Lekker vooruit gegaan in de singlequote:Op maandag 6 december 2010 20:20 schreef DKkuis het volgende:
Speelsterkte enkel 7 Speelsterkte dubbel 8
Rating enkel 7,0825 Rating dubbel 8,6376
quote:Op zondag 5 december 2010 23:57 schreef de_boswachter het volgende:
Schele ik. Staat gewoon in de OP
BoWa's 2011 speelsterkte;
Enkel: 7.06
Dubbel: 6.53
Intel pas jij die aan?
Zeker wetenquote:Op maandag 6 december 2010 20:22 schreef Norrage het volgende:
[..]
Lekker vooruit gegaan in de single
Moet je de datum aanpassen in dat hokje, tot waar je kijktquote:Op dinsdag 7 december 2010 13:32 schreef Feestkabouter het volgende:
ik wilde mijn rating van begin 2010 opzoeken (kijken naar eerste enkel- en dubbelwedstrijd) voor de eindwaarden van 2009.............. maar de KNLTB-site geeft op dit moment helemaal geen wedstrijdresultaten????
ik kijk terug tot in 2009........... maar ik zie geen enkel resultaatquote:Op dinsdag 7 december 2010 13:36 schreef Norrage het volgende:
[..]
Moet je de datum aanpassen in dat hokje, tot waar je kijkt
Haha, ja dat heb ik ook vaak genoeg ervarenquote:Op dinsdag 7 december 2010 14:15 schreef Feestkabouter het volgende:
[..]
ik kijk terug tot in 2009........... maar ik zie geen enkel resultaat
edit: herstel, mijn fout (hoewel je die ook best een beetje aan de KNLTB kunt toerekenen).
na het wijzigen van de datum druk ik automatisch op Enter, maar je moet specifiek op de Zoek-knop drukken anders neemt ie die datum niet.
quote:Op woensdag 8 december 2010 15:08 schreef Bak_Beest het volgende:
Volgend jaar ga ik niet geblesseerd raken op vakantie in de zomer en ga ik toernooien winnen.
Same here!quote:Op woensdag 8 december 2010 15:08 schreef Bak_Beest het volgende:
Volgend jaar ga ik niet geblesseerd raken in de zomer en ga ik toernooien winnen.
Bij een walk-over heeft dit geen gevolgen voor de rating aangezien je niet gespeeld hebt. Of de sheets af gemaakt zijn of niet.quote:Op maandag 20 december 2010 22:52 schreef senswal het volgende:
Ik heb een dringende vraag,
Als je van te voren (dus niet tijdens de wedstrijd) bijvoorbeeld een 3-tal wedstrijden opgeeft (wegens medische omstandigheden) heeft dit dan gevolgen voor je rating?
Volgens mij trainer wel als de schema's al gemaakt zijn.
Maar ik dacht dat de tegenstander dan gewoon een Walkover kreeg en verder niks.
Oke thanks, ik had het ook al een beetje raar gevonden.quote:Op maandag 20 december 2010 22:59 schreef Komakie het volgende:
[..]
Bij een walk-over heeft dit geen gevolgen voor de rating aangezien je niet gespeeld hebt. Of de sheets af gemaakt zijn of niet.
Je hebt immers geen wedstrijden gespeeld.
Ik weet alleen dat de KNLTB strenger wil optreden tegen walkovers tijdens een toernooi. Officieel mag je tot 2 weken voor aanvang van je toernooi aangeven dat je niet kan/wil spelen. Daarna kan het op een administratieve overtreding gegooid worden. Maar ik neem aan dat je kan aantonen dat je geblesseerd bent, dan kan het volgens mij nooit een probleem worden. Anders contact opnemen met de bondsgedelegeerde en de situatie uitleggen. Hij is er voor de spelers en kan eventueel bemiddelen.quote:Op donderdag 23 december 2010 21:17 schreef senswal het volgende:
Nou ik dus doorgeven dat ik niet kon spelen, begint me de man toch te flippen dat ik dat echt niet kon maken. En dat hij het zou doorgeven aan de knltb. Waardoor ik er tot de competitie nog last van had en niet mocht spelen. Ook zou ik een waarschuwing thuisgestuurd krijgen omdat het een administratieve overtreding was.
Iemand hier ervaring mee?
Maar wat houdt dat dan precies in als je een ao krijgt?quote:Op donderdag 23 december 2010 21:45 schreef Nalbandian het volgende:
[..]
Ik weet alleen dat de KNLTB strenger wil optreden tegen walkovers tijdens een toernooi. Officieel mag je tot 2 weken voor aanvang van je toernooi aangeven dat je niet kan/wil spelen. Daarna kan het op een administratieve overtreding gegooid worden. Maar ik neem aan dat je kan aantonen dat je geblesseerd bent, dan kan het volgens mij nooit een probleem worden. Anders contact opnemen met de bondsgedelegeerde en de situatie uitleggen. Hij is er voor de spelers en kan eventueel bemiddelen.
Met een beetje pech een boete van 45 euro, maar ik kan me niet voorstellen dat het zo ver komt.quote:Op donderdag 23 december 2010 23:32 schreef senswal het volgende:
[..]
Maar wat houdt dat dan precies in als je een ao krijgt?
Ik heb er tot nu toe nog niks van gehoord, maar als er gevolgen aan zitten ga ik er wel achteraan.
Ach dat zijn van die mensen die er van balen dat een wedstrijdje niet door kan gaan ofzo.quote:Op donderdag 23 december 2010 23:32 schreef senswal het volgende:
[..]
Maar wat houdt dat dan precies in als je een ao krijgt?
Ik heb er tot nu toe nog niks van gehoord, maar als er gevolgen aan zitten ga ik er wel achteraan.
Nouja ik kreeg eigenlijk niet eens de kans om te zeggen waardoor ik niet mee kon doen. Hij reageerde meteen zo fel dat ik ook zoiets had van, rot dan maar op..quote:Op zondag 26 december 2010 00:01 schreef Komakie het volgende:
[..]
Ach dat zijn van die mensen die er van balen dat een wedstrijdje niet door kan gaan ofzo.
Denk je nou echt dat op ons niveau ze je een boete gaan geven
Ze zullen hooguit door geven dat je met 6-0 6-0 verloren hebt, maar dat zou wel flauw zijn.
Ik vind het altijd een beetje gezeur. Als iemand niet wil of kan spelen moet je dat respecteren. Of het nou mogelijk is of niet. Zeggen dat je geen zin hebt of niet wilt gezien je rating of iets in die richting is natuurlijk niet slim, maar als je zegt dat je last hebt van een blessure. Wat willen ze? Dokterbewijzen hebben ofzo?
Hilvarenbeek?quote:Op maandag 27 december 2010 10:35 schreef Zonnestraaltje het volgende:
Vanavond eerste wedstrijd DD6 in kerst/oudjaarstoernooi!Ik ben benieuwd...
quote:
quote:Op zondag 26 december 2010 00:05 schreef Salamando het volgende:
Volgende week toernooi in Hilvarenbeek hoor, kijken of ik het nog kan
Oh sorry, niet verder gekeken dan m'n neus lang is!quote:
Ik mag op nieuwjaarsdag de eerste keerquote:Op maandag 27 december 2010 23:55 schreef Zonnestraaltje het volgende:
[..]
Oh sorry, niet verder gekeken dan m'n neus lang is!Heb je al een wedstrijd gespeeld?
Oke, dat duurt nog even.. Nieuwjaarsdag is bij ons de finaledag!quote:Op dinsdag 28 december 2010 13:05 schreef Salamando het volgende:
[..]
Ik mag op nieuwjaarsdag de eerste keer
quote:Op dinsdag 28 december 2010 00:07 schreef Zonnestraaltje het volgende:
Oh ja, de uitslag!Eerste 'set' (sets zijn op tijd) gelijk, tweede gewonnen!
Ik gunde het ze ook niet, mên wat word ik daar fanatiek van.
Tot aan april rustig aan, heb vanaf oktober mijn racket niet meer aangeraakt.quote:Op maandag 3 januari 2011 15:12 schreef Drassss het volgende:
Half kickje.
Wat zijn de plannen voor jullie allemaal. Voorjaarscompetitie, x aantal toernooien? Rating doelstellingen? etc
Ik trap maar even af:
Tot aan april rustig aan. Geen toernooien, maar lekker vrij wat ballen. Wel elke zondagochtend intern een uurtje.. Vanaf april de voorjaarscompetitie Gemengd op de zaterdag en vanaf Juni gaan we weer vol toernooien spelen ( stuk of 8 a 12 ) tot aan september.
Doelstelling rating 6 in enkel + dubbel.
quote:Op maandag 3 januari 2011 15:59 schreef luckass het volgende:
Vanaf half juni iedere week een toernooi tot eind augustus,
kijk, dat is mijn mentaliteit!!quote:Op maandag 3 januari 2011 18:52 schreef Forgive het volgende:
Daarna om en nabij de 12 toernooien spelen in de zomer
Ah daar bij Hilvarenbeek glijden... dat moet je echt niet willenquote:Op maandag 3 januari 2011 21:10 schreef Salamando het volgende:
Indoor spelen is ook geen succes, heel mijn voeten liggen aan stukken omdat ik continu probeer te glijden
2009 43 partijenquote:Op maandag 3 januari 2011 20:55 schreef Drassss het volgende:
2007, 10 wedstrijden
2008, 51 wedstrijden
2009, 27 wedstrijden
2010, 59 wedstrijdeneigenlijk te ziek voor woorden.
quote:Op maandag 3 januari 2011 22:00 schreef senswal het volgende:
[..]
Dat jullie daar tijd voor hebben.. (maken)
op zoek gaan naar indoor banen waar je kan glijden, they do existquote:Op maandag 3 januari 2011 21:10 schreef Salamando het volgende:
Indoor spelen is ook geen succes, heel mijn voeten liggen aan stukken omdat ik continu probeer te glijden
held!quote:
Van de zomer speel ik daar wel toernooien ja, maar niet in jouw hoek volgens mijquote:Op dinsdag 4 januari 2011 00:05 schreef de_boswachter het volgende:
Zitten er geen Fokkers in regio Zuid?
Zit er een ritme in? Zoveel spelen en dan nu wss weer 4 jaar geblesseerd?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 00:15 schreef Feestkabouter het volgende:
[..]
held!
2005 82 partijen
2006 hernia
2007 hernia (nog steeds, uiteindelijk geopereerd)
2008 tennisarm
2009 tennisarm (nog steeds)
2010 64 partijen
ik heb op het moment wel weer een tennisarm.......... maar dan links, terwijl ik rechtshandig ben.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 08:58 schreef Norrage het volgende:
[..]
Zit er een ritme in? Zoveel spelen en dan nu wss weer 4 jaar geblesseerd?
Tja alleen ik.. Regio Eindhoven en nog meer mensen hehe.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 00:05 schreef de_boswachter het volgende:
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 00:05 schreef de_boswachter het volgende:
Den Boschquote:
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 00:05 schreef de_boswachter het volgende:
En ik...quote:
Indicatie, ik speel een toernooi of 10 + voorjaarscompetitie en dan kom ik op 50/60 wedstrijden uit. Ja ik win niet zoveel dus vandaarquote:Op donderdag 6 januari 2011 11:38 schreef dekouwe het volgende:
Fucking hell 83 partijen, hoeveel toernooien speel je dan wel niet ? of heb je compensatie dat je iedere dag van de week competitie mag spelen ?
Ja, vaak schrijf ik voor 2 onderdelen in. Ik probeer enkel en dubbel te doen, maar soms is het alleen een dubbeltoernooi.. dus dan valt dat iets tegen. Ik speel nu 4 jaar tennis, maar ik heb eigenlijk nog nooit een verliezerronde meegemaakt?quote:Op donderdag 6 januari 2011 14:42 schreef dekouwe het volgende:
Dan doe je met die toernooien meerdere onderdelen ? (incl verliezerronde oid ? )
Same hier, verliezersrondes ook nog nooit gezien. Het is altijd of poule, of afvalsysteem.quote:Op donderdag 6 januari 2011 14:54 schreef Drassss het volgende:
[..]
Ja, vaak schrijf ik voor 2 onderdelen in. Ik probeer enkel en dubbel te doen, maar soms is het alleen een dubbeltoernooi.. dus dan valt dat iets tegen. Ik speel nu 4 jaar tennis, maar ik heb eigenlijk nog nooit een verliezerronde meegemaakt?
vanaf het eind van de voorjaascomp. tot aan de najaarscompetitie is zo'n 12 weken, dus 12 toernooien.quote:Op donderdag 6 januari 2011 11:38 schreef dekouwe het volgende:
Fucking hell 83 partijen, hoeveel toernooien speel je dan wel niet ? of heb je compensatie dat je iedere dag van de week competitie mag spelen ?
Kom ik met mijn 3 toernooitjes per jaarquote:Op vrijdag 7 januari 2011 02:02 schreef Feestkabouter het volgende:
[..]
vanaf het eind van de voorjaascomp. tot aan de najaarscompetitie is zo'n 12 weken, dus 12 toernooien.
maar ook nog op vakantie, dus dat scheelt alweer 2 a 3 toernooien.
afgelopen jaar ivm relatie wat minder toernooien gespeeld.
maar als ik dan meedoe, dan ook graag 3 onderdelen.
in 2005 (82 partijen, geen najaarscompetitie) en 2010 (64 partijen) vaak 5 a 9 partijen per toernooi, dat tikt wel aan.
paar weken gehad met meer dan 20 uur tennis (ook nog wat vrij spelen met mijn vriendin en teamgenoten; echt absurd eigenlijk, maar toch leuk).
paar weekends gehad met 5 partijen, 1 met 6.
in 2005 1 weekend met 7 partijen, waarvan 4 direct achter elkaar. baan op, 8 sets winnen (mix-kwartfinale, hd-kwartfinale, mix-halvefinale, hd-halvefinale) en toen pas weer de baan af. echt heerlijk weird!
quote:
voor veel spelers zijn 10 toernooien nog geen 20 partijen natuurlijk.......... geen winnaars zonder verliezersquote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:57 schreef Forgive het volgende:
83 partijen is toch niet zo moeilijk
Voorjaarscompetitie op zondag(3 partijen op een dag)
Dan in de zomer toernooi of 10(2 onderdelen, alleen afvalschema dus als je pech hebt ben je na 1 ronde uitgekakt)
en geen najaarscompetitie!
nou ik heb merendeel van de tijd meegedaan in 2 onderdelen,quote:Op vrijdag 7 januari 2011 13:24 schreef Feestkabouter het volgende:
[..]
voor veel spelers zijn 10 toernooien nog geen 20 partijen natuurlijk.......... geen winnaars zonder verliezers
Gelukkig wel. In de 4e klasse kom je echt alles tegen van 6jes tot hele goede 9ens.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:40 schreef Norrage het volgende:
Hey luckass, wordt hard werken voor jou! 3e klasse zaterdagJe zit wel met 6jes en 7tjes!
Ja Eline heeft met de NJC bij ons ingevallen, nummer 5 traint bij mij maar die is wel een stuk minder. En als die andere twee van jouw niveau zijn worden we gewoon kampioen natuurlijkquote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:09 schreef Norrage het volgende:
Bianca en Gilles zitten bij mij in de trainingsgroep en zijn goede 7tjes (volgens mij zelfs 6), Eline ken ik goed en die is gewoon 7...alleen die 5e ken ik niet, maar je hebt iig wel een leuk team denk ik
Nouja, ze zitten bij mij in de groep..daar is alles mee gezegdquote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:13 schreef luckass het volgende:
[..]
Ja Eline heeft met de NJC bij ons ingevallen, nummer 5 traint bij mij maar die is wel een stuk minder. En als die andere twee van jouw niveau zijn worden we gewoon kampioen natuurlijk.
Wat een zelfvertrouwen, en dat al voor het seizoen.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:14 schreef Norrage het volgende:
[..]
Nouja, ze zitten bij mij in de groep..daar is alles mee gezegdmaar dat als ze even goed zijn als ik je dan kampioen wordt is natuurlijk een waarheid
Zolang ik nog driedubbel verdedigend clubkampioen ben heb ik nog zelfvertrouwenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:20 schreef luckass het volgende:
[..]
Wat een zelfvertrouwen, en dat al voor het seizoen.
De zegening van Martin heeft je goed gedaan.
Sja, het is dat ik niet mee doe in de 6quote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:22 schreef Norrage het volgende:
[..]
Zolang ik nog driedubbel verdedigend clubkampioen ben heb ik nog zelfvertrouwen
ik ken dat, erg ellendig.quote:Op zondag 9 januari 2011 22:11 schreef erkel het volgende:
Sinds jaren weer eens omhoog gegaan in rating, namelijk in de enkel en dubbel 4 geworden. Alleen mijn gestel lijkt steeds slechter met de inspanning om te kunnen gaan. Aan mijn arm lijk ik een chronische blessure te hebben, die ik nu met fitness onder controle probeer te houden.
Dat had ik vorig jaar ookquote:Op donderdag 13 januari 2011 14:49 schreef Komakie het volgende:
Ik heb de teamindeling van de competitie gezien.
Ik speel komend seizoen 4de klasse gemengd.
Geen heren dit keer, maar het is wel aardig niveau dus ik hoop dat het een beetje gezellig is. Wel volgens mij met een stel die een stuk jonger zijn dan ik (zeg maar rond de 20 terwijl ik 28 ben) maar dat kan ook wel lachen zijn. Zijn iig dan lekker fanatiek.
En 4de gemengd is een verhoging tov de 4de heren waarin ik vorig jaar speelde.
Ze hebben het ingedeeld op de manier waarop ik in de trainingen speel en beweeg. Als dat zo is, dan staan ze er versteld van wat ik kan als ik wel in vorm ben want ik ben echt een papzak op het moment`
Het is sowieso wel leuk dat we een teambuildingsdag hebben. Gaan we met z'n allen iets doen. Dat deden we op mijn oude club nooit. Het eerste jaar dat ik competitie speelde moest ik me op de eerste speeldag nog voorstellen
afgelopen seizoen in een nieuw team met 4 onbekenden gestart, en het was meteen heel gezellig.quote:Op donderdag 13 januari 2011 16:15 schreef de_boswachter het volgende:
Daar lijkt me echt geen moer aan, spelen met onbekenden of mensen met wie je niks hebt.
Er was gewoon een teambuildingsdag hoorquote:
Niks van meegekregenquote:Op donderdag 13 januari 2011 18:18 schreef Norrage het volgende:
[..]
Er was gewoon een teambuildingsdag hoormaar jouw team zal er idd vast geen zin in gehad hebben :p
Het was een heren team met allemaal mannen van ongeveer dezelfde leeftijd. Dus het werd sowieso wel gezelligquote:Op donderdag 13 januari 2011 16:15 schreef de_boswachter het volgende:
Daar lijkt me echt geen moer aan, spelen met onbekenden of mensen met wie je niks hebt.
ik ook nietquote:Op vrijdag 14 januari 2011 10:58 schreef Bak_Beest het volgende:
Ik heb alweer een maandje of 2 niet getennist.
Dank trouwens nog, jij ook sterkte met je onwelwillende lichaamquote:Op zondag 9 januari 2011 22:23 schreef Feestkabouter het volgende:
[..]
ik ken dat, erg ellendig.
wel willen maar niet kunnen.
veel sterkte en genezing ermee!
Wit met een klein beetje oranje er in verwerktquote:Op vrijdag 14 januari 2011 08:50 schreef de_boswachter het volgende:
Ik wil dit jaar voor een nieuwe outfit gaan. Het liefst eentje die lijkt op Martin Verkerk in zijn allerbeste jaren.
Wie heeft er tips voor me?
pssst,mocht je ook een nieuw racket nodig hebben.. vanuit mijn werk weet ik dat Babolat met een speciale Roland Garros lijn ( rackets & tassen ) komtquote:Op vrijdag 14 januari 2011 08:50 schreef de_boswachter het volgende:
Ik wil dit jaar voor een nieuwe outfit gaan. Het liefst eentje die lijkt op Martin Verkerk in zijn allerbeste jaren.
Wie heeft er tips voor me?
Plus oranje polsbandje!quote:Op maandag 17 januari 2011 10:46 schreef Komakie het volgende:
[..]
Wit met een klein beetje oranje er in verwerkt
Heb je het opgemeten wat je eigenlijk zou moeten hebben? Werk je met overgrips?quote:Op woensdag 26 januari 2011 18:04 schreef Norrage het volgende:
Ik heb mijn grips laten vergroten! van L3 naar L4! Voorlopig vind ik het best fijn. Ik deed het omdat ik het gevoel had mijn greep vaak te verpakken omdat de grip te klein was...en ik best grote handen heb vergeleken met een L3.
Ja ik kreeg bij het opmeten er 3,5 uit. Dat klopte ook wel, want de eerste wedstrijd met alleen L3 vloog mijn racket een keer of 5 uit mijn handen tijdens een rallyquote:Op woensdag 26 januari 2011 18:20 schreef Norrage het volgende:
Mjah in de winkel konden ze zich er inderdaad wel in vinden dat L3 te klein was voor me
quote:Op woensdag 26 januari 2011 17:59 schreef Schunckelstar het volgende:
vandaag een nieuw racket gekocht![]()
[ afbeelding ]
Ik heb dat vorig jaar ook gedaan, online een krimpkous gekocht en hem met een föhn om mijn racket gekrompen. Daarmee ben ik ook van L3 naar L4 gegaan, dat was een stuk beter vastpakkenquote:Op woensdag 26 januari 2011 18:04 schreef Norrage het volgende:
Ik heb mijn grips laten vergroten! van L3 naar L4! Voorlopig vind ik het best fijn. Ik deed het omdat ik het gevoel had mijn greep vaak te verpakken omdat de grip te klein was...en ik best grote handen heb vergeleken met een L3.
quote:Op woensdag 26 januari 2011 18:10 schreef Norrage het volgende:
Ik had altijd overgrips ja. Dus zat eigenlijk al op L3.25 ofzo
En tsja, ik heb dat nooit opgemeten en dat maakt denk ik ook niet echt uit. het is maar wat je het fijnst vindt. Nadal heeft volgens mij een L1 grip
Volgens Tenniswarehouse voelen Babolat grips een size groter aan waardoor je eigenlijk uit komt op een L3.quote:Rafael Nadal:
Grip: Babolat Syntec Grip
Overgrip: Babolat VS Original Overgrip (White)
Grip Size: 4 1/4 - L2
Roger Federer:
Grip: Wilson Leather Grip
Overgrip: Wilson Pro Overgrip (White)
Grip Size: 4 3/8 - L3
Gewoon keihard op die voetenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 08:33 schreef Komakie het volgende:
Gisteren getraind en het gaat steeds beter
Ook voor het eerst met een teamgenoot gedubbeld. Op zich wel leuk, want hij is even groot als ik dus als we aan het net staan, staan er 2 jongens van 1.90m. Sla daar maar eens langs of overheen
Gewoon 2cm van het net gaan staan, krijg hem dan maar eens op mijn voetenquote:
Ja, dan komt de topspin Lob eraan hehe.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 10:17 schreef Komakie het volgende:
[..]
Gewoon 2cm van het net gaan staan, krijg hem dan maar eens op mijn voeten
Doe je best over 2 keer 1.90mquote:Op vrijdag 28 januari 2011 10:59 schreef Drassss het volgende:
[..]
Ja, dan komt de topspin Lob eraan hehe.
Pff laat die voorjaarscompetitie maar beginnen..
Wij zijn ook al 2 weken lang de hele tijd aan het oefenen met balletjes door benen spelen als er een lobje over je heen komt. Soms tot frustratie van de trainerquote:
Gewoon beuken. Veel spreiden en rally's kort houden. Dan komt het wel goed (mits je op een beetje een snelle baan speelt)quote:Op vrijdag 28 januari 2011 13:03 schreef crinoc het volgende:
Haha, altijd leuk die lobjes met trainen. Rustig achter aan gaan een door de benen 'proberen.'
Het wil mij alleen niet lukken, ben altijd bang om me benen kapot teslaan.
Heb morgen avond mijn eerste toernooi/wedstrijd, om 21.30. En wordt gespeeld indoor. Heb er nog nooit op gespeeld.. is er nog iets waar aan ik moet denken?
Agassi kon het ook, dus met jouw lengte moet je het ook kunnenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 13:02 schreef dekouwe het volgende:
laatst ook geprobeerd (1.76m) raakte vrij hard me scheen na het slaan van de bal :-/
bal ging overigens wel over het net .. helaas wel uit :-(
Nog wel een paar 7ens ookquote:Op vrijdag 28 januari 2011 13:38 schreef Norrage het volgende:
Succesje zit in een groep met lauter 5jes en 6jes
Ik zie nu dat het nog meevalt, maar het is best een mix van niveaus
Prima groep op zich, en prima tijd (alhoewel wel ietwat vroeg eten danquote:Op vrijdag 28 januari 2011 13:43 schreef luckass het volgende:
[..]
Nog wel een paar 7ens ook. Wordt wel leuk denk ik.
eerst volgende keer dat ik de mogelijkheid heb probeer ik het, maar ben toch wel een beetje huiverig had toen een flinke deuk in me scheenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 13:42 schreef Komakie het volgende:
[..]
Agassi kon het ook, dus met jouw lengte moet je het ook kunnen
Dat kan toch gewoon?quote:Op maandag 31 januari 2011 14:08 schreef senswal het volgende:
Ik wil weer naar buiten, heb het echt gehad met die binnenbanen.
Dan nietquote:
Ik ook, totdat ik in de hal kom en ik moet tennissen op een gymvloerquote:Op woensdag 2 februari 2011 15:56 schreef Komakie het volgende:
Ik vind het binnen nog steeds wel erg lekker hoor.
Als ik dan in de motregen naar de hal loop en dan binnen lekker in mijn shirtje en korte broek een beetje sta te ballen
quote:Op donderdag 3 februari 2011 18:18 schreef Schunckelstar het volgende:
ik heb eind februari mijn eerste toernooi in afferden, ben benieuwd
ja, zo saai ja? dat belooft watquote:Op donderdag 3 februari 2011 19:15 schreef Drassss het volgende:
[..]
vorig jaar heb ik daar gebald.. wat een dodelijk saaie Limburgse bedoeling
Misschien had het ook iets te maken dat ik een brabo ben dat de temperatuur rond de -5 lagquote:Op donderdag 3 februari 2011 19:24 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
ja, zo saai ja? dat belooft wat![]()
het word mijn eerste toernooi dus heb er evengoed zin in
Wat is er mis met Limburg?quote:Op donderdag 3 februari 2011 19:15 schreef Drassss het volgende:
[..]
vorig jaar heb ik daar gebald.. wat een dodelijk saaie Limburgse bedoeling
Blijkbaar is het saaiquote:
Dat is niet saai.... dat is gewoon rond uit mafquote:Op donderdag 3 februari 2011 22:37 schreef de_boswachter het volgende:
WTF is een Afferden?
Dat is niet Limburg
Hier lopen we de polonaise na een gewonnen puntHoezo saai?
Welkomquote:Op maandag 14 februari 2011 23:30 schreef JonkersR het volgende:
Lees al een tijdje mee in de tennis topics en wil me wat actiever opstellen, dus zal ook eens wat posten.
Ik ben 25 jaar jong (oud) en vorige zomer heb ik na een tennis break van 6 jaar weer m'n eerste single toernooien gespeeld. Die bevielen zo goed dat ik er dit jaar behoorlijk wat wil gaan spelen. Eind deze maand staat m'n eerste dubbel toernooi op het programma en vervolgens ga ik in maart op tennisvakantie, om in april voorjaarscompetitie te spelen. Aan de voorbereiding zal het iig niet liggen
.
Verder vind ik het leuk om over tennis te praten, dus zal hier zo nu en dan binnenvallen
En hoe goed ben je? Want er is een bepaalde grens vanaf wanneer je in dit topic mag posten he!quote:Op maandag 14 februari 2011 23:30 schreef JonkersR het volgende:
Lees al een tijdje mee in de tennis topics en wil me wat actiever opstellen, dus zal ook eens wat posten.
Ik ben 25 jaar jong (oud) en vorige zomer heb ik na een tennis break van 6 jaar weer m'n eerste single toernooien gespeeld. Die bevielen zo goed dat ik er dit jaar behoorlijk wat wil gaan spelen. Eind deze maand staat m'n eerste dubbel toernooi op het programma en vervolgens ga ik in maart op tennisvakantie, om in april voorjaarscompetitie te spelen. Aan de voorbereiding zal het iig niet liggen
.
Verder vind ik het leuk om over tennis te praten, dus zal hier zo nu en dan binnenvallen
ooee Renswoude. dat is lekker dichtbij. even kijken of het wat isquote:Op donderdag 3 februari 2011 01:29 schreef Feestkabouter het volgende:
gisteren alweer ingeschreven voor het eerste toernooitje!
(Renswoude, begin maart)
inderdaad aangezien dat de tijd is dat het weer begint te "kriebelen"quote:Op dinsdag 15 februari 2011 13:17 schreef Drassss het volgende:
Toch jammer dat er amper enkel toernooien in het voorjaar zijn...
Wij hebben de CK en een dubbeltoernooi in de buurt.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 13:17 schreef Drassss het volgende:
Toch jammer dat er amper enkel toernooien in het voorjaar zijn...
Zeg dat wel... alhoewel ik gewoon elke maand ben blijven tennissen ( buiten & binnen ), maar ik zou graag weer wat rating wedstrijdjes willen spelen jaquote:Op dinsdag 15 februari 2011 13:18 schreef truedestiny het volgende:
[..]
inderdaad aangezien dat de tijd is dat het weer begint te "kriebelen"
Een racket met crack erin? Is dat ding high ofzo?quote:Op woensdag 16 februari 2011 09:53 schreef San_Andreas het volgende:
een racket met een crack er in, wat kan ik daar nog voor krijgen?
Aan het kringloop centrum doneren is waarschijnlijk de enige optie.
Doneer hem aan je tennisvereniging? Die staan altijd te springen om reserve racketsquote:Op woensdag 16 februari 2011 09:53 schreef San_Andreas het volgende:
een racket met een crack er in, wat kan ik daar nog voor krijgen?
Aan het kringloop centrum doneren is waarschijnlijk de enige optie.
maak hem helemaal kapot en hang hem boven de barquote:Op woensdag 16 februari 2011 11:13 schreef Drassss het volgende:
[..]
Doneer hem aan je tennisvereniging? Die staan altijd te springen om reserve racketsZeker als hij nog prima speelt voor een beginner niveautje 9...
quote:Op woensdag 16 februari 2011 10:42 schreef Bak_Beest het volgende:
[..]
Een racket met crack erin? Is dat ding high ofzo?
1 maart gaat het feest weer beginnen + dat de knltb site heel de dag niet bereikbaar isquote:Op woensdag 23 februari 2011 12:48 schreef dekouwe het volgende:
Maandagavond vrij dik verloren :-/ en dat terwijl we toch vrij veel deuce hadden zonde dat we het niet wat spannender hebben kunnen maken gelukkig is het een poule dus as zaterdag mogen we nog een keer.
Ik zie trouwens dat volgende week de indelingen van de landelijke competitie en de districtscompetitie-indelingen bekend worden, altijd leuk om te zien tegen wie je moet.
Schunckel, hoe is het je partner en die partij afgelopen?quote:Op zondag 20 februari 2011 13:00 schreef Schunckelstar het volgende:
lekker dan, gisteren de eerste wdstrijd in afferden gewonnen met 6-1 6-1, en op dit moment zou ik moeten beginnen met de tweede wedstrijd, alleen mijn dubbelpartner is in geen velden of wegen te bekennen en zijn telefoon staat ook uit![]()
Heb ook vast een reserve F5 knop aangeschaftquote:Op woensdag 23 februari 2011 13:00 schreef dekouwe het volgende:
28 februari vanaf 23:59 continue refreshen ;-)
uiteindelijk toch nog gespeeld..zo'n 3 kwartier te laatquote:Op woensdag 23 februari 2011 15:17 schreef Feestkabouter het volgende:
[..]
Schunckel, hoe is het je partner en die partij afgelopen?
Waarom geef je bij 0-5 op? Speel dan die laatste game ook nog uit...quote:Op donderdag 24 februari 2011 13:46 schreef Daan2x256 het volgende:
Heftig! Succes vrijdag.
Heb ooit 1 keer moeten opgeven. Ging door m'n enkel, kon nog net eerste set goed uitspelen 6-4. Daarna bij 0-5 in de 2e set uiteindelijk toch moeten geven. Zo kutgevoel is dat..
Het stond 6-4 0-5quote:Op donderdag 24 februari 2011 13:48 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Waarom geef je bij 0-5 op? Speel dan die laatste game ook nog uit...
Excuses, ik dacht dat je op 6-4 5-0 opgaf.quote:Op donderdag 24 februari 2011 13:52 schreef Daan2x256 het volgende:
[..]
Het stond 6-4 0-5
Had 3de set sowieso aan te pas moeten komen, en het was tijdens het wisselen van kant.
Nee, anders had ik hem natuurlijk wel uitgespeeld.quote:Op donderdag 24 februari 2011 13:55 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Excuses, ik dacht dat je op 6-4 5-0 opgaf.
dat gaat meestal goed ja. of je moet ontzettend veel verhinderingen opgevenquote:Op donderdag 24 februari 2011 21:24 schreef JonkersR het volgende:
Wordt het over het algemeen eigenlijk geaccepteerd als je je inschrijft voor 2 onderdelen, of word je dan vaak voor 1 vd 2 uitgeloot? Wil deze zomer ook een flinke lading toernooien spelen en het liefst dus ook nog 2 onderdelen
Nu al gepland?quote:Op donderdag 24 februari 2011 17:38 schreef luckass het volgende:
10 toernooitjes op rij gepland voor de zomer.
Even een paar toernooikalenders doorgespitquote:Op donderdag 24 februari 2011 22:07 schreef Norrage het volgende:
[..]
Nu al gepland?
Zal bij mij ook wel ongeveer zo zijn. Alhoewel ik uit ervaring weet af en toe een weekje ertussen rust te willen hebben..Of dan gewoon een dubbeltje doen ofzo.
Bij ons is het ook makkelijk: Leeuwenbergh, toernooi in delft, toernooi in delft, toernooi in delft, toernooi pijnacker, toernooi in delftquote:Op donderdag 24 februari 2011 22:12 schreef luckass het volgende:
[..]
Even een paar toernooikalenders doorgespit.
Haha. Ik speel er ook nog een paar in west en centraal brabant, bij m'n ouders.quote:Op donderdag 24 februari 2011 22:20 schreef Norrage het volgende:
[..]
Bij ons is het ook makkelijk: Leeuwenbergh, toernooi in delft, toernooi in delft, toernooi in delft, toernooi pijnacker, toernooi in delft
Brabant de gekste jaquote:Op donderdag 24 februari 2011 22:35 schreef luckass het volgende:
[..]
Haha. Ik speel er ook nog een paar in west en centraal brabant, bij m'n ouders.
En nog met m'n oom dubbelen in oost brabant.
Begint bijna professioneel te worden.
Jep. kijk er al naar uit.quote:Op donderdag 24 februari 2011 22:54 schreef de_boswachter het volgende:
Dinsdag staan de competitieindelingen erop
zo dat is handigquote:Op zaterdag 26 februari 2011 08:24 schreef Schunckelstar het volgende:
yeah, vanavond halve finale spelen![]()
voel me alleen best wel lullig, zit nog steeds in de ziektewet, omdat ik van de dokter nog niet mag gaan werken, maar voel me niet meer echt ziek, en dan wel gaan tennissen.
en mijn baas tennist bij dezelfde club
http://www.tennisplanet.n(...)-tennisracket-kiezenquote:Op zondag 27 februari 2011 08:54 schreef RiftNL het volgende:
Iemand wat merken qua rackets die betaalbaar zijn en goed zijn voor amateurs/beginners?Ben 1.92m maybe speelt dat mee
ik heb geen idee namelijk
PS Kan iemand mij vertellen waarom lijnrechters bij Grand Slams FAULT noemen als een bal wordt buitengeslagen ipv OUT? Dit valt mij weleens op namelijk
En waarom LET ipv NET?
Kan beter naar een winkel gaan i guess want ik heb geen idee hoe zwaar mijn racket moet zijnquote:Op zondag 27 februari 2011 10:04 schreef Drassss het volgende:
[..]
http://www.tennisplanet.n(...)-tennisracket-kiezen
Kijk eens naar bovenstaande link. Daar kan je een racket samenstellen + de info wat een "zwaar" of groot racket met je slagen doet.
Mijn advies is wel om te beginnen met een "controle" racket.
Laat ik het zo zeggen afgaande op je reactiesquote:Op zondag 27 februari 2011 10:08 schreef RiftNL het volgende:
[..]
Kan beter naar een winkel gaan i guess want ik heb geen idee hoe zwaar mijn racket moet zijnWelke merken raad je aan die betaalbaar zijn, dus geen Wilson etc dat komt later wel.
Ok nice gaan we doenquote:Op zondag 27 februari 2011 10:19 schreef Drassss het volgende:
[..]
Laat ik het zo zeggen afgaande op je reacties
Ik denk dat elk racket voor jou geschikt is wat voor beginners/amateurs. Het merk maakt dan ook helemaal niet uit. Ik zou voorstellen om eens naar een sportwinkel te gaan voor hun advies. Misschien kan je wel 1/2 rackets testen? Let op de gripmaat l1/l2/l3/l4, want dat is het belangrijkste criterium voor een beginner
Tussen de 70/100 euro kan je vast wel iets moois vinden wat jaren meegaat.
Geen idee, maar bij zo'n clubs word ik geen lidquote:Op maandag 28 februari 2011 00:19 schreef RiftNL het volgende:
Iemand enig idee waarom bardiensten altijd verplicht zijn bij tennis of eventueel af te kopen? Ik zie dat echt in geen enkele sport
Ja de club hier vraagt 80,- per jaarr contributie. Een andere 200,- per jaar en ook verplichte bardiensten dusjaquote:Op maandag 28 februari 2011 00:22 schreef Drassss het volgende:
[..]
Geen idee, maar bij zo'n clubs word ik geen lid
Je hebt ook veel clubs waar de gemeente bar eigenaar is... daar is dat vaak niet zo.
Koop geen racket voor 200 euro of meer, voor onder de 100 euro kan je even goede rackets kopen. Of koop anders 2e hands.quote:Op zondag 27 februari 2011 08:54 schreef RiftNL het volgende:
Iemand wat merken qua rackets die betaalbaar zijn en goed zijn voor amateurs/beginners?Ben 1.92m maybe speelt dat mee
ik heb geen idee namelijk
verplicht is wel vreemd jaquote:Op maandag 28 februari 2011 00:26 schreef RiftNL het volgende:
[..]
Ja de club hier vraagt 80,- per jaarr contributie. Een andere 200,- per jaar en ook verplichte bardiensten dusja
quote:Op donderdag 24 februari 2011 13:52 schreef Daan2x256 het volgende:
[..]
Het stond 6-4 0-5
Had 3de set sowieso aan te pas moeten komen, en het was tijdens het wisselen van kant.
Bij ons op de club ging 2 jaar terug een vrouw die 6-0 5-0 40-0 voorstond onderuit op hardcourt tijdens het matchpoint, brak een of meer vingers en moest opgeven...quote:Op donderdag 24 februari 2011 13:48 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Waarom geef je bij 0-5 op? Speel dan die laatste game ook nog uit...
ik denk ook wel, met alle respect, dat vrouwen ook wel eerder opgeven dan mannenquote:Op maandag 28 februari 2011 14:01 schreef rhubarb het volgende:
[..]
[..]
Bij ons op de club ging 2 jaar terug een vrouw die 6-0 5-0 40-0 voorstond onderuit op hardcourt tijdens het matchpoint, brak een of meer vingers en moest opgeven...
preciesquote:Op maandag 28 februari 2011 14:11 schreef Drassss het volgende:
Ik zou 3x onderhands serveren met links en hopen op een fout van mijn tegenstander
Ik heb eens een zweepslag gehad op matchpoint tegenquote:Op maandag 28 februari 2011 14:02 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
ik denk ook wel, met alle respect, dat vrouwen ook wel eerder opgeven dan mannen
quote:Op maandag 28 februari 2011 14:01 schreef rhubarb het volgende:
[..]
[..]
Bij ons op de club ging 2 jaar terug een vrouw die 6-0 5-0 40-0 voorstond onderuit op hardcourt tijdens het matchpoint, brak een of meer vingers en moest opgeven...
Dit verhaal heb ik destijds gehoord. Chip & Charge?quote:Op maandag 28 februari 2011 14:09 schreef rhubarb het volgende:
De bloedsporen waren nog wel een tijdje terug te vinden op de baan...
Pfff en ik dacht dat enkelbanden/zweepslagen/hartritme storingen erg genoeg waren...quote:Op maandag 28 februari 2011 14:50 schreef Norrage het volgende:
Ik heb bij Thor de Bataaf een wedstrijd meegemaakt van een gemengd 1e klasse team waarbij de dame in de mix een 3-dubbele open beenbreuk waarbij het bot uit haar been stak opliep![]()
ambulance en alles, was echt fokking drama..Was echt verschrikkelijk. ..dat je dat soort ongelukken uberhaupt kan krijgen op de tennisbaan
dat hoop ik echt nooit te zien te krijgenquote:Op maandag 28 februari 2011 14:50 schreef Norrage het volgende:
Ik heb bij Thor de Bataaf een wedstrijd meegemaakt van een gemengd 1e klasse team waarbij de dame in de mix een 3-dubbele open beenbreuk waarbij het bot uit haar been stak opliep![]()
ambulance en alles, was echt fokking drama..Was echt verschrikkelijk. ..dat je dat soort ongelukken uberhaupt kan krijgen op de tennisbaan
Nee, maar wel een andere studententennisvereniging.quote:Op maandag 28 februari 2011 14:41 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
[..]
Dit verhaal heb ik destijds gehoord. Chip & Charge?
brrrr krijg er al kippenvel van als ik het alleen maar leesquote:Op maandag 28 februari 2011 14:50 schreef Norrage het volgende:
Almere, hebben 11 banen en is altijd prima tennissen.quote:Op maandag 28 februari 2011 16:10 schreef Drassss het volgende:
170? Ik neem aan dat je in een grote stad of randstad balt?
In welk opzicht vind je tennis goedkoper?quote:Op maandag 28 februari 2011 19:21 schreef Daan2x256 het volgende:
[..]
Almere, hebben 11 banen en is altijd prima tennissen.
Maar als je dit vergelijkt met bijv. voetbal is tennis echt vele male goedkoper. En je kan het veel meer uren doen dan voetbal.
Tennis is sowieso duurder. Buiten contributie, betaal je bij tennis nog apart voor training, toernooien, competitie. Bij voetbal ben je klaar na je contributie.quote:Op maandag 28 februari 2011 19:21 schreef Daan2x256 het volgende:
[..]
Almere, hebben 11 banen en is altijd prima tennissen.
Maar als je dit vergelijkt met bijv. voetbal is tennis echt vele male goedkoper. En je kan het veel meer uren doen dan voetbal.
Ahum...quote:Op maandag 28 februari 2011 19:34 schreef FedExpress het volgende:
[..]
Tennis is sowieso duurder. Buiten contributie, betaal je bij tennis nog apart voor training, toernooien, competitie. Bij voetbal ben je klaar na je contributie.
Daarnaast ben je ook wat betreft materialen (kleding, schoenen, rackets en snaren, tegenover kleding en schoenen) veel duurder uit.
Dus ben heel benieuwd hoe jij goedkoper uit bent. Ik hoor graag je geheim
Zie KNLTB.nlquote:Op dinsdag 1 maart 2011 04:01 schreef RiftNL het volgende:
Kan iemand mij uitleggen hoe die ranking werkt met die cijfertjes zie startpost?
Alleen landelijk staat erop volgens mij? De rest nog nietquote:Op dinsdag 1 maart 2011 07:58 schreef InTrePidIvity het volgende:
Hij staat online!!! Vier keer uit, maar alles redelijk in de buurt
Ik heb in elk geval mijn regionale wedstrijden gevonden. Je moet in je Mijn KNLTB-overzicht op 'Competitiestanden' klikken en dan onder Perry Landelijk Voorjaar zoeken op je verenigingsnummer.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 08:13 schreef Drassss het volgende:
[..]
Alleen landelijk staat erop volgens mij? De rest nog niet
Dat begrijp ik, maar ik bal in een district dus heb ik niet te maken met Perry Landelijkquote:Op dinsdag 1 maart 2011 08:18 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Ik heb in elk geval mijn regionale wedstrijden gevonden. Je moet in je Mijn KNLTB-overzicht op 'Competitiestanden' klikken en dan onder Perry Landelijk Voorjaar zoeken op je verenigingsnummer.
ik zie wel de teams van mijn club staan, maar ik weet niet of ik dan in team 1 of team 2 zit....... kan ik bij de KNLTB ergens zien welke teamleden er in een team zitten?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 07:58 schreef InTrePidIvity het volgende:
Hij staat online!!! Vier keer uit, maar alles redelijk in de buurt
In principe zijn de teams zelf niet bekend bij de KNLTB. De club hoeft zich alleen maar te houden aan de ratingvolgorde, anders dan dat zouden ze de teamindelingen op de allerlaatste dag nog mogen omgooienquote:Op dinsdag 1 maart 2011 10:16 schreef Feestkabouter het volgende:
[..]
ik zie wel de teams van mijn club staan, maar ik weet niet of ik dan in team 1 of team 2 zit....... kan ik bij de KNLTB ergens zien welke teamleden er in een team zitten?
(zaterdagmiddag competitie voorjaar 2011 regio midden)
waar?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 09:01 schreef Norrage het volgende:
Jaaaa we mogen tegen primadonnakaas gaan spelen
de rest van A'dam, is toch gewoon gravel?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 10:34 schreef TheArt het volgende:
Ook hier 4x uit en 3x thuis. We beginnen gelukkig wel thuis2x uit is heel dichtbij en 2x ietsjes verder weg, maar niet veel.
EDIT: Wel uit bij Chip&Charge. Voor iemand die liever op wat snellere ondergronden speelt, zoals ik, is dat wel relaxt.
Geen idee, de meeste clubs wel ja. Maar ik woon dan ook niet in Amsterdam, dus ik ken ook niet alle clubs daar.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 11:22 schreef San_Andreas het volgende:
[..]
de rest van A'dam, is toch gewoon gravel?
Geen ideequote:Op dinsdag 1 maart 2011 10:31 schreef luckass het volgende:
Primadonnakaas, wtf? Zijn dat van die bondskindjes? Zal wel gezellig pilzen worden achteraf.
Maar die hebben toch alleen maar juniorenteams of ben ik nou gek? Hoe kan jij er dan tegen spelen?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 12:09 schreef Norrage het volgende:
Fijn...de JPW in primadonnakaas JPW staat voor Jeugd Plan Woerden
Kut kindertjes...
Ze kunnen dispensatie aanvragen voor jeugdteams als ze goed genoeg zijnquote:Op dinsdag 1 maart 2011 12:22 schreef TheArt het volgende:
[..]
Maar die hebben toch alleen maar juniorenteams of ben ik nou gek? Hoe kan jij er dan tegen spelen?
Dat gebeurt genoeg. Maar ik zie bij hun op de site alleen maar teams staan die ook daadwerkelijk in de juniorencompetities uitkomen, geen enkele die senioren speelt.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 12:31 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ze kunnen dispensatie aanvragen voor jeugdteams als ze goed genoeg zijn
Dat zal pas gebeuren als net de indelingen erop staanquote:Op dinsdag 1 maart 2011 15:20 schreef dekouwe het volgende:
Idd duurt lang!
wat me trouwens ook nog alles mee valt is dat die site er nog niet uit geklapt is.
Ik wil dan wel komen kijken, als ze echt 12 zijnquote:Op dinsdag 1 maart 2011 12:31 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ze kunnen dispensatie aanvragen voor jeugdteams als ze goed genoeg zijn
Die van mij staat er gewoon op hoor.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 16:01 schreef de_boswachter het volgende:
Nou vandaag zullen de districtsindelingen er niet meer op komen te staan.... GVD
Nah, die van mij staan er ook nog niet op. Bij sommige districten staat 2011 al ingevuld, bij sommigen staat nog 2010.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 16:07 schreef Daan2x256 het volgende:
[..]
Die van mij staat er gewoon op hoor.
Moet je anders via mijn knltb en dan via je verenigingsnummer zoeken.
Zo heb ik het ook gevonden.
Nee, Regio Zuid heeft nog helemaal niets.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 16:07 schreef Daan2x256 het volgende:
Die van mij staat er gewoon op hoor.
Moet je anders via mijn knltb en dan via je verenigingsnummer zoeken.
Zo heb ik het ook gevonden.
Balen dan...quote:Op dinsdag 1 maart 2011 16:16 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Nee, Regio Zuid heeft nog helemaal niets.
waar zit jij zelf dan?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 16:10 schreef Komakie het volgende:
Damn, wij zitten ook lekker ingedeeld. Ik ken de verenigingen in de buurt niet zo goed, maar we moeten aardig reizen.
1 keer naar Hoorn, dik een uur rijden.
1 keer naar Lelystad, half uurtje rijden.
Nog een keer naar Hoorn, weer een dik uur rijden.
Als laatste nog een keer naar Alkmaar, wat anderhalf uur rijden is!!!!
Misschien moeten we maar een overnachting boeken
Hoe weet je dat ze er vandaag niet meer op komen te staan?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 16:01 schreef de_boswachter het volgende:
Nou vandaag zullen de districtsindelingen er niet meer op komen te staan.... GVD
Omdat het ambtenaren zijn. Die werken maar tot half 5.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 16:23 schreef JonkersR het volgende:
Hoe weet je dat ze er vandaag niet meer op komen te staan?
Wij eindigen 2 keer thuis.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:10 schreef FedExpress het volgende:
4x uit, allemaal dichtbij
eindigen wel 2x uit. Vind ik altijd wel jammer, maar ja!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |