Ik mag op nieuwjaarsdag de eerste keerquote:Op maandag 27 december 2010 23:55 schreef Zonnestraaltje het volgende:
[..]
Oh sorry, niet verder gekeken dan m'n neus lang is!Heb je al een wedstrijd gespeeld?
Oke, dat duurt nog even.. Nieuwjaarsdag is bij ons de finaledag!quote:Op dinsdag 28 december 2010 13:05 schreef Salamando het volgende:
[..]
Ik mag op nieuwjaarsdag de eerste keer
quote:Op dinsdag 28 december 2010 00:07 schreef Zonnestraaltje het volgende:
Oh ja, de uitslag!Eerste 'set' (sets zijn op tijd) gelijk, tweede gewonnen!
Ik gunde het ze ook niet, mên wat word ik daar fanatiek van.
Tot aan april rustig aan, heb vanaf oktober mijn racket niet meer aangeraakt.quote:Op maandag 3 januari 2011 15:12 schreef Drassss het volgende:
Half kickje.
Wat zijn de plannen voor jullie allemaal. Voorjaarscompetitie, x aantal toernooien? Rating doelstellingen? etc
Ik trap maar even af:
Tot aan april rustig aan. Geen toernooien, maar lekker vrij wat ballen. Wel elke zondagochtend intern een uurtje.. Vanaf april de voorjaarscompetitie Gemengd op de zaterdag en vanaf Juni gaan we weer vol toernooien spelen ( stuk of 8 a 12 ) tot aan september.
Doelstelling rating 6 in enkel + dubbel.
quote:Op maandag 3 januari 2011 15:59 schreef luckass het volgende:
Vanaf half juni iedere week een toernooi tot eind augustus,
kijk, dat is mijn mentaliteit!!quote:Op maandag 3 januari 2011 18:52 schreef Forgive het volgende:
Daarna om en nabij de 12 toernooien spelen in de zomer
Ah daar bij Hilvarenbeek glijden... dat moet je echt niet willenquote:Op maandag 3 januari 2011 21:10 schreef Salamando het volgende:
Indoor spelen is ook geen succes, heel mijn voeten liggen aan stukken omdat ik continu probeer te glijden
2009 43 partijenquote:Op maandag 3 januari 2011 20:55 schreef Drassss het volgende:
2007, 10 wedstrijden
2008, 51 wedstrijden
2009, 27 wedstrijden
2010, 59 wedstrijdeneigenlijk te ziek voor woorden.
quote:Op maandag 3 januari 2011 22:00 schreef senswal het volgende:
[..]
Dat jullie daar tijd voor hebben.. (maken)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |