Maakt mij ook niet uit.quote:Op maandag 20 december 2010 14:00 schreef Think_Pad het volgende:
Laptophardeschijf die ik goed inpak in bubbeltjesplasticEn als een HDD uitstaat kan hij heel wat hebben hoor
En hij wil het zelf zo goedkoop mogelijk, en op zijn risico, dus i don't care
Pauzes neem ik ook nooit. Al rijdend even een blikje drinken, voor pauzes is niet eens tijd, daar is mijn autodienst te groot voor. Heb nooit honger onderweg.quote:Op maandag 20 december 2010 14:02 schreef santiagojwz het volgende:
Pauze neem ik overigens nooit, vind het prima om een boterham al fietsende te eten van wijk A naar wijk B. Jullie niet? Voorbereiden doe ik sinds "optivo/toekomstvbg" niet meer, misschien scheelt dat in het wel/niet nemen van pauzes, contact met collegas is er eigelijk maar weinig dan (dat is wel jammer).
En jij denkt dat pakketservice er beter mee omgaan? Het krijgt al minstens 2 klappen te verduren tijdens het collectieproces.quote:Op maandag 20 december 2010 13:56 schreef Zipportal het volgende:
Harde schijf en in een bubbel enveloppe doen? De pakketjes worden tijdens het vossen regelrecht in de blauw bakken geploft. Daarna door de brievenbus, waarna die weer op de grond ploft.
Zeg maar gewoon die ie 6,75 kan neertellen. Zo je elektronica willen ontvangen.
Die klappen kun je eventueel opvangen, door het wél als een pakketje te versturen. Waar je teminste fantsoenlijk de ruimte hebt, om het goed te beschermen. Met zo'n bubbel enveloppe kun je niet veel mee aanvangen.quote:Op maandag 20 december 2010 14:06 schreef carboni het volgende:
[..]
En jij denkt dat pakketservice er beter mee omgaan? Het krijgt al minstens 2 klappen te verduren tijdens het collectieproces.
Kutjongquote:Op maandag 20 december 2010 14:59 schreef VixenFromHell het volgende:
Kinderen..
Hadden ze toen ik een rondje aan het lopen was mijn sleutels uit de fiets gehaald en weggegooid(voortaan dus maar overal op slot zetten...). Had al zo'n vermoeden, maar gezocht in de fietstassen etc.. niks. Dus ik loop naar ze toe, hebben jullie die sleutels gepakt? Hihi nee hoor hahahaha. Right. Na wat aandringen hebben ze me laten zien waar ze ze neer gelegd hadden. Vervolgens gezegd dat ze niet meer aan andermans spullen moesten komen en ben verder gelopen... Nog een minuut of 10 bekogeld met sneeuwballen (*negeer*
) en toen hielden ze ineens op. Was pa van 1 vd kids dus uit huis gekomen... heb ik het hele verhaal gedaan en toen moest ie sorry zeggen en kreeg ie misschien geen slee meer
Vrijdag nog werken en dan pas in het nieuwe jaar weer![]()
En hier is de pakketpost vandaag de kerstpakketten aan het rondbrengen
Hier ook, was ik vergeten te vermeldenquote:Op maandag 20 december 2010 16:31 schreef Peterselieman het volgende:
Wij hadden er trouwens ook Libelles tussen zitten
Veel lopen waren bij ons op zondag al voorgedraaid en vandaag nog eens opnieuw. Knap veel post in de HSM vandaag, en dan vooral kaartjes (HSM vindt dat niet prettig).quote:Op maandag 20 december 2010 16:28 schreef Saekerhett het volgende:
Inderdaad, vandaag een hele lading kerstkaarten. Ook de Donald Duck zat er bij. Had zelfs gehoord dat het vandaag de drukste dag van de week zou zijn... zou wel heel goed uitkomen.
ja dat had ik ook vorige maand, kwallen nu loop ik met een reservesleutel rond:)quote:Op maandag 20 december 2010 14:59 schreef VixenFromHell het volgende:
Kinderen..
Hadden ze toen ik een rondje aan het lopen was mijn sleutels uit de fiets gehaald en weggegooid(voortaan dus maar overal op slot zetten...). Had al zo'n vermoeden, maar gezocht in de fietstassen etc.. niks. Dus ik loop naar ze toe, hebben jullie die sleutels gepakt? Hihi nee hoor hahahaha. Right. Na wat aandringen hebben ze me laten zien waar ze ze neer gelegd hadden. Vervolgens gezegd dat ze niet meer aan andermans spullen moesten komen en ben verder gelopen... Nog een minuut of 10 bekogeld met sneeuwballen (*negeer*
) en toen hielden ze ineens op. Was pa van 1 vd kids dus uit huis gekomen... heb ik het hele verhaal gedaan en toen moest ie sorry zeggen en kreeg ie misschien geen slee meer
Vrijdag nog werken en dan pas in het nieuwe jaar weer![]()
En hier is de pakketpost vandaag de kerstpakketten aan het rondbrengen
Nice, toch weer mooi meegenomenquote:Op maandag 20 december 2010 20:37 schreef anna45 het volgende:
17 december 2010 - Ondanks de lastige omstandigheden waarin TNT Post zich op dit moment bevindt heeft de directie besloten om de (voltijd-) medewerkers ter gelegenheid van de feestmaand december een uitkering te verstrekken van ¤ 85 (bruto).
De feestdagenuitkering wordt verstrekt aan de medewerkers die vallen onder de CAO voor Mail Nederland en de CAO voor Zaterdagbestellers en de werknemers van TNT Post Pakketservice Benelux B.V. en TNT Post Transport B.V.
Deeltijdwerkers ontvangen de uitkering naar rato van de omvang van de dienstbetrekking met een minimum van ¤ 20,- . De betaling vindt gelijktijdig met de salarisbetaling van december plaats.
De Postbezorgers ontvangen in december via de Postbode-plus een cadeaubon ter waarde van ¤ 25,-.
we kunnen weer een ruit ingooien:)
Gemeente is vrouwelijkquote:Op maandag 20 december 2010 20:44 schreef carboni het volgende:
[ .. ]
De gemeente is ook nu door zijnhaar strooizout heen
Ik moest afgelopen vrijdag steunpunten rijden en het was eigenlijk best goed te doen, terwijl ik toch ook in het centrum moet zijn waar zeer beperkt gestrooid kan worden. Maar ja een beetje geduld en wegrijden zonder gas of desnoods in 2/3 en het hoeft ook geen probleem te zijn. Daarnaast was het nog een spiksplinter nieuw busje met pas 4500km op de teller, dus nog goede banden. Ze zijn er ook die nog amper profiel overhebben.quote:Op maandag 20 december 2010 21:16 schreef carboni het volgende:
Het is zeker een kutgemeente
Maar blijf het mooi vinden dat hoewel het gehele OV en autoverkeer plat ligt, TNT het voor mekaar krijgt om post te kunnen blijven bezorgen,
vroeger was dat normaal.. tegenwoordig uitzondering :Squote:Op maandag 20 december 2010 21:19 schreef carboni het volgende:
Ze hebben hier wel aan iedereen emmertjes van 7,5 kg uitgedeeld. Dat is dan wel weer tof als mensen hun stoep strooien.
Dat laatste maakt zoveel uit. Had zaterdag een busje mee met misschien nog net 2 mm aan profiel. Jezus mina wat kut ging dat, levensgevaarlijk ook. Ik reed al heel langzaam, langzaam vertragend maar ik schoof zo een rotonde op, remmen had totaal geen zin. Gelukkig reed er nog niemand op die rotonde.quote:Op maandag 20 december 2010 21:22 schreef lbeew het volgende:
[..]
Ik moest afgelopen vrijdag steunpunten rijden en het was eigenlijk best goed te doen, terwijl ik toch ook in het centrum moet zijn waar zeer beperkt gestrooid kan worden. Maar ja een beetje geduld en wegrijden zonder gas of desnoods in 2/3 en het hoeft ook geen probleem te zijn. Daarnaast was het nog een spiksplinter nieuw busje met pas 4500km op de teller, dus nog goede banden. Ze zijn er ook die nog amper profiel overhebben.
Waarom heb ik zo het idee dat je tijdens KNJ qua eten het beste in een groot kantoor kunt werken?quote:Op maandag 20 december 2010 21:58 schreef rub3n het volgende:
Bevalt me wel die kerstperiode! Bij ons is de koffie etc. gratis nu. Tevens is er nu een kantine waar we gratis broodjes hamburger/frikandel/kroket/kaassouflé kunnen pakken, erwtensoep, broodjes ham/kaas, broodjes gezond en melk, jus d' orange etc.
Om 9:00 zitten de eerste mensen aan hun broodje kroket!haha.
Wat dacht je van een sorteercentrum. Daar is nog een volledig functionerende kantine inclusief warm eten.quote:Op maandag 20 december 2010 22:09 schreef Viper86 het volgende:
[..]
Waarom heb ik zo het idee dat je tijdens KNJ qua eten het beste in een groot kantoor kunt werken?
Nou bij ons krijg je gewoon niksquote:Op maandag 20 december 2010 22:24 schreef Cerbie het volgende:
In de laatste Mail stond nog wel dat er 4500 maaltijden uitgedeeld worden rond KNJ
ik heb er 75 extra! dat is wel weer erg veel, al heb ik ook wel redelijk wat extra gewerkt... ik moet het echt beter bij gaan houdenquote:Op maandag 20 december 2010 22:30 schreef rub3n het volgende:
Is Kampen een "groot" kantoor?
Ik heb wel erg weinig loon. Maar 19 "extra" uren. Lijkt me redelijk sterk eigenlijk. Aangezien ik per week minimaal 12 uur per week werk (4-uurs contract)...
Nachtbezorger?quote:Op dinsdag 21 december 2010 00:51 schreef Jojoortje het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |