Fout!quote:
Het zou me een eer zijn om het van de meester te lerenquote:Op maandag 20 december 2010 14:21 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Je moet het leren voor als ik dood ga he![]()
En ik heb geen vuurwapens en ammo maar dat maakt niet uit
quote:Op maandag 20 december 2010 14:29 schreef BarrieButsers het volgende:
Dan wil ik wel Fed's opvolger worden. Schieten zodat je zelf in leven blijft!![]()
Ik roep altijd: neuken voor het vaderlandquote:
quote:Op maandag 20 december 2010 14:37 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik roep altijd: neuken voor het vaderland![]()
en dan heb jij het over schieten en dan denk ik aan een puddingbuks![]()
Sorryhahahahahaha
Mannen hequote:
quote:Op maandag 20 december 2010 14:37 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik roep altijd: neuken voor het vaderland![]()
en dan heb jij het over schieten en dan denk ik aan een puddingbuks![]()
Sorryhahahahahaha
Speak for yourselfquote:
Oh, jij denkt nooit door?quote:
in dit geval in ieder geval nietquote:
Nja, als ik het uitleg snapt ze het wel. Op zich kan je overal over doordenken hequote:Op maandag 20 december 2010 15:03 schreef FedExpress het volgende:
[..]
in dit geval in ieder geval niet![]()
Zeker niet met tussenstappenZij zegt dit, ik zeg normaal dat, dat associeer ik met zo. Lachen,
mn zusje stond om 7.45 uur bij de bushalte, kwam om 9.45 uur aan op school (KW1C)quote:Op maandag 20 december 2010 16:54 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Oke het niveau is weer als vanouds.![]()
Leuk trouwens als je met de bus moet, ik had er heel toevallig 1 vanmorgen.Je moet nergens op rekenen.
Oh da's wel erg.quote:Op maandag 20 december 2010 16:54 schreef FedExpress het volgende:
[..]
mn zusje stond om 7.45 uur bij de bushalte, kwam om 9.45 uur aan op school (KW1C)
Die tijden komen me bekend voor.quote:Op maandag 20 december 2010 16:54 schreef FedExpress het volgende:
[..]
mn zusje stond om 7.45 uur bij de bushalte, kwam om 9.45 uur aan op school (KW1C)
Mijn zusje stond hier op het station en 1,5 uur later was ze op Avans Den Boschquote:Op maandag 20 december 2010 16:54 schreef FedExpress het volgende:
[..]
Lopen was sneller geweest.quote:Op maandag 20 december 2010 17:18 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Mijn zusje stond hier op het station en 1,5 uur later was ze op Avans Den Bosch
Nee, niet vanaf hierquote:
Als je heel langzaam loopt dan lukt het niet nee.quote:Op maandag 20 december 2010 17:24 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Nee, niet vanaf hierFietsen was wel sneller geweest.
Vanaf hier is het wel 2 uur lopen hoor. Vooral als er sneeuw ligt. Fietsen lukt altijd welquote:Op maandag 20 december 2010 17:40 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Als je heel langzaam loopt dan lukt het niet nee.Fietsen is ook amper te doen.
2 uur, ga weg man.quote:Op maandag 20 december 2010 18:12 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Vanaf hier is het wel 2 uur lopen hoor. Vooral als er sneeuw ligt. Fietsen lukt altijd wel
10 km, sneeuw.quote:
Als je nou tot je knieën in de sneeuw zat.quote:
het scheelt niet veel momenteelquote:Op maandag 20 december 2010 20:55 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Als je nou tot je knieën in de sneeuw zat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |