dit beeld is niet het plein weet iemand of dit zijkant is ( toestroming van volk richting plein )???quote:
Gelukkig maar ik hoop dat het blijvend is!quote:Op woensdag 2 februari 2011 12:57 schreef Toverheks het volgende:
wie UPC heeft AJE is er weer op kanaal 407
Dit zijn nog steeds de anti Mubarak!quote:Op woensdag 2 februari 2011 12:58 schreef theNull het volgende:
Maar zijn dit nu de Anti'sa of de pro's. Ik hoor alleen maar vaag Mubarak
balk onderin euronews zegt ; pro and antiquote:Op woensdag 2 februari 2011 13:00 schreef -jos- het volgende:
[..]
Dit zijn nog steeds de anti Mubarak!
Een totaal ander beeld dan alle media nu geven!
CNN (tv ziggo kanaal 24 ) nu live beeldenquote:Op woensdag 2 februari 2011 13:01 schreef -jos- het volgende:
Euronews stopt ermee, met het live beeld dan
Doet het gewoon, ff reloadenquote:Op woensdag 2 februari 2011 13:01 schreef Floxxx het volgende:
ik kan geen verbinding meer krijgen met http://english.aljazeera.net/watch_now/, hebben anderen ook problemen?
grrrrrrr alweer wegquote:Op woensdag 2 februari 2011 13:01 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
[..]
CNN (tv ziggo kanaal 24 ) nu live beelden
quote:3hondjes_en_ik: RT @ArabRevolution: BREAKING: The army removes the barricades in Tahrir and lets both groups of protesters in. Arabiya #Jan25 #Egypt This is worrying
2 minutes ago via web ·
Sinds ik mijn nieuwe lcd tv heb maar wel analoog, heb ik hem opeens weer op 24.quote:Op woensdag 2 februari 2011 13:01 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
[..]
CNN (tv ziggo kanaal 24 ) nu live beelden
Volgens mij hebben ze het niet meer in de hand.quote:
Het aantallen discussie topic - Egyptequote:Op woensdag 2 februari 2011 13:02 schreef Iridal het volgende:
Ziet er behoorlijk druk uit al daar. Inschatting van mensen? Denk een 20-25.000?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |