ik wou net vragen ze bedoeld dus de pro's ?quote:Op woensdag 2 februari 2011 13:10 schreef superworm het volgende:
SarahKaram1 Sarah Karam
Pro Mubarak asking @bloggerseif what he is doing here. Clashes can't be ignored. #Jan25
ShaimaStreet Shaima El-Elaimy
@
@TravellerW I just left Tahrir and took a walk along Maspiro. They were giving out bread 2 their "demonstrators"!!! WTF??!! #Egypt #jan25
Mja, anti-mubarak werd gefouilleerd, pro-mubarak mag met wapens zo naar binnen.quote:Op woensdag 2 februari 2011 13:11 schreef yavanna het volgende:
Het leger heeft nu dus wel een kant gekozen, te weten die van Murabak?
Lijkt er wel op ja.quote:Op woensdag 2 februari 2011 13:11 schreef yavanna het volgende:
Ja die krijgen klaarblijkelijk te vreten.quote:Op woensdag 2 februari 2011 13:11 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
[..]
ik wou net vragen ze bedoeld dus de pro's ?
Wie valt er door de mand?quote:Op woensdag 2 februari 2011 13:11 schreef -jos- het volgende:
AlJazeera: "No reports of clashes between pro- and anti-government protestors"
Nu vallen ze toch wel erg door de mand.
quote:CAÏRO (ANP) - Het Egyptische parlement staakt zijn werkzaamheden totdat de uitslagen van de omstreden parlementsverkiezingen van vorig jaar zijn herzien. Dat meldde het staatspersbureau MENA woensdag.
Parlementsvoorzitter Ahmad Fathi Sorour kondigde zondag een herziening van de verkiezingsuitslag aan. De stembusgang in november en december, die een monsterzege opleverde voor de regerende Nationale Democratische Partij van president Hosni Mubarak, werd volgens de oppositie ontsierd door massale fraude, geweld en intimidatie.
ja omkopen .. via alle kanalen , zwak hoor uitgehonderde mensen snel omkopen met brood ..quote:Op woensdag 2 februari 2011 13:12 schreef superworm het volgende:
[..]
Ja die krijgen klaarblijkelijk te vreten.
FDEgypt FD Egypt
Army tells people to stop demonstrating. Curfew is relaxed to 5 pm. Enforcement unlikely given the total disregard for it in the past days.
1 minute ago Favorite Retweet Reply
Nee. Ze gaan gewoon akkoord met de toezeggingen van Mubarak. September= verkiezingen.quote:Op woensdag 2 februari 2011 13:11 schreef yavanna het volgende:
quote:Op woensdag 2 februari 2011 13:13 schreef superworm het volgende:
fpleitgenCNN Frederik Pleitgen
Egypt state TV calling pro Mubarak protesters pro "stability" protesters. #egypt
GVD!
Er staat hier nu TMF op in de aula. Ik ben volgens mij de enige die Egypte volgt.quote:Op woensdag 2 februari 2011 13:08 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
[..]
zeg maar op school dat ze de tv aan moeten doen ; is fucking geschiedenis ( word toch ook op school gegeven![]()
)
Wss typfout, staat nu wel correct.quote:Op woensdag 2 februari 2011 13:11 schreef -jos- het volgende:
AlJazeera: "No reports of clashes between pro- and anti-government protestors"
Nu vallen ze toch wel erg door de mand.
Doelde eigenlijk er op dat het leger zich terug getrokken lijkt te hebben, niet meer bescherming biedende aan de anti's?quote:Op woensdag 2 februari 2011 13:11 schreef superworm het volgende:
[..]
Mja, anti-mubarak werd gefouilleerd, pro-mubarak mag met wapens zo naar binnen.
zet CNN of euronews opquote:Op woensdag 2 februari 2011 13:14 schreef Bartholomaeus het volgende:
[..]
Er staat hier nu TMF op in de aula. Ik ben volgens mij de enige die Egypte volgt.
AlJazeera.quote:
Ik snap niet waarom gisteren het staats-TV gebouw niet is bestormd.quote:Op woensdag 2 februari 2011 13:13 schreef superworm het volgende:
fpleitgenCNN Frederik Pleitgen
Egypt state TV calling pro Mubarak protesters pro "stability" protesters. #egypt
GVD!
Is een flash-stream. Geen idee of er ook een WMV versie isquote:Op woensdag 2 februari 2011 13:16 schreef Floxxx het volgende:
Heeft iemand een directe link naar de AJE video feed? (iets wat je met een mediaplayer kunt openen dus)
quote:Op woensdag 2 februari 2011 13:15 schreef -jos- het volgende:
[..]
AlJazeera.
Het is op dit moment echter HEEL moeilijk de feiten te checken. Ik heb het idee dat er op dit moment ook via twitter veel propaganda wordt verspreid.
Haha humor hebben ze wel daar.quote:Egypt state TV calling pro Mubarak protesters pro "stability" protesters.
Snap ik ook niet. Was gister op loopafstand.quote:Op woensdag 2 februari 2011 13:17 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom gisteren het staats-TV gebouw niet is bestormd.
Wanneer dat gebeurt is het snel voorbij met Mubarak. Mubarak lijkt heel erg afhankelijk te zijn van zijn staats-TV.
Geluid is sterk verbeterd.quote:Op woensdag 2 februari 2011 13:19 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
wie verstaat leuzen euronews nu
die leus ?quote:Op woensdag 2 februari 2011 13:19 schreef superworm het volgende:
"Zij vermoordden ons, nu is het onze beurt:"
NadiaE Nadia El-Awady
Mubarak police thugs killed the egyptian protesters. Its the turn now of mubarak thugs #egypt #jan25
oh okajquote:Op woensdag 2 februari 2011 13:21 schreef superworm het volgende:
[..]
Neenee ik kan geen Arabisch. Dat zegt die twitteraar slechts.
grrr zse neemt nie opquote:Op woensdag 2 februari 2011 13:22 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
[..]
oh okajik ga eens kijken of ik een vriendin te pakken kan krijgen ze kent arabisch....
(ik ben benieuwd of je ook die proM hoort )
Dan hoeft het leger ook niet te vechten. Dat laten ze wel over aan de mensen.quote:Op woensdag 2 februari 2011 13:23 schreef SolidArt het volgende:
LuvMEsomeObama RT @ArabRevolution: BREAKING: The army removes the barricades in Tahrir and lets both groups of protesters in. Arabiya #Jan25 #Egypt This is worrying
waar zijn ze mee bezig?? WTFquote:Op woensdag 2 februari 2011 13:23 schreef SolidArt het volgende:
LuvMEsomeObama RT @ArabRevolution: BREAKING: The army removes the barricades in Tahrir and lets both groups of protesters in. Arabiya #Jan25 #Egypt This is worrying
Wat wil je vertaald hebben?quote:Op woensdag 2 februari 2011 13:24 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
[..]
grrr zse neemt nie op
Ja want Al Jazeera heeft banden met de Muslim Broterhood. Nog even en Mubarak overtuigd iedereen ervan dat het toch een islamitische staatsgreep was.quote:Op woensdag 2 februari 2011 13:21 schreef shomila het volgende:
LaraABCNews Lara Setrakian
Police stopped us filming, asked for ID, only let us go when he was sure we're not Al Jazeera #Jan25
Heeft aljazeera het nu gedaan?
leuzen euronews .. (of je ook de pro's hoort )quote:Op woensdag 2 februari 2011 13:24 schreef ChristianLebaneseFront het volgende:
[..]
Wat wil je vertaald hebben?
quote:Soha Elnaqash, reporter with government TV, quit (after 20 yrs) due to 'lack of prof. ethics' in covering continuing anti-Mubarak protests
Al Jazeera is al een tijdje de vijand in MO. En ik heb ook van Westerse kant gehoord dat ze minder gewenst zijn. Als je ziet hoeveel belang het westen heeft in het MO, is dat verklaarbaar.quote:Op woensdag 2 februari 2011 13:21 schreef shomila het volgende:
LaraABCNews Lara Setrakian
Police stopped us filming, asked for ID, only let us go when he was sure we're not Al Jazeera #Jan25
Heeft aljazeera het nu gedaan?
quote:Op woensdag 2 februari 2011 13:25 schreef SolidArt het volgende:
Het zou me niets verbazen als die mensen ingehuurd zijn door Israel, of zelfs israelieten zijn. (De Pro-Mubarak demonstranten)
nicequote:
Israel, de VS, Mubarak zelf jaquote:Op woensdag 2 februari 2011 13:25 schreef SolidArt het volgende:
Het zou me niets verbazen als die mensen ingehuurd zijn door Israel, of zelfs israelieten zijn. (De Pro-Mubarak demonstranten)
Beeldenquote:Op woensdag 2 februari 2011 13:25 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
[..]
hoezo zie je beelden of gewoon vraag ?
Met mijn ziel, mijn bloed, ik verdedig je oh Mubarakquote:Op woensdag 2 februari 2011 13:25 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
[..]
leuzen euronews .. (of je ook de pro's hoort )
waar welke beelden ik zie nu alleen hier http://talefzetna.blogspot.com/p/aljazeera-hd.htmlquote:
ik zie nog geen gevecht hoorquote:Op woensdag 2 februari 2011 13:26 schreef Darklight het volgende:
[..]
Beelden
http://talefzetna.blogspot.com/p/aljazeera-hd.html
Ik zie allerlei voorwerpen vliegen,stenen wssquote:Op woensdag 2 februari 2011 13:27 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
[..]
ik zie nog geen gevecht hoor
Je bedoeld dat ze eindelijk wakker geworden zijn.quote:Op woensdag 2 februari 2011 13:25 schreef -jos- het volgende:
alle westerse media hypen opeens de pro-Mubarak protesten
Ik heb een automatisch script lopen dat om de 30 seconden screenshots upload: http://projects.wss-llc.com/img/quote:Op woensdag 2 februari 2011 13:28 schreef Hukkie het volgende:
Hoe krijgen jullie die screens er zo snel op?
stream loopt traag hier, heb ik met aje ookquote:Op woensdag 2 februari 2011 13:28 schreef Darklight het volgende:
[..]
Ik zie allerlei voorwerpen vliegen,stenen wss
Thx.quote:Op woensdag 2 februari 2011 13:29 schreef Floxxx het volgende:
[..]
Ik heb een automatisch script lopen dat om de 30 seconden screenshots upload: http://projects.wss-llc.com/img/
http://projects.wss-llc.com/img/quote:Op woensdag 2 februari 2011 13:28 schreef Iridal het volgende:
omg.... pics please van degene die kunnen capturen voor ons mensen verstoken van live beelden
Precies, demo breken, business as usual.quote:Op woensdag 2 februari 2011 13:29 schreef t-8one het volgende:
Vanmiddag zegt Mubarak op tv dat de anti-demonstranten begonnen met vechten, en in September wordt de macht overgedragen aan een van z'n zoons.
Natuurlijk, zo krijgen de anti Mubarak aanhangers de schuld.quote:Op woensdag 2 februari 2011 13:31 schreef theNull het volgende:
ZO te zien redden de pro's nu heel hard weg
yep...die lokken het gewoon uit en zorgen ervoor dat Mubarak kan zeggen: zie je wel, die anti's zijn gewoon geweldadig!quote:Op woensdag 2 februari 2011 13:31 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Natuurlijk, zo krijgen de anti Mubarak aanhangers de schuld.
Natuurlijk, het is allemaal georganiseerd.quote:Op woensdag 2 februari 2011 13:32 schreef senesta het volgende:
beleidy Amr El Beleidy
One guy saying that theyre causing clashes giving the army a reason to intervene and end all demos
2 minutes ago
Inderdaad, NU naar het paleis en alles afbreken, fuck it.quote:Op woensdag 2 februari 2011 13:32 schreef Ludacriss het volgende:
Als de anti slim zijn, gewoon direct door naar het paleis.
Slim mannetje is die Mubarak. Dat moet ik hem wel toegeven.quote:Op woensdag 2 februari 2011 13:32 schreef Axia het volgende:
[..]
yep...die lokken het gewoon uit en zorgen ervoor dat Mubarak kan zeggen: zie je wel, die anti's zijn gewoon geweldadig!
indd. sluwe vuile teringGRRRRFGFGFquote:Op woensdag 2 februari 2011 13:32 schreef senesta het volgende:
beleidy Amr El Beleidy
One guy saying that theyre causing clashes giving the army a reason to intervene and end all demos
2 minutes ago
pakinamamer Pakinam and Voicequote:Op woensdag 2 februari 2011 13:31 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Natuurlijk, zo krijgen de anti Mubarak aanhangers de schuld.
quote:Op woensdag 2 februari 2011 13:32 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Inderdaad, NU naar het paleis en alles afbreken, fuck it.
Paleis is 10 km verderop toch ?quote:Op woensdag 2 februari 2011 13:32 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Met bussen dan.quote:Op woensdag 2 februari 2011 13:33 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Paleis is 10 km verderop toch ?
Ik sta achter wat CLF zegt; als ze nu geen keiharde actie ondernemen kunnen ze beter gewoon opflikkeren. Afbreken die tent.quote:
Vamos! Vamos!quote:Op woensdag 2 februari 2011 13:32 schreef HyperViper het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 2 februari 2011 13:33 schreef superworm het volgende:
AJE: People very badly wounded.
RandaYaacoub Randa Yaacoub
Mubarak wants to hurt the anti-Muabarakers, so he hired thugs, fed them and dressed them to go beat the shit out of the true people#Jan25
31 seconds ago Favorite Retweet Reply
»
matthew cassel
justimage matthew cassel
Anti Mubarak chanting asking where is Egyptian army. There is no security here at all.
52 seconds ago Favorite Retweet Reply
»
Ali Seif
BloggerSeif Ali Seif
Both groups are fighting, me women, both groups chasing eachother #jan25
Zij is niet in dienst van AJE. Volgens mij aangekondigd als anti- Mubarak demonstrant.quote:Op woensdag 2 februari 2011 13:34 schreef Hukkie het volgende:
Verslaggeefster op AJE klinkt aardig paniekerig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |