ik ken dat, erg ellendig.quote:Op zondag 9 januari 2011 22:11 schreef erkel het volgende:
Sinds jaren weer eens omhoog gegaan in rating, namelijk in de enkel en dubbel 4 geworden. Alleen mijn gestel lijkt steeds slechter met de inspanning om te kunnen gaan. Aan mijn arm lijk ik een chronische blessure te hebben, die ik nu met fitness onder controle probeer te houden.
Dat had ik vorig jaar ookquote:Op donderdag 13 januari 2011 14:49 schreef Komakie het volgende:
Ik heb de teamindeling van de competitie gezien.
Ik speel komend seizoen 4de klasse gemengd.
Geen heren dit keer, maar het is wel aardig niveau dus ik hoop dat het een beetje gezellig is. Wel volgens mij met een stel die een stuk jonger zijn dan ik (zeg maar rond de 20 terwijl ik 28 ben) maar dat kan ook wel lachen zijn. Zijn iig dan lekker fanatiek.
En 4de gemengd is een verhoging tov de 4de heren waarin ik vorig jaar speelde.
Ze hebben het ingedeeld op de manier waarop ik in de trainingen speel en beweeg. Als dat zo is, dan staan ze er versteld van wat ik kan als ik wel in vorm ben want ik ben echt een papzak op het moment`
Het is sowieso wel leuk dat we een teambuildingsdag hebben. Gaan we met z'n allen iets doen. Dat deden we op mijn oude club nooit. Het eerste jaar dat ik competitie speelde moest ik me op de eerste speeldag nog voorstellen
afgelopen seizoen in een nieuw team met 4 onbekenden gestart, en het was meteen heel gezellig.quote:Op donderdag 13 januari 2011 16:15 schreef de_boswachter het volgende:
Daar lijkt me echt geen moer aan, spelen met onbekenden of mensen met wie je niks hebt.
Er was gewoon een teambuildingsdag hoorquote:
Niks van meegekregenquote:Op donderdag 13 januari 2011 18:18 schreef Norrage het volgende:
[..]
Er was gewoon een teambuildingsdag hoormaar jouw team zal er idd vast geen zin in gehad hebben :p
Het was een heren team met allemaal mannen van ongeveer dezelfde leeftijd. Dus het werd sowieso wel gezelligquote:Op donderdag 13 januari 2011 16:15 schreef de_boswachter het volgende:
Daar lijkt me echt geen moer aan, spelen met onbekenden of mensen met wie je niks hebt.
ik ook nietquote:Op vrijdag 14 januari 2011 10:58 schreef Bak_Beest het volgende:
Ik heb alweer een maandje of 2 niet getennist.
Dank trouwens nog, jij ook sterkte met je onwelwillende lichaamquote:Op zondag 9 januari 2011 22:23 schreef Feestkabouter het volgende:
[..]
ik ken dat, erg ellendig.
wel willen maar niet kunnen.
veel sterkte en genezing ermee!
Wit met een klein beetje oranje er in verwerktquote:Op vrijdag 14 januari 2011 08:50 schreef de_boswachter het volgende:
Ik wil dit jaar voor een nieuwe outfit gaan. Het liefst eentje die lijkt op Martin Verkerk in zijn allerbeste jaren.
Wie heeft er tips voor me?
pssst,mocht je ook een nieuw racket nodig hebben.. vanuit mijn werk weet ik dat Babolat met een speciale Roland Garros lijn ( rackets & tassen ) komtquote:Op vrijdag 14 januari 2011 08:50 schreef de_boswachter het volgende:
Ik wil dit jaar voor een nieuwe outfit gaan. Het liefst eentje die lijkt op Martin Verkerk in zijn allerbeste jaren.
Wie heeft er tips voor me?
Plus oranje polsbandje!quote:Op maandag 17 januari 2011 10:46 schreef Komakie het volgende:
[..]
Wit met een klein beetje oranje er in verwerkt
Heb je het opgemeten wat je eigenlijk zou moeten hebben? Werk je met overgrips?quote:Op woensdag 26 januari 2011 18:04 schreef Norrage het volgende:
Ik heb mijn grips laten vergroten! van L3 naar L4! Voorlopig vind ik het best fijn. Ik deed het omdat ik het gevoel had mijn greep vaak te verpakken omdat de grip te klein was...en ik best grote handen heb vergeleken met een L3.
Ja ik kreeg bij het opmeten er 3,5 uit. Dat klopte ook wel, want de eerste wedstrijd met alleen L3 vloog mijn racket een keer of 5 uit mijn handen tijdens een rallyquote:Op woensdag 26 januari 2011 18:20 schreef Norrage het volgende:
Mjah in de winkel konden ze zich er inderdaad wel in vinden dat L3 te klein was voor me
quote:Op woensdag 26 januari 2011 17:59 schreef Schunckelstar het volgende:
vandaag een nieuw racket gekocht![]()
[ afbeelding ]
Ik heb dat vorig jaar ook gedaan, online een krimpkous gekocht en hem met een föhn om mijn racket gekrompen. Daarmee ben ik ook van L3 naar L4 gegaan, dat was een stuk beter vastpakkenquote:Op woensdag 26 januari 2011 18:04 schreef Norrage het volgende:
Ik heb mijn grips laten vergroten! van L3 naar L4! Voorlopig vind ik het best fijn. Ik deed het omdat ik het gevoel had mijn greep vaak te verpakken omdat de grip te klein was...en ik best grote handen heb vergeleken met een L3.
quote:Op woensdag 26 januari 2011 18:10 schreef Norrage het volgende:
Ik had altijd overgrips ja. Dus zat eigenlijk al op L3.25 ofzo
En tsja, ik heb dat nooit opgemeten en dat maakt denk ik ook niet echt uit. het is maar wat je het fijnst vindt. Nadal heeft volgens mij een L1 grip
Volgens Tenniswarehouse voelen Babolat grips een size groter aan waardoor je eigenlijk uit komt op een L3.quote:Rafael Nadal:
Grip: Babolat Syntec Grip
Overgrip: Babolat VS Original Overgrip (White)
Grip Size: 4 1/4 - L2
Roger Federer:
Grip: Wilson Leather Grip
Overgrip: Wilson Pro Overgrip (White)
Grip Size: 4 3/8 - L3
Gewoon keihard op die voetenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 08:33 schreef Komakie het volgende:
Gisteren getraind en het gaat steeds beter
Ook voor het eerst met een teamgenoot gedubbeld. Op zich wel leuk, want hij is even groot als ik dus als we aan het net staan, staan er 2 jongens van 1.90m. Sla daar maar eens langs of overheen
Gewoon 2cm van het net gaan staan, krijg hem dan maar eens op mijn voetenquote:
Ja, dan komt de topspin Lob eraan hehe.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 10:17 schreef Komakie het volgende:
[..]
Gewoon 2cm van het net gaan staan, krijg hem dan maar eens op mijn voeten
Doe je best over 2 keer 1.90mquote:Op vrijdag 28 januari 2011 10:59 schreef Drassss het volgende:
[..]
Ja, dan komt de topspin Lob eraan hehe.
Pff laat die voorjaarscompetitie maar beginnen..
Wij zijn ook al 2 weken lang de hele tijd aan het oefenen met balletjes door benen spelen als er een lobje over je heen komt. Soms tot frustratie van de trainerquote:
Gewoon beuken. Veel spreiden en rally's kort houden. Dan komt het wel goed (mits je op een beetje een snelle baan speelt)quote:Op vrijdag 28 januari 2011 13:03 schreef crinoc het volgende:
Haha, altijd leuk die lobjes met trainen. Rustig achter aan gaan een door de benen 'proberen.'
Het wil mij alleen niet lukken, ben altijd bang om me benen kapot teslaan.
Heb morgen avond mijn eerste toernooi/wedstrijd, om 21.30. En wordt gespeeld indoor. Heb er nog nooit op gespeeld.. is er nog iets waar aan ik moet denken?
Agassi kon het ook, dus met jouw lengte moet je het ook kunnenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 13:02 schreef dekouwe het volgende:
laatst ook geprobeerd (1.76m) raakte vrij hard me scheen na het slaan van de bal :-/
bal ging overigens wel over het net .. helaas wel uit :-(
Nog wel een paar 7ens ookquote:Op vrijdag 28 januari 2011 13:38 schreef Norrage het volgende:
Succesje zit in een groep met lauter 5jes en 6jes
Ik zie nu dat het nog meevalt, maar het is best een mix van niveaus
Prima groep op zich, en prima tijd (alhoewel wel ietwat vroeg eten danquote:Op vrijdag 28 januari 2011 13:43 schreef luckass het volgende:
[..]
Nog wel een paar 7ens ook. Wordt wel leuk denk ik.
eerst volgende keer dat ik de mogelijkheid heb probeer ik het, maar ben toch wel een beetje huiverig had toen een flinke deuk in me scheenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 13:42 schreef Komakie het volgende:
[..]
Agassi kon het ook, dus met jouw lengte moet je het ook kunnen
Dat kan toch gewoon?quote:Op maandag 31 januari 2011 14:08 schreef senswal het volgende:
Ik wil weer naar buiten, heb het echt gehad met die binnenbanen.
Dan nietquote:
Ik ook, totdat ik in de hal kom en ik moet tennissen op een gymvloerquote:Op woensdag 2 februari 2011 15:56 schreef Komakie het volgende:
Ik vind het binnen nog steeds wel erg lekker hoor.
Als ik dan in de motregen naar de hal loop en dan binnen lekker in mijn shirtje en korte broek een beetje sta te ballen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |