Nee deze keer was het gewoon toeval.quote:Op dinsdag 9 november 2010 19:25 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ben jij lapoverzamelaar geworden?
ywquote:Op dinsdag 9 november 2010 19:23 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Bedankt voor de tip, Tante Tux.
Dat is mijn hobby gvdquote:Op dinsdag 9 november 2010 19:25 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ben jij lapoverzamelaar geworden?
Dan moet je maar wat sneller zijn he.quote:
Wanneer ga je naar een kliniek om af te kicken van je verslaving om lapo's te vangen?quote:
Dat hoor ik vakerquote:Op dinsdag 9 november 2010 19:30 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Dan moet je maar wat sneller zijn he.
Ik ben niet verslaafdquote:Op dinsdag 9 november 2010 19:32 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Wanneer ga je naar een kliniek om af te kicken van je verslaving om lapo's te vangen?
Ja ik zei het vannacht nog tegen je, maarja het hielp niks.quote:
DOE ER DAN WAT MEE!!!!!!!!!!!!!quote:
Gelukkig kan ik het wel vaak achter elkaarquote:Op dinsdag 9 november 2010 19:33 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ja ik zei het vannacht nog tegen je, maarja het hielp niks.
quote:Op dinsdag 9 november 2010 19:34 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
DOE ER DAN WAT MEE!!!!!!!!!!!!!
quote:
quote:Op dinsdag 9 november 2010 19:36 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
![]()
Niet huilen, jij bent net zo stoer als ik en echte bikkels huilen niet.
In je eentje of met z'n allen?quote:
Haha dus wel een hosselaar ik snap hem hihi groetjens.quote:
Haha, yeah, een chickie snapt mijn grap hihihhiquote:Op dinsdag 9 november 2010 19:53 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Haha dus wel een hosselaar ik snap hem hihi groetjens.
alleenquote:Op dinsdag 9 november 2010 19:48 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
In je eentje of met z'n allen?
Dan ga ik voor anderhalf tot 2, afhankelijk van hoeveel ik die dag gegeten heb.quote:
Aaaaaaaaaaah ik wil terugggggggggg.quote:Op dinsdag 9 november 2010 20:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Nog een fotootje voor fairytalessuck
![]()
[ afbeelding ]
Ik ook.quote:Op dinsdag 9 november 2010 20:04 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Aaaaaaaaaaah ik wil terugggggggggg.![]()
Zullen we alle klokken terugdraaien?quote:
Ja dan komen ze vast terug.quote:Op dinsdag 9 november 2010 20:08 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Zullen we alle klokken terugdraaien?
We kunnen het altijd proberen.quote:
Oke.quote:Op dinsdag 9 november 2010 20:13 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
We kunnen het altijd proberen.
quote:
Die heb ik nietquote:
Ik wil wel doen alsof?quote:
Je moet er wel wat voor doen he.quote:
Ik ken je niet eensquote:Op dinsdag 9 november 2010 20:50 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Ik wil wel doen alsof?
Maarja mij hoefde je niet zei je in het vorige topic.
Welkom bij de clubquote:
Shitquote:Op dinsdag 9 november 2010 20:51 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Je moet er wel wat voor doen he.
Net of bekende bands whatever hun groupies wel kennen.quote:Op dinsdag 9 november 2010 20:51 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik ken je niet eensMaar als we meeten...
![]()
/carequote:Op dinsdag 9 november 2010 20:53 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Net of bekende bands whatever hun groupies wel kennen.
Nog eisen stellen ook, pffft.quote:Op dinsdag 9 november 2010 20:57 schreef bijdehand het volgende:
[..]
/care
Ik wil mijn groupies wel kennen. Voor de seks.
Idd.quote:Op dinsdag 9 november 2010 20:58 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Nog eisen stellen ook, pffft.
Zo krijg je ze nooit.
Ik wil van die makkelijke meisjesquote:Op dinsdag 9 november 2010 20:58 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Nog eisen stellen ook, pffft.
Zo krijg je ze nooit.
Misschien vind je ze wel in S&G.quote:Op dinsdag 9 november 2010 21:06 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik wil van die makkelijke meisjes
S&G?quote:Op dinsdag 9 november 2010 21:16 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Misschien vind je ze wel in S&G.
Userfoto's, Sexy & Gewaagd.quote:
quote:
quote:Op dinsdag 9 november 2010 21:23 schreef fairytalessuck het volgende:
Hij is meteen kijken, komt vast pas over een uurtje terug, als het niet langer is.
ik heb het over flessen, niet glazenquote:Op dinsdag 9 november 2010 19:56 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Dan ga ik voor anderhalf tot 2, afhankelijk van hoeveel ik die dag gegeten heb.
Oh, wist niet dat dat bestond. Nouja, hoef ik ook niet te zien denk ikquote:Op dinsdag 9 november 2010 21:18 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Userfoto's, Sexy & Gewaagd.
HOE IS DE JOPPIE?!?!quote:Op dinsdag 9 november 2010 21:32 schreef DuTank het volgende:
ik heb hier die patatje joppie en babipangpang liggen, ben er bang voor
JE WEET NIET WAT JE MIST MANG!!111quote:Op dinsdag 9 november 2010 21:35 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Oh, wist niet dat dat bestond. Nouja, hoef ik ook niet te zien denk ik
ik vind em niet echt als patatje joppie smaken ofzoquote:
Mooi. Dan heeft Lays gefaaldquote:Op dinsdag 9 november 2010 21:39 schreef DuTank het volgende:
[..]
ik vind em niet echt als patatje joppie smaken ofzomeer gewoon cheese and onions ofzo
dat is wel jammer dan eigenlijkquote:Op dinsdag 9 november 2010 21:39 schreef DuTank het volgende:
[..]
ik vind em niet echt als patatje joppie smaken ofzomeer gewoon cheese and onions ofzo
OH NOES SNEL DIE GULP OPEN DAN!!!!!11!111!!!quote:Op dinsdag 9 november 2010 21:37 schreef FedExpress het volgende:
[..]
JE WEET NIET WAT JE MIST MANG!!111EINZ!!11
quote:Op dinsdag 9 november 2010 21:41 schreef bijdehand het volgende:
[..]
OH NOES SNEL DIE GULP OPEN DAN!!!!!11!111!!!
FAP FAP FAP FAPquote:
quote:Op dinsdag 9 november 2010 21:41 schreef bijdehand het volgende:
[..]
OH NOES SNEL DIE GULP OPEN DAN!!!!!11!111!!!
quote:
Nee. Dat zei ik al een tijd terugquote:Op dinsdag 9 november 2010 21:51 schreef fairytalessuck het volgende:
Is die bapi pangang wel lekker?
Ik heb het geheugen als een zeef de laatste maanden, dus zou goed kunnen.quote:Op dinsdag 9 november 2010 21:54 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Nee. Dat zei ik al een tijd terug
laat vanavond de wodka maar even staan danquote:Op dinsdag 9 november 2010 21:55 schreef fairytalessuck het volgende:
Stomme alcohol, m'n hersencellen sterven af.
Doordeweeks drink ik sowieso zelden.quote:Op dinsdag 9 november 2010 21:55 schreef FedExpress het volgende:
[..]
laat vanavond de wodka maar even staan dan
Dat had Korsakov ookquote:Op dinsdag 9 november 2010 21:55 schreef fairytalessuck het volgende:
Stomme alcohol, m'n hersencellen sterven af.
Daar kan ik me niks van herinneren.quote:
Korsakov? Wie is dat?quote:Op dinsdag 9 november 2010 22:03 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Daar kan ik me niks van herinneren.
Vroeg je wat?quote:
Wie ben jij?quote:
Weet ik niet.quote:
nou, dan mag jij de volgende keer een lultopic openenquote:Op dinsdag 9 november 2010 22:07 schreef DuTank het volgende:
wat een kuttopic begint het te worden zeg
WIE BEN IK?!quote:
Het wordt nu pas leuk.quote:Op dinsdag 9 november 2010 22:07 schreef DuTank het volgende:
wat een kuttopic begint het te worden zeg
Vandaar dat mijn stamboom zo raar isquote:
Wat is wie ben ik?quote:
I smell pussy.quote:
Nee da's je boomstam.quote:Op dinsdag 9 november 2010 22:10 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Vandaar dat mijn stamboom zo raar is
Oh sorry, ik zal mijn benen bij elkaar houden.quote:
Ik weet dat dat ding op een boomstam lijkt, maar het is het toch echt nietquote:
quote:Op dinsdag 9 november 2010 22:13 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Oh sorry, ik zal mijn benen bij elkaar houden.
quote:
Ik ga altijd via de trapquote:DEN BOSCH - ProRail telt deze week op het station in Den Bosch hoeveel treinpassagiers de perrons passeren.
Dat gebeurt via meetapparatuur bij de roltrappen op de perrons. "Die tellingen houden we jaarlijks op de grote stations", zegt woordvoerder René Vegter van ProRail. "Op basis van de tellingen kijken of we iets moeten doen op de perrons. Als blijkt dat het veel te druk is op een bepaald station, gaan we bekijken of we daar iets aan kunnen doen."
http://www.brabantsdagbla(...)giers-op-station.ece
Ik durf het al bijna niet meer.quote:Op dinsdag 9 november 2010 22:27 schreef FedExpress het volgende:
Als mensen hier nu voor het eerst komen durven ze denk ik niet te posten
Ik niet, ik ben liever lui dan moe.quote:
pak deze week de trap, lekker de telling verneukenquote:Op dinsdag 9 november 2010 22:39 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ik niet, ik ben liever lui dan moe.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.~Si vis amari, ama~
quote:Op dinsdag 9 november 2010 22:57 schreef FedExpress het volgende:
[..]
pak deze week de trap, lekker de telling verneuken
Ik ga pas maandagavond weer met de trein.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |