-aa
16Meter
KrullieWullie
Dacht dat dit lijstje totzover wel klopt? Maar hier gooi ik het bijltje erbij neer, vult maar aan allen
quote:Op maandag 7 februari 2011 20:45 schreef Krulliewullie het volgende:
[..]
Deeltjesversneller
T-Killer
Da_Ripper
Menn0
T-Force
Levitas
Quyxz
NLS04
em-dee-em-aa
16Meter
KrullieWullie
Die over de Rijn naar het GelreDome?quote:
Ja zondag kijkt niemand op zijn hyves of partyflock, althans ik niet. Dus niet gezien dat je jarig wasquote:Op maandag 7 februari 2011 20:53 schreef mstx het volgende:
[..]
Ik word alweer vergeten, net als met m'n verjaardag gister![]()
![]()
* mstx zoekt een brug op
quote:
Tot zover jongens, tot zover!quote:Op maandag 7 februari 2011 20:53 schreef mstx het volgende:
[..]
Ik word alweer vergeten, net als met m'n verjaardag gister![]()
![]()
* mstx zoekt een brug op
Gefeli EM-ES-TEE-IKSquote:Op maandag 7 februari 2011 21:05 schreef T_Killer het volgende:
Congrats nog bert,
Fokmeet is standaard linksvoor in de zaal. Spreek gewoon iemand aan die je kent van gezicht (zoek op op PF) en dan komt het goed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |