Ja voor een lilliputter.quote:Op maandag 20 december 2010 21:07 schreef FedExpress het volgende:
[..]
het scheelt niet veel momenteel
Ja da's een soort Van Velzen.quote:Op maandag 20 december 2010 21:22 schreef FedExpress het volgende:
[..]
precies. is bdh dat niet dan?
Dan ga jij lopen en ik timen, betwetertje.quote:Op maandag 20 december 2010 20:55 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Als je nou tot je knieën in de sneeuw zat.
Heb nooit iemand horen klagenquote:Op maandag 20 december 2010 21:22 schreef FedExpress het volgende:
[..]
precies. is bdh dat niet dan?
Ik heb geen doel in Rosmalen dus waarom zou ik?quote:Op maandag 20 december 2010 21:37 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Dan ga jij lopen en ik timen, betwetertje.
Om je gelijk te halen. Nu is het gewoon sneu.quote:Op maandag 20 december 2010 21:41 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ik heb geen doel in Rosmalen dus waarom zou ik?
dan neem je bdh als doelquote:Op maandag 20 december 2010 21:41 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ik heb geen doel in Rosmalen dus waarom zou ik?
Nee er is daar niks te doen waarvoor ik er persé heen wil. Als het moet dan moet het, maar zoiets doe je toch niet voor de lol.quote:Op maandag 20 december 2010 21:45 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Om je gelijk te halen. Nu is het gewoon sneu.
Het is iig moeilijker om te fietsen met die sneeuw.quote:Op maandag 20 december 2010 21:51 schreef BarrieButsers het volgende:
Volgens Google Maps is het van Rosmalen naar de Oude Vlijmense weg 8 km. Lopend zo'n 1uur en 40 minuten. Met die sneeuw is twee uur dus zo gek nog niet.
Hoe snel denk je dat een mens gemiddeld loopt?quote:Op maandag 20 december 2010 22:03 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
8 km = 1u + 40 min = dus 4,8 km/u ,da's best langzaam dan.
Lijkt me ook.quote:Op maandag 20 december 2010 21:57 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Het is iig moeilijker om te fietsen met die sneeuw.
Ik loop zo'n 6 á 6,5 km/u als ik echt ergens heen moet.quote:Op maandag 20 december 2010 22:03 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Hoe snel denk je dat een mens gemiddeld loopt?
Sportief hoor Tux.quote:Op maandag 20 december 2010 22:03 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
8 km = 1u + 40 min = dus 4,8 km/u ,da's best langzaam dan.
Maar fietsen is sowieso sneller. Anders kan je net zo goed de auto pakken.quote:Op maandag 20 december 2010 22:04 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Lijkt me ook.Lopen door een dik pak sneeuw gaat best goed. Ook niet glad ofzo.
quote:Op maandag 20 december 2010 22:05 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ik loop zo'n 6 á 6,5 km/u als ik echt ergens heen moet.
En dan soms m'n moeder niet eens bij kunnen houden.quote:
Fietsen is veel efficienterquote:Op maandag 20 december 2010 22:10 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
En dan soms m'n moeder niet eens bij kunnen houden.
Ik ga met deze sneeuw echt niet fietsen, ik ben nog niet levensmoe.quote:
Ja dat wel, maar als je 'm ergens niet kwijt kan, je kan 'm niet op je rug meenemen, dus dat is dan weer lastig.quote:Op maandag 20 december 2010 22:16 schreef BarrieButsers het volgende:
Auto lijkt me nog het best. Lekker warm, droog, snel, hij kan niet omvallen etc. Ideaal.
Een fiets gaat anders ook vrij moeilijk.quote:Op maandag 20 december 2010 22:18 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ja dat wel, maar als je 'm ergens niet kwijt kan, je kan 'm niet op je rug meenemen, dus dat is dan weer lastig.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |