Mee naar binnen niet, maar wel ergens voor de deur zo.quote:Op maandag 20 december 2010 22:19 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Een fiets gaat anders ook vrij moeilijk.
Of je auto gewoon op de stoep ergens.quote:Op maandag 20 december 2010 22:21 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Mee naar binnen niet, maar wel ergens voor de deur zo.
quote:Op maandag 20 december 2010 22:21 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Maarja ik hoef het niet persé beter te weten, maar voor m'n gevoel klopt er iets niet en dan wil ik precies weten wat.
Je kan bij de recherche als je het mysterie oplost.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
Dit dus. Auto kan je eik overal wel kwijt. Voor afstanden onder de 15 km prefereer ik toch de fiets.quote:Op maandag 20 december 2010 22:24 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Of je auto gewoon op de stoep ergens.
quote:Op maandag 20 december 2010 22:21 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Maarja ik hoef het niet persé beter te weten, maar voor m'n gevoel klopt er iets niet en dan wil ik precies weten wat.
Daar kan bijna iedereen werk vinden. Jij dan ook wel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ben gewoon een sjonnie. Veel skijt, ken geen sorry.
Dan komt er zo'n droeftoeter om je te bekeuren.quote:Op maandag 20 december 2010 22:24 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Of je auto gewoon op de stoep ergens.
Dat zijn wel je vrienden hoor.quote:Op maandag 20 december 2010 22:26 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Dan komt er zo'n droeftoeter om je te bekeuren.
quote:Op maandag 20 december 2010 22:27 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Dat zijn wel je vrienden hoor.
De politie is je vriend, de stadswacht is zijn slaaf. De slaven van je vrienden zijn niet je vrienden.quote:Op maandag 20 december 2010 22:27 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Dat zijn wel je vrienden hoor.
Dit is teveel nadenken.quote:Op maandag 20 december 2010 22:32 schreef bijdehand het volgende:
[..]
De politie is je vriend, de stadswacht is zijn slaaf. De slaven van je vrienden zijn niet je vrienden.
quote:
De vijand van je vijand is je vriend. Maar wat als communisten je vijanden zijn? Zijn nazi's dan je vrienden?quote:
Ja!quote:Op maandag 20 december 2010 22:39 schreef bijdehand het volgende:
[..]
De vijand van je vijand is je vriend. Maar wat als communisten je vijanden zijn? Zijn nazi's dan je vrienden?
Nice. Geen joden in je kelder hebben danquote:
quote:
quote:Op maandag 20 december 2010 22:39 schreef bijdehand het volgende:
[..]
De vijand van je vijand is je vriend. Maar wat als communisten je vijanden zijn? Zijn nazi's dan je vrienden?
Dat is zielig voor de joden.quote:Op maandag 20 december 2010 22:53 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Nice. Geen joden in je kelder hebben dan
Dat ligt eraan. Als er nou een paar goede seksslavinnen bij liggenquote:Op maandag 20 december 2010 23:18 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Dat is zielig voor de joden.
Dan kan je die beter achter het raam zetten, verdien je er tenminste nog wat aan.quote:Op maandag 20 december 2010 23:27 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Dat ligt eraan. Als er nou een paar goede seksslavinnen bij liggen
De joden verzinnen wel een manier om er geld aan te verdienen toch?quote:Op maandag 20 december 2010 23:30 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Dan kan je die beter achter het raam zetten, verdien je er tenminste nog wat aan.
Als ze in je kelder zitten zijn de mogelijkheden maar beperkt.quote:Op maandag 20 december 2010 23:31 schreef bijdehand het volgende:
[..]
De joden verzinnen wel een manier om er geld aan te verdienen toch?
Nah, Marokkanen zitten over het algemeen niet in een kelder maar in een kast.quote:Op maandag 20 december 2010 23:35 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Als ze in je kelder zitten zijn de mogelijkheden maar beperkt.
Bedoel je niet marokkanen? Die zijn normaal erg creatief.
quote:Op maandag 20 december 2010 23:48 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Nah, Marokkanen zitten over het algemeen niet in een kelder maar in een kast.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |