de neuk?quote:Op woensdag 2 februari 2011 12:46 schreef -jos- het volgende:
@ShaimaStreet: Okay. I've been shot at. I got shot. Breathed in so much tear gas that it's become the same as oxygen to me. ASSHOLES!!! #jan25 #egypt
2 minutes ago
Aldus @shimaagamalquote:Why people are labeling those who call for enough chaos as pro-Mubarak? #jan25 #Egypt is that freedom of thinking?
En toch tijd hebben om te twitteren? Vreemd.quote:Op woensdag 2 februari 2011 12:46 schreef -jos- het volgende:
@ShaimaStreet: Okay. I've been shot at. I got shot. Breathed in so much tear gas that it's become the same as oxygen to me. ASSHOLES!!! #jan25 #egypt
2 minutes ago
Ik denk dat dit een reactie is op 'hoe gaat het', zeg maar van de afgelopen dagen.quote:Op woensdag 2 februari 2011 12:47 schreef RvLaak het volgende:
[..]
de neuk?
Damn it AJE... Waar blijven de live beelden?
quote:shahanaazhabib shahanaaz habib
RT @ArabRevolution: BREAKING: Pro-Mubarak protesters (aka thugs) attack Arabiya crew and destroy their equipment. via Arabiya #jan25 #Egypt
welk kanaal? Van AlJazeera wordt je nu ook niet veel wijzer.quote:
thnx!!ja live ziggo kanaal 502 i.i.gquote:Op woensdag 2 februari 2011 12:50 schreef marcodej het volgende:
[..]
welk kanaal? Van AlJazeera wordt je nu ook niet veel wijzer.
We mogen blij zijn dat we iets hebbenquote:Op woensdag 2 februari 2011 12:52 schreef Ludacriss het volgende:
Ze schreeuwen: Aftreden, aftreden!
Verder versta ik er ook niet veel van, niet echt geweldige kwaliteit.
okaj , nee klopt, ziet er wel weer druk uit, ik hoor mensen fluiten ....quote:Op woensdag 2 februari 2011 12:52 schreef Ludacriss het volgende:
Ze schreeuwen: Aftreden, aftreden!
Verder versta ik er ook niet veel van, niet echt geweldige kwaliteit.
check beelden op euro news het is fucking druk ze roepen flink ... stiekum krijg ik een heel eng gevoel .. heb zo'n eng gevoel dat er vandaag een en ander gaat gebeuren ......quote:Op woensdag 2 februari 2011 12:53 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Waarom gaan ze niet gewoon even naar huis, beetje bijkomen en bijsterken en dan vrijdag er weer vol op. Nutteloze halfbakken protesten heb je nu ook niets aan.
Het is er ieder geval drukker dan dat andere zenders ons willen doen geloven.quote:Op woensdag 2 februari 2011 12:54 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
[..]
check beelden op euro news het is fucking druk ze roepen flink ... stiekum krijg ik een heel eng gevoel .. heb zo'n eng gevoel dat er vandaag een en ander gaat gebeuren ......
Ik zit op m'n werk, maar protesten zijn dus toch massaal weer?quote:Op woensdag 2 februari 2011 12:54 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
[..]
check beelden op euro news het is fucking druk ze roepen flink ... stiekum krijg ik een heel eng gevoel .. heb zo'n eng gevoel dat er vandaag een en ander gaat gebeuren ......
ja ze draaiden net ff camera beeld , was echt druk man ....... pfffff.. ik krijg hier adrenaline boost .. ben echt benieuwd , tweet net melde geen leger daar nu ..... kan echt fucking fout gaan hoor ze roepen .......quote:Op woensdag 2 februari 2011 12:55 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Het is er ieder geval drukker dan dat andere zenders ons willen doen geloven.
tnx, geluid is goed. staat in de OP.quote:Op woensdag 2 februari 2011 12:52 schreef Hukkie het volgende:
http://www.euronews.net/news/streaming-live/
Ik denk dat het vooral van belang is het momentum te houden bij de bevolking.quote:Op woensdag 2 februari 2011 12:57 schreef HyperViper het volgende:
Nou weer een dag van protesten, ben benieuwd of ze vandaag wat meer actie gaan ondernemen, ik kan mij niet voorstellen dat de zoveelste dag dat ze op dat pleintje zitten nog enige vorm van indruk maakt op de regering.
dit beeld is niet het plein weet iemand of dit zijkant is ( toestroming van volk richting plein )???quote:
Gelukkig maar ik hoop dat het blijvend is!quote:Op woensdag 2 februari 2011 12:57 schreef Toverheks het volgende:
wie UPC heeft AJE is er weer op kanaal 407
Dit zijn nog steeds de anti Mubarak!quote:Op woensdag 2 februari 2011 12:58 schreef theNull het volgende:
Maar zijn dit nu de Anti'sa of de pro's. Ik hoor alleen maar vaag Mubarak
balk onderin euronews zegt ; pro and antiquote:Op woensdag 2 februari 2011 13:00 schreef -jos- het volgende:
[..]
Dit zijn nog steeds de anti Mubarak!
Een totaal ander beeld dan alle media nu geven!
CNN (tv ziggo kanaal 24 ) nu live beeldenquote:Op woensdag 2 februari 2011 13:01 schreef -jos- het volgende:
Euronews stopt ermee, met het live beeld dan
Doet het gewoon, ff reloadenquote:Op woensdag 2 februari 2011 13:01 schreef Floxxx het volgende:
ik kan geen verbinding meer krijgen met http://english.aljazeera.net/watch_now/, hebben anderen ook problemen?
grrrrrrr alweer wegquote:Op woensdag 2 februari 2011 13:01 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
[..]
CNN (tv ziggo kanaal 24 ) nu live beelden
quote:3hondjes_en_ik: RT @ArabRevolution: BREAKING: The army removes the barricades in Tahrir and lets both groups of protesters in. Arabiya #Jan25 #Egypt This is worrying
2 minutes ago via web ·
Sinds ik mijn nieuwe lcd tv heb maar wel analoog, heb ik hem opeens weer op 24.quote:Op woensdag 2 februari 2011 13:01 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
[..]
CNN (tv ziggo kanaal 24 ) nu live beelden
Volgens mij hebben ze het niet meer in de hand.quote:
Het aantallen discussie topic - Egyptequote:Op woensdag 2 februari 2011 13:02 schreef Iridal het volgende:
Ziet er behoorlijk druk uit al daar. Inschatting van mensen? Denk een 20-25.000?
ik ook maar zal wel niet, als het weer helemaal rustig is zullen ze AJE er ook wel weer afgooienquote:Op woensdag 2 februari 2011 12:59 schreef Doler12 het volgende:
[..]
Gelukkig maar ik hoop dat het blijvend is!
Volgens Mubarak was het andersomquote:Op woensdag 2 februari 2011 13:04 schreef Refragmental het volgende:
Mooi om te zien hoe de pro-mubarak mensen zo ontzettend gewelddadig zijn. Dat na dagen van vreedzame protesten van de andere kant
goed puntquote:beleidy Amr El Beleidy
If change is happening, both the anti and pro demos should be allowed and stopped from clashing!
57 seconds ago
Ze zeiden dat het tijdelijk isquote:Op woensdag 2 februari 2011 12:59 schreef Doler12 het volgende:
[..]
Gelukkig maar ik hoop dat het blijvend is!
Jaquote:Op woensdag 2 februari 2011 13:06 schreef Bartholomaeus het volgende:
Zend al jazeera nog live beelden uit? Zit op school dus kan hier niks volgen.
ja en is zeer zeer druk weer alles staat volquote:Op woensdag 2 februari 2011 13:06 schreef Bartholomaeus het volgende:
NU wel (13.07)quote:Op woensdag 2 februari 2011 13:06 schreef Bartholomaeus het volgende:
Ja, zeggen dat het face to face is, geen security forces. Face off tussen de partijen.Is nog niet geweldadig.quote:Op woensdag 2 februari 2011 13:06 schreef Bartholomaeus het volgende:
zeg maar op school dat ze de tv aan moeten doen ; is fucking geschiedenis ( word toch ook op school gegevenquote:Op woensdag 2 februari 2011 13:07 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ja en is zeer zeer druk weer alles staat vol
Geen security forces, maar betaalde demonstranten. Zo ken ik het ookquote:Op woensdag 2 februari 2011 13:08 schreef Carine-C het volgende:
[..]
Ja, zeggen dat het face to face is, geen security forces. Face off tussen de partijen.Is nog niet geweldadig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |