ik ga mijn uiterste best doenquote:Op zaterdag 13 november 2010 18:37 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
BDH moet boeten voor wat ie gedaan heeft, misschien dat we dan in vrede terug kunnen keren op aarde.
Hou me op de hoogte!quote:Op zaterdag 13 november 2010 18:40 schreef FedExpress het volgende:
[..]
ik ga mijn uiterste best doen
Dat boeten toch niet.quote:Op zaterdag 13 november 2010 18:42 schreef FedExpress het volgende:
[..]
ik denk dat jij het resultaat eerder merkt dan ik
Huh hoezo dat?quote:Op zaterdag 13 november 2010 18:42 schreef FedExpress het volgende:
[..]
ik denk dat jij het resultaat eerder merkt dan ik
als je terug bent heeft hij boete gedaan. Of dat werkt weet jij eerder dan ikquote:
Ooooooooooooh zo.quote:Op zaterdag 13 november 2010 18:52 schreef FedExpress het volgende:
[..]
als je terug bent heeft hij boete gedaan. Of dat werkt weet jij eerder dan ik
quote:Op zaterdag 13 november 2010 18:53 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Ooooooooooooh zo.
Leuk verhaaltje trouwens.
quote:Op zaterdag 13 november 2010 18:50 schreef FedExpress het volgende:
Bijdehand, gij moet boeten voor wat gij deze jonkvrouwen hebt aangedaan.
Gij zult door het stof kruipen ende rollen, opdat gij tot bezinning komt.
Dan zult gij, geboeid ende gekneveld, door de stad gereden worden op ene platte kar. Gij zult niet aan de toorn des volks ontkomen. Zij zullen jou bekogelen met tomaten, en eieren, zo rot gij ze nog nimmer gezien heeft.
Tot slot moet gij de lichamen van de jonkvrouwen bijeen leggen en uwe excuses aanbieden.
Daarop zullen de jonkvrouwen terugkeren en zult gij uw tocht naar de hel uitstellen.
Dan zult gij, geboeid ende gekneveld, door de stad gereden worden op ene platte kar. Gij zult niet aan de toorn des volks ontkomen. Zij zullen jou bekogelen met tomaten, en eieren, zo rot gij ze nog nimmer gezien heeft.
Tot slot moet gij de lichamen van de jonkvrouwen bijeen leggen en uwe excuses aanbieden.
Daarop zullen de jonkvrouwen terugkeren en zult gij uw tocht naar de hel uitstellen.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.~Si vis amari, ama~
geen idee. als hij niet meer reageert zal ik mijn bericht in z'n inbox droppen. Hij moet en zal boetenquote:Op zaterdag 13 november 2010 18:59 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Bdh is op de vlucht geslagen. Of is ie al opgepakt?
Inderdaad.quote:Op zaterdag 13 november 2010 18:59 schreef FedExpress het volgende:
[..]
geen idee. als hij niet meer reageert zal ik mijn bericht in z'n inbox droppen. Hij moet en zal boeten
Doe je snel dan.quote:Op zaterdag 13 november 2010 19:02 schreef bijdehand het volgende:
Snel een update. Ik zit nu in Mexico. Het stinkt hier naar poep. En naar Ruben.
Groetjes,
Marc 'Bijdehand' Dutroux
Prive-jetquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |