Nee ok. Daar heb je helemaal gelijk inquote:Op zaterdag 13 november 2010 13:02 schreef FedExpress het volgende:
[..]
ikzelf hoef niet doorweekt te zijn hoor
quote:Op zaterdag 13 november 2010 13:07 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Nee ok. Daar heb je helemaal gelijk in
quote:
Dat is niet 'aaaaw' dat isquote:Op zaterdag 13 november 2010 13:15 schreef FedExpress het volgende:
[..]
![]()
En even uw zaterdagmiddag 'Aaaaw'-moment:
Ik krijg de kriebels als ik baby's ziequote:
wat heb je eigenlijk met de rest gedaan? is verdacht rustig hierquote:Op zaterdag 13 november 2010 13:51 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik krijg de kriebels als ik baby's zie
Dat zeg ik niet, maar kom niet hier in de kelder.quote:Op zaterdag 13 november 2010 14:31 schreef FedExpress het volgende:
[..]
wat heb je eigenlijk met de rest gedaan? is verdacht rustig hier
okee! en wie heb je allemaal niet in de kelder dan?quote:Op zaterdag 13 november 2010 14:33 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet, maar kom niet hier in de kelder.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.~Si vis amari, ama~
quote:Op zaterdag 13 november 2010 14:35 schreef FedExpress het volgende:
[..]
okee! en wie heb je allemaal niet in de kelder dan?Vooruit dan maar. Vrouwen net als flessen wijn; je moet ze laten rijpen in de kelder. MuhahahahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
Ze zijn doodquote:Op zaterdag 13 november 2010 16:29 schreef FedExpress het volgende:
Het is veel te stil hier. BDH, laat ze maar uit die kelder, het is wel genoeg nu
nooooooesquote:Op zaterdag 13 november 2010 17:05 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ze zijn doodIk ben vergeten de luchttoevoer open te zetten
quote:Op zaterdag 13 november 2010 17:28 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Hoi, ik ben dood, maar gelukkig hebben ze in de hemel ook internet.
quote:
Ja en neequote:Op zaterdag 13 november 2010 18:31 schreef fairytalessuck het volgende:
Is je dag nu weer goed, nu we alle drie levende doden blijken te zijn?
Let me guess.quote:
aardig in de buurt moet ik zeggen jaquote:Op zaterdag 13 november 2010 18:34 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Let me guess.
Ja: We zijn er nog
Nee: We zijn dood
Of zit ik er heel ver naast?
BDH moet boeten voor wat ie gedaan heeft, misschien dat we dan in vrede terug kunnen keren op aarde.quote:Op zaterdag 13 november 2010 18:35 schreef FedExpress het volgende:
[..]
aardig in de buurt moet ik zeggen ja![]()
Iemand nog maniertjes om jullie weer onder de levenden te krijgen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |