Denk dat weinig zaterdagwerkers van alle regels op de hoogte zijnquote:Op zaterdag 20 november 2010 14:48 schreef Troeta het volgende:
Vreemd, volgens mij werkt echt elke postbode om de zaterdag, maar dat ze niet vanaf een depot lopen, dat is logisch:D
Verlof kan niet zomaar ingetrokken worden, maar als er niemand tegen in gaat gebeurt dat gewoon. Ik blijf dat niet snappen hoor.
Ja, en dat vind ik raar. Je kan het toch op internet opzoeken,vragen aan je ouders of je collega's.quote:Op zaterdag 20 november 2010 15:27 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Denk dat weinig zaterdagwerkers van alle regels op de hoogte zijn
Slimquote:Op zaterdag 20 november 2010 17:33 schreef carboni het volgende:
Ze vragen hier nu al om mensen die maandag de wijken die volgende week zaterdag blijven staan te bezorgen
Of proberen een dienst te regelen met een brengrit op maandag, ben wel eens betaald om niks te doen in de tijd tussen rit en postbussen sorterenquote:Op zaterdag 20 november 2010 17:44 schreef sbientje het volgende:
dat is mooi, dan kan ik volgende week maandag een lange dag maken. Ik kan di-wo-do niet meer werken voortaan omdat mijn school weer begonnen is, dus nu hoop ik op lange maandagen en vrijdagen
ja dat zou ook wel kunnen. Ik moet sowieso nog even met de nieuwe teamcoach overleggen of ik een vaste dienst kan krijgen op maandag en/of vrijdag.. Zou wel lekker zijnquote:Op zaterdag 20 november 2010 17:55 schreef carboni het volgende:
[..]
Of proberen een dienst te regelen met een brengrit op maandag, ben wel eens betaald om niks te doen in de tijd tussen rit en postbussen sorteren
"omdat mijn school weer begonnen is"quote:Op zaterdag 20 november 2010 17:44 schreef sbientje het volgende:
dat is mooi, dan kan ik volgende week maandag een lange dag maken. Ik kan di-wo-do niet meer werken voortaan omdat mijn school weer begonnen is, dus nu hoop ik op lange maandagen en vrijdagen
ja die bruine bedoelde ik met de dozen die nooit onbeschadigd uit de tas komen aangezien ze niet in de tassen passen en voor driekwart uit lucht bestaan. Die witten zijn diegene die nauwelijks lucht hebben maar scherpe randen.quote:Op zondag 21 november 2010 01:03 schreef Cerbie het volgende:
Wat dacht je van zo'n bruine, die exact de binnenmaten van een officiële brievenbus aanhoudt, door een jan-modaal-brievenbus heen te duwen. Die dingen passen 9 van de 10 keer niet. Zeker bij bijtbrievenbussen
H&M is ook hatelijk, ik heb nog nooit een H&M kledingstuk door een brievenbus heengekregen.![]()
H&M lukt mij steeds vaker, oefening baart kunstquote:Op zondag 21 november 2010 01:03 schreef Cerbie het volgende:
Wat dacht je van zo'n bruine, die exact de binnenmaten van een officiële brievenbus aanhoudt, door een jan-modaal-brievenbus heen te duwen. Die dingen passen 9 van de 10 keer niet. Zeker bij bijtbrievenbussen
H&M is ook hatelijk, ik heb nog nooit een H&M kledingstuk door een brievenbus heengekregen.![]()
ja die bruine bedoelde ik met de dozen die nooit onbeschadigd uit de tas komen aangezien ze niet in de tassen passen en voor driekwart uit lucht bestaan. Die witten zijn diegene die nauwelijks lucht hebben maar scherpe randen.quote:Op zondag 21 november 2010 01:03 schreef Cerbie het volgende:
dat zei je al jaquote:Op zondag 21 november 2010 10:25 schreef carboni het volgende:
[..]
ja die bruine bedoelde ik met de dozen die nooit onbeschadigd uit de tas komen aangezien ze niet in de tassen passen en voor driekwart uit lucht bestaan. Die witten zijn diegene die nauwelijks lucht hebben maar scherpe randen.
H&M moet je proberen tussen 2 enveloppen te zetten en al het lucht er uit strijken.Dan lukt het bijna altijd bij normale bussen. Vaak sneller om aan te bellen alleen. Die H&M dingen zijn ook irritant bij collectie omdat ze tussen de spijlen van de rolcontainer vallen.
quote:Op zondag 21 november 2010 01:21 schreef carboni het volgende:
[..]
ja die bruine bedoelde ik met de dozen die nooit onbeschadigd uit de tas komen aangezien ze niet in de tassen passen en voor driekwart uit lucht bestaan. Die witten zijn diegene die nauwelijks lucht hebben maar scherpe randen.
H&M moet je proberen tussen 2 enveloppen te zetten en al het lucht er uit strijken.Dan lukt het bijna altijd bij normale bussen. Vaak sneller om aan te bellen alleen. Die H&M dingen zijn ook irritant bij collectie omdat ze tussen de spijlen van de rolcontainer vallen.
Hoe vaak ga je die post nog maken?quote:Op zondag 21 november 2010 12:22 schreef carboni het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |