Ahum...quote:Op maandag 28 februari 2011 19:34 schreef FedExpress het volgende:
[..]
Tennis is sowieso duurder. Buiten contributie, betaal je bij tennis nog apart voor training, toernooien, competitie. Bij voetbal ben je klaar na je contributie.
Daarnaast ben je ook wat betreft materialen (kleding, schoenen, rackets en snaren, tegenover kleding en schoenen) veel duurder uit.
Dus ben heel benieuwd hoe jij goedkoper uit bent. Ik hoor graag je geheim
Zie KNLTB.nlquote:Op dinsdag 1 maart 2011 04:01 schreef RiftNL het volgende:
Kan iemand mij uitleggen hoe die ranking werkt met die cijfertjes zie startpost?
Alleen landelijk staat erop volgens mij? De rest nog nietquote:Op dinsdag 1 maart 2011 07:58 schreef InTrePidIvity het volgende:
Hij staat online!!! Vier keer uit, maar alles redelijk in de buurt
Ik heb in elk geval mijn regionale wedstrijden gevonden. Je moet in je Mijn KNLTB-overzicht op 'Competitiestanden' klikken en dan onder Perry Landelijk Voorjaar zoeken op je verenigingsnummer.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 08:13 schreef Drassss het volgende:
[..]
Alleen landelijk staat erop volgens mij? De rest nog niet
Dat begrijp ik, maar ik bal in een district dus heb ik niet te maken met Perry Landelijkquote:Op dinsdag 1 maart 2011 08:18 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Ik heb in elk geval mijn regionale wedstrijden gevonden. Je moet in je Mijn KNLTB-overzicht op 'Competitiestanden' klikken en dan onder Perry Landelijk Voorjaar zoeken op je verenigingsnummer.
ik zie wel de teams van mijn club staan, maar ik weet niet of ik dan in team 1 of team 2 zit....... kan ik bij de KNLTB ergens zien welke teamleden er in een team zitten?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 07:58 schreef InTrePidIvity het volgende:
Hij staat online!!! Vier keer uit, maar alles redelijk in de buurt
In principe zijn de teams zelf niet bekend bij de KNLTB. De club hoeft zich alleen maar te houden aan de ratingvolgorde, anders dan dat zouden ze de teamindelingen op de allerlaatste dag nog mogen omgooienquote:Op dinsdag 1 maart 2011 10:16 schreef Feestkabouter het volgende:
[..]
ik zie wel de teams van mijn club staan, maar ik weet niet of ik dan in team 1 of team 2 zit....... kan ik bij de KNLTB ergens zien welke teamleden er in een team zitten?
(zaterdagmiddag competitie voorjaar 2011 regio midden)
waar?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 09:01 schreef Norrage het volgende:
Jaaaa we mogen tegen primadonnakaas gaan spelen
de rest van A'dam, is toch gewoon gravel?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 10:34 schreef TheArt het volgende:
Ook hier 4x uit en 3x thuis. We beginnen gelukkig wel thuis2x uit is heel dichtbij en 2x ietsjes verder weg, maar niet veel.
EDIT: Wel uit bij Chip&Charge. Voor iemand die liever op wat snellere ondergronden speelt, zoals ik, is dat wel relaxt.
Geen idee, de meeste clubs wel ja. Maar ik woon dan ook niet in Amsterdam, dus ik ken ook niet alle clubs daar.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 11:22 schreef San_Andreas het volgende:
[..]
de rest van A'dam, is toch gewoon gravel?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |