quote:Op donderdag 3 februari 2011 18:18 schreef Schunckelstar het volgende:
ik heb eind februari mijn eerste toernooi in afferden, ben benieuwd
ja, zo saai ja? dat belooft watquote:Op donderdag 3 februari 2011 19:15 schreef Drassss het volgende:
[..]
vorig jaar heb ik daar gebald.. wat een dodelijk saaie Limburgse bedoeling
Misschien had het ook iets te maken dat ik een brabo ben dat de temperatuur rond de -5 lagquote:Op donderdag 3 februari 2011 19:24 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
ja, zo saai ja? dat belooft wat![]()
het word mijn eerste toernooi dus heb er evengoed zin in
Wat is er mis met Limburg?quote:Op donderdag 3 februari 2011 19:15 schreef Drassss het volgende:
[..]
vorig jaar heb ik daar gebald.. wat een dodelijk saaie Limburgse bedoeling
Blijkbaar is het saaiquote:
Dat is niet saai.... dat is gewoon rond uit mafquote:Op donderdag 3 februari 2011 22:37 schreef de_boswachter het volgende:
WTF is een Afferden?
Dat is niet Limburg
Hier lopen we de polonaise na een gewonnen puntHoezo saai?
Welkomquote:Op maandag 14 februari 2011 23:30 schreef JonkersR het volgende:
Lees al een tijdje mee in de tennis topics en wil me wat actiever opstellen, dus zal ook eens wat posten.
Ik ben 25 jaar jong (oud) en vorige zomer heb ik na een tennis break van 6 jaar weer m'n eerste single toernooien gespeeld. Die bevielen zo goed dat ik er dit jaar behoorlijk wat wil gaan spelen. Eind deze maand staat m'n eerste dubbel toernooi op het programma en vervolgens ga ik in maart op tennisvakantie, om in april voorjaarscompetitie te spelen. Aan de voorbereiding zal het iig niet liggen
.
Verder vind ik het leuk om over tennis te praten, dus zal hier zo nu en dan binnenvallen
En hoe goed ben je? Want er is een bepaalde grens vanaf wanneer je in dit topic mag posten he!quote:Op maandag 14 februari 2011 23:30 schreef JonkersR het volgende:
Lees al een tijdje mee in de tennis topics en wil me wat actiever opstellen, dus zal ook eens wat posten.
Ik ben 25 jaar jong (oud) en vorige zomer heb ik na een tennis break van 6 jaar weer m'n eerste single toernooien gespeeld. Die bevielen zo goed dat ik er dit jaar behoorlijk wat wil gaan spelen. Eind deze maand staat m'n eerste dubbel toernooi op het programma en vervolgens ga ik in maart op tennisvakantie, om in april voorjaarscompetitie te spelen. Aan de voorbereiding zal het iig niet liggen
.
Verder vind ik het leuk om over tennis te praten, dus zal hier zo nu en dan binnenvallen
ooee Renswoude. dat is lekker dichtbij. even kijken of het wat isquote:Op donderdag 3 februari 2011 01:29 schreef Feestkabouter het volgende:
gisteren alweer ingeschreven voor het eerste toernooitje!
(Renswoude, begin maart)
inderdaad aangezien dat de tijd is dat het weer begint te "kriebelen"quote:Op dinsdag 15 februari 2011 13:17 schreef Drassss het volgende:
Toch jammer dat er amper enkel toernooien in het voorjaar zijn...
Wij hebben de CK en een dubbeltoernooi in de buurt.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 13:17 schreef Drassss het volgende:
Toch jammer dat er amper enkel toernooien in het voorjaar zijn...
Zeg dat wel... alhoewel ik gewoon elke maand ben blijven tennissen ( buiten & binnen ), maar ik zou graag weer wat rating wedstrijdjes willen spelen jaquote:Op dinsdag 15 februari 2011 13:18 schreef truedestiny het volgende:
[..]
inderdaad aangezien dat de tijd is dat het weer begint te "kriebelen"
Een racket met crack erin? Is dat ding high ofzo?quote:Op woensdag 16 februari 2011 09:53 schreef San_Andreas het volgende:
een racket met een crack er in, wat kan ik daar nog voor krijgen?
Aan het kringloop centrum doneren is waarschijnlijk de enige optie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |