Hier is het allemaal vrij karig. De autobar-automaten zijn op gratis gezet, en daar houdt het mee op. Die autobar-koffie is inderdaad te ranzig voor woorden, zelfs gewone oploskoffie smaakt 100x beter. Meestal neem ik dus maar de chocolademelk, die is nog wel te doen, hoewel daar volgens mij chocola noch melk aan te pas komt.quote:Op zondag 19 december 2010 15:50 schreef carboni het volgende:
Hier heeft het MT gratis eten voorzien + gratis koffie.
10 ct voor die prut autobar koffie is veel te veel anyway
Hier zitten alleen gasten te vreten die binnenzitten, iemand die nog 6 uur buiten heeft gelopen heeft het nakijken,gewoon schandalig.quote:Op zondag 19 december 2010 18:54 schreef xxiessiexx het volgende:
Ik had ook eten verwacht in de kantine, maar hier ook alleen maar gratis warme drank. Tegenvaller wel.
Schijnt zelfs dat er nog veel mensen post liepen vandaagquote:Op zondag 19 december 2010 19:26 schreef anna45 het volgende:
Verder las ik dat in Den Haag, iemand om 23:15uur de post nog rond bracht,
naar mijn mening ben je dan niet geheel 100%
dat zal wel niet al teveel zijn,want als het geld kost gaan ze huilen.quote:Op zondag 19 december 2010 19:36 schreef carboni het volgende:
[..]
Hoeveel toeslag krijg je dan eigenlijk als zaterdagwerker?
quote:Op zondag 19 december 2010 19:26 schreef anna45 het volgende:
Verder las ik dat in Den Haag, iemand om 23:15uur de post nog rond bracht,
naar mijn mening ben je dan niet geheel 100%
Agree, als het donker word maak ik hoogstens de fietstas leeg, geen tassen op steunpunt. Je breekt zo makkelijk je nek en de adressen zie je ook al niet.quote:Op zondag 19 december 2010 19:56 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Als het donker begint te worden hier (zo tegen kwart over 4, half 5), dan peer ik hem naar huis. Moeten ze maar meer mensen aan kunnen nemen om de post weg te werken, maar ja, dat mogen ze niet he... Nou prima, ik ga er niet harder voor lopen.
In een hoekje op de bestellerszaal hebben ze wat tafels neergezet, 2 autobar automaten, een apparaat met snacks en 1 met broodjes. Het heet "de koffiecorner".quote:Op zondag 19 december 2010 20:29 schreef xxiessiexx het volgende:
Als de kantine weg is, waar hou je dan pauze?
Hmm oke, wij hebben nog wel een kantine maar daar staat qua automaten alleen zo'n koffieautomaatding inquote:Op zondag 19 december 2010 21:37 schreef Kramerica-Industries het volgende:
[..]
In een hoekje op de bestellerszaal hebben ze wat tafels neergezet, 2 autobar automaten, een apparaat met snacks en 1 met broodjes. Het heet "de koffiecorner".
de kantine is het enige wat beter is op onze nieuwe vestigingquote:Op zondag 19 december 2010 23:13 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Hmm oke, wij hebben nog wel een kantine maar daar staat qua automaten alleen zo'n koffieautomaatding in
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |