ik ook maar zal wel niet, als het weer helemaal rustig is zullen ze AJE er ook wel weer afgooienquote:Op woensdag 2 februari 2011 12:59 schreef Doler12 het volgende:
[..]
Gelukkig maar ik hoop dat het blijvend is!
Volgens Mubarak was het andersomquote:Op woensdag 2 februari 2011 13:04 schreef Refragmental het volgende:
Mooi om te zien hoe de pro-mubarak mensen zo ontzettend gewelddadig zijn. Dat na dagen van vreedzame protesten van de andere kant
goed puntquote:beleidy Amr El Beleidy
If change is happening, both the anti and pro demos should be allowed and stopped from clashing!
57 seconds ago
Ze zeiden dat het tijdelijk isquote:Op woensdag 2 februari 2011 12:59 schreef Doler12 het volgende:
[..]
Gelukkig maar ik hoop dat het blijvend is!
Jaquote:Op woensdag 2 februari 2011 13:06 schreef Bartholomaeus het volgende:
Zend al jazeera nog live beelden uit? Zit op school dus kan hier niks volgen.
ja en is zeer zeer druk weer alles staat volquote:Op woensdag 2 februari 2011 13:06 schreef Bartholomaeus het volgende:
NU wel (13.07)quote:Op woensdag 2 februari 2011 13:06 schreef Bartholomaeus het volgende:
Ja, zeggen dat het face to face is, geen security forces. Face off tussen de partijen.Is nog niet geweldadig.quote:Op woensdag 2 februari 2011 13:06 schreef Bartholomaeus het volgende:
zeg maar op school dat ze de tv aan moeten doen ; is fucking geschiedenis ( word toch ook op school gegevenquote:Op woensdag 2 februari 2011 13:07 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ja en is zeer zeer druk weer alles staat vol
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |