oh okajquote:Op woensdag 2 februari 2011 13:21 schreef superworm het volgende:
[..]
Neenee ik kan geen Arabisch. Dat zegt die twitteraar slechts.
grrr zse neemt nie opquote:Op woensdag 2 februari 2011 13:22 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
[..]
oh okajik ga eens kijken of ik een vriendin te pakken kan krijgen ze kent arabisch....
(ik ben benieuwd of je ook die proM hoort )
Dan hoeft het leger ook niet te vechten. Dat laten ze wel over aan de mensen.quote:Op woensdag 2 februari 2011 13:23 schreef SolidArt het volgende:
LuvMEsomeObama RT @ArabRevolution: BREAKING: The army removes the barricades in Tahrir and lets both groups of protesters in. Arabiya #Jan25 #Egypt This is worrying
waar zijn ze mee bezig?? WTFquote:Op woensdag 2 februari 2011 13:23 schreef SolidArt het volgende:
LuvMEsomeObama RT @ArabRevolution: BREAKING: The army removes the barricades in Tahrir and lets both groups of protesters in. Arabiya #Jan25 #Egypt This is worrying
Wat wil je vertaald hebben?quote:Op woensdag 2 februari 2011 13:24 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
[..]
grrr zse neemt nie op
Ja want Al Jazeera heeft banden met de Muslim Broterhood. Nog even en Mubarak overtuigd iedereen ervan dat het toch een islamitische staatsgreep was.quote:Op woensdag 2 februari 2011 13:21 schreef shomila het volgende:
LaraABCNews Lara Setrakian
Police stopped us filming, asked for ID, only let us go when he was sure we're not Al Jazeera #Jan25
Heeft aljazeera het nu gedaan?
leuzen euronews .. (of je ook de pro's hoort )quote:Op woensdag 2 februari 2011 13:24 schreef ChristianLebaneseFront het volgende:
[..]
Wat wil je vertaald hebben?
quote:Soha Elnaqash, reporter with government TV, quit (after 20 yrs) due to 'lack of prof. ethics' in covering continuing anti-Mubarak protests
Al Jazeera is al een tijdje de vijand in MO. En ik heb ook van Westerse kant gehoord dat ze minder gewenst zijn. Als je ziet hoeveel belang het westen heeft in het MO, is dat verklaarbaar.quote:Op woensdag 2 februari 2011 13:21 schreef shomila het volgende:
LaraABCNews Lara Setrakian
Police stopped us filming, asked for ID, only let us go when he was sure we're not Al Jazeera #Jan25
Heeft aljazeera het nu gedaan?
quote:Op woensdag 2 februari 2011 13:25 schreef SolidArt het volgende:
Het zou me niets verbazen als die mensen ingehuurd zijn door Israel, of zelfs israelieten zijn. (De Pro-Mubarak demonstranten)
nicequote:
Israel, de VS, Mubarak zelf jaquote:Op woensdag 2 februari 2011 13:25 schreef SolidArt het volgende:
Het zou me niets verbazen als die mensen ingehuurd zijn door Israel, of zelfs israelieten zijn. (De Pro-Mubarak demonstranten)
Beeldenquote:Op woensdag 2 februari 2011 13:25 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
[..]
hoezo zie je beelden of gewoon vraag ?
Met mijn ziel, mijn bloed, ik verdedig je oh Mubarakquote:Op woensdag 2 februari 2011 13:25 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
[..]
leuzen euronews .. (of je ook de pro's hoort )
waar welke beelden ik zie nu alleen hier http://talefzetna.blogspot.com/p/aljazeera-hd.htmlquote:
ik zie nog geen gevecht hoorquote:Op woensdag 2 februari 2011 13:26 schreef Darklight het volgende:
[..]
Beelden
http://talefzetna.blogspot.com/p/aljazeera-hd.html
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |