Die is inderdaad aangepakt.quote:Op woensdag 2 februari 2011 20:18 schreef Infection het volgende:
Die vent die vanmiddag van z'n kameel werd afgeslagen.
Met 4000 valt nog niet alles te zien dunkt mij. Mensen gaan niet 50000 vs 50000 battle royale houden, maar doen dat op kritieke (knel)punten en andere strategische locaties, waar je niet met duizenden tegelijk komt.quote:Op woensdag 2 februari 2011 20:18 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
RiverDryFilm Am at the front of the battle for the museum. The people are winning #jan25
dus toch nog actie bij het museum??
4 livestreams en nog niks zien ?
Ze zouden er een gigantisch fort van moeten bouwen.quote:Op woensdag 2 februari 2011 20:20 schreef Dagonet het volgende:
Het kampement op het plein lijkt steeds permanentere vormen aan te nemen.
Ze moeten wat barrieres op gaan werpen zodat de paarden en kamelen niet meer langskomen.
Niet zo vreemd ook, ik zou ook liever daar staan dan door de straten lopen waar de situatie toch wel eens verrassend kan zijn.quote:Op woensdag 2 februari 2011 20:20 schreef Dagonet het volgende:
Het kampement op het plein lijkt steeds permanentere vormen aan te nemen.
Ze moeten wat barrieres op gaan werpen zodat de paarden en kamelen niet meer langskomen.
eerquote:Op woensdag 2 februari 2011 20:20 schreef gupke_ het volgende:
NRC Live:
Een adviseur van president Hosni Mubarak heeft tegen de BBC gezegd dat hij vastbesloten is 'storm uit te zitten' en dat hij niet verder zal ingaan op de eisen van de demonstranten.
quote:Op woensdag 2 februari 2011 20:20 schreef gupke_ het volgende:
NRC Live:
Een adviseur van president Hosni Mubarak heeft tegen de BBC gezegd dat hij vastbesloten is 'storm uit te zitten' en dat hij niet verder zal ingaan op de eisen van de demonstranten.
EEN FUCKING PIRAMIDE ZEG IK JE!!!!quote:Op woensdag 2 februari 2011 20:20 schreef Infection het volgende:
[..]
Ze zouden er een gigantisch fort van moeten bouwen.
Held.quote:Op woensdag 2 februari 2011 20:18 schreef Badeend1 het volgende:
[..]
dat was 4 uur terug, inmiddels heeft hij weer de hele dag verslag gedaan
vanmiddag was daar wel de hele tijd camera op gerichtquote:Op woensdag 2 februari 2011 20:19 schreef Hans_van_Baalen het volgende:
[..]
Met 4000 valt nog niet alles te zien dunkt mij. Mensen gaan niet 50000 vs 50000 battle royale houden, maar doen dat op kritieke (knel)punten en andere strategische locaties, waar je niet met duizenden tegelijk komt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |