abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_90133581
quote:
1s.gif Op zondag 19 december 2010 15:50 schreef carboni het volgende:
Hier heeft het MT gratis eten voorzien + gratis koffie.
10 ct voor die prut autobar koffie is veel te veel anyway
Hier is het allemaal vrij karig. De autobar-automaten zijn op gratis gezet, en daar houdt het mee op. Die autobar-koffie is inderdaad te ranzig voor woorden, zelfs gewone oploskoffie smaakt 100x beter. Meestal neem ik dus maar de chocolademelk, die is nog wel te doen, hoewel daar volgens mij chocola noch melk aan te pas komt.

Vroeger hadden we dagelijks iets lekkers in de kantine, zoals een broodje bal of warme erwtensoep, maar de kantine is vorig jaar helaas wegbezuinigd.
Newman: I'm a U.S. Postal worker.
George: Aren't those the guys that always go crazy and come back with a gun and shoot everybody?
Newman: Sometimes...
pi_90135482
Ik had ook eten verwacht in de kantine, maar hier ook alleen maar gratis warme drank. Tegenvaller wel.
  Redactie Frontpage / Sport zondag 19 december 2010 @ 19:00:58 #28
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_90135817
Wij hadden kerststol :9
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_90136663
Die choccreme is lekker! veel beter dan chocomelk.
Hier op het kantoor hebben we vorige week 3 van de 6 dagen kerststol gehad, 1 keer zon kerststaaf (met van dat spijs erin) en 2 dagen konden we kiezen tussen abrikozenflappen, worstenbroodjes en van die broodjes waar ik de naam van ben vergeten (een rond broodje (onder en bovenkant plat) waar van die bakkersroom tussen zit en van dat roze glazuur opzit). *O*
pi_90136857
quote:
1s.gif Op zondag 19 december 2010 18:54 schreef xxiessiexx het volgende:
Ik had ook eten verwacht in de kantine, maar hier ook alleen maar gratis warme drank. Tegenvaller wel.
Hier zitten alleen gasten te vreten die binnenzitten, iemand die nog 6 uur buiten heeft gelopen heeft het nakijken,gewoon schandalig.
pi_90136945
Verder las ik dat in Den Haag, iemand om 23:15uur de post nog rond bracht,
naar mijn mening ben je dan niet geheel 100%
pi_90137469
quote:
1s.gif Op zondag 19 december 2010 19:26 schreef anna45 het volgende:
Schijnt zelfs dat er nog veel mensen post liepen vandaag :') Hoeveel toeslag krijg je dan eigenlijk als zaterdagwerker?
Overigens staat de vestigingsmanager hier nu ook achter de HSM smiddags :D
pi_90137803
quote:
1s.gif Op zondag 19 december 2010 19:36 schreef carboni het volgende:

[..]

Hoeveel toeslag krijg je dan eigenlijk als zaterdagwerker?
dat zal wel niet al teveel zijn,want als het geld kost gaan ze huilen.
pi_90138219
Bij ons hadden we gisteren kibbeling :D inclusief salade, melk, sinaasappelsap en van alles en nog wat. Was heerlijk.
lama
pi_90138600
quote:
1s.gif Op zondag 19 december 2010 19:26 schreef anna45 het volgende:
8)7

Als het donker begint te worden hier (zo tegen kwart over 4, half 5), dan peer ik hem naar huis. Moeten ze maar meer mensen aan kunnen nemen om de post weg te werken, maar ja, dat mogen ze niet he... Nou prima, ik ga er niet harder voor lopen.
pi_90138673
quote:
1s.gif Op zondag 19 december 2010 19:56 schreef Saekerhett het volgende:

[..]

8)7

Als het donker begint te worden hier (zo tegen kwart over 4, half 5), dan peer ik hem naar huis. Moeten ze maar meer mensen aan kunnen nemen om de post weg te werken, maar ja, dat mogen ze niet he... Nou prima, ik ga er niet harder voor lopen.
Agree, als het donker word maak ik hoogstens de fietstas leeg, geen tassen op steunpunt. Je breekt zo makkelijk je nek en de adressen zie je ook al niet.
pi_90138750
ik wil best mijn wijk afmaken, maar als het echt donker is, kap ik er ook mee hoor.. echt geen doen
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
pi_90139064
Wou net zeggen, je gaat toch niet met een mijnwerkerslampje op je kop de post rondbrengen... :')

Laten ze het bekijken.
  zondag 19 december 2010 @ 20:06:14 #39
153189 Viper86
Hakuna matata
pi_90139185
Wij hebben elke dag iets anders te eten. Afgelopen week hadden we shoarma, saté, broodjes gehakt en rookworst. Daarnaast hadden we elke ochtend bij de koffie een banketstaaf en als je de deur uit ging mocht je een snickers of een twix pakken. :9 En de koffie etc. is tijdens de hele KNJ gratis. :)

Zonet trouwens rouwbrieven moeten ophalen. Hoefde maar naar 1 adres. :') Na een uurtje was ik alweer thuis. :P Mja, wel makkelijk verdiend, alleen maar rondrijden + een ort - toeslag van 135%. :)
Nothing is what it seems
pi_90139884
Hier is de kantine ook weg, maar hadden we wel elke dag wat te eten. Oa broodjes haring, kroket en slaatjes. De hele week lange dagen (6 tot 4/5) en morgen een dinsdagdienst, maar gelukkig vooral binnenwerk door de extra uitzendkrachten.

edit: goed, dicht dan :')

[ Bericht 21% gewijzigd door Zetslet op 19-12-2010 21:23:41 ]
pi_90140382
Als de kantine weg is, waar hou je dan pauze? :P
pi_90141578
Wij hebben nog een oldschool jaren 80 PTT gebouw met een bordje "Het staatsbedrijf der PTT Posterijen houd zich niet verantwoordelijk voor eigendommen in deze fietsstalling" in de fietsenstalling, 2 liften zonder binnendeur, een leegstaand postkantoor op de begane grond en een kantine op de 2e verdieping.
pi_90141987
Hier ook wel iedere dag wat te eten tijdens knj, erwtensoep, gehaktballen, koeken, saucijzenbroodjes en zo.
pi_90142027
Ik heb niet op het rooster gekeken hoelaat ik morgen moet komen :') Lekker dom.. ik ga maar om half 9 ofzo..
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
pi_90145399
quote:
1s.gif Op zondag 19 december 2010 20:29 schreef xxiessiexx het volgende:
Als de kantine weg is, waar hou je dan pauze? :P
In een hoekje op de bestellerszaal hebben ze wat tafels neergezet, 2 autobar automaten, een apparaat met snacks en 1 met broodjes. Het heet "de koffiecorner".
Newman: I'm a U.S. Postal worker.
George: Aren't those the guys that always go crazy and come back with a gun and shoot everybody?
Newman: Sometimes...
pi_90152435
quote:
1s.gif Op zondag 19 december 2010 21:37 schreef Kramerica-Industries het volgende:

[..]

In een hoekje op de bestellerszaal hebben ze wat tafels neergezet, 2 autobar automaten, een apparaat met snacks en 1 met broodjes. Het heet "de koffiecorner".
Hmm oke, wij hebben nog wel een kantine maar daar staat qua automaten alleen zo'n koffieautomaatding in :')
pi_90152707
quote:
1s.gif Op zondag 19 december 2010 23:13 schreef xxiessiexx het volgende:

[..]

Hmm oke, wij hebben nog wel een kantine maar daar staat qua automaten alleen zo'n koffieautomaatding in :')
de kantine is het enige wat beter is op onze nieuwe vestiging :D Met een keuken erin en al. niet dat er gekookt wordt, maar toch. Wel goede koffieautomaten en een snoepmachine *O*
pi_90153018

:r
Al is die chocomelk nog het enig drinkbare, hoewel het me al tientallen keren is over komen dat die gasten die dat ding onderhouden er koffiepoeder bij de chocopoeder hebben geflikker of dat er gewoon bruinig water uitkomt. Ze hebben ook nog deze zomer de prijs met 100% verhoogd naar 10 ct. Geen snoepmachine overigens, wel 2 van deze krengen. Wat ook nog wel nodig is want bij een PDCA praatje duurt het 5 minuten voordat het hele team koffie heeft.
pi_90153549
deze hadden wij ook op de oude vestiging.. smaakt de thee altijd naar asbak vind ik :D smerig as hell..
pi_90164710
Wij hebben gewoon een oud koffiezetapparaat en een waterkoker :D En iemand heeft er een frituurpan neergezet, bij voorkeur worden er gefrituurde snacks geserveerd rond 10:00 :') Verder zit er echt nooit iemand in de kantine, mensen eten vaak of gewoon op de werkplek of ze zijn ergens aan het roken (dat gebeurt ook nogal eens gewoon in de sorteerruimte, trouwens, vooral later op de dag als er bijna niemand meer is). Ach ja :P
"You wanna be bald? Do what I did: wait a while. In the meantime, there is no excuse for running around looking like a freshly circumcised dick."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')