Koop geen racket voor 200 euro of meer, voor onder de 100 euro kan je even goede rackets kopen. Of koop anders 2e hands.quote:Op zondag 27 februari 2011 08:54 schreef RiftNL het volgende:
Iemand wat merken qua rackets die betaalbaar zijn en goed zijn voor amateurs/beginners?Ben 1.92m maybe speelt dat mee
ik heb geen idee namelijk
verplicht is wel vreemd jaquote:Op maandag 28 februari 2011 00:26 schreef RiftNL het volgende:
[..]
Ja de club hier vraagt 80,- per jaarr contributie. Een andere 200,- per jaar en ook verplichte bardiensten dusja
quote:Op donderdag 24 februari 2011 13:52 schreef Daan2x256 het volgende:
[..]
Het stond 6-4 0-5
Had 3de set sowieso aan te pas moeten komen, en het was tijdens het wisselen van kant.
Bij ons op de club ging 2 jaar terug een vrouw die 6-0 5-0 40-0 voorstond onderuit op hardcourt tijdens het matchpoint, brak een of meer vingers en moest opgeven...quote:Op donderdag 24 februari 2011 13:48 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Waarom geef je bij 0-5 op? Speel dan die laatste game ook nog uit...
ik denk ook wel, met alle respect, dat vrouwen ook wel eerder opgeven dan mannenquote:Op maandag 28 februari 2011 14:01 schreef rhubarb het volgende:
[..]
[..]
Bij ons op de club ging 2 jaar terug een vrouw die 6-0 5-0 40-0 voorstond onderuit op hardcourt tijdens het matchpoint, brak een of meer vingers en moest opgeven...
preciesquote:Op maandag 28 februari 2011 14:11 schreef Drassss het volgende:
Ik zou 3x onderhands serveren met links en hopen op een fout van mijn tegenstander
Ik heb eens een zweepslag gehad op matchpoint tegenquote:Op maandag 28 februari 2011 14:02 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
ik denk ook wel, met alle respect, dat vrouwen ook wel eerder opgeven dan mannen
quote:Op maandag 28 februari 2011 14:01 schreef rhubarb het volgende:
[..]
[..]
Bij ons op de club ging 2 jaar terug een vrouw die 6-0 5-0 40-0 voorstond onderuit op hardcourt tijdens het matchpoint, brak een of meer vingers en moest opgeven...
Dit verhaal heb ik destijds gehoord. Chip & Charge?quote:Op maandag 28 februari 2011 14:09 schreef rhubarb het volgende:
De bloedsporen waren nog wel een tijdje terug te vinden op de baan...
Pfff en ik dacht dat enkelbanden/zweepslagen/hartritme storingen erg genoeg waren...quote:Op maandag 28 februari 2011 14:50 schreef Norrage het volgende:
Ik heb bij Thor de Bataaf een wedstrijd meegemaakt van een gemengd 1e klasse team waarbij de dame in de mix een 3-dubbele open beenbreuk waarbij het bot uit haar been stak opliep![]()
ambulance en alles, was echt fokking drama..Was echt verschrikkelijk. ..dat je dat soort ongelukken uberhaupt kan krijgen op de tennisbaan
dat hoop ik echt nooit te zien te krijgenquote:Op maandag 28 februari 2011 14:50 schreef Norrage het volgende:
Ik heb bij Thor de Bataaf een wedstrijd meegemaakt van een gemengd 1e klasse team waarbij de dame in de mix een 3-dubbele open beenbreuk waarbij het bot uit haar been stak opliep![]()
ambulance en alles, was echt fokking drama..Was echt verschrikkelijk. ..dat je dat soort ongelukken uberhaupt kan krijgen op de tennisbaan
Nee, maar wel een andere studententennisvereniging.quote:Op maandag 28 februari 2011 14:41 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
[..]
Dit verhaal heb ik destijds gehoord. Chip & Charge?
brrrr krijg er al kippenvel van als ik het alleen maar leesquote:Op maandag 28 februari 2011 14:50 schreef Norrage het volgende:
Almere, hebben 11 banen en is altijd prima tennissen.quote:Op maandag 28 februari 2011 16:10 schreef Drassss het volgende:
170? Ik neem aan dat je in een grote stad of randstad balt?
In welk opzicht vind je tennis goedkoper?quote:Op maandag 28 februari 2011 19:21 schreef Daan2x256 het volgende:
[..]
Almere, hebben 11 banen en is altijd prima tennissen.
Maar als je dit vergelijkt met bijv. voetbal is tennis echt vele male goedkoper. En je kan het veel meer uren doen dan voetbal.
Tennis is sowieso duurder. Buiten contributie, betaal je bij tennis nog apart voor training, toernooien, competitie. Bij voetbal ben je klaar na je contributie.quote:Op maandag 28 februari 2011 19:21 schreef Daan2x256 het volgende:
[..]
Almere, hebben 11 banen en is altijd prima tennissen.
Maar als je dit vergelijkt met bijv. voetbal is tennis echt vele male goedkoper. En je kan het veel meer uren doen dan voetbal.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |