quote:Op maandag 3 januari 2011 15:59 schreef luckass het volgende:
Vanaf half juni iedere week een toernooi tot eind augustus,
kijk, dat is mijn mentaliteit!!quote:Op maandag 3 januari 2011 18:52 schreef Forgive het volgende:
Daarna om en nabij de 12 toernooien spelen in de zomer
Ah daar bij Hilvarenbeek glijden... dat moet je echt niet willenquote:Op maandag 3 januari 2011 21:10 schreef Salamando het volgende:
Indoor spelen is ook geen succes, heel mijn voeten liggen aan stukken omdat ik continu probeer te glijden
2009 43 partijenquote:Op maandag 3 januari 2011 20:55 schreef Drassss het volgende:
2007, 10 wedstrijden
2008, 51 wedstrijden
2009, 27 wedstrijden
2010, 59 wedstrijdeneigenlijk te ziek voor woorden.
quote:Op maandag 3 januari 2011 22:00 schreef senswal het volgende:
[..]
Dat jullie daar tijd voor hebben.. (maken)
op zoek gaan naar indoor banen waar je kan glijden, they do existquote:Op maandag 3 januari 2011 21:10 schreef Salamando het volgende:
Indoor spelen is ook geen succes, heel mijn voeten liggen aan stukken omdat ik continu probeer te glijden
held!quote:
Van de zomer speel ik daar wel toernooien ja, maar niet in jouw hoek volgens mijquote:Op dinsdag 4 januari 2011 00:05 schreef de_boswachter het volgende:
Zitten er geen Fokkers in regio Zuid?
Zit er een ritme in? Zoveel spelen en dan nu wss weer 4 jaar geblesseerd?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 00:15 schreef Feestkabouter het volgende:
[..]
held!
2005 82 partijen
2006 hernia
2007 hernia (nog steeds, uiteindelijk geopereerd)
2008 tennisarm
2009 tennisarm (nog steeds)
2010 64 partijen
ik heb op het moment wel weer een tennisarm.......... maar dan links, terwijl ik rechtshandig ben.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 08:58 schreef Norrage het volgende:
[..]
Zit er een ritme in? Zoveel spelen en dan nu wss weer 4 jaar geblesseerd?
Tja alleen ik.. Regio Eindhoven en nog meer mensen hehe.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 00:05 schreef de_boswachter het volgende:
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 00:05 schreef de_boswachter het volgende:
Den Boschquote:
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 00:05 schreef de_boswachter het volgende:
En ik...quote:
Indicatie, ik speel een toernooi of 10 + voorjaarscompetitie en dan kom ik op 50/60 wedstrijden uit. Ja ik win niet zoveel dus vandaarquote:Op donderdag 6 januari 2011 11:38 schreef dekouwe het volgende:
Fucking hell 83 partijen, hoeveel toernooien speel je dan wel niet ? of heb je compensatie dat je iedere dag van de week competitie mag spelen ?
Ja, vaak schrijf ik voor 2 onderdelen in. Ik probeer enkel en dubbel te doen, maar soms is het alleen een dubbeltoernooi.. dus dan valt dat iets tegen. Ik speel nu 4 jaar tennis, maar ik heb eigenlijk nog nooit een verliezerronde meegemaakt?quote:Op donderdag 6 januari 2011 14:42 schreef dekouwe het volgende:
Dan doe je met die toernooien meerdere onderdelen ? (incl verliezerronde oid ? )
Same hier, verliezersrondes ook nog nooit gezien. Het is altijd of poule, of afvalsysteem.quote:Op donderdag 6 januari 2011 14:54 schreef Drassss het volgende:
[..]
Ja, vaak schrijf ik voor 2 onderdelen in. Ik probeer enkel en dubbel te doen, maar soms is het alleen een dubbeltoernooi.. dus dan valt dat iets tegen. Ik speel nu 4 jaar tennis, maar ik heb eigenlijk nog nooit een verliezerronde meegemaakt?
vanaf het eind van de voorjaascomp. tot aan de najaarscompetitie is zo'n 12 weken, dus 12 toernooien.quote:Op donderdag 6 januari 2011 11:38 schreef dekouwe het volgende:
Fucking hell 83 partijen, hoeveel toernooien speel je dan wel niet ? of heb je compensatie dat je iedere dag van de week competitie mag spelen ?
Kom ik met mijn 3 toernooitjes per jaarquote:Op vrijdag 7 januari 2011 02:02 schreef Feestkabouter het volgende:
[..]
vanaf het eind van de voorjaascomp. tot aan de najaarscompetitie is zo'n 12 weken, dus 12 toernooien.
maar ook nog op vakantie, dus dat scheelt alweer 2 a 3 toernooien.
afgelopen jaar ivm relatie wat minder toernooien gespeeld.
maar als ik dan meedoe, dan ook graag 3 onderdelen.
in 2005 (82 partijen, geen najaarscompetitie) en 2010 (64 partijen) vaak 5 a 9 partijen per toernooi, dat tikt wel aan.
paar weken gehad met meer dan 20 uur tennis (ook nog wat vrij spelen met mijn vriendin en teamgenoten; echt absurd eigenlijk, maar toch leuk).
paar weekends gehad met 5 partijen, 1 met 6.
in 2005 1 weekend met 7 partijen, waarvan 4 direct achter elkaar. baan op, 8 sets winnen (mix-kwartfinale, hd-kwartfinale, mix-halvefinale, hd-halvefinale) en toen pas weer de baan af. echt heerlijk weird!
quote:
voor veel spelers zijn 10 toernooien nog geen 20 partijen natuurlijk.......... geen winnaars zonder verliezersquote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:57 schreef Forgive het volgende:
83 partijen is toch niet zo moeilijk
Voorjaarscompetitie op zondag(3 partijen op een dag)
Dan in de zomer toernooi of 10(2 onderdelen, alleen afvalschema dus als je pech hebt ben je na 1 ronde uitgekakt)
en geen najaarscompetitie!
nou ik heb merendeel van de tijd meegedaan in 2 onderdelen,quote:Op vrijdag 7 januari 2011 13:24 schreef Feestkabouter het volgende:
[..]
voor veel spelers zijn 10 toernooien nog geen 20 partijen natuurlijk.......... geen winnaars zonder verliezers
Gelukkig wel. In de 4e klasse kom je echt alles tegen van 6jes tot hele goede 9ens.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:40 schreef Norrage het volgende:
Hey luckass, wordt hard werken voor jou! 3e klasse zaterdagJe zit wel met 6jes en 7tjes!
Ja Eline heeft met de NJC bij ons ingevallen, nummer 5 traint bij mij maar die is wel een stuk minder. En als die andere twee van jouw niveau zijn worden we gewoon kampioen natuurlijkquote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:09 schreef Norrage het volgende:
Bianca en Gilles zitten bij mij in de trainingsgroep en zijn goede 7tjes (volgens mij zelfs 6), Eline ken ik goed en die is gewoon 7...alleen die 5e ken ik niet, maar je hebt iig wel een leuk team denk ik
Nouja, ze zitten bij mij in de groep..daar is alles mee gezegdquote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:13 schreef luckass het volgende:
[..]
Ja Eline heeft met de NJC bij ons ingevallen, nummer 5 traint bij mij maar die is wel een stuk minder. En als die andere twee van jouw niveau zijn worden we gewoon kampioen natuurlijk.
Wat een zelfvertrouwen, en dat al voor het seizoen.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:14 schreef Norrage het volgende:
[..]
Nouja, ze zitten bij mij in de groep..daar is alles mee gezegdmaar dat als ze even goed zijn als ik je dan kampioen wordt is natuurlijk een waarheid
Zolang ik nog driedubbel verdedigend clubkampioen ben heb ik nog zelfvertrouwenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:20 schreef luckass het volgende:
[..]
Wat een zelfvertrouwen, en dat al voor het seizoen.
De zegening van Martin heeft je goed gedaan.
Sja, het is dat ik niet mee doe in de 6quote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:22 schreef Norrage het volgende:
[..]
Zolang ik nog driedubbel verdedigend clubkampioen ben heb ik nog zelfvertrouwen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |