Wat bedoel je?quote:Op zaterdag 18 december 2010 22:41 schreef Kramerica-Industries het volgende:
(Na 6 pagina's het oude topic al dichtgooien? Je kan ook overdrijven)
snap ik ook niet..quote:
Hier exact hetzelfde, hoordde van collega dat tegen de tijd dat hij 4 bedrijven had gehad hij al te laat was voor de restquote:Op zaterdag 18 december 2010 23:48 schreef kip_zonder-kop het volgende:
Gisteren was post ophalen in hartje Amsterdam een groot avontuur. Normaal had ik voor 15.00 uur terug moeten zijn en om 15.30 uur zou ik dan mijn tweede rit kunnen rijden. Gisteren was ik om 17.15 uur binnen en heb ik maar bij 3 van de 8 klanten post op kunnen halen, omdat de hele binnenstad dichtgeslibd was. Als gevolg daarvan kon ik bij mijn volgende rit bij 0,0 klanten de post ophalen en was er alleen nog tijd om de buslichting te doen. Mijn teamleider vertelde dat er gisteren 30% van alle post is opgehaald, echt een prestatie dus.
Ahahha die laatste zinquote:Op zondag 19 december 2010 01:05 schreef TokenW het volgende:
Weer een drama hier in het westen, alleen de blauwe bakken gingen vandaag extra mee (los van wat er nog in de vakken lag en dat was veel) , sommige vakken moetsen samengevoegd worden anderen weer gezet, maar dan wel met post van 3 dagen. mijn 3e kant werd op een hulpkast klaargemaakt, voor mijn 2e kant was geen bezorger die kon ik weer uit de vakken halen en mijn 4e voorbereiding bleef ook alstaan (van 3 dagen, 14 blauwe bakken en 8 rode).Vervolgens maar met een vriend van me meegegaan om zijn wijk (van 2 of 3 dagen) te bestellen, samen mijn auto in want met de fiets was er geen beginnen aan. Tijdens het kerstontbijt werd ook nog meegedeeld dat als er niet doorheen te komen was, je de rouwkaarten ertussen uit moest halen en alleen die met het HAH moest bestellen.
Niet echt nee.quote:Op zaterdag 18 december 2010 19:48 schreef sbientje het volgende:
[..]
dat schiet echt niet op he, met al die kaartjes
Ik heb die spekjes juist weggemieterd, uit zelfbescherming. Ik ben in staat zo'n hele zak achter elkaar naar binnen te proppen, terwijl ik het niet eens echt lekker vind. En vervolgens word ik misselijk.quote:Op zondag 19 december 2010 12:56 schreef Zipportal het volgende:
Dinsdag weer loon.
Enige wat vreetbaar uit kerstpakket was; waren de spekjes en de chips. De rest lust de container.
Is tapas rosé?quote:Op zondag 19 december 2010 13:11 schreef Kramerica-Industries het volgende:
[..]
Ik heb die spekjes juist weggemieterd, uit zelfbescherming. Ik ben in staat zo'n hele zak achter elkaar naar binnen te proppen, terwijl ik het niet eens echt lekker vind. En vervolgens word ik misselijk.
Dat tomatenbrood, vond je dat niet lekker dan? En een lekker roseetje sla ik ook niet af, hoor!
Ja haha heel veel mensen gingen gister die spekkies eten omdat ze geen middageten bij zich haddenquote:Op zondag 19 december 2010 15:00 schreef carboni het volgende:
Het kerstpakket was wel handig om mee te nemen in de auto. Kwam je vast te zitten had je tenminste nog een warmtebron + etenOh en je kan het altijd gaan zuipen met die draaidopfles
Hier is het allemaal vrij karig. De autobar-automaten zijn op gratis gezet, en daar houdt het mee op. Die autobar-koffie is inderdaad te ranzig voor woorden, zelfs gewone oploskoffie smaakt 100x beter. Meestal neem ik dus maar de chocolademelk, die is nog wel te doen, hoewel daar volgens mij chocola noch melk aan te pas komt.quote:Op zondag 19 december 2010 15:50 schreef carboni het volgende:
Hier heeft het MT gratis eten voorzien + gratis koffie.
10 ct voor die prut autobar koffie is veel te veel anyway
Hier zitten alleen gasten te vreten die binnenzitten, iemand die nog 6 uur buiten heeft gelopen heeft het nakijken,gewoon schandalig.quote:Op zondag 19 december 2010 18:54 schreef xxiessiexx het volgende:
Ik had ook eten verwacht in de kantine, maar hier ook alleen maar gratis warme drank. Tegenvaller wel.
Schijnt zelfs dat er nog veel mensen post liepen vandaagquote:Op zondag 19 december 2010 19:26 schreef anna45 het volgende:
Verder las ik dat in Den Haag, iemand om 23:15uur de post nog rond bracht,
naar mijn mening ben je dan niet geheel 100%
dat zal wel niet al teveel zijn,want als het geld kost gaan ze huilen.quote:Op zondag 19 december 2010 19:36 schreef carboni het volgende:
[..]
Hoeveel toeslag krijg je dan eigenlijk als zaterdagwerker?
quote:Op zondag 19 december 2010 19:26 schreef anna45 het volgende:
Verder las ik dat in Den Haag, iemand om 23:15uur de post nog rond bracht,
naar mijn mening ben je dan niet geheel 100%
Agree, als het donker word maak ik hoogstens de fietstas leeg, geen tassen op steunpunt. Je breekt zo makkelijk je nek en de adressen zie je ook al niet.quote:Op zondag 19 december 2010 19:56 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Als het donker begint te worden hier (zo tegen kwart over 4, half 5), dan peer ik hem naar huis. Moeten ze maar meer mensen aan kunnen nemen om de post weg te werken, maar ja, dat mogen ze niet he... Nou prima, ik ga er niet harder voor lopen.
In een hoekje op de bestellerszaal hebben ze wat tafels neergezet, 2 autobar automaten, een apparaat met snacks en 1 met broodjes. Het heet "de koffiecorner".quote:Op zondag 19 december 2010 20:29 schreef xxiessiexx het volgende:
Als de kantine weg is, waar hou je dan pauze?
Hmm oke, wij hebben nog wel een kantine maar daar staat qua automaten alleen zo'n koffieautomaatding inquote:Op zondag 19 december 2010 21:37 schreef Kramerica-Industries het volgende:
[..]
In een hoekje op de bestellerszaal hebben ze wat tafels neergezet, 2 autobar automaten, een apparaat met snacks en 1 met broodjes. Het heet "de koffiecorner".
de kantine is het enige wat beter is op onze nieuwe vestigingquote:Op zondag 19 december 2010 23:13 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Hmm oke, wij hebben nog wel een kantine maar daar staat qua automaten alleen zo'n koffieautomaatding in
Maakt mij ook niet uit.quote:Op maandag 20 december 2010 14:00 schreef Think_Pad het volgende:
Laptophardeschijf die ik goed inpak in bubbeltjesplasticEn als een HDD uitstaat kan hij heel wat hebben hoor
En hij wil het zelf zo goedkoop mogelijk, en op zijn risico, dus i don't care
Pauzes neem ik ook nooit. Al rijdend even een blikje drinken, voor pauzes is niet eens tijd, daar is mijn autodienst te groot voor. Heb nooit honger onderweg.quote:Op maandag 20 december 2010 14:02 schreef santiagojwz het volgende:
Pauze neem ik overigens nooit, vind het prima om een boterham al fietsende te eten van wijk A naar wijk B. Jullie niet? Voorbereiden doe ik sinds "optivo/toekomstvbg" niet meer, misschien scheelt dat in het wel/niet nemen van pauzes, contact met collegas is er eigelijk maar weinig dan (dat is wel jammer).
En jij denkt dat pakketservice er beter mee omgaan? Het krijgt al minstens 2 klappen te verduren tijdens het collectieproces.quote:Op maandag 20 december 2010 13:56 schreef Zipportal het volgende:
Harde schijf en in een bubbel enveloppe doen? De pakketjes worden tijdens het vossen regelrecht in de blauw bakken geploft. Daarna door de brievenbus, waarna die weer op de grond ploft.
Zeg maar gewoon die ie 6,75 kan neertellen. Zo je elektronica willen ontvangen.
Die klappen kun je eventueel opvangen, door het wél als een pakketje te versturen. Waar je teminste fantsoenlijk de ruimte hebt, om het goed te beschermen. Met zo'n bubbel enveloppe kun je niet veel mee aanvangen.quote:Op maandag 20 december 2010 14:06 schreef carboni het volgende:
[..]
En jij denkt dat pakketservice er beter mee omgaan? Het krijgt al minstens 2 klappen te verduren tijdens het collectieproces.
Kutjongquote:Op maandag 20 december 2010 14:59 schreef VixenFromHell het volgende:
Kinderen..
Hadden ze toen ik een rondje aan het lopen was mijn sleutels uit de fiets gehaald en weggegooid(voortaan dus maar overal op slot zetten...). Had al zo'n vermoeden, maar gezocht in de fietstassen etc.. niks. Dus ik loop naar ze toe, hebben jullie die sleutels gepakt? Hihi nee hoor hahahaha. Right. Na wat aandringen hebben ze me laten zien waar ze ze neer gelegd hadden. Vervolgens gezegd dat ze niet meer aan andermans spullen moesten komen en ben verder gelopen... Nog een minuut of 10 bekogeld met sneeuwballen (*negeer*
) en toen hielden ze ineens op. Was pa van 1 vd kids dus uit huis gekomen... heb ik het hele verhaal gedaan en toen moest ie sorry zeggen en kreeg ie misschien geen slee meer
Vrijdag nog werken en dan pas in het nieuwe jaar weer![]()
En hier is de pakketpost vandaag de kerstpakketten aan het rondbrengen
Hier ook, was ik vergeten te vermeldenquote:Op maandag 20 december 2010 16:31 schreef Peterselieman het volgende:
Wij hadden er trouwens ook Libelles tussen zitten
Veel lopen waren bij ons op zondag al voorgedraaid en vandaag nog eens opnieuw. Knap veel post in de HSM vandaag, en dan vooral kaartjes (HSM vindt dat niet prettig).quote:Op maandag 20 december 2010 16:28 schreef Saekerhett het volgende:
Inderdaad, vandaag een hele lading kerstkaarten. Ook de Donald Duck zat er bij. Had zelfs gehoord dat het vandaag de drukste dag van de week zou zijn... zou wel heel goed uitkomen.
ja dat had ik ook vorige maand, kwallen nu loop ik met een reservesleutel rond:)quote:Op maandag 20 december 2010 14:59 schreef VixenFromHell het volgende:
Kinderen..
Hadden ze toen ik een rondje aan het lopen was mijn sleutels uit de fiets gehaald en weggegooid(voortaan dus maar overal op slot zetten...). Had al zo'n vermoeden, maar gezocht in de fietstassen etc.. niks. Dus ik loop naar ze toe, hebben jullie die sleutels gepakt? Hihi nee hoor hahahaha. Right. Na wat aandringen hebben ze me laten zien waar ze ze neer gelegd hadden. Vervolgens gezegd dat ze niet meer aan andermans spullen moesten komen en ben verder gelopen... Nog een minuut of 10 bekogeld met sneeuwballen (*negeer*
) en toen hielden ze ineens op. Was pa van 1 vd kids dus uit huis gekomen... heb ik het hele verhaal gedaan en toen moest ie sorry zeggen en kreeg ie misschien geen slee meer
Vrijdag nog werken en dan pas in het nieuwe jaar weer![]()
En hier is de pakketpost vandaag de kerstpakketten aan het rondbrengen
Nice, toch weer mooi meegenomenquote:Op maandag 20 december 2010 20:37 schreef anna45 het volgende:
17 december 2010 - Ondanks de lastige omstandigheden waarin TNT Post zich op dit moment bevindt heeft de directie besloten om de (voltijd-) medewerkers ter gelegenheid van de feestmaand december een uitkering te verstrekken van ¤ 85 (bruto).
De feestdagenuitkering wordt verstrekt aan de medewerkers die vallen onder de CAO voor Mail Nederland en de CAO voor Zaterdagbestellers en de werknemers van TNT Post Pakketservice Benelux B.V. en TNT Post Transport B.V.
Deeltijdwerkers ontvangen de uitkering naar rato van de omvang van de dienstbetrekking met een minimum van ¤ 20,- . De betaling vindt gelijktijdig met de salarisbetaling van december plaats.
De Postbezorgers ontvangen in december via de Postbode-plus een cadeaubon ter waarde van ¤ 25,-.
we kunnen weer een ruit ingooien:)
Gemeente is vrouwelijkquote:Op maandag 20 december 2010 20:44 schreef carboni het volgende:
[ .. ]
De gemeente is ook nu door zijnhaar strooizout heen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |