Geen ideequote:Op dinsdag 1 maart 2011 10:31 schreef luckass het volgende:
Primadonnakaas, wtf? Zijn dat van die bondskindjes? Zal wel gezellig pilzen worden achteraf.
Maar die hebben toch alleen maar juniorenteams of ben ik nou gek? Hoe kan jij er dan tegen spelen?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 12:09 schreef Norrage het volgende:
Fijn...de JPW in primadonnakaas JPW staat voor Jeugd Plan Woerden
Kut kindertjes...
Ze kunnen dispensatie aanvragen voor jeugdteams als ze goed genoeg zijnquote:Op dinsdag 1 maart 2011 12:22 schreef TheArt het volgende:
[..]
Maar die hebben toch alleen maar juniorenteams of ben ik nou gek? Hoe kan jij er dan tegen spelen?
Dat gebeurt genoeg. Maar ik zie bij hun op de site alleen maar teams staan die ook daadwerkelijk in de juniorencompetities uitkomen, geen enkele die senioren speelt.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 12:31 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ze kunnen dispensatie aanvragen voor jeugdteams als ze goed genoeg zijn
Dat zal pas gebeuren als net de indelingen erop staanquote:Op dinsdag 1 maart 2011 15:20 schreef dekouwe het volgende:
Idd duurt lang!
wat me trouwens ook nog alles mee valt is dat die site er nog niet uit geklapt is.
Ik wil dan wel komen kijken, als ze echt 12 zijnquote:Op dinsdag 1 maart 2011 12:31 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ze kunnen dispensatie aanvragen voor jeugdteams als ze goed genoeg zijn
Die van mij staat er gewoon op hoor.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 16:01 schreef de_boswachter het volgende:
Nou vandaag zullen de districtsindelingen er niet meer op komen te staan.... GVD
Nah, die van mij staan er ook nog niet op. Bij sommige districten staat 2011 al ingevuld, bij sommigen staat nog 2010.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 16:07 schreef Daan2x256 het volgende:
[..]
Die van mij staat er gewoon op hoor.
Moet je anders via mijn knltb en dan via je verenigingsnummer zoeken.
Zo heb ik het ook gevonden.
Nee, Regio Zuid heeft nog helemaal niets.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 16:07 schreef Daan2x256 het volgende:
Die van mij staat er gewoon op hoor.
Moet je anders via mijn knltb en dan via je verenigingsnummer zoeken.
Zo heb ik het ook gevonden.
Balen dan...quote:Op dinsdag 1 maart 2011 16:16 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Nee, Regio Zuid heeft nog helemaal niets.
waar zit jij zelf dan?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 16:10 schreef Komakie het volgende:
Damn, wij zitten ook lekker ingedeeld. Ik ken de verenigingen in de buurt niet zo goed, maar we moeten aardig reizen.
1 keer naar Hoorn, dik een uur rijden.
1 keer naar Lelystad, half uurtje rijden.
Nog een keer naar Hoorn, weer een dik uur rijden.
Als laatste nog een keer naar Alkmaar, wat anderhalf uur rijden is!!!!
Misschien moeten we maar een overnachting boeken
Hoe weet je dat ze er vandaag niet meer op komen te staan?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 16:01 schreef de_boswachter het volgende:
Nou vandaag zullen de districtsindelingen er niet meer op komen te staan.... GVD
Omdat het ambtenaren zijn. Die werken maar tot half 5.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 16:23 schreef JonkersR het volgende:
Hoe weet je dat ze er vandaag niet meer op komen te staan?
Wij eindigen 2 keer thuis.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:10 schreef FedExpress het volgende:
4x uit, allemaal dichtbij
eindigen wel 2x uit. Vind ik altijd wel jammer, maar ja!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |