En dan zegt tie ook nog;quote:
Ja, inderdaad. Ik dacht meteen: hmm, volgens mij ben ik toch geen Bosschenaarquote:Op zondag 19 december 2010 16:43 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
En dan zegt tie ook nog;
Ja dit is Bosschenaar style. Jij snapt er niks van maar een Bosschenaar wel.
Zelfs iemand uit het fucking Rosmalen snapt het niet.quote:Op zondag 19 december 2010 16:44 schreef FedExpress het volgende:
[..]
Ja, inderdaad. Ik dacht meteen: hmm, volgens mij ben ik toch geen Bosschenaar
Dan hebben we definitief te maken met een ernstige zaakquote:Op zondag 19 december 2010 16:58 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Zelfs iemand uit het fucking Rosmalen snapt het niet.
Wat kunnen we eraan doen? Naar het Internationaal Strafhof?quote:Op zondag 19 december 2010 16:59 schreef FedExpress het volgende:
[..]
Dan hebben we definitief te maken met een ernstige zaak
Dat lijkt me een mooi begin!quote:Op zondag 19 december 2010 17:22 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Wat kunnen we eraan doen? Naar het Internationaal Strafhof?
Mooi. Dan zal ik oefenen met schieten voor als ze onschuldig worden verklaardquote:
Netjes!quote:Op zondag 19 december 2010 23:13 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Mooi. Dan zal ik oefenen met schieten voor als ze onschuldig worden verklaard![]()
ben trouwens tweede geworden
48. En ik was dan nog een niet-lidquote:Op zondag 19 december 2010 23:46 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Netjes!Hoeveel deden er mee?
zo, dat doe je goedquote:Op maandag 20 december 2010 09:59 schreef bijdehand het volgende:
[..]
48. En ik was dan nog een niet-lid
Yeah. Moggel!quote:
Hmm, dat zal wel jaquote:Op maandag 20 december 2010 11:28 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Morgen
En het is weer maandag, duurde weer uren voordat ik op de plaats vanb estemming was, zucht
Wow.quote:Op maandag 20 december 2010 09:59 schreef bijdehand het volgende:
[..]
48. En ik was dan nog een niet-lid
In het geval van een zombieholocaust zoals in The Walking Dead zijn jullie allemaal welkom hierquote:
mag ik dan ook een keer schieten?quote:Op maandag 20 december 2010 14:15 schreef bijdehand het volgende:
[..]
In het geval van een zombieholocaust zoals in The Walking Dead zijn jullie allemaal welkom hier
Je moet het leren voor als ik dood ga hequote:Op maandag 20 december 2010 14:20 schreef FedExpress het volgende:
[..]
mag ik dan ook een keer schieten?![]()
![]()
Fout!quote:
Het zou me een eer zijn om het van de meester te lerenquote:Op maandag 20 december 2010 14:21 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Je moet het leren voor als ik dood ga he![]()
En ik heb geen vuurwapens en ammo maar dat maakt niet uit
quote:Op maandag 20 december 2010 14:29 schreef BarrieButsers het volgende:
Dan wil ik wel Fed's opvolger worden. Schieten zodat je zelf in leven blijft!![]()
Ik roep altijd: neuken voor het vaderlandquote:
quote:Op maandag 20 december 2010 14:37 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik roep altijd: neuken voor het vaderland![]()
en dan heb jij het over schieten en dan denk ik aan een puddingbuks![]()
Sorryhahahahahaha
Mannen hequote:
quote:Op maandag 20 december 2010 14:37 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik roep altijd: neuken voor het vaderland![]()
en dan heb jij het over schieten en dan denk ik aan een puddingbuks![]()
Sorryhahahahahaha
Speak for yourselfquote:
Oh, jij denkt nooit door?quote:
in dit geval in ieder geval nietquote:
Nja, als ik het uitleg snapt ze het wel. Op zich kan je overal over doordenken hequote:Op maandag 20 december 2010 15:03 schreef FedExpress het volgende:
[..]
in dit geval in ieder geval niet![]()
Zeker niet met tussenstappenZij zegt dit, ik zeg normaal dat, dat associeer ik met zo. Lachen,
mn zusje stond om 7.45 uur bij de bushalte, kwam om 9.45 uur aan op school (KW1C)quote:Op maandag 20 december 2010 16:54 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Oke het niveau is weer als vanouds.![]()
Leuk trouwens als je met de bus moet, ik had er heel toevallig 1 vanmorgen.Je moet nergens op rekenen.
Oh da's wel erg.quote:Op maandag 20 december 2010 16:54 schreef FedExpress het volgende:
[..]
mn zusje stond om 7.45 uur bij de bushalte, kwam om 9.45 uur aan op school (KW1C)
Die tijden komen me bekend voor.quote:Op maandag 20 december 2010 16:54 schreef FedExpress het volgende:
[..]
mn zusje stond om 7.45 uur bij de bushalte, kwam om 9.45 uur aan op school (KW1C)
Mijn zusje stond hier op het station en 1,5 uur later was ze op Avans Den Boschquote:Op maandag 20 december 2010 16:54 schreef FedExpress het volgende:
[..]
Lopen was sneller geweest.quote:Op maandag 20 december 2010 17:18 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Mijn zusje stond hier op het station en 1,5 uur later was ze op Avans Den Bosch
Nee, niet vanaf hierquote:
Als je heel langzaam loopt dan lukt het niet nee.quote:Op maandag 20 december 2010 17:24 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Nee, niet vanaf hierFietsen was wel sneller geweest.
Vanaf hier is het wel 2 uur lopen hoor. Vooral als er sneeuw ligt. Fietsen lukt altijd welquote:Op maandag 20 december 2010 17:40 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Als je heel langzaam loopt dan lukt het niet nee.Fietsen is ook amper te doen.
2 uur, ga weg man.quote:Op maandag 20 december 2010 18:12 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Vanaf hier is het wel 2 uur lopen hoor. Vooral als er sneeuw ligt. Fietsen lukt altijd wel
10 km, sneeuw.quote:
Als je nou tot je knieën in de sneeuw zat.quote:
het scheelt niet veel momenteelquote:Op maandag 20 december 2010 20:55 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Als je nou tot je knieën in de sneeuw zat.
Ja voor een lilliputter.quote:Op maandag 20 december 2010 21:07 schreef FedExpress het volgende:
[..]
het scheelt niet veel momenteel
Ja da's een soort Van Velzen.quote:Op maandag 20 december 2010 21:22 schreef FedExpress het volgende:
[..]
precies. is bdh dat niet dan?
Dan ga jij lopen en ik timen, betwetertje.quote:Op maandag 20 december 2010 20:55 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Als je nou tot je knieën in de sneeuw zat.
Heb nooit iemand horen klagenquote:Op maandag 20 december 2010 21:22 schreef FedExpress het volgende:
[..]
precies. is bdh dat niet dan?
Ik heb geen doel in Rosmalen dus waarom zou ik?quote:Op maandag 20 december 2010 21:37 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Dan ga jij lopen en ik timen, betwetertje.
Om je gelijk te halen. Nu is het gewoon sneu.quote:Op maandag 20 december 2010 21:41 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ik heb geen doel in Rosmalen dus waarom zou ik?
dan neem je bdh als doelquote:Op maandag 20 december 2010 21:41 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ik heb geen doel in Rosmalen dus waarom zou ik?
Nee er is daar niks te doen waarvoor ik er persé heen wil. Als het moet dan moet het, maar zoiets doe je toch niet voor de lol.quote:Op maandag 20 december 2010 21:45 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Om je gelijk te halen. Nu is het gewoon sneu.
Het is iig moeilijker om te fietsen met die sneeuw.quote:Op maandag 20 december 2010 21:51 schreef BarrieButsers het volgende:
Volgens Google Maps is het van Rosmalen naar de Oude Vlijmense weg 8 km. Lopend zo'n 1uur en 40 minuten. Met die sneeuw is twee uur dus zo gek nog niet.
Hoe snel denk je dat een mens gemiddeld loopt?quote:Op maandag 20 december 2010 22:03 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
8 km = 1u + 40 min = dus 4,8 km/u ,da's best langzaam dan.
Lijkt me ook.quote:Op maandag 20 december 2010 21:57 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Het is iig moeilijker om te fietsen met die sneeuw.
Ik loop zo'n 6 á 6,5 km/u als ik echt ergens heen moet.quote:Op maandag 20 december 2010 22:03 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Hoe snel denk je dat een mens gemiddeld loopt?
Sportief hoor Tux.quote:Op maandag 20 december 2010 22:03 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
8 km = 1u + 40 min = dus 4,8 km/u ,da's best langzaam dan.
Maar fietsen is sowieso sneller. Anders kan je net zo goed de auto pakken.quote:Op maandag 20 december 2010 22:04 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Lijkt me ook.Lopen door een dik pak sneeuw gaat best goed. Ook niet glad ofzo.
quote:Op maandag 20 december 2010 22:05 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ik loop zo'n 6 á 6,5 km/u als ik echt ergens heen moet.
En dan soms m'n moeder niet eens bij kunnen houden.quote:
Fietsen is veel efficienterquote:Op maandag 20 december 2010 22:10 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
En dan soms m'n moeder niet eens bij kunnen houden.
Ik ga met deze sneeuw echt niet fietsen, ik ben nog niet levensmoe.quote:
Ja dat wel, maar als je 'm ergens niet kwijt kan, je kan 'm niet op je rug meenemen, dus dat is dan weer lastig.quote:Op maandag 20 december 2010 22:16 schreef BarrieButsers het volgende:
Auto lijkt me nog het best. Lekker warm, droog, snel, hij kan niet omvallen etc. Ideaal.
Een fiets gaat anders ook vrij moeilijk.quote:Op maandag 20 december 2010 22:18 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ja dat wel, maar als je 'm ergens niet kwijt kan, je kan 'm niet op je rug meenemen, dus dat is dan weer lastig.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
Mee naar binnen niet, maar wel ergens voor de deur zo.quote:Op maandag 20 december 2010 22:19 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Een fiets gaat anders ook vrij moeilijk.
Of je auto gewoon op de stoep ergens.quote:Op maandag 20 december 2010 22:21 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Mee naar binnen niet, maar wel ergens voor de deur zo.
quote:Op maandag 20 december 2010 22:21 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Maarja ik hoef het niet persé beter te weten, maar voor m'n gevoel klopt er iets niet en dan wil ik precies weten wat.
Je kan bij de recherche als je het mysterie oplost.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
Dit dus. Auto kan je eik overal wel kwijt. Voor afstanden onder de 15 km prefereer ik toch de fiets.quote:Op maandag 20 december 2010 22:24 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Of je auto gewoon op de stoep ergens.
quote:Op maandag 20 december 2010 22:21 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Maarja ik hoef het niet persé beter te weten, maar voor m'n gevoel klopt er iets niet en dan wil ik precies weten wat.
Daar kan bijna iedereen werk vinden. Jij dan ook wel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ben gewoon een sjonnie. Veel skijt, ken geen sorry.
Dan komt er zo'n droeftoeter om je te bekeuren.quote:Op maandag 20 december 2010 22:24 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Of je auto gewoon op de stoep ergens.
Dat zijn wel je vrienden hoor.quote:Op maandag 20 december 2010 22:26 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Dan komt er zo'n droeftoeter om je te bekeuren.
quote:Op maandag 20 december 2010 22:27 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Dat zijn wel je vrienden hoor.
De politie is je vriend, de stadswacht is zijn slaaf. De slaven van je vrienden zijn niet je vrienden.quote:Op maandag 20 december 2010 22:27 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Dat zijn wel je vrienden hoor.
Dit is teveel nadenken.quote:Op maandag 20 december 2010 22:32 schreef bijdehand het volgende:
[..]
De politie is je vriend, de stadswacht is zijn slaaf. De slaven van je vrienden zijn niet je vrienden.
quote:
De vijand van je vijand is je vriend. Maar wat als communisten je vijanden zijn? Zijn nazi's dan je vrienden?quote:
Ja!quote:Op maandag 20 december 2010 22:39 schreef bijdehand het volgende:
[..]
De vijand van je vijand is je vriend. Maar wat als communisten je vijanden zijn? Zijn nazi's dan je vrienden?
Nice. Geen joden in je kelder hebben danquote:
quote:
quote:Op maandag 20 december 2010 22:39 schreef bijdehand het volgende:
[..]
De vijand van je vijand is je vriend. Maar wat als communisten je vijanden zijn? Zijn nazi's dan je vrienden?
Dat is zielig voor de joden.quote:Op maandag 20 december 2010 22:53 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Nice. Geen joden in je kelder hebben dan
Dat ligt eraan. Als er nou een paar goede seksslavinnen bij liggenquote:Op maandag 20 december 2010 23:18 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Dat is zielig voor de joden.
Dan kan je die beter achter het raam zetten, verdien je er tenminste nog wat aan.quote:Op maandag 20 december 2010 23:27 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Dat ligt eraan. Als er nou een paar goede seksslavinnen bij liggen
De joden verzinnen wel een manier om er geld aan te verdienen toch?quote:Op maandag 20 december 2010 23:30 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Dan kan je die beter achter het raam zetten, verdien je er tenminste nog wat aan.
Als ze in je kelder zitten zijn de mogelijkheden maar beperkt.quote:Op maandag 20 december 2010 23:31 schreef bijdehand het volgende:
[..]
De joden verzinnen wel een manier om er geld aan te verdienen toch?
Nah, Marokkanen zitten over het algemeen niet in een kelder maar in een kast.quote:Op maandag 20 december 2010 23:35 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Als ze in je kelder zitten zijn de mogelijkheden maar beperkt.
Bedoel je niet marokkanen? Die zijn normaal erg creatief.
quote:Op maandag 20 december 2010 23:48 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Nah, Marokkanen zitten over het algemeen niet in een kelder maar in een kast.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |