abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_88845997

Het klaag-, praat en vraagtopic voor medewerkers van TNT Post.
Alle postbodes, postbezorgers, pakketchauffeurs, dames van de klantenservice, de medewerkers van de kantoren en alle andere TNT'ers zijn van harte welkom!
Klanten kunnen hier al hun vragen stellen over het versturen van poststukken!

Vorige topics: 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | 61 | 62 | 63 | 64 | 65 | 66 | 67 | 68 |
....
67 | 71

Salaristabel:

Uitbetalingen:

Handige linkjes voor klanten:
Consumenten:
TNT Post voor Thuis Posttarieven Juist adresseren Verhuisservice Bewaarservice Postzegeluitgiftekalender
Zakelijke klanten:
TNT Zakelijk

Veel gebruikte afkortingen en termen: HAH = Huis aan Huis HSM = HuisNummerSorteermachine Lola = Los en Laad ruimte VOS = Vroege Ochtend Sorteering

Overige linkjes: Over TNT Post TPG en klagen IntranetMail-Thuis voor TNT'ers

Mensen die hier vaak langskomen
ultra_ivo, Ivo, werkzaam in VBG Maastricht Token_W, werkzaam in Den Haag, Chroomstraat xxiessiexx, Isabeau, werkzaam in het Westland Peterselieman, werkzaam in VBG Leeuwarden Jojoortje, werkzaam ergens in Twente Bloemhof, Gerwin, werkzaam in Hasselt Viper86, werkzaam in VBG Sneek JMT, werkzaam in Amstelveen (ZO) ries, werkzaam in VBG Den Bosch silliegirl, werkzaam op Zuid-Beveland MissSpooky, werkzaam in Kerkrade Armageddon, werkzaam in Den Haag, Waldorpstraat seventhseagulll, werkzaam in Den Haag, Fahrenheitstraat Beaudelaire, werkzaam in Emmen, Weerdingestraat sbientje, werkzaam in Breda Dionysiou, Dion, werkzaam in Alkmaar-Noord en Heiloo geeMc, Leon, werkzaam in Enschede Rigtersbleek rub3n, Ruben, werkzaam in Kampen dutch-mamma, werkzaam in Flevoland Bartjes Bart, werkzaam in Arnhem Hazenkamp Taneli, Danny, werkzaam in Diemen

De OP is hier te vinden.
pi_88848279
Er is iets mis gegaan met de enters in de OP? :P
Op zondag 6 mei 2012 16:24 schreef Tamashii het volgende:
Dat kan niet. Dit stond in de Volkskrant. :'(
pi_88849942
Ach, las ik daar iets over "maar" 11 tassen? Had er zelf nog maar liefst 5 meer..
Alhoewel, heb 2 wijken, voor beide wijken stonden er al 4 tassen per wijk, met Gammafolders, AHbonus én nog een advert van cleanfully.nl in een envelopje.. Al zaten die niet helemaal vol... telkens een tas met 3 bundels... kon eik best 4 of mss ook wel zelfs 5 bundels van gemaakt worden dus eigenlijk toch nog altijd 12-14 tassen sowieso gehad...
Toen kwam even later pas eindelijk de post erbij.... ook 2x4 tassen vol... 3x herladen tegen normaal amper 1x, en stapte pas tegen 18:00 me woning weer binnen, ruim een uur later dan anders... fijn... not.... ben benieuwd hoe ze t straks met de kerst gaan doen.. pas om of na 14:30 uberhaupt eindelijk kunnen beginnen dan? Ammehoela... :r
Pomtiedomtiedom...
pi_88852128
Aargh wie heeft de door mij ooit helemaal netjes gemaakte OP kapot gemaakt? :'( :'( :'(
pi_88853620
Gisteren was het rustig, maar vandaag wordt het echt druk volgens mij.
pi_88859682
quote:
1s.gif Op donderdag 18 november 2010 08:48 schreef xxiessiexx het volgende:
Aargh wie heeft de door mij ooit helemaal netjes gemaakte OP kapot gemaakt? :'( :'( :'(
hij staat zo op de wiki!
pi_88859877
Welke is het nou?
Het is geel en staat in mijn ondertitel!
3DS friend code: 2191-7623-9035
pi_88860249
Oh hier? :W
Noot noot.
pi_88861823
Staken is een zwaktebod

Ga op een andere manier actievoeren dan op deze manier het publiek ermee te duperen, 1 dag is nog wel uit te houden maar volgende week 2 dagen is echt a-sociaal.
pi_88863120
Had ik gisteravond nog een discussie over met vaste TNT-mensen, dat ik het a-sociaal en schandalig vind dat de zaterdagwerkers waarschijnlijk de dupe hiervan gaan worden door de hoeveelheid post die er op de 27e zal zijn. Kreeg ik stomme en onzinnige reacties terug dat hun baan op de tocht staat en dergelijk en dat dat erger is dan dat zaterdagwerkers eens (!) veel post krijgen. Wat de neuk heeft dat er mee te maken dat je dan maar de zaterdagwerkers gaat duperen. Neem verantwoording voor je eigen gedrag en had gewoon andere dagen gekozen zodat je zelf de gevolgen van zo'n staking meedraagt :r
Enig idee wie die dagen heeft uitgekozen? De vakvond?
pi_88863217
quote:
1s.gif Op donderdag 18 november 2010 14:52 schreef Smeich het volgende:
Uiteraard de vakbond, die hebben toch niks met jongeren (zaterdagwerkers dus).
pi_88863326
Precies, mijn intentie met de vraag ja... lijkt me duidelijk.
pi_88864387
nog eens 2 dagen niet bestellen a-sociaal?
Wacht nog maar even dan wordt er door de mooie nieuwe plannen nog maar 3 keer per week post bezorgd, das zeker niet erg ?

Ik ben ook zaterdagwerker, tsja het is gewoon niet anders, is het zo'n ramp om een zaterdag later thuis te komen als je idd weet hoeveel banen er op de tocht staan.
Er is altijd wel iemand de "dupe" met een staking (ook de klant) maar laten we wel wezen, het wordt er niet beter op,als we niets doen gaat dat alleen maar sneller.
Dus kop op en de schouders eronder zaterdag :-) tis net zo goed ons baantje dat gaat verdwijnen.
pi_88864534
Ik werk dan niet meer als zaterdagwerker (overmorgen mijn laatste dag) dus ik ben er zelf niet de dupe van. Maar ja, ik vind dat dus wel asociaal zoals ik al heb aangegeven ja, de staking op zichzelf beschouwd inderdaad niet. Dat dat een nog grotere eye-opener mag worden.
pi_88864737
Ach iedereen heeft toch wel door dat het vak postbode over zijn houdbaarheidsdatum heen is?
Die stakingen zijn gewoon een laatste stuiptrekking die er niks aan zal veranderen.
pi_88866418
snap niet echt wat het probleem is, met kerst gaat het net zo druk worden.
pi_88876968
quote:
7s.gif Op donderdag 18 november 2010 15:36 schreef Jesse_ het volgende:
Ach iedereen heeft toch wel door dat het vak postbode over zijn houdbaarheidsdatum heen is?
Die stakingen zijn gewoon een laatste stuiptrekking die er niks aan zal veranderen.
Daar ben ik het toch niet helemaal mee eens. Dat post onder druk van liberalisering en oneerlijke concurrentie moet reorganiseren, dat hebben de bonden en de meeste postbodes echt wel door. Waar tegen wordt geprotesteerd is dat fulltime postbodes (de meesten al redelijk op leeftijd) worden weggebonjourd omdat er zogenaamd minder werk is, terwijl er hele volksstammen aan parttime bezorgers woden aangenomen, je struikelt over (Poolse) uitzendkrachten, en er heel veel werk wordt uitbesteedt. Veel van de overcomplete postbodes zouden makkelijk herplaatst kunnen worden bij pakketservice, waar ze juist dankzij de komst van Internet gouden tijden beleven.

Maar TNT wil dat simpelweg niet. En daar wordt tegen geprotesteerd.

Ook is de staking goed om zowel de politiek als het publiek nu eens te wijzen op de nadelige gevolgen van de liberalisering. Uitgeklede service, verschraling van arbeidsvoorwaarden, en lagere prijzen zitten er voor de particulier ook niet in. Niet direct, en ook niet indirect. De postzegels zijn niet goedkoper, en een abonnement op de Veronicagids is ook niet goedkoper nu DHLhet bezorgt ipv de TNT.

Ondertussen rent de kwaliteit achteruit nu steeds meer mensen met vakkennis het bedrijf verlaten, en zit onze CEO te jammeren bij Buitenhof dat hij staatsteun wil, terwijl er nog steeds miljoenen winst worden gemaakt.
Newman: I'm a U.S. Postal worker.
George: Aren't those the guys that always go crazy and come back with a gun and shoot everybody?
Newman: Sometimes...
pi_88878915
Ik had om half 8 nog een college van de pakketdienst aan de deur O+ Heb nog nooit meegemaakt dat ze zo laat op de avond nog langskomen.
pi_88905568
Misschien ligt het aan mij, maar kan iemand mij vertellen waarom de nieuw op te richten auto-unit de naam eMotion heeft? Rijden ze met electrische auto's? Barsten hun chauffeurs regelmatig in tranen uit?
George: Aren't those the guys that always go crazy and come back with a gun and shoot everybody?
pi_88905659
Vandaag het wekelijkse werkoverleg. De leiding gaf aan dat ze erg blij waren met de staking, en de hoge opkomst aldaar. Is dit nu een staaltje van omgekeerde psychologie?
pi_88905788
emotion staa voor de tranen van de postbodes die in de leugens aan pers en vakbonden om het aantal laag te houden een baan bij de autounit zijn beloofd maar vervolgens niet door de solicatie komen of van 6 sochtends tot 7 savonds plus uren reistijd moeten werken
pi_88906146
Succes met de stakingen, ik steun de TNTers.
  Redactie Frontpage / Sport vrijdag 19 november 2010 @ 17:27:33 #25
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_88909480
Redelijk druk dagje. Kon pas om 11:45 de straat op en was tegen 16:00 klaar. Kwam ook omdat ik een zooi aangetekenden mee moest slepen.
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_88911958
quote:
1s.gif Op donderdag 18 november 2010 14:52 schreef Smeich het volgende:
Had ik gisteravond nog een discussie over met vaste TNT-mensen, dat ik het a-sociaal en schandalig vind dat de zaterdagwerkers waarschijnlijk de dupe hiervan gaan worden door de hoeveelheid post die er op de 27e zal zijn. Kreeg ik stomme en onzinnige reacties terug dat hun baan op de tocht staat en dergelijk en dat dat erger is dan dat zaterdagwerkers eens (!) veel post krijgen. Wat de neuk heeft dat er mee te maken dat je dan maar de zaterdagwerkers gaat duperen. Neem verantwoording voor je eigen gedrag en had gewoon andere dagen gekozen zodat je zelf de gevolgen van zo'n staking meedraagt :r

Wat zit je je nou druk te maken? Hun werken toch ook op zaterdag..
pi_88912165
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 november 2010 18:44 schreef Troeta het volgende:

[..]

Wat zit je je nou druk te maken? Hun werken toch ook op zaterdag..
Bij ons lopen er op zaterdag andere mensen dan doordeweeks. Ik word er ook niet vrolijk van dat er die zaterdag een berg post gaat komen waar je u tegen zegt.
pi_88912499
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 november 2010 18:50 schreef Cerbie het volgende:

[..]

Bij ons lopen er op zaterdag andere mensen dan doordeweeks. Ik word er ook niet vrolijk van dat er die zaterdag een berg post gaat komen waar je u tegen zegt.
De fulltimers werken bij jullie niet op zaterdag?
pi_88912678
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 november 2010 19:01 schreef tntster het volgende:
leuke collega's heb ik :-)
Oke hoeveel liter bier had die op :')
pi_88912781
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 november 2010 18:59 schreef Troeta het volgende:

[..]

Ik heb ze nog nooit op zaterdag zien lopen vanuit mijn depot, misschien dat het op de hoofdvestiging anders is maar we hebben veel studenten in dienst die alleen 's zaterdags werken.
pi_88912917
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 november 2010 19:04 schreef xxiessiexx het volgende:

[..]

Oke hoeveel liter bier had die op :')
haha helemaal niets, is gewoon zo, kan die ook nix aan doen :+
  vrijdag 19 november 2010 @ 19:14:35 #33
308865 Miepiekiekuut
Ik doe ook maar mijn best
pi_88913098
Vandaag allerlei rottige kleine pakjes (shopze.nl gratis.....shitzooi!)
Douwe Egberts, Ricola snoepjes, ontbijtkoek en ja... becel koffiemelkcupjes.
Laat nou net midden in mijn tas zo'n cupje kapot gaan, lekker zeg, koffiemelk in je post, gadver en godverdegodver....
Leven en laten leven
  Redactie Frontpage / Sport vrijdag 19 november 2010 @ 19:16:21 #34
Maffe Fries
pi_88913173
quote:
16s.gif Op vrijdag 19 november 2010 19:14 schreef Miepiekiekuut het volgende:
Vnadaag allerlei rottige kleine pakjes (shopze.nl gratis.....
Ik heb vandaag kleine pakjes van Becel, Bolletje en de KNVB gezien :P
pi_88913357
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 november 2010 19:10 schreef tntster het volgende:

[..]

haha helemaal niets, is gewoon zo, kan die ook nix aan doen :+
En ik denken da mijn collega's het toppunt waren :')
pi_88915438
quote:

[..]

Wel een stuk minder hier in ieder geval, misschien 1/3e van het personeel, dus ik had het ook wel zo netjes gevonden als ze daar andere dagen voor hadden uitgezocht.
pi_88915820
Persoonlijk heb ik het liever druk, maakt het werk minder saai. Hier werken ook vtw'ers op zaterdag maar niet zoveel als doordeweeks.
pi_88920396
quote:

[..]

Bij ons werkt de ene helft op zaterdag en de andere op maandag en dat wisselt elke week om.
  vrijdag 19 november 2010 @ 22:06:18 #39
153189 Viper86
Hakuna matata
pi_88922088
quote:
14s.gif Op vrijdag 19 november 2010 19:16 schreef Peterselieman het volgende:

[..]

Ik heb vandaag kleine pakjes van Becel, Bolletje en de KNVB gezien :P
HIer ook + kieswijzers voor de gemeenteraadsverkiezingen van de nieuwe gemeente.
Alleen ik samen met een collega hoefde die niet te bezorgen omdat deze 2 wijken precies buiten de nieuwe gemeente vallen. :P
Nothing is what it seems
pi_88922303
Ik heb m'n lading bestelde pakjes van Try Now nog niet ontvangen vandaag O-) dus die zullen er morgen wel bijzitten :P
pi_88926389
salarisstrook is er, de digitale dan. valt me niet tegen eigenlijk!

Vandaag voor het eerst met optivo gewerkt. Alleen degene die bij ons postverdeler was, wil dat niet doen want 'het is nog heel hectisch' Maar ondertussen gaat er bij ons tijd van de voorbereiding af. En zij gaat gewoon lekker de straat op. Echt prima weer...

Zijn deze hele week wijken blijven staan bij ons. En niet te weinig, echt 10 per team ofzo :') Morgen eerste zaterdag Optivo, zal wel een zootje worden. Op de kast waar mijn wijken inzitten zit 1 wijk tussen. Ik heb de 26 H en de 26 J, maar daartussen moet de 26 P nog in de kast :? Ik begrijp niet hoe ze dat willen gaan doen, want die doet iemand anders.. :')
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
pi_88927240
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 november 2010 23:32 schreef sbientje het volgende:
salarisstrook is er, de digitale dan. valt me niet tegen eigenlijk!

Vandaag voor het eerst met optivo gewerkt. Alleen degene die bij ons postverdeler was, wil dat niet doen want 'het is nog heel hectisch' Maar ondertussen gaat er bij ons tijd van de voorbereiding af. En zij gaat gewoon lekker de straat op. Echt prima weer...

Zijn deze hele week wijken blijven staan bij ons. En niet te weinig, echt 10 per team ofzo :') Morgen eerste zaterdag Optivo, zal wel een zootje worden. Op de kast waar mijn wijken inzitten zit 1 wijk tussen. Ik heb de 26 H en de 26 J, maar daartussen moet de 26 P nog in de kast :? Ik begrijp niet hoe ze dat willen gaan doen, want die doet iemand anders.. :')
Haha dat is OPTIVO ja, bij ons hebben we ook een paar kasten met zon belachelijke volgorde. Na 1 week was er een hoogscenariokast met die wijken die zelfs bij maatwerk rustig gebruikt worden om niet in de knoop te komen. Dikke kans dat je dienst word aangepast en dat je ook de 26p kan doen straks.
Oh en die postverdeler heb je geen reet aan, bij ons is ie ook altijd bezig (moet 2 flinke wijken voorbereiden) dus is het vaak sneller om je eigen bakken te pakken als ze er nog niet staan maar de tijd krijg je er niet meer voor. Bij ons heb je ook een paar verdelers die dan om 11.00 de straat op gaan terwijl er nog veel bezig zijn. Kan ze het niet echt kwalijk nemen want de tijd krijg je ook niet betaald om te wachten.
pi_88927506
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 november 2010 23:47 schreef carboni het volgende:

[..]

Haha dat is OPTIVO ja, bij ons hebben we ook een paar kasten met zon belachelijke volgorde. Na 1 week was er een hoogscenariokast met die wijken die zelfs bij maatwerk rustig gebruikt worden om niet in de knoop te komen. Dikke kans dat je dienst word aangepast en dat je ook de 26p kan doen straks.
Oh en die postverdeler heb je geen reet aan, bij ons is ie ook altijd bezig (moet 2 flinke wijken voorbereiden) dus is het vaak sneller om je eigen bakken te pakken als ze er nog niet staan maar de tijd krijg je er niet meer voor. Bij ons heb je ook een paar verdelers die dan om 11.00 de straat op gaan terwijl er nog veel bezig zijn. Kan ze het niet echt kwalijk nemen want de tijd krijg je ook niet betaald om te wachten.
Nou ja, ik vind het allemaal prima, als ik maar mijn tijd betaald krijg haha. Ach ja, we zien het vanzelf wel. Zit nu in een ander team, alle wijken van 1 gebied zitten nu samen (eerst had iedereen van alles wat :D). In ons gebied veel wijken met flats, dus dat schiet lekker op qua voorbereiden. Ik denk dat ik er een stuk of 6 gedaan heb. Best netjes vind ik zelf :D
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
pi_88930604
quote:
8s.gif Op vrijdag 19 november 2010 19:14 schreef Miepiekiekuut het volgende:
Vandaag allerlei rottige kleine pakjes (shopze.nl gratis.....shitzooi!)
Douwe Egberts, Ricola snoepjes, ontbijtkoek en ja... becel koffiemelkcupjes.
Laat nou net midden in mijn tas zo'n cupje kapot gaan, lekker zeg, koffiemelk in je post, gadver en godverdegodver....
Hahahahahaaa die Becel-dingen had ik ook, en ook bij mij was er eentje lek :D :D :D
Ik dacht al, wtf is dit voor nattigheid, het regent niet eens? Toen keek ik omlaag, was dat kutdoosje geplet en liep de koffiemelk over de post heen :') :')

Snel maar in de brievenbus geflikkerd. Ja kom op zeg, dat is niet nadenken van Becel...
pi_88931437
Heeft iemand nog die flyers van de kerst gehad vandaag(vrijdag)?
wo,do en vrijdag megadrukke dagen en dan die gein ook nog plus die eerder genoemde becel ellende:)
fijn weekend allemaal.
pi_88941276
Was vandaag gewoon om half elf klaar :7 Ik vloog door m'n voorbereidingen heen (5 stuks) en ook de wijk waar iets van anderhalf uur voor stond had ik in een uur en tien minuten af (met HAH). Kon mooi om elf uur in het dorp hiernaast de intocht van Sinterklaas kijken (jaren niet meer gezien) :D
pi_88941794
Bij ons is alle verlof voor komende zaterdag ingetrokken door die staking.
pi_88942111
quote:
13s.gif Op zaterdag 20 november 2010 14:19 schreef Jesse_ het volgende:
Bij ons is alle verlof voor komende zaterdag ingetrokken door die staking.
Kan dat gewoon :{
pi_88942179
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 november 2010 14:29 schreef xxiessiexx het volgende:

[..]

Kan dat gewoon :{
Blijkbaar :P
Niet dat ik kom werken, ik ben dan namelijk ergens anders :s)
pi_88942758
Vreemd, volgens mij werkt echt elke postbode om de zaterdag, maar dat ze niet vanaf een depot lopen, dat is logisch:D

Verlof kan niet zomaar ingetrokken worden, maar als er niemand tegen in gaat gebeurt dat gewoon. Ik blijf dat niet snappen hoor.
pi_88944045
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 november 2010 14:48 schreef Troeta het volgende:
Vreemd, volgens mij werkt echt elke postbode om de zaterdag, maar dat ze niet vanaf een depot lopen, dat is logisch:D

Verlof kan niet zomaar ingetrokken worden, maar als er niemand tegen in gaat gebeurt dat gewoon. Ik blijf dat niet snappen hoor.
Denk dat weinig zaterdagwerkers van alle regels op de hoogte zijn :P
pi_88945028
quote:
7s.gif Op zaterdag 20 november 2010 15:27 schreef Jesse_ het volgende:

[..]

Denk dat weinig zaterdagwerkers van alle regels op de hoogte zijn :P
Ja, en dat vind ik raar. Je kan het toch op internet opzoeken,vragen aan je ouders of je collega's.
Later als je een echte baan hebt moet je toch ook de regels kennen.
pi_88945029
Volgens mij mag het wel als het bedrijf anders in nood komt. Als er bijvoorbeeld zoveel zieken zijn dat ze niet meer kunnen draaien. Of het zou bij een staking anders moeten liggen, maar volgens mij mag dit normaal gesproken wel degelijk. Moet er wel echt een noodsituatie zijn natuurlijk.

Ze zijn met mijn loon ook lekker bezig _O- heb onlangs een nieuw contract gekregen, toen werd er nog gezegd dat er met de oude iets gebeurd was of zo... nu werk ik al een tijdje onder die nieuwe... en nu krijg ik gewoon 2 loonstrookjes! Vorige maand ook al, maar toen was de 2e met een klein bedrag, dus toen dacht ik dat het met de overgang van contracten te maken had. Die van vandaag echter hadden beide het volledige loon, alleen de 1 van mijn oude contract, en de ander van mijn nieuwe 8)7 Meteen de postbode+ even gebeld, maar die kon daar allemaal niets mee. Dus ik moet er maandag zelf achteraan bij de salaris afdeling.
Nobody ever seems to remember life is a game we play
  zaterdag 20 november 2010 @ 16:08:32 #54
153189 Viper86
Hakuna matata
pi_88945123
Bij ons vroegen ze aan iedereen of je over wou werken volgende week. Wil het opzich wel doen, mits het bij m'n eigen dienst blijft. Heb geen behoefte om nog extra wijken voor te bereiden of te lopen. Hoop in ieder geval dat het voorsorteren niet te veel uitloopt...

Kregen vandaag een lijst waarop je kunt aangeven wanneer je met de KNJ kunt werken. Dit jaar valt KNJ voor het grootste gedeelte net buiten de kerstvakantie, dus valt er niet veel extra te werken... Vorig jaar viel kerst buiten het weekend, dus had je sowieso een aantal dagen dat je vòòr de kerst extra kon werken. En dat zijn meestal de drukste dagen, over het algemeen werken er dan ook veel zaw'ers, vraag me af of dat dit jaar weer zoveel zal zijn ivm school etc...

Voor de rest vandaag een rustige dag gehad, wegens de gemeenteraadsverkiezingen voor de nieuwe fusiegemeente hier in Friesland hadden 99% van alle wijken een folder van de vvd, deze moest dan ook nog gezet worden samen met de poiesz - folder, die standaard altijd op zaterdag bezorgd wordt. Echter, viel mijn wijk net buiten die 99%, omdat de gemeente waar mijn wijk onder valt niet fuseert, dus had weer eens mazzel. :P Was dan ook als eerste van alle autoroutes klaar. :P
Nothing is what it seems
  Redactie Frontpage / Sport zaterdag 20 november 2010 @ 16:37:01 #55
Maffe Fries
pi_88945875
Wij hadden vandaag liefst 3 folders. De mediamarkt zat er als bonus bij. Had dus hierdoor een volledige tas extra. Was maar ietsje langer onderweg dan normaal.
pi_88946066
bij ons zaten ze net (in een ander team) nog wijken te zetten. Die worden maandagmorgen bezorgd :? De indeling van de kasten op de nieuwe vestiging is nog niet zoals het moet zijn.. Ik was wel redelijk op tijd klaar, om 3 uur. Heb nog een tijdje staan kletsen met iemand dus half uurtje meer gewerkt dan normaal op zaterdag. Voorbereiding ging wel vlot in mijn team.. En we kregen appelflappen :D
pi_88948015
Ze vragen hier nu al om mensen die maandag de wijken die volgende week zaterdag blijven staan te bezorgen :')
pi_88948040
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 november 2010 17:33 schreef carboni het volgende:
Ze vragen hier nu al om mensen die maandag de wijken die volgende week zaterdag blijven staan te bezorgen :')
Slim :)
Noot noot.
pi_88948386
dat is mooi, dan kan ik volgende week maandag een lange dag maken. Ik kan di-wo-do niet meer werken voortaan omdat mijn school weer begonnen is, dus nu hoop ik op lange maandagen en vrijdagen :D
pi_88948733
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 november 2010 17:44 schreef sbientje het volgende:
dat is mooi, dan kan ik volgende week maandag een lange dag maken. Ik kan di-wo-do niet meer werken voortaan omdat mijn school weer begonnen is, dus nu hoop ik op lange maandagen en vrijdagen :D
Of proberen een dienst te regelen met een brengrit op maandag, ben wel eens betaald om niks te doen in de tijd tussen rit en postbussen sorteren
pi_88948865
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 november 2010 17:55 schreef carboni het volgende:

[..]

Of proberen een dienst te regelen met een brengrit op maandag, ben wel eens betaald om niks te doen in de tijd tussen rit en postbussen sorteren
ja dat zou ook wel kunnen. Ik moet sowieso nog even met de nieuwe teamcoach overleggen of ik een vaste dienst kan krijgen op maandag en/of vrijdag.. Zou wel lekker zijn :)
pi_88962116
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 november 2010 17:44 schreef sbientje het volgende:
"omdat mijn school weer begonnen is" :') Het mocht tijd worden, het is bijna december _O-
pi_88962330
Had vandaag idioot veel pakketjes, vooral bol, alsof ze voor de hele week waren opgespaard. En natuurlijk geplette Becelkuipjes :')
pi_88962515
Die klote buspakjes. Ik had er vandaag 3. De derde ben ik weer eens vergeten uit te reiken. Die leg ik dan op de grond voor mijn passagiersstoel en dan rijd ik het TNT terrein op en denk. Pietstraat 22 had een pakketje moeten hebben hahah.
pi_88963156
haha dat gebeurd mij ook altijd maar dan op de fiets vooral in de schoudertas laten zitten gebeurd veel. In de fietstas laat ik ze altijd bovenop liggen zodat ik er steeds onder moet graaien. In de auto op het dashboard zodat ze irritant in het raam reflecteren.

Bol.com zowiezo :r voor de randen die altijd in je armen en handen snijden. Vooral die witte zijn erg en de bruine omdat het bijna onmogelijk deze onbeschadig bij een postbezorger/depot te krijgen
pi_88963351
Wat dacht je van zo'n bruine, die exact de binnenmaten van een officiële brievenbus aanhoudt, door een jan-modaal-brievenbus heen te duwen. Die dingen passen 9 van de 10 keer niet. Zeker bij bijtbrievenbussen :X

H&M is ook hatelijk, ik heb nog nooit een H&M kledingstuk door een brievenbus heengekregen. :@ ;(
pi_88963765
quote:
Op zondag 21 november 2010 01:03 schreef Cerbie het volgende:
Wat dacht je van zo'n bruine, die exact de binnenmaten van een officiële brievenbus aanhoudt, door een jan-modaal-brievenbus heen te duwen. Die dingen passen 9 van de 10 keer niet. Zeker bij bijtbrievenbussen :X

H&M is ook hatelijk, ik heb nog nooit een H&M kledingstuk door een brievenbus heengekregen. :@ ;(
ja die bruine bedoelde ik met de dozen die nooit onbeschadigd uit de tas komen aangezien ze niet in de tassen passen en voor driekwart uit lucht bestaan. Die witten zijn diegene die nauwelijks lucht hebben maar scherpe randen.
H&M moet je proberen tussen 2 enveloppen te zetten en al het lucht er uit strijken.Dan lukt het bijna altijd bij normale bussen. Vaak sneller om aan te bellen alleen. Die H&M dingen zijn ook irritant bij collectie omdat ze tussen de spijlen van de rolcontainer vallen.
pi_88966571
quote:
1s.gif Op zondag 21 november 2010 01:03 schreef Cerbie het volgende:

H&M lukt mij steeds vaker, oefening baart kunst :P
pi_88967327
H&m is idd flink proppen vaak. En die bruine bol.com dingen zijn ook irri! De witte heb ik geen problemen mee :D

Bolletje :r
pi_88967460
quote:

ja die bruine bedoelde ik met de dozen die nooit onbeschadigd uit de tas komen aangezien ze niet in de tassen passen en voor driekwart uit lucht bestaan. Die witten zijn diegene die nauwelijks lucht hebben maar scherpe randen.
H&M moet je proberen tussen 2 enveloppen te zetten en al het lucht er uit strijken.Dan lukt het bijna altijd bij normale bussen. Vaak sneller om aan te bellen alleen. Die H&M dingen zijn ook irritant bij collectie omdat ze tussen de spijlen van de rolcontainer vallen.
pi_88967579
quote:
1s.gif Op zondag 21 november 2010 10:25 schreef carboni het volgende:

[..]

dat zei je al ja :D
quote:
1s.gif Op zondag 21 november 2010 01:21 schreef carboni het volgende:

[..]

pi_88967594
wat overigens ook irritant is, met die bruine bol.com dozen, is bij bussenfronten, dat ze er vaak wel inpassen, maar dan schuin blijven hangen en de ingang blokkeren :D
pi_88970215
quote:

pi_88970231
zeg carboni, heb je last van een hangende enter? :D
pi_88970237
quote:
1s.gif Op zondag 21 november 2010 12:22 schreef carboni het volgende:

[..]

Hoe vaak ga je die post nog maken? :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')