abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_88911958
quote:
1s.gif Op donderdag 18 november 2010 14:52 schreef Smeich het volgende:
Had ik gisteravond nog een discussie over met vaste TNT-mensen, dat ik het a-sociaal en schandalig vind dat de zaterdagwerkers waarschijnlijk de dupe hiervan gaan worden door de hoeveelheid post die er op de 27e zal zijn. Kreeg ik stomme en onzinnige reacties terug dat hun baan op de tocht staat en dergelijk en dat dat erger is dan dat zaterdagwerkers eens (!) veel post krijgen. Wat de neuk heeft dat er mee te maken dat je dan maar de zaterdagwerkers gaat duperen. Neem verantwoording voor je eigen gedrag en had gewoon andere dagen gekozen zodat je zelf de gevolgen van zo'n staking meedraagt :r
Enig idee wie die dagen heeft uitgekozen? De vakvond?

Wat zit je je nou druk te maken? Hun werken toch ook op zaterdag..
pi_88912165
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 november 2010 18:44 schreef Troeta het volgende:

[..]

Wat zit je je nou druk te maken? Hun werken toch ook op zaterdag..
Bij ons lopen er op zaterdag andere mensen dan doordeweeks. Ik word er ook niet vrolijk van dat er die zaterdag een berg post gaat komen waar je u tegen zegt.
Op zondag 6 mei 2012 16:24 schreef Tamashii het volgende:
Dat kan niet. Dit stond in de Volkskrant. :'(
pi_88912499
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 november 2010 18:50 schreef Cerbie het volgende:

[..]

Bij ons lopen er op zaterdag andere mensen dan doordeweeks. Ik word er ook niet vrolijk van dat er die zaterdag een berg post gaat komen waar je u tegen zegt.
De fulltimers werken bij jullie niet op zaterdag?
pi_88912678
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 november 2010 19:01 schreef tntster het volgende:
leuke collega's heb ik :-)
Oke hoeveel liter bier had die op :')
pi_88912781
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 november 2010 18:59 schreef Troeta het volgende:

[..]

Ik heb ze nog nooit op zaterdag zien lopen vanuit mijn depot, misschien dat het op de hoofdvestiging anders is maar we hebben veel studenten in dienst die alleen 's zaterdags werken.
Op zondag 6 mei 2012 16:24 schreef Tamashii het volgende:
Dat kan niet. Dit stond in de Volkskrant. :'(
pi_88912917
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 november 2010 19:04 schreef xxiessiexx het volgende:

[..]

Oke hoeveel liter bier had die op :')
haha helemaal niets, is gewoon zo, kan die ook nix aan doen :+
  vrijdag 19 november 2010 @ 19:14:35 #33
308865 Miepiekiekuut
Ik doe ook maar mijn best
pi_88913098
Vandaag allerlei rottige kleine pakjes (shopze.nl gratis.....shitzooi!)
Douwe Egberts, Ricola snoepjes, ontbijtkoek en ja... becel koffiemelkcupjes.
Laat nou net midden in mijn tas zo'n cupje kapot gaan, lekker zeg, koffiemelk in je post, gadver en godverdegodver....
Leven en laten leven
  Redactie Frontpage / Sport vrijdag 19 november 2010 @ 19:16:21 #34
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_88913173
quote:
16s.gif Op vrijdag 19 november 2010 19:14 schreef Miepiekiekuut het volgende:
Vnadaag allerlei rottige kleine pakjes (shopze.nl gratis.....
Ik heb vandaag kleine pakjes van Becel, Bolletje en de KNVB gezien :P
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_88913357
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 november 2010 19:10 schreef tntster het volgende:

[..]

haha helemaal niets, is gewoon zo, kan die ook nix aan doen :+
En ik denken da mijn collega's het toppunt waren :')
pi_88915438
quote:

[..]

Wel een stuk minder hier in ieder geval, misschien 1/3e van het personeel, dus ik had het ook wel zo netjes gevonden als ze daar andere dagen voor hadden uitgezocht.
pi_88915820
Persoonlijk heb ik het liever druk, maakt het werk minder saai. Hier werken ook vtw'ers op zaterdag maar niet zoveel als doordeweeks.
pi_88920396
quote:

[..]

Bij ons werkt de ene helft op zaterdag en de andere op maandag en dat wisselt elke week om.
  vrijdag 19 november 2010 @ 22:06:18 #39
153189 Viper86
Hakuna matata
pi_88922088
quote:
14s.gif Op vrijdag 19 november 2010 19:16 schreef Peterselieman het volgende:

[..]

Ik heb vandaag kleine pakjes van Becel, Bolletje en de KNVB gezien :P
HIer ook + kieswijzers voor de gemeenteraadsverkiezingen van de nieuwe gemeente.
Alleen ik samen met een collega hoefde die niet te bezorgen omdat deze 2 wijken precies buiten de nieuwe gemeente vallen. :P
Nothing is what it seems
pi_88922303
Ik heb m'n lading bestelde pakjes van Try Now nog niet ontvangen vandaag O-) dus die zullen er morgen wel bijzitten :P
pi_88926389
salarisstrook is er, de digitale dan. valt me niet tegen eigenlijk!

Vandaag voor het eerst met optivo gewerkt. Alleen degene die bij ons postverdeler was, wil dat niet doen want 'het is nog heel hectisch' Maar ondertussen gaat er bij ons tijd van de voorbereiding af. En zij gaat gewoon lekker de straat op. Echt prima weer...

Zijn deze hele week wijken blijven staan bij ons. En niet te weinig, echt 10 per team ofzo :') Morgen eerste zaterdag Optivo, zal wel een zootje worden. Op de kast waar mijn wijken inzitten zit 1 wijk tussen. Ik heb de 26 H en de 26 J, maar daartussen moet de 26 P nog in de kast :? Ik begrijp niet hoe ze dat willen gaan doen, want die doet iemand anders.. :')
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
pi_88927240
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 november 2010 23:32 schreef sbientje het volgende:
salarisstrook is er, de digitale dan. valt me niet tegen eigenlijk!

Vandaag voor het eerst met optivo gewerkt. Alleen degene die bij ons postverdeler was, wil dat niet doen want 'het is nog heel hectisch' Maar ondertussen gaat er bij ons tijd van de voorbereiding af. En zij gaat gewoon lekker de straat op. Echt prima weer...

Zijn deze hele week wijken blijven staan bij ons. En niet te weinig, echt 10 per team ofzo :') Morgen eerste zaterdag Optivo, zal wel een zootje worden. Op de kast waar mijn wijken inzitten zit 1 wijk tussen. Ik heb de 26 H en de 26 J, maar daartussen moet de 26 P nog in de kast :? Ik begrijp niet hoe ze dat willen gaan doen, want die doet iemand anders.. :')
Haha dat is OPTIVO ja, bij ons hebben we ook een paar kasten met zon belachelijke volgorde. Na 1 week was er een hoogscenariokast met die wijken die zelfs bij maatwerk rustig gebruikt worden om niet in de knoop te komen. Dikke kans dat je dienst word aangepast en dat je ook de 26p kan doen straks.
Oh en die postverdeler heb je geen reet aan, bij ons is ie ook altijd bezig (moet 2 flinke wijken voorbereiden) dus is het vaak sneller om je eigen bakken te pakken als ze er nog niet staan maar de tijd krijg je er niet meer voor. Bij ons heb je ook een paar verdelers die dan om 11.00 de straat op gaan terwijl er nog veel bezig zijn. Kan ze het niet echt kwalijk nemen want de tijd krijg je ook niet betaald om te wachten.
pi_88927506
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 november 2010 23:47 schreef carboni het volgende:

[..]

Haha dat is OPTIVO ja, bij ons hebben we ook een paar kasten met zon belachelijke volgorde. Na 1 week was er een hoogscenariokast met die wijken die zelfs bij maatwerk rustig gebruikt worden om niet in de knoop te komen. Dikke kans dat je dienst word aangepast en dat je ook de 26p kan doen straks.
Oh en die postverdeler heb je geen reet aan, bij ons is ie ook altijd bezig (moet 2 flinke wijken voorbereiden) dus is het vaak sneller om je eigen bakken te pakken als ze er nog niet staan maar de tijd krijg je er niet meer voor. Bij ons heb je ook een paar verdelers die dan om 11.00 de straat op gaan terwijl er nog veel bezig zijn. Kan ze het niet echt kwalijk nemen want de tijd krijg je ook niet betaald om te wachten.
Nou ja, ik vind het allemaal prima, als ik maar mijn tijd betaald krijg haha. Ach ja, we zien het vanzelf wel. Zit nu in een ander team, alle wijken van 1 gebied zitten nu samen (eerst had iedereen van alles wat :D). In ons gebied veel wijken met flats, dus dat schiet lekker op qua voorbereiden. Ik denk dat ik er een stuk of 6 gedaan heb. Best netjes vind ik zelf :D
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
pi_88930604
quote:
8s.gif Op vrijdag 19 november 2010 19:14 schreef Miepiekiekuut het volgende:
Vandaag allerlei rottige kleine pakjes (shopze.nl gratis.....shitzooi!)
Douwe Egberts, Ricola snoepjes, ontbijtkoek en ja... becel koffiemelkcupjes.
Laat nou net midden in mijn tas zo'n cupje kapot gaan, lekker zeg, koffiemelk in je post, gadver en godverdegodver....
Hahahahahaaa die Becel-dingen had ik ook, en ook bij mij was er eentje lek :D :D :D
Ik dacht al, wtf is dit voor nattigheid, het regent niet eens? Toen keek ik omlaag, was dat kutdoosje geplet en liep de koffiemelk over de post heen :') :')

Snel maar in de brievenbus geflikkerd. Ja kom op zeg, dat is niet nadenken van Becel...
pi_88931437
Heeft iemand nog die flyers van de kerst gehad vandaag(vrijdag)?
wo,do en vrijdag megadrukke dagen en dan die gein ook nog plus die eerder genoemde becel ellende:)
fijn weekend allemaal.
pi_88941276
Was vandaag gewoon om half elf klaar :7 Ik vloog door m'n voorbereidingen heen (5 stuks) en ook de wijk waar iets van anderhalf uur voor stond had ik in een uur en tien minuten af (met HAH). Kon mooi om elf uur in het dorp hiernaast de intocht van Sinterklaas kijken (jaren niet meer gezien) :D
pi_88941794
Bij ons is alle verlof voor komende zaterdag ingetrokken door die staking.
Het is geel en staat in mijn ondertitel!
3DS friend code: 2191-7623-9035
pi_88942111
quote:
13s.gif Op zaterdag 20 november 2010 14:19 schreef Jesse_ het volgende:
Bij ons is alle verlof voor komende zaterdag ingetrokken door die staking.
Kan dat gewoon :{
pi_88942179
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 november 2010 14:29 schreef xxiessiexx het volgende:

[..]

Kan dat gewoon :{
Blijkbaar :P
Niet dat ik kom werken, ik ben dan namelijk ergens anders :s)
Het is geel en staat in mijn ondertitel!
3DS friend code: 2191-7623-9035
pi_88942758
Vreemd, volgens mij werkt echt elke postbode om de zaterdag, maar dat ze niet vanaf een depot lopen, dat is logisch:D

Verlof kan niet zomaar ingetrokken worden, maar als er niemand tegen in gaat gebeurt dat gewoon. Ik blijf dat niet snappen hoor.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')