Nee deze keer was het gewoon toeval.quote:Op dinsdag 9 november 2010 19:25 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ben jij lapoverzamelaar geworden?
ywquote:Op dinsdag 9 november 2010 19:23 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Bedankt voor de tip, Tante Tux.
Dat is mijn hobby gvdquote:Op dinsdag 9 november 2010 19:25 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ben jij lapoverzamelaar geworden?
Dan moet je maar wat sneller zijn he.quote:
Wanneer ga je naar een kliniek om af te kicken van je verslaving om lapo's te vangen?quote:
Dat hoor ik vakerquote:Op dinsdag 9 november 2010 19:30 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Dan moet je maar wat sneller zijn he.
Ik ben niet verslaafdquote:Op dinsdag 9 november 2010 19:32 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Wanneer ga je naar een kliniek om af te kicken van je verslaving om lapo's te vangen?
Ja ik zei het vannacht nog tegen je, maarja het hielp niks.quote:
DOE ER DAN WAT MEE!!!!!!!!!!!!!quote:
Gelukkig kan ik het wel vaak achter elkaarquote:Op dinsdag 9 november 2010 19:33 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ja ik zei het vannacht nog tegen je, maarja het hielp niks.
quote:Op dinsdag 9 november 2010 19:34 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
DOE ER DAN WAT MEE!!!!!!!!!!!!!
quote:
quote:Op dinsdag 9 november 2010 19:36 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
![]()
Niet huilen, jij bent net zo stoer als ik en echte bikkels huilen niet.
In je eentje of met z'n allen?quote:
Haha dus wel een hosselaar ik snap hem hihi groetjens.quote:
Haha, yeah, een chickie snapt mijn grap hihihhiquote:Op dinsdag 9 november 2010 19:53 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Haha dus wel een hosselaar ik snap hem hihi groetjens.
alleenquote:Op dinsdag 9 november 2010 19:48 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
In je eentje of met z'n allen?
Dan ga ik voor anderhalf tot 2, afhankelijk van hoeveel ik die dag gegeten heb.quote:
Aaaaaaaaaaah ik wil terugggggggggg.quote:Op dinsdag 9 november 2010 20:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Nog een fotootje voor fairytalessuck
![]()
[ afbeelding ]
Ik ook.quote:Op dinsdag 9 november 2010 20:04 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Aaaaaaaaaaah ik wil terugggggggggg.![]()
Zullen we alle klokken terugdraaien?quote:
Ja dan komen ze vast terug.quote:Op dinsdag 9 november 2010 20:08 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Zullen we alle klokken terugdraaien?
We kunnen het altijd proberen.quote:
Oke.quote:Op dinsdag 9 november 2010 20:13 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
We kunnen het altijd proberen.
quote:
Die heb ik nietquote:
Ik wil wel doen alsof?quote:
Je moet er wel wat voor doen he.quote:
Ik ken je niet eensquote:Op dinsdag 9 november 2010 20:50 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Ik wil wel doen alsof?
Maarja mij hoefde je niet zei je in het vorige topic.
Welkom bij de clubquote:
Shitquote:Op dinsdag 9 november 2010 20:51 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Je moet er wel wat voor doen he.
Net of bekende bands whatever hun groupies wel kennen.quote:Op dinsdag 9 november 2010 20:51 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik ken je niet eensMaar als we meeten...
![]()
/carequote:Op dinsdag 9 november 2010 20:53 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Net of bekende bands whatever hun groupies wel kennen.
Nog eisen stellen ook, pffft.quote:Op dinsdag 9 november 2010 20:57 schreef bijdehand het volgende:
[..]
/care
Ik wil mijn groupies wel kennen. Voor de seks.
Idd.quote:Op dinsdag 9 november 2010 20:58 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Nog eisen stellen ook, pffft.
Zo krijg je ze nooit.
Ik wil van die makkelijke meisjesquote:Op dinsdag 9 november 2010 20:58 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Nog eisen stellen ook, pffft.
Zo krijg je ze nooit.
Misschien vind je ze wel in S&G.quote:Op dinsdag 9 november 2010 21:06 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik wil van die makkelijke meisjes
S&G?quote:Op dinsdag 9 november 2010 21:16 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Misschien vind je ze wel in S&G.
Userfoto's, Sexy & Gewaagd.quote:
quote:
quote:Op dinsdag 9 november 2010 21:23 schreef fairytalessuck het volgende:
Hij is meteen kijken, komt vast pas over een uurtje terug, als het niet langer is.
ik heb het over flessen, niet glazenquote:Op dinsdag 9 november 2010 19:56 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Dan ga ik voor anderhalf tot 2, afhankelijk van hoeveel ik die dag gegeten heb.
Oh, wist niet dat dat bestond. Nouja, hoef ik ook niet te zien denk ikquote:Op dinsdag 9 november 2010 21:18 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Userfoto's, Sexy & Gewaagd.
HOE IS DE JOPPIE?!?!quote:Op dinsdag 9 november 2010 21:32 schreef DuTank het volgende:
ik heb hier die patatje joppie en babipangpang liggen, ben er bang voor
JE WEET NIET WAT JE MIST MANG!!111quote:Op dinsdag 9 november 2010 21:35 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Oh, wist niet dat dat bestond. Nouja, hoef ik ook niet te zien denk ik
ik vind em niet echt als patatje joppie smaken ofzoquote:
Mooi. Dan heeft Lays gefaaldquote:Op dinsdag 9 november 2010 21:39 schreef DuTank het volgende:
[..]
ik vind em niet echt als patatje joppie smaken ofzomeer gewoon cheese and onions ofzo
dat is wel jammer dan eigenlijkquote:Op dinsdag 9 november 2010 21:39 schreef DuTank het volgende:
[..]
ik vind em niet echt als patatje joppie smaken ofzomeer gewoon cheese and onions ofzo
OH NOES SNEL DIE GULP OPEN DAN!!!!!11!111!!!quote:Op dinsdag 9 november 2010 21:37 schreef FedExpress het volgende:
[..]
JE WEET NIET WAT JE MIST MANG!!111EINZ!!11
quote:Op dinsdag 9 november 2010 21:41 schreef bijdehand het volgende:
[..]
OH NOES SNEL DIE GULP OPEN DAN!!!!!11!111!!!
FAP FAP FAP FAPquote:
quote:Op dinsdag 9 november 2010 21:41 schreef bijdehand het volgende:
[..]
OH NOES SNEL DIE GULP OPEN DAN!!!!!11!111!!!
quote:
Nee. Dat zei ik al een tijd terugquote:Op dinsdag 9 november 2010 21:51 schreef fairytalessuck het volgende:
Is die bapi pangang wel lekker?
Ik heb het geheugen als een zeef de laatste maanden, dus zou goed kunnen.quote:Op dinsdag 9 november 2010 21:54 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Nee. Dat zei ik al een tijd terug
laat vanavond de wodka maar even staan danquote:Op dinsdag 9 november 2010 21:55 schreef fairytalessuck het volgende:
Stomme alcohol, m'n hersencellen sterven af.
Doordeweeks drink ik sowieso zelden.quote:Op dinsdag 9 november 2010 21:55 schreef FedExpress het volgende:
[..]
laat vanavond de wodka maar even staan dan
Dat had Korsakov ookquote:Op dinsdag 9 november 2010 21:55 schreef fairytalessuck het volgende:
Stomme alcohol, m'n hersencellen sterven af.
Daar kan ik me niks van herinneren.quote:
Korsakov? Wie is dat?quote:Op dinsdag 9 november 2010 22:03 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Daar kan ik me niks van herinneren.
Vroeg je wat?quote:
Wie ben jij?quote:
Weet ik niet.quote:
nou, dan mag jij de volgende keer een lultopic openenquote:Op dinsdag 9 november 2010 22:07 schreef DuTank het volgende:
wat een kuttopic begint het te worden zeg
WIE BEN IK?!quote:
Het wordt nu pas leuk.quote:Op dinsdag 9 november 2010 22:07 schreef DuTank het volgende:
wat een kuttopic begint het te worden zeg
Vandaar dat mijn stamboom zo raar isquote:
Wat is wie ben ik?quote:
I smell pussy.quote:
Nee da's je boomstam.quote:Op dinsdag 9 november 2010 22:10 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Vandaar dat mijn stamboom zo raar is
Oh sorry, ik zal mijn benen bij elkaar houden.quote:
Ik weet dat dat ding op een boomstam lijkt, maar het is het toch echt nietquote:
quote:Op dinsdag 9 november 2010 22:13 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Oh sorry, ik zal mijn benen bij elkaar houden.
quote:
Ik ga altijd via de trapquote:DEN BOSCH - ProRail telt deze week op het station in Den Bosch hoeveel treinpassagiers de perrons passeren.
Dat gebeurt via meetapparatuur bij de roltrappen op de perrons. "Die tellingen houden we jaarlijks op de grote stations", zegt woordvoerder René Vegter van ProRail. "Op basis van de tellingen kijken of we iets moeten doen op de perrons. Als blijkt dat het veel te druk is op een bepaald station, gaan we bekijken of we daar iets aan kunnen doen."
http://www.brabantsdagbla(...)giers-op-station.ece
Ik durf het al bijna niet meer.quote:Op dinsdag 9 november 2010 22:27 schreef FedExpress het volgende:
Als mensen hier nu voor het eerst komen durven ze denk ik niet te posten
Ik niet, ik ben liever lui dan moe.quote:
pak deze week de trap, lekker de telling verneukenquote:Op dinsdag 9 november 2010 22:39 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ik niet, ik ben liever lui dan moe.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.~Si vis amari, ama~
quote:Op dinsdag 9 november 2010 22:57 schreef FedExpress het volgende:
[..]
pak deze week de trap, lekker de telling verneuken
Ik ga pas maandagavond weer met de trein.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
dat is dan weer jammerquote:Op dinsdag 9 november 2010 23:00 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ik ga pas maandagavond weer met de trein.
Nu pasquote:
quote:Op woensdag 10 november 2010 00:12 schreef DuTank het volgende:
ik vond de joppie babipangang best wel ok eigenlijk hoor
Jij ookquote:
ik was stoned, misschien was dat hetquote:Op woensdag 10 november 2010 06:48 schreef bijdehand het volgende:
[..]
jouw smaak
![]()
Ik vond er niks aan.
vandaag fucking windkracht 9 in mijn onderbroek door die chipsquote:Op woensdag 10 november 2010 08:57 schreef FedExpress het volgende:
lekker weertje trouwens... morgen gemiddeld windkracht 9 schijnbaar heb er nu al zin in
Hadden jullie die beide niet in het vorige huis dan.quote:Op woensdag 10 november 2010 11:32 schreef Augustus_Thijs het volgende:
![]()
Vandaag maar even wasmasjien besteld, ook nodig
Ah oke, ja ik heb geen studentenkamer gehad, dus ik heb geen idee wat je dan wel of niet hebt.quote:Op woensdag 10 november 2010 11:57 schreef Augustus_Thijs het volgende:
studentenhuis/kamer kwamen we vandaan he
dus nee, die hadden we niet.. Of in iedergeval, niet als persoonlijk bezit
wat leukquote:Op woensdag 10 november 2010 13:29 schreef fairytalessuck het volgende:
Goeiemiddagggg.
Ik ben alweer een halve dag naar school geweest in het leuke Den Bosch.
Helaas moet ik ook in Eindhoven naar school.quote:Op woensdag 10 november 2010 14:36 schreef FedExpress het volgende:
[..]
wat leukvoor mij hetzelfde maar dan in Eindhoven
Het was ontzettend leuk.quote:Op woensdag 10 november 2010 14:36 schreef FedExpress het volgende:
[..]
wat leukvoor mij hetzelfde maar dan in Eindhoven
Julliequote:
Hoezo zijn wij drankorgels als jij degene bent met drank.quote:
Ik hoor ook bij die drankorgels.quote:Op woensdag 10 november 2010 19:01 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Hoezo zijn wij drankorgels als jij degene bent met drank.
Maar dit drankorgel heeft geen drank.quote:Op woensdag 10 november 2010 19:05 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik hoor ook bij die drankorgels.
Nu ben je een draaiorgel waar Frans Bauer op draait.quote:Op woensdag 10 november 2010 19:08 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Maar dit drankorgel heeft geen drank.
Maakt dat me een doodnormaal orgel?
Oh god.quote:Op woensdag 10 november 2010 19:10 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Nu ben je een draaiorgel waar Frans Bauer op draait.
Opzij opzij opzij, maak plaats maak plaats maak plaats, we hebben ongelofelijke haastquote:Op woensdag 10 november 2010 19:11 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Oh god.
Ik denk dat ik even naar de Gall & Gall loop.
Ren.
Sprint.
Vlieg.
NEEEEEEEEEEEE wat doe je.quote:Op woensdag 10 november 2010 19:13 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Opzij opzij opzij, maak plaats maak plaats maak plaats, we hebben ongelofelijke haast
Ja! Kei lekker.quote:Op dinsdag 9 november 2010 21:51 schreef fairytalessuck het volgende:
Vind je?quote:
quote:
pardon?quote:Op dinsdag 9 november 2010 21:51 schreef fairytalessuck het volgende:
quote:
Nee, okquote:Op donderdag 11 november 2010 08:41 schreef babipangang het volgende:
[..]
kan ik zelf niet over oordelen hé
In dit geval is er echt geen 1 link, ik vind babipangang wel lekker hoorquote:Op donderdag 11 november 2010 08:56 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Nee, okMaar toch... er moet een link zijn. Bij de Chinees is Babi Pangang ook een van de lekkerste dingen op de kaart
het windje is behoorlijk guur, voor de rest valt het nog wel mee inderdaadquote:Op donderdag 11 november 2010 09:19 schreef Roflpantoffel het volgende:
Mwoah weer valt nu toch nog wel mee? Hopelijk is het vanavond nog goed.
behoorlijk ja. haat aan de herfst.quote:Op donderdag 11 november 2010 14:24 schreef fairytalessuck het volgende:
Wat een achterlijk schijtweer.
En aan de winter, die moet ook nog komen blegggh.quote:Op donderdag 11 november 2010 14:29 schreef FedExpress het volgende:
[..]
behoorlijk ja. haat aan de herfst.
Ik moest naar school.quote:Op donderdag 11 november 2010 14:34 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik blijf lekker binnen hoor, kutweer.
ja, die noemde ik nog maar niet. eerst deze ellende maar weerquote:Op donderdag 11 november 2010 14:32 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
En aan de winter, die moet ook nog komen blegggh.
Ik wil ook bij jou binnen blijvenquote:Op donderdag 11 november 2010 14:34 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik blijf lekker binnen hoor, kutweer.
quote:
Als ik een scheet laat wel.quote:Op donderdag 11 november 2010 17:09 schreef Pipo_de_Clown het volgende:
Waait het daar ook zo :| Geen weer voor 11-11
Doe er eens wat aan.quote:Op donderdag 11 november 2010 17:20 schreef BarrieButsers het volgende:
Goed weer in 's-Hertogenbosch.
quote:Op donderdag 11 november 2010 16:22 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik wil ook bij jou binnen blijven![]()
Heb het helemaal koud nu
quote:Op donderdag 11 november 2010 18:08 schreef fairytalessuck het volgende:
Baaah ik wil huilen.
Had van m'n tentamens er eentje niet gehaald op één tiende.
Herkansing gemaakt, kijk ik net.
Weer niet gehaald, op twéé tiende.
Ik baal echt.quote:
Snap ikquote:
Och gerumquote:Op donderdag 11 november 2010 18:08 schreef fairytalessuck het volgende:
Baaah ik wil huilen.
Had van m'n tentamens er eentje niet gehaald op één tiende.
Herkansing gemaakt, kijk ik net.
Weer niet gehaald, op twéé tiende.
En ik wilde zo graag m'n propedeuse halen in één jaar om volgend jaar een universitaire opleiding te kunnen gaan volgen in Amsterdam.
HBO Rechten.quote:Op donderdag 11 november 2010 18:14 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Snap ik
Welke opleiding doe je nu?
Ja inderdaad dat is het ook.quote:Op donderdag 11 november 2010 18:14 schreef FedExpress het volgende:
[..]
Och gerum![]()
![]()
Heb er ook zo'n hekel aan om het net niet te halen. Geef me dan maar een 4 ofzo
Hm... kom naar Tilburgquote:Op donderdag 11 november 2010 18:19 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
HBO Rechten.
Ik wilde dit jaar m'n propedeuse halen en dan universitair rechten/psychologie gaan doen in Amsterdam.
Maarja dat gaat hem dus niet meer worden..
Ik weet niet wat ik nu ga doen.quote:Op donderdag 11 november 2010 18:21 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Hm... kom naar TilburgDan zie ik je eens
Ik leef met je meequote:Op donderdag 11 november 2010 18:23 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Ik weet niet wat ik nu ga doen.
M'n vader is hartstikke boos, hij betaalt m'n studie.
Kost 'm weer een paar duizend euro extra dit grapje, want ik wil alsnog naar de universiteit.
Als ik na m'n tweede jaar, waar dan ook, alsnog naar de universiteit ga, kost het 1 jaar extra.
Als ik eerst 4 jaar HBO doe en dan naar de universiteit ga, ook.
Het is ook gewoon m'n eigen schuld, ik heb geen boek open gehad tijdens die tentamenweek.
En op de middelbare school heb ik 'm ook al handenvol geld gekost met m'n geweldige instelling, ben twee keer blijven zitten op het VWO en moest daardoor terug naar de havo.
Het is een feestje nu hier.
Van welk geld?quote:
Werkenquote:Op donderdag 11 november 2010 18:59 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Van welk geld?
Heb ook geen geld voor m'n rijbewijs, net of ik dit dan wel kan betalen.
Ja begin jij ook nog eens, denk je dat ik het leuk vind.quote:Op donderdag 11 november 2010 19:13 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Werken![]()
is wel lullig voor hem
Hehe ja dankje.quote:Op donderdag 11 november 2010 19:16 schreef BarrieButsers het volgende:
Sterkte thuis fairytalessuck!
Nou, je vraagt van welk geld. Dat je dat niet hebt snap ik, maar je zal ervoor moeten werken wil je het terugbetalen. Zelf vind ik het onzin dat je het zou moeten terugbetalen hoor.quote:Op donderdag 11 november 2010 19:14 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Ja begin jij ook nog eens, denk je dat ik het leuk vind.
Die kkpropedeuse niet gehaald, m'n vader alweer teleurgesteld.
Grrr.
Ik zit vol agressie nu.
Ik werk al.quote:Op donderdag 11 november 2010 19:16 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Nou, je vraagt van welk geld. Dat je dat niet hebt snap ik, maar je zal ervoor moeten werken wil je het terugbetalen. Zelf vind ik het onzin dat je het zou moeten terugbetalen hoor.
Ja kan ook je HBO afmaken en bij een bedrijf gaan werken die jouw opleiding verder betaalt.quote:Op donderdag 11 november 2010 19:18 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Ik werk al.
En ik hoef het niet meteen terug te betalen, maar er was wel een afspraak dat hij nog 5 jaar van m'n opleiding zou betalen (dus tot m'n 25e) en dat ik het daarna zelf moet gaan doen.
Is dus een jaar extra voor mijn rekening.
Ik weet echt niet wat ik ga doen.quote:Op donderdag 11 november 2010 19:19 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ja kan ook je HBO afmaken en bij een bedrijf gaan werken die jouw opleiding verder betaalt.
Vorig jaar had ik daar ook last van.quote:Op donderdag 11 november 2010 19:20 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Ik weet echt niet wat ik ga doen.
Sowieso dit jaar afmaken & in m'n tweede jaar die propedeuse alsnog halen.
Daarna kijk ik wel verder..
Als deze opleiding toch niks voor mij blijkt te zijn, stop ik na m'n tweede jaar en ga ik wat anders doen. Vind ik het wel nog steeds leuk, dan weet ik het nog niet.
Beetje lastig dit maarja aan de andere kant, er zijn wel ergere dingen.
Zoals het er nu naar uitziet wil ik ook verder met rechten, maarja is nou even kijken allemaal.quote:Op donderdag 11 november 2010 19:41 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Vorig jaar had ik daar ook last van.
Studeerde economie, maar dat kon ik niet aan ofzo.
Nu doe ik rechten op de UVT, en dat bevalt me, wil er echt mee verder
Sterkte
later, als je groot bentquote:Op donderdag 11 november 2010 18:59 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Van welk geld?
Heb ook geen geld voor m'n rijbewijs, net of ik dit dan wel kan betalen.
Die is ook weer onderverdeeld.quote:Op donderdag 11 november 2010 22:34 schreef FedExpress het volgende:
[..]
waar heb je andere helft gelaten dan?
Voor deel 2: Lays Patatje Joppiequote:Op donderdag 11 november 2010 22:38 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Die is ook weer onderverdeeld.
Deel 1 van m'n andere helft zit tv te kijken.
Deel 2 is aan het bedenken hoe die van z'n honger afkomt.
En deel 3 is met school bezig.
Ik heb het maar druk.
zo zo, dat is nogal inddquote:Op donderdag 11 november 2010 22:38 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Die is ook weer onderverdeeld.
Deel 1 van m'n andere helft zit tv te kijken.
Deel 2 is aan het bedenken hoe die van z'n honger afkomt.
En deel 3 is met school bezig.
Ik heb het maar druk.
Nog steeds een keer proberenquote:Op donderdag 11 november 2010 22:45 schreef DuTank het volgende:
[..]
Voor deel 2: Lays Patatje Joppie
jij bent wel een kenner op dat gebied, dus door jouw oordeel wordt het succes van deze chips bepaald he, dat snap jequote:Op donderdag 11 november 2010 22:49 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Nog steeds een keer proberen
Nah, ik hou niet zo van chipsquote:Op donderdag 11 november 2010 22:50 schreef DuTank het volgende:
[..]
jij bent wel een kenner op dat gebied, dus door jouw oordeel wordt het succes van deze chips bepaald he, dat snap je
geef mij maar gewoon patatje joppie zonder laysquote:Op donderdag 11 november 2010 22:49 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Nog steeds een keer proberen
Ook niet van friet.quote:
ja die zijn gruwelijkquote:Op donderdag 11 november 2010 22:54 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ook niet van friet.
Alleen die van de BK, die krulfriet
Daarom bestel ik ze nooitquote:
kan wel kwaadquote:Op donderdag 11 november 2010 23:03 schreef fairytalessuck het volgende:
Alweer honger ja.
Dat is toch erg, ik voel me echt een vreetzak.
Maarja mijn ontbijt is rond lunchtijd, mijn lunch met het avondeten en tja dan moet ik maar avondeten om 11 uur 's avonds he.
Of m'n ritme veranderen, kan misschien ook geen kwaad.
Hoe? Vertel het me, dan kan ik alle gevaren overzien en overwegen of het het allemaal waard is.quote:
je studie misschien?quote:Op donderdag 11 november 2010 23:09 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Hoe? Vertel het me, dan kan ik alle gevaren overzien en overwegen of het het allemaal waard is.
goed avondeten zou wel eens veel kunnen schelen jaquote:Op donderdag 11 november 2010 23:03 schreef fairytalessuck het volgende:
Alweer honger ja.
Dat is toch erg, ik voel me echt een vreetzak.
Maarja mijn ontbijt is rond lunchtijd, mijn lunch met het avondeten en tja dan moet ik maar avondeten om 11 uur 's avonds he.
Of m'n ritme veranderen, kan misschien ook geen kwaad.
Als ik m'n ritme verander?quote:
ik zou zeggen maak meteen een begin en duik je bed in. hoef je ook niet meer aan eten te denkenquote:Op donderdag 11 november 2010 23:22 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Als ik m'n ritme verander?
Juist niet.
Nu slaap ik niet voor 3 uur en sta ik al om 6 uur op en dan ben ik moe en ga ik overdag slapen.
Daardoor is m'n eetpatroon ook anders.
Dat moet juist weer goed worden.
Ben nog een en ander aan het maken voor morgen, slapen zit er voorlopig niet in.quote:Op donderdag 11 november 2010 23:40 schreef FedExpress het volgende:
[..]
ik zou zeggen maak meteen een begin en duik je bed in. hoef je ook niet meer aan eten te denken
hmmm, dat is minder dan. misschien een goed voornemen voor volgende weekquote:Op donderdag 11 november 2010 23:50 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Ben nog een en ander aan het maken voor morgen, slapen zit er voorlopig niet in.
idem ditoquote:
Ja dankjewel.quote:Op vrijdag 12 november 2010 00:25 schreef FedExpress het volgende:
ik ga ook maar eens. Welterusten allemaal.
fairy, veel succes nog!
als er één ding zeker is, is het dat wel ja.quote:
Weet ik nietquote:Op vrijdag 12 november 2010 16:39 schreef FedExpress het volgende:
[..]
wat heeft hij nou weer uitgespookt
zal wel inderdaadquote:Op vrijdag 12 november 2010 17:24 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Lekker rustig.Die komt wel weer met een kloon ofzo.
Waar is trouwens kk met z'n kloon gebleven, ook al in de kliko?
Haha, wat een grap. KK woont in een kliko. Nu woont ie samen met z'n kloonquote:Op vrijdag 12 november 2010 17:24 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Lekker rustig.Die komt wel weer met een kloon ofzo.
Waar is trouwens kk met z'n kloon gebleven, ook al in de kliko?
Ik heb de oplossing gevonden! Binnenblijven!quote:
Daar zit ik gelukkig ookquote:Op vrijdag 12 november 2010 20:40 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ik heb de oplossing gevonden! Binnenblijven!
Ja eindelijk.quote:Op vrijdag 12 november 2010 22:45 schreef FedExpress het volgende:
[..]
ah, daar ben je![]()
Ge hebt weekend kind
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 10% gewijzigd door BarrieButsers op 12-11-2010 23:04:00 ]Ben gewoon een sjonnie. Veel skijt, ken geen sorry.
quote:Op vrijdag 12 november 2010 22:53 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ja eindelijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.~Si vis amari, ama~
quote:Op vrijdag 12 november 2010 23:09 schreef FedExpress het volgende:
[..]
Ouwe vent.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ben gewoon een sjonnie. Veel skijt, ken geen sorry.
Waarom blijf je altijd zo hopeloze bij dames hier hangen bijdehand?quote:
quote:
quote:Op zaterdag 13 november 2010 08:15 schreef Roflpantoffel het volgende:
[..]
Waarom blijf je altijd zo hopeloze bij dames hier hangen bijdehand?![]()
Ps..
KWEKFESTIJN!!!!!!!!!111111111111!!!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
![]()
Zo naar 't casino!
quote:Op zaterdag 13 november 2010 08:15 schreef Roflpantoffel het volgende:
[..]
Waarom blijf je altijd zo hopeloze bij dames hier hangen bijdehand?![]()
Ps..
KWEKFESTIJN!!!!!!!!!111111111111!!!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
![]()
Zo naar 't casino!
Hij weet dat ik van hem hou, en van hem alleenquote:
Lekker nat is ook niet verkeerdquote:Op zaterdag 13 november 2010 12:32 schreef FedExpress het volgende:
Yeah, droog gehouden vanmorgen![]()
Goedemiddag
ikzelf hoef niet doorweekt te zijn hoorquote:Op zaterdag 13 november 2010 12:46 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Lekker nat is ook niet verkeerd![]()
Goeiemiddag
Nee ok. Daar heb je helemaal gelijk inquote:Op zaterdag 13 november 2010 13:02 schreef FedExpress het volgende:
[..]
ikzelf hoef niet doorweekt te zijn hoor
quote:Op zaterdag 13 november 2010 13:07 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Nee ok. Daar heb je helemaal gelijk in
quote:
Dat is niet 'aaaaw' dat isquote:Op zaterdag 13 november 2010 13:15 schreef FedExpress het volgende:
[..]
![]()
En even uw zaterdagmiddag 'Aaaaw'-moment:
Ik krijg de kriebels als ik baby's ziequote:
wat heb je eigenlijk met de rest gedaan? is verdacht rustig hierquote:Op zaterdag 13 november 2010 13:51 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik krijg de kriebels als ik baby's zie
Dat zeg ik niet, maar kom niet hier in de kelder.quote:Op zaterdag 13 november 2010 14:31 schreef FedExpress het volgende:
[..]
wat heb je eigenlijk met de rest gedaan? is verdacht rustig hier
okee! en wie heb je allemaal niet in de kelder dan?quote:Op zaterdag 13 november 2010 14:33 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet, maar kom niet hier in de kelder.
quote:Op zaterdag 13 november 2010 14:35 schreef FedExpress het volgende:
[..]
okee! en wie heb je allemaal niet in de kelder dan?Vooruit dan maar. Vrouwen net als flessen wijn; je moet ze laten rijpen in de kelder. MuhahahahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
Ze zijn doodquote:Op zaterdag 13 november 2010 16:29 schreef FedExpress het volgende:
Het is veel te stil hier. BDH, laat ze maar uit die kelder, het is wel genoeg nu
nooooooesquote:Op zaterdag 13 november 2010 17:05 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ze zijn doodIk ben vergeten de luchttoevoer open te zetten
quote:Op zaterdag 13 november 2010 17:28 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Hoi, ik ben dood, maar gelukkig hebben ze in de hemel ook internet.
quote:
Ja en neequote:Op zaterdag 13 november 2010 18:31 schreef fairytalessuck het volgende:
Is je dag nu weer goed, nu we alle drie levende doden blijken te zijn?
Let me guess.quote:
aardig in de buurt moet ik zeggen jaquote:Op zaterdag 13 november 2010 18:34 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Let me guess.
Ja: We zijn er nog
Nee: We zijn dood
Of zit ik er heel ver naast?
BDH moet boeten voor wat ie gedaan heeft, misschien dat we dan in vrede terug kunnen keren op aarde.quote:Op zaterdag 13 november 2010 18:35 schreef FedExpress het volgende:
[..]
aardig in de buurt moet ik zeggen ja![]()
Iemand nog maniertjes om jullie weer onder de levenden te krijgen?
ik ga mijn uiterste best doenquote:Op zaterdag 13 november 2010 18:37 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
BDH moet boeten voor wat ie gedaan heeft, misschien dat we dan in vrede terug kunnen keren op aarde.
Hou me op de hoogte!quote:Op zaterdag 13 november 2010 18:40 schreef FedExpress het volgende:
[..]
ik ga mijn uiterste best doen
Dat boeten toch niet.quote:Op zaterdag 13 november 2010 18:42 schreef FedExpress het volgende:
[..]
ik denk dat jij het resultaat eerder merkt dan ik
Huh hoezo dat?quote:Op zaterdag 13 november 2010 18:42 schreef FedExpress het volgende:
[..]
ik denk dat jij het resultaat eerder merkt dan ik
als je terug bent heeft hij boete gedaan. Of dat werkt weet jij eerder dan ikquote:
Ooooooooooooh zo.quote:Op zaterdag 13 november 2010 18:52 schreef FedExpress het volgende:
[..]
als je terug bent heeft hij boete gedaan. Of dat werkt weet jij eerder dan ik
quote:Op zaterdag 13 november 2010 18:53 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Ooooooooooooh zo.
Leuk verhaaltje trouwens.
quote:Op zaterdag 13 november 2010 18:50 schreef FedExpress het volgende:
Bijdehand, gij moet boeten voor wat gij deze jonkvrouwen hebt aangedaan.
Gij zult door het stof kruipen ende rollen, opdat gij tot bezinning komt.
Dan zult gij, geboeid ende gekneveld, door de stad gereden worden op ene platte kar. Gij zult niet aan de toorn des volks ontkomen. Zij zullen jou bekogelen met tomaten, en eieren, zo rot gij ze nog nimmer gezien heeft.
Tot slot moet gij de lichamen van de jonkvrouwen bijeen leggen en uwe excuses aanbieden.
Daarop zullen de jonkvrouwen terugkeren en zult gij uw tocht naar de hel uitstellen.
Dan zult gij, geboeid ende gekneveld, door de stad gereden worden op ene platte kar. Gij zult niet aan de toorn des volks ontkomen. Zij zullen jou bekogelen met tomaten, en eieren, zo rot gij ze nog nimmer gezien heeft.
Tot slot moet gij de lichamen van de jonkvrouwen bijeen leggen en uwe excuses aanbieden.
Daarop zullen de jonkvrouwen terugkeren en zult gij uw tocht naar de hel uitstellen.
quote:
geen idee. als hij niet meer reageert zal ik mijn bericht in z'n inbox droppen. Hij moet en zal boetenquote:Op zaterdag 13 november 2010 18:59 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Bdh is op de vlucht geslagen. Of is ie al opgepakt?
Inderdaad.quote:Op zaterdag 13 november 2010 18:59 schreef FedExpress het volgende:
[..]
geen idee. als hij niet meer reageert zal ik mijn bericht in z'n inbox droppen. Hij moet en zal boeten
Doe je snel dan.quote:Op zaterdag 13 november 2010 19:02 schreef bijdehand het volgende:
Snel een update. Ik zit nu in Mexico. Het stinkt hier naar poep. En naar Ruben.
Groetjes,
Marc 'Bijdehand' Dutroux
Prive-jetquote:
Nee, die zou zijn neergestort.quote:
Da's in scene gezetquote:Op zaterdag 13 november 2010 19:06 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Nee, die zou zijn neergestort.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |