Faalhaas, ik zou wat meer tijd besteden aan het onderwijs, als ik jou was. Een constatering is het zelfde als een constatatie. Beiden zijn correct en kunnen voor het zelfde doel toegepast worden. Dom joch.quote:Op woensdag 2 februari 2011 20:13 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Ten eerste, jochie, is het een constatering. En voordat je roept dat iets schandalig is, moet je misschien even het gehele item zien. En ja, ik heb het gezien.
Degene met de lapo opent volgende topic, nu was ik dat toevallig en nu weer on topic svpquote:Op woensdag 2 februari 2011 20:14 schreef horned_reaper het volgende:
Daniel... je moet niet zo nodig de OP willen hebben.....
Nu gooi je een ander goed topic dicht
dank jequote:Op woensdag 2 februari 2011 20:10 schreef yavanna het volgende:
[..]
http://www.msnbc.msn.com/id/21134540/vp/41385989#41385989
http://edition.cnn.com/video/flashLive/live.html?stream=3
Ahhh.quote:Op woensdag 2 februari 2011 20:16 schreef Marrije het volgende:
[..]
dank je
stiekem hoop ik hier te kunnen lezen wat men ziet op de live beelden
dat was 4 uur terug, inmiddels heeft hij weer de hele dag verslag gedaanquote:Op woensdag 2 februari 2011 20:17 schreef yavanna het volgende:
Marg_in_Arg Margaux Caffa
RT @DustyTrice: CNN 's @AndersonCooper punched in the head 10 times by pro-Mubarak thugs http://ht.ly/3P4At #Egypt
ja al moeten we het nu ff hebben van de twitteraarsquote:Op woensdag 2 februari 2011 20:18 schreef yavanna het volgende:
[..]
Ahhh.
Updates worden zoals je ziet aldoor gepost.
Die is inderdaad aangepakt.quote:Op woensdag 2 februari 2011 20:18 schreef Infection het volgende:
Die vent die vanmiddag van z'n kameel werd afgeslagen.
Met 4000 valt nog niet alles te zien dunkt mij. Mensen gaan niet 50000 vs 50000 battle royale houden, maar doen dat op kritieke (knel)punten en andere strategische locaties, waar je niet met duizenden tegelijk komt.quote:Op woensdag 2 februari 2011 20:18 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
RiverDryFilm Am at the front of the battle for the museum. The people are winning #jan25
dus toch nog actie bij het museum??
4 livestreams en nog niks zien ?
Ze zouden er een gigantisch fort van moeten bouwen.quote:Op woensdag 2 februari 2011 20:20 schreef Dagonet het volgende:
Het kampement op het plein lijkt steeds permanentere vormen aan te nemen.
Ze moeten wat barrieres op gaan werpen zodat de paarden en kamelen niet meer langskomen.
Niet zo vreemd ook, ik zou ook liever daar staan dan door de straten lopen waar de situatie toch wel eens verrassend kan zijn.quote:Op woensdag 2 februari 2011 20:20 schreef Dagonet het volgende:
Het kampement op het plein lijkt steeds permanentere vormen aan te nemen.
Ze moeten wat barrieres op gaan werpen zodat de paarden en kamelen niet meer langskomen.
eerquote:Op woensdag 2 februari 2011 20:20 schreef gupke_ het volgende:
NRC Live:
Een adviseur van president Hosni Mubarak heeft tegen de BBC gezegd dat hij vastbesloten is 'storm uit te zitten' en dat hij niet verder zal ingaan op de eisen van de demonstranten.
quote:Op woensdag 2 februari 2011 20:20 schreef gupke_ het volgende:
NRC Live:
Een adviseur van president Hosni Mubarak heeft tegen de BBC gezegd dat hij vastbesloten is 'storm uit te zitten' en dat hij niet verder zal ingaan op de eisen van de demonstranten.
EEN FUCKING PIRAMIDE ZEG IK JE!!!!quote:Op woensdag 2 februari 2011 20:20 schreef Infection het volgende:
[..]
Ze zouden er een gigantisch fort van moeten bouwen.
Held.quote:Op woensdag 2 februari 2011 20:18 schreef Badeend1 het volgende:
[..]
dat was 4 uur terug, inmiddels heeft hij weer de hele dag verslag gedaan
vanmiddag was daar wel de hele tijd camera op gerichtquote:Op woensdag 2 februari 2011 20:19 schreef Hans_van_Baalen het volgende:
[..]
Met 4000 valt nog niet alles te zien dunkt mij. Mensen gaan niet 50000 vs 50000 battle royale houden, maar doen dat op kritieke (knel)punten en andere strategische locaties, waar je niet met duizenden tegelijk komt.
Volgens DWDD wel, 3 man momenteelquote:
Er word op 1 plek nog gevochten, maar de aanval lijkt aardig afgeslagen.quote:Op woensdag 2 februari 2011 20:21 schreef BluesRebel het volgende:
Ik stap nu weer in na 2 uren. Wat zijn er weinig mensen op Tahrirsquare of verplaatsen ze zich? Wat is er gebeurd?
Straat is toch opengebroken, schep erbij en je hebt zo wat aarden wallen en loopgraven/grachten om de toegang te belemmeren.quote:Op woensdag 2 februari 2011 20:20 schreef Infection het volgende:
[..]
Ze zouden er een gigantisch fort van moeten bouwen.
Nog steeds?quote:Op woensdag 2 februari 2011 20:22 schreef yavanna het volgende:
zeitgeistbd Zain Zeitgeist
Thugs throwing molotov cocktails from bldgs into #Tahrir. Protesters trying to blind them with green lasers! #egypt #jan25
De Pro's gaan vrijdag mee naar het paleis om de rest van hun geld te halen.quote:Op woensdag 2 februari 2011 20:22 schreef RobertVH het volgende:
weer hard gejoel op Tahrir,
Volgens de correspondent krijgen de Promubarak rellers ook maar 50 pond terwijl ze 200 is beloofd, dat zal wel een goede actie zijn van Mubarak om z'n eigen glazen in te gooien
Ik heb last van verminderde productiviteit en ik "werk" veel thuis.quote:Op woensdag 2 februari 2011 20:25 schreef clumsy_clown het volgende:
Kak, ik bedenk me net dat ik morgen weer voor het eerst sinds een week overdag moet werken. Dat wordt op tijd naar bed gaan straks, en morgen de boel missen.
Geweldig nieuws. Wat een verschrikkelijke dag voor die mensen. Ik keek even naar de Arabische Al Jazeera en die zeiden dat er heel veel mensen in ziekenhuizen liggen met 'kapotte' schedels. Niet vreemd met honderden stenen per minuut. Ongelofelijk dat je dit je eigen volk liever aandoet dan ontslag nemen. Laat de wens van die klootzak uitkomen en laat hem sterven op Egyptisch grondquote:Op woensdag 2 februari 2011 20:23 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Er word op 1 plek nog gevochten, maar de aanval lijkt aardig afgeslagen.
Ik moet het elke dag overdag missen.quote:Op woensdag 2 februari 2011 20:25 schreef clumsy_clown het volgende:
Kak, ik bedenk me net dat ik morgen weer voor het eerst sinds een week overdag moet werken. Dat wordt op tijd naar bed gaan straks, en morgen de boel missen.
quote:Op woensdag 2 februari 2011 20:22 schreef RobertVH het volgende:
weer hard gejoel op Tahrir,
Volgens de correspondent krijgen de Promubarak rellers ook maar 50 pond terwijl ze 200 is beloofd, dat zal wel een goede actie zijn van Mubarak om z'n eigen glazen in te gooien
Lasers net toch nog?quote:Op woensdag 2 februari 2011 20:25 schreef RobertVH het volgende:
[..]
Oud denk ik, niks van te zien, om geen van de streams
Fire ze lazers!quote:Op woensdag 2 februari 2011 20:22 schreef yavanna het volgende:
zeitgeistbd Zain Zeitgeist
Thugs throwing molotov cocktails from bldgs into #Tahrir. Protesters trying to blind them with green lasers! #egypt #jan25
Je bent gewoon pro-mubarak, Verrader!!quote:Op woensdag 2 februari 2011 20:25 schreef clumsy_clown het volgende:
Als je de situatie uit legt aan je baas, geeft ie je vast vrij.quote:Op woensdag 2 februari 2011 20:25 schreef clumsy_clown het volgende:
fpleitgenCNN Very true! Still a melee RT @IvanCNN The live Reuters feed of Tahrir Square doesn't represent the violence we are seeing below our balcony.quote:Op woensdag 2 februari 2011 20:25 schreef RobertVH het volgende:
[..]
Oud denk ik, niks van te zien, om geen van de streams
Ik heb vandaag nachtdienstquote:Op woensdag 2 februari 2011 20:25 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik zal het proberenquote:Op woensdag 2 februari 2011 20:27 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Als je de situatie uit legt aan je baas, geeft ie je vast vrij.
Hoeveel euro het waard is, zegt niet zo veel over de waarde die het voor mensen daar heeft, natuurlijk.quote:Op woensdag 2 februari 2011 20:27 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
200 pond is al weinig. 50 pond helemaal 80 pond is 10 euro.
quote:NRC Live:
De demonstranten op het Tahrir-plein beginnen harder te zingen en leuzen te scanderen. Ze maken zich op voor gevechten met pro-Mubarak demonstranten. Zij noemen hen "de vijand". - Al Jazeera
Zou mooi zijn als het waar is en die pro's er dan mee kappen. Mja, wie weet wat er nog meer speelt.quote:Op woensdag 2 februari 2011 20:27 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
200 pond is al weinig. 50 pond helemaal 80 pond is 10 euro.
als ik het goed heb is dat RAMSES Sqquote:Op woensdag 2 februari 2011 20:29 schreef Infection het volgende:
Waar is datgene wat je op CNN ziet nu?
volgens mij nog steeds stenen verzamelenquote:Op woensdag 2 februari 2011 20:29 schreef Infection het volgende:
quote:NRC Live:
Al Alarabiya verslaggever zegt dat hij eerder op de dag werd gered door het leger toen pro-Mubarak demonstranten hem in elkaar wilden slaan.
Veel journalisten werden vandaag aangevallen door de aanhangers van Mubarak: http://www.nrc.nl/nieuws/(...)uk-machtsoverdracht/
Op AJE en CNN ook, live it is.quote:Op woensdag 2 februari 2011 20:28 schreef RobertVH het volgende:
[..]
Nu zie ik er ook net weer 1 op AJ-Arabisch, weet niet of dat live is
Wie is nu in de meerderheid? Die pro-lui leken ook belachelijk groot.quote:
http://edition.cnn.com/video/flashLive/live.html?stream=3quote:Op woensdag 2 februari 2011 20:29 schreef Infection het volgende:
Is het een fontein?quote:Op woensdag 2 februari 2011 20:31 schreef clumsy_clown het volgende:
Om de twee uur schijnen er smsjes naar het volk gestuurd te worden om ze op te roepen naar huis te gaan, en het land rust te gunnen, vanuit de regering.
Wat gebeurt er bij die lantaarnpaal op CNN? Ik zie het niet goed.
Dan ben je als regering al corrupt, ben je ook nog eens gierigquote:Op woensdag 2 februari 2011 20:22 schreef RobertVH het volgende:
Volgens de correspondent krijgen de Promubarak rellers ook maar 50 pond terwijl ze 200 is beloofd,
Een tandarts vertelde laatst dat ie 60-70 per maand verdiende. Da's toch gewoon triest.quote:Op woensdag 2 februari 2011 20:29 schreef RobertVH het volgende:
[..]
40%(check) leeft van rond de 2$ per dag melden ze gister, nog een redelijke vetpot dus
Ze zijn gearriveerd. (Shobra is een buitenwijk van Cairo.)quote:hadeelalsh Hadeel Al-Shalchi
Shobra men flooding the battle line crying Allahu akbar #egypt #jan25
Iemand een idee wat Shobra is?quote:hadeelalsh Hadeel Al-Shalchi
More gunfire. Thousands from Shobra neighbourhood arrived #egypt #jan25
http://en.wikipedia.org/wiki/Shubraquote:Op woensdag 2 februari 2011 20:33 schreef t-8one het volgende:
[..]
Iemand een idee wat Shobra is?
Behalve dus een wijk.
pro of anti's?quote:Op woensdag 2 februari 2011 20:33 schreef deleriouz het volgende:
[..]
Ze zijn gearriveerd. (Shobra is een buitenwijk van Cairo.)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |