abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_90167053
Mijn kerstpakket faalt, de bbq heeft twee dezelfde roosters (en uit het plaatje maakte ik op dat ene dus obviously groter moet zijn). :'( Iemand toevallig opgescheept met twee grote? :P
A liar is a person who uses the valid designations, the words, in order to make something which is unreal appear to be real. - Nietzche
pi_90172872
Weet iemand toevallig meer over het verzendtarief van een klein pakje?

Ik heb wat te koop staan (laptop hardeschijf) en de koper kwam met het tarief van 2,64 voor een klein pakje aanzetten.

Ik ging toen even zoeken en kwam dit tegen: http://www.tntpost.nl/voo(...)en/wat-kost-het.aspx

Hoe werkt dat? Kun je dat ook gewoon bij het postkantoor doen? En mag het dan ook een doosje zijn? Want ik krijg een beetje het idee dat het gewoon een bubbelenvelop ofzo is. En gaat dat via TNT Pakketpost of via de postbode?
pi_90173071
Een klein pakje van 2,64¤ moet nog door de brievenbus heen kunnen. Zorg dat het in een doosje/bubbelenveloppe zit dat je op je eigen brievenbus getest hebt en je kunt op het postkantoor de juiste postzegel afrekenen (of op het postkantoor een doosje kopen).
Weet eigenlijk niet zeker of je er gewoon zelf voor 2,64¤ aan zegels op kunt plakken, maar dat lijkt me wel.
Op zondag 6 mei 2012 16:24 schreef Tamashii het volgende:
Dat kan niet. Dit stond in de Volkskrant. :'(
pi_90174551
De koper zegt net dat hij een bubbelenvelop ook wel prima vind, en dat het uiteraard op zijn risico is.

Doe ik dat wel gewoon :)

Net trouwens ook m'n kerstpakket gekregen, opzich wel een leuk pakket :) Werd gebracht door m'n leidinggevende.
pi_90174726
Harde schijf en in een bubbel enveloppe doen? De pakketjes worden tijdens het vossen regelrecht in de blauw bakken geploft. Daarna door de brievenbus, waarna die weer op de grond ploft.

Zeg maar gewoon die ie 6,75 kan neertellen. Zo je elektronica willen ontvangen. :')
pi_90174888
Laptophardeschijf die ik goed inpak in bubbeltjesplastic ;) En als een HDD uitstaat kan hij heel wat hebben hoor :P

En hij wil het zelf zo goedkoop mogelijk, en op zijn risico, dus i don't care :)
pi_90174991
Pauze neem ik overigens nooit, vind het prima om een boterham al fietsende te eten van wijk A naar wijk B. Jullie niet? Voorbereiden doe ik sinds "optivo/toekomstvbg" niet meer, misschien scheelt dat in het wel/niet nemen van pauzes, contact met collegas is er eigelijk maar weinig dan (dat is wel jammer).
pi_90175060
quote:
1s.gif Op maandag 20 december 2010 14:00 schreef Think_Pad het volgende:
Laptophardeschijf die ik goed inpak in bubbeltjesplastic ;) En als een HDD uitstaat kan hij heel wat hebben hoor :P

En hij wil het zelf zo goedkoop mogelijk, en op zijn risico, dus i don't care :)
Maakt mij ook niet uit. :) Als jij er 2,64 aan tarief op doet, wordt het via de postbode gedaan. Wat niet de bus past, wordt automatisch een pakketje met 3S code. Wordt door pakket service gebracht.

quote:
1s.gif Op maandag 20 december 2010 14:02 schreef santiagojwz het volgende:
Pauze neem ik overigens nooit, vind het prima om een boterham al fietsende te eten van wijk A naar wijk B. Jullie niet? Voorbereiden doe ik sinds "optivo/toekomstvbg" niet meer, misschien scheelt dat in het wel/niet nemen van pauzes, contact met collegas is er eigelijk maar weinig dan (dat is wel jammer).
Pauzes neem ik ook nooit. Al rijdend even een blikje drinken, voor pauzes is niet eens tijd, daar is mijn autodienst te groot voor. Heb nooit honger onderweg. :)
pi_90175209
quote:
1s.gif Op maandag 20 december 2010 13:56 schreef Zipportal het volgende:
Harde schijf en in een bubbel enveloppe doen? De pakketjes worden tijdens het vossen regelrecht in de blauw bakken geploft. Daarna door de brievenbus, waarna die weer op de grond ploft.

Zeg maar gewoon die ie 6,75 kan neertellen. Zo je elektronica willen ontvangen. :')
En jij denkt dat pakketservice er beter mee omgaan? Het krijgt al minstens 2 klappen te verduren tijdens het collectieproces.
pi_90175292
quote:
1s.gif Op maandag 20 december 2010 14:06 schreef carboni het volgende:

[..]

En jij denkt dat pakketservice er beter mee omgaan? Het krijgt al minstens 2 klappen te verduren tijdens het collectieproces.
Die klappen kun je eventueel opvangen, door het wél als een pakketje te versturen. Waar je teminste fantsoenlijk de ruimte hebt, om het goed te beschermen. Met zo'n bubbel enveloppe kun je niet veel mee aanvangen. :)
pi_90176876
Ik ga toch ook echt niks wat ook maar enigzins kapot kan versturen in een bubbelenvelop :D .
pi_90178174
Kinderen.. :X

Hadden ze toen ik een rondje aan het lopen was mijn sleutels uit de fiets gehaald en weggegooid :( (voortaan dus maar overal op slot zetten...). Had al zo'n vermoeden, maar gezocht in de fietstassen etc.. niks. Dus ik loop naar ze toe, hebben jullie die sleutels gepakt? Hihi nee hoor hahahaha. Right. Na wat aandringen hebben ze me laten zien waar ze ze neer gelegd hadden. Vervolgens gezegd dat ze niet meer aan andermans spullen moesten komen en ben verder gelopen... Nog een minuut of 10 bekogeld met sneeuwballen (*negeer* :')) en toen hielden ze ineens op. Was pa van 1 vd kids dus uit huis gekomen... heb ik het hele verhaal gedaan en toen moest ie sorry zeggen en kreeg ie misschien geen slee meer :')

Vrijdag nog werken en dan pas in het nieuwe jaar weer *O*
En hier is de pakketpost vandaag de kerstpakketten aan het rondbrengen :o
Nobody ever seems to remember life is a game we play
pi_90180927
quote:
1s.gif Op maandag 20 december 2010 14:59 schreef VixenFromHell het volgende:

Hadden ze toen ik een rondje aan het lopen was mijn sleutels uit de fiets gehaald en weggegooid :( (voortaan dus maar overal op slot zetten...). Had al zo'n vermoeden, maar gezocht in de fietstassen etc.. niks. Dus ik loop naar ze toe, hebben jullie die sleutels gepakt? Hihi nee hoor hahahaha. Right. Na wat aandringen hebben ze me laten zien waar ze ze neer gelegd hadden. Vervolgens gezegd dat ze niet meer aan andermans spullen moesten komen en ben verder gelopen... Nog een minuut of 10 bekogeld met sneeuwballen (*negeer* :')) en toen hielden ze ineens op. Was pa van 1 vd kids dus uit huis gekomen... heb ik het hele verhaal gedaan en toen moest ie sorry zeggen en kreeg ie misschien geen slee meer :')

Kutjong :{w
  Redactie Frontpage / Sport maandag 20 december 2010 @ 16:26:34 #64
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_90183201
waren vandaag heel erg veel kaartjes.

We hadden vandaag trouwens een broodje gahaktbal :9
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_90183310
Inderdaad, vandaag een hele lading kerstkaarten. Ook de Donald Duck zat er bij. Had zelfs gehoord dat het vandaag de drukste dag van de week zou zijn... zou wel heel goed uitkomen.
  Redactie Frontpage / Sport maandag 20 december 2010 @ 16:31:46 #66
Maffe Fries
pi_90183481
Wij hadden er trouwens ook Libelles tussen zitten
pi_90189071
quote:
2s.gif Op maandag 20 december 2010 16:31 schreef Peterselieman het volgende:
Wij hadden er trouwens ook Libelles tussen zitten
Hier ook, was ik vergeten te vermelden :P
pi_90190678
quote:
1s.gif Op maandag 20 december 2010 16:28 schreef Saekerhett het volgende:
Inderdaad, vandaag een hele lading kerstkaarten. Ook de Donald Duck zat er bij. Had zelfs gehoord dat het vandaag de drukste dag van de week zou zijn... zou wel heel goed uitkomen.
Veel lopen waren bij ons op zondag al voorgedraaid en vandaag nog eens opnieuw. Knap veel post in de HSM vandaag, en dan vooral kaartjes (HSM vindt dat niet prettig).
pi_90194112
wat een dag :D Ik was om 9 uur begonnen, in de voorbereiding. had op het rooster gekeken en 1 uitvoering gezien.. had ik blijkbaar over eentje heengekeken, dus om kwart over 1 moest ik nog 2 wijken van 2 uur normaal lopen.. duurt allemaal wat langer met de sneeuw maar heb toch bijna alles weggekregen :) halve tas teruggebracht om half 6
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
pi_90196251
quote:
1s.gif Op maandag 20 december 2010 14:59 schreef VixenFromHell het volgende:

ja dat had ik ook vorige maand, kwallen nu loop ik met een reservesleutel rond:)
Iemand nog een aanzienlijke hoeveelheid gehad vandaag?.
2 wijken in 2 tassen meegenomen,
beetje prakken deed wonderen,en voor een maandag was het heel veel.
Donderdag alleen de gamma, een postcode reeks hier de blokker verder niks.
pi_90196675
17 december 2010 - Ondanks de lastige omstandigheden waarin TNT Post zich op dit moment bevindt heeft de directie besloten om de (voltijd-) medewerkers ter gelegenheid van de feestmaand december een uitkering te verstrekken van ¤ 85 (bruto).

De feestdagenuitkering wordt verstrekt aan de medewerkers die vallen onder de CAO voor Mail Nederland en de CAO voor Zaterdagbestellers en de werknemers van TNT Post Pakketservice Benelux B.V. en TNT Post Transport B.V.

Deeltijdwerkers ontvangen de uitkering naar rato van de omvang van de dienstbetrekking met een minimum van ¤ 20,- . De betaling vindt gelijktijdig met de salarisbetaling van december plaats.

De Postbezorgers ontvangen in december via de Postbode-plus een cadeaubon ter waarde van ¤ 25,-.

we kunnen weer een ruit ingooien:)
pi_90196887
quote:
1s.gif Op maandag 20 december 2010 20:37 schreef anna45 het volgende:
17 december 2010 - Ondanks de lastige omstandigheden waarin TNT Post zich op dit moment bevindt heeft de directie besloten om de (voltijd-) medewerkers ter gelegenheid van de feestmaand december een uitkering te verstrekken van ¤ 85 (bruto).

De feestdagenuitkering wordt verstrekt aan de medewerkers die vallen onder de CAO voor Mail Nederland en de CAO voor Zaterdagbestellers en de werknemers van TNT Post Pakketservice Benelux B.V. en TNT Post Transport B.V.

Deeltijdwerkers ontvangen de uitkering naar rato van de omvang van de dienstbetrekking met een minimum van ¤ 20,- . De betaling vindt gelijktijdig met de salarisbetaling van december plaats.

De Postbezorgers ontvangen in december via de Postbode-plus een cadeaubon ter waarde van ¤ 25,-.

we kunnen weer een ruit ingooien:)
Nice, toch weer mooi meegenomen ^O^

Wat blijft er van die 85 euro netto over dan?
pi_90197107
Als zaterdagwerker betaal je waarschijnlijk toch geen belasting, tot 6500 euro inkomsten ofzo kun je alles terugvragen met een TJ formulier.
Ben benieuw hoeveel ik naar rato ik dan krijg, iig minimaal 20 euros maar heb toch 2 maanden als voltijdkracht uren gedraaid. Als ze kijken naar contracturen is het wel genaaid
Hier gaat het met de gladheid best kut, de fietspaden zijn opmerkelijk goed geschoven maar de dreven,binnenwegen en straten zijn niet gestrooid en niet geveegd. De gemeente is ook nu door zijn strooizout heen :(
pi_90198229
Ik heb als zaterdagwerker 20 euro gekregen (digitale nota). Ook ik heb twee maanden full time gewerkt en eigenlijk constant 2/3 dagen in de week in plaats van alleen zaterdagen werken.

en effe mierenneuken

quote:
1s.gif Op maandag 20 december 2010 20:44 schreef carboni het volgende:
[ .. ]

De gemeente is ook nu door zijnhaar strooizout heen :(
Gemeente is vrouwelijk :P
lama
pi_90199470
Het is zeker een kutgemeente :D
Maar blijf het mooi vinden dat hoewel het gehele OV en autoverkeer plat ligt, TNT het voor mekaar krijgt om post te kunnen blijven bezorgen,
  Redactie Frontpage / Sport maandag 20 december 2010 @ 21:17:51 #76
Maffe Fries
pi_90199578
Niet als je de gemeente hier kent. Geen geld, maar gelukkig hebben ze strooizout genoeg om zelfs door de woonwijken een rondje te kunnen rijden
pi_90199715
Ze hebben hier wel aan iedereen emmertjes van 7,5 kg uitgedeeld. Dat is dan wel weer tof als mensen hun stoep strooien.
pi_90199900
quote:
1s.gif Op maandag 20 december 2010 21:16 schreef carboni het volgende:
Het is zeker een kutgemeente :D
Maar blijf het mooi vinden dat hoewel het gehele OV en autoverkeer plat ligt, TNT het voor mekaar krijgt om post te kunnen blijven bezorgen,
Ik moest afgelopen vrijdag steunpunten rijden en het was eigenlijk best goed te doen, terwijl ik toch ook in het centrum moet zijn waar zeer beperkt gestrooid kan worden. Maar ja een beetje geduld en wegrijden zonder gas of desnoods in 2/3 en het hoeft ook geen probleem te zijn. Daarnaast was het nog een spiksplinter nieuw busje met pas 4500km op de teller, dus nog goede banden. Ze zijn er ook die nog amper profiel overhebben.
lama
pi_90200096
quote:
1s.gif Op maandag 20 december 2010 21:19 schreef carboni het volgende:
Ze hebben hier wel aan iedereen emmertjes van 7,5 kg uitgedeeld. Dat is dan wel weer tof als mensen hun stoep strooien.
vroeger was dat normaal.. tegenwoordig uitzondering :S

ik had trouwens best redelijk wat post, en explosieve plofbundels haha, met al die kaartjes.. had 1 adres war zeker 35 kaarten voor waren. niet normaal :D
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
pi_90201138
Ik vraag me trouwens af wat er de rest van de week allemaal is. Behalve de laatste kerstkaartjes dan, want er zijn geen tv-gidsen, de Donald Duck en de Libelle zijn al geweest en ik had behoorlijk wat belastingbrieven en bankafschriften mee vandaag. Zoveel kan dat dan toch niet meer zijn?
pi_90202071
quote:
1s.gif Op maandag 20 december 2010 21:22 schreef lbeew het volgende:

[..]

Ik moest afgelopen vrijdag steunpunten rijden en het was eigenlijk best goed te doen, terwijl ik toch ook in het centrum moet zijn waar zeer beperkt gestrooid kan worden. Maar ja een beetje geduld en wegrijden zonder gas of desnoods in 2/3 en het hoeft ook geen probleem te zijn. Daarnaast was het nog een spiksplinter nieuw busje met pas 4500km op de teller, dus nog goede banden. Ze zijn er ook die nog amper profiel overhebben.
Dat laatste maakt zoveel uit. Had zaterdag een busje mee met misschien nog net 2 mm aan profiel. Jezus mina wat kut ging dat, levensgevaarlijk ook. Ik reed al heel langzaam, langzaam vertragend maar ik schoof zo een rotonde op, remmen had totaal geen zin. Gelukkig reed er nog niemand op die rotonde.
pi_90202570
Bevalt me wel die kerstperiode! Bij ons is de koffie etc. gratis nu. Tevens is er nu een kantine waar we gratis broodjes hamburger/frikandel/kroket/kaassouflé kunnen pakken, erwtensoep, broodjes ham/kaas, broodjes gezond en melk, jus d' orange etc.

Om 9:00 zitten de eerste mensen aan hun broodje kroket! :P haha.

Vandaag om 9:00 begonnen en was precies om 16:10 terug, en mijn late dienst begon om 16:10 Dat ga ik de rest van de week dus nooit redden!

Even ruilen van route met een collega denk ik.
  maandag 20 december 2010 @ 22:09:41 #83
153189 Viper86
Hakuna matata
pi_90203536
quote:
1s.gif Op maandag 20 december 2010 21:58 schreef rub3n het volgende:
Bevalt me wel die kerstperiode! Bij ons is de koffie etc. gratis nu. Tevens is er nu een kantine waar we gratis broodjes hamburger/frikandel/kroket/kaassouflé kunnen pakken, erwtensoep, broodjes ham/kaas, broodjes gezond en melk, jus d' orange etc.

Om 9:00 zitten de eerste mensen aan hun broodje kroket! :P haha.
Waarom heb ik zo het idee dat je tijdens KNJ qua eten het beste in een groot kantoor kunt werken? _O-

Wij krijgen ook voldoende, maar niet elke dag de keuze uit hamburgers, kroketten en verschillende soorten belegde broodjes etc. :9 Mja, werk dan ook in een vrij klein kantoor. :P
Nothing is what it seems
pi_90204731
Morgen (met een beetje geluk) loon! *O*
A liar is a person who uses the valid designations, the words, in order to make something which is unreal appear to be real. - Nietzche
pi_90204790
In de laatste Mail stond nog wel dat er 4500 maaltijden uitgedeeld worden rond KNJ _O-
pi_90205209
Is Kampen een "groot" kantoor?

Ik heb wel erg weinig loon. Maar 19 "extra" uren. Lijkt me redelijk sterk eigenlijk. Aangezien ik per week minimaal 12 uur per week werk (4-uurs contract)...
pi_90205388
Gaat er meer om hoe aardig je VM is, die moet het betalen uiteindelijk.
pi_90205496
quote:
1s.gif Op maandag 20 december 2010 22:09 schreef Viper86 het volgende:

[..]

Waarom heb ik zo het idee dat je tijdens KNJ qua eten het beste in een groot kantoor kunt werken? _O-

Wat dacht je van een sorteercentrum. Daar is nog een volledig functionerende kantine inclusief warm eten.
pi_90206062
quote:
1s.gif Op maandag 20 december 2010 22:24 schreef Cerbie het volgende:
In de laatste Mail stond nog wel dat er 4500 maaltijden uitgedeeld worden rond KNJ _O-
Nou bij ons krijg je gewoon niks :')
pi_90206413
quote:
1s.gif Op maandag 20 december 2010 22:30 schreef rub3n het volgende:
Is Kampen een "groot" kantoor?

Ik heb wel erg weinig loon. Maar 19 "extra" uren. Lijkt me redelijk sterk eigenlijk. Aangezien ik per week minimaal 12 uur per week werk (4-uurs contract)...
ik heb er 75 extra! dat is wel weer erg veel, al heb ik ook wel redelijk wat extra gewerkt... ik moet het echt beter bij gaan houden :X
pi_90214438
IK HEB EEN KERSTPAKKET GEKREGEN :o
Noot noot.
pi_90215060
quote:
19s.gif Op dinsdag 21 december 2010 00:51 schreef Jojoortje het volgende:
Nachtbezorger? :+
pi_90217152
fuuuu is nu -16,4 hier, windhill -20,1. Ik zeg vorstverlet
pi_90220601
quote:
19s.gif Op dinsdag 21 december 2010 00:51 schreef Jojoortje het volgende:
IK HEB EEN KERSTPAKKET GEKREGEN :o
JONGUH DA MEEN JE NIE HE :o
pi_90222285
Toevallig twee grote roosters? :P
pi_90224177
Weet iemand hoe je de kledingmaten in kan voeren op deze website:

https://www.workwearweb.nl/tntpost/aanmeldformulier/

?

Als ik op die pagina kom ( https://www.workwearweb.n(...)er/landingspage.aspx ) dan kan ik nergens op klikken...

Alvast bedankt.
pi_90224243
Hmm, ik heb het loon er nog niet bij anders... :?
pi_90225647
ik ook nog niet.. maar wel de salarisstrook gehad, digitaal..

ik ben overigens gisteren gevallen. Leek wel mee te vallen maar nu doet werkelijk alles zeer. Ik kan amper lopen :') Hopelijk is het morgen weer enigszins beter!
pi_90228879
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 december 2010 01:02 schreef Cerbie het volgende:

[..]

Nachtbezorger? :+
Nee, ben er sinds september weg :+
Noot noot.
pi_90228891
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 december 2010 07:30 schreef xxiessiexx het volgende:

[..]

JONGUH DA MEEN JE NIE HE :o