dat is dan weer jammerquote:Op dinsdag 9 november 2010 23:00 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ik ga pas maandagavond weer met de trein.
Nu pasquote:
quote:Op woensdag 10 november 2010 00:12 schreef DuTank het volgende:
ik vond de joppie babipangang best wel ok eigenlijk hoor
Jij ookquote:
ik was stoned, misschien was dat hetquote:Op woensdag 10 november 2010 06:48 schreef bijdehand het volgende:
[..]
jouw smaak
![]()
Ik vond er niks aan.
vandaag fucking windkracht 9 in mijn onderbroek door die chipsquote:Op woensdag 10 november 2010 08:57 schreef FedExpress het volgende:
lekker weertje trouwens... morgen gemiddeld windkracht 9 schijnbaar heb er nu al zin in
Hadden jullie die beide niet in het vorige huis dan.quote:Op woensdag 10 november 2010 11:32 schreef Augustus_Thijs het volgende:
![]()
Vandaag maar even wasmasjien besteld, ook nodig
Ah oke, ja ik heb geen studentenkamer gehad, dus ik heb geen idee wat je dan wel of niet hebt.quote:Op woensdag 10 november 2010 11:57 schreef Augustus_Thijs het volgende:
studentenhuis/kamer kwamen we vandaan he
dus nee, die hadden we niet.. Of in iedergeval, niet als persoonlijk bezit
wat leukquote:Op woensdag 10 november 2010 13:29 schreef fairytalessuck het volgende:
Goeiemiddagggg.
Ik ben alweer een halve dag naar school geweest in het leuke Den Bosch.
Helaas moet ik ook in Eindhoven naar school.quote:Op woensdag 10 november 2010 14:36 schreef FedExpress het volgende:
[..]
wat leukvoor mij hetzelfde maar dan in Eindhoven
Het was ontzettend leuk.quote:Op woensdag 10 november 2010 14:36 schreef FedExpress het volgende:
[..]
wat leukvoor mij hetzelfde maar dan in Eindhoven
Julliequote:
Hoezo zijn wij drankorgels als jij degene bent met drank.quote:
Ik hoor ook bij die drankorgels.quote:Op woensdag 10 november 2010 19:01 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Hoezo zijn wij drankorgels als jij degene bent met drank.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |