1 maart gaat het feest weer beginnen + dat de knltb site heel de dag niet bereikbaar isquote:Op woensdag 23 februari 2011 12:48 schreef dekouwe het volgende:
Maandagavond vrij dik verloren :-/ en dat terwijl we toch vrij veel deuce hadden zonde dat we het niet wat spannender hebben kunnen maken gelukkig is het een poule dus as zaterdag mogen we nog een keer.
Ik zie trouwens dat volgende week de indelingen van de landelijke competitie en de districtscompetitie-indelingen bekend worden, altijd leuk om te zien tegen wie je moet.
Schunckel, hoe is het je partner en die partij afgelopen?quote:Op zondag 20 februari 2011 13:00 schreef Schunckelstar het volgende:
lekker dan, gisteren de eerste wdstrijd in afferden gewonnen met 6-1 6-1, en op dit moment zou ik moeten beginnen met de tweede wedstrijd, alleen mijn dubbelpartner is in geen velden of wegen te bekennen en zijn telefoon staat ook uit![]()
Heb ook vast een reserve F5 knop aangeschaftquote:Op woensdag 23 februari 2011 13:00 schreef dekouwe het volgende:
28 februari vanaf 23:59 continue refreshen ;-)
uiteindelijk toch nog gespeeld..zo'n 3 kwartier te laatquote:Op woensdag 23 februari 2011 15:17 schreef Feestkabouter het volgende:
[..]
Schunckel, hoe is het je partner en die partij afgelopen?
Waarom geef je bij 0-5 op? Speel dan die laatste game ook nog uit...quote:Op donderdag 24 februari 2011 13:46 schreef Daan2x256 het volgende:
Heftig! Succes vrijdag.
Heb ooit 1 keer moeten opgeven. Ging door m'n enkel, kon nog net eerste set goed uitspelen 6-4. Daarna bij 0-5 in de 2e set uiteindelijk toch moeten geven. Zo kutgevoel is dat..
Het stond 6-4 0-5quote:Op donderdag 24 februari 2011 13:48 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Waarom geef je bij 0-5 op? Speel dan die laatste game ook nog uit...
Excuses, ik dacht dat je op 6-4 5-0 opgaf.quote:Op donderdag 24 februari 2011 13:52 schreef Daan2x256 het volgende:
[..]
Het stond 6-4 0-5
Had 3de set sowieso aan te pas moeten komen, en het was tijdens het wisselen van kant.
Nee, anders had ik hem natuurlijk wel uitgespeeld.quote:Op donderdag 24 februari 2011 13:55 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Excuses, ik dacht dat je op 6-4 5-0 opgaf.
dat gaat meestal goed ja. of je moet ontzettend veel verhinderingen opgevenquote:Op donderdag 24 februari 2011 21:24 schreef JonkersR het volgende:
Wordt het over het algemeen eigenlijk geaccepteerd als je je inschrijft voor 2 onderdelen, of word je dan vaak voor 1 vd 2 uitgeloot? Wil deze zomer ook een flinke lading toernooien spelen en het liefst dus ook nog 2 onderdelen
Nu al gepland?quote:Op donderdag 24 februari 2011 17:38 schreef luckass het volgende:
10 toernooitjes op rij gepland voor de zomer.
Even een paar toernooikalenders doorgespitquote:Op donderdag 24 februari 2011 22:07 schreef Norrage het volgende:
[..]
Nu al gepland?
Zal bij mij ook wel ongeveer zo zijn. Alhoewel ik uit ervaring weet af en toe een weekje ertussen rust te willen hebben..Of dan gewoon een dubbeltje doen ofzo.
Bij ons is het ook makkelijk: Leeuwenbergh, toernooi in delft, toernooi in delft, toernooi in delft, toernooi pijnacker, toernooi in delftquote:Op donderdag 24 februari 2011 22:12 schreef luckass het volgende:
[..]
Even een paar toernooikalenders doorgespit.
Haha. Ik speel er ook nog een paar in west en centraal brabant, bij m'n ouders.quote:Op donderdag 24 februari 2011 22:20 schreef Norrage het volgende:
[..]
Bij ons is het ook makkelijk: Leeuwenbergh, toernooi in delft, toernooi in delft, toernooi in delft, toernooi pijnacker, toernooi in delft
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |