dat is dan weer jammerquote:Op dinsdag 9 november 2010 23:00 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ik ga pas maandagavond weer met de trein.
Nu pasquote:
quote:Op woensdag 10 november 2010 00:12 schreef DuTank het volgende:
ik vond de joppie babipangang best wel ok eigenlijk hoor
Jij ookquote:
ik was stoned, misschien was dat hetquote:Op woensdag 10 november 2010 06:48 schreef bijdehand het volgende:
[..]
jouw smaak
![]()
Ik vond er niks aan.
vandaag fucking windkracht 9 in mijn onderbroek door die chipsquote:Op woensdag 10 november 2010 08:57 schreef FedExpress het volgende:
lekker weertje trouwens... morgen gemiddeld windkracht 9 schijnbaar heb er nu al zin in
Hadden jullie die beide niet in het vorige huis dan.quote:Op woensdag 10 november 2010 11:32 schreef Augustus_Thijs het volgende:
![]()
Vandaag maar even wasmasjien besteld, ook nodig
Ah oke, ja ik heb geen studentenkamer gehad, dus ik heb geen idee wat je dan wel of niet hebt.quote:Op woensdag 10 november 2010 11:57 schreef Augustus_Thijs het volgende:
studentenhuis/kamer kwamen we vandaan he
dus nee, die hadden we niet.. Of in iedergeval, niet als persoonlijk bezit
wat leukquote:Op woensdag 10 november 2010 13:29 schreef fairytalessuck het volgende:
Goeiemiddagggg.
Ik ben alweer een halve dag naar school geweest in het leuke Den Bosch.
Helaas moet ik ook in Eindhoven naar school.quote:Op woensdag 10 november 2010 14:36 schreef FedExpress het volgende:
[..]
wat leukvoor mij hetzelfde maar dan in Eindhoven
Het was ontzettend leuk.quote:Op woensdag 10 november 2010 14:36 schreef FedExpress het volgende:
[..]
wat leukvoor mij hetzelfde maar dan in Eindhoven
Julliequote:
Hoezo zijn wij drankorgels als jij degene bent met drank.quote:
Ik hoor ook bij die drankorgels.quote:Op woensdag 10 november 2010 19:01 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Hoezo zijn wij drankorgels als jij degene bent met drank.
Maar dit drankorgel heeft geen drank.quote:Op woensdag 10 november 2010 19:05 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik hoor ook bij die drankorgels.
Nu ben je een draaiorgel waar Frans Bauer op draait.quote:Op woensdag 10 november 2010 19:08 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Maar dit drankorgel heeft geen drank.
Maakt dat me een doodnormaal orgel?
Oh god.quote:Op woensdag 10 november 2010 19:10 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Nu ben je een draaiorgel waar Frans Bauer op draait.
Opzij opzij opzij, maak plaats maak plaats maak plaats, we hebben ongelofelijke haastquote:Op woensdag 10 november 2010 19:11 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Oh god.
Ik denk dat ik even naar de Gall & Gall loop.
Ren.
Sprint.
Vlieg.
NEEEEEEEEEEEE wat doe je.quote:Op woensdag 10 november 2010 19:13 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Opzij opzij opzij, maak plaats maak plaats maak plaats, we hebben ongelofelijke haast
Ja! Kei lekker.quote:Op dinsdag 9 november 2010 21:51 schreef fairytalessuck het volgende:
Is die bapi pangang wel lekker?
Vind je?quote:
quote:
pardon?quote:Op dinsdag 9 november 2010 21:51 schreef fairytalessuck het volgende:
Is die bapi pangang wel lekker?
quote:
Nee, okquote:Op donderdag 11 november 2010 08:41 schreef babipangang het volgende:
[..]
kan ik zelf niet over oordelen hé
In dit geval is er echt geen 1 link, ik vind babipangang wel lekker hoorquote:Op donderdag 11 november 2010 08:56 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Nee, okMaar toch... er moet een link zijn. Bij de Chinees is Babi Pangang ook een van de lekkerste dingen op de kaart
het windje is behoorlijk guur, voor de rest valt het nog wel mee inderdaadquote:Op donderdag 11 november 2010 09:19 schreef Roflpantoffel het volgende:
Mwoah weer valt nu toch nog wel mee? Hopelijk is het vanavond nog goed.
behoorlijk ja. haat aan de herfst.quote:Op donderdag 11 november 2010 14:24 schreef fairytalessuck het volgende:
Wat een achterlijk schijtweer.
En aan de winter, die moet ook nog komen blegggh.quote:Op donderdag 11 november 2010 14:29 schreef FedExpress het volgende:
[..]
behoorlijk ja. haat aan de herfst.
Ik moest naar school.quote:Op donderdag 11 november 2010 14:34 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik blijf lekker binnen hoor, kutweer.
ja, die noemde ik nog maar niet. eerst deze ellende maar weerquote:Op donderdag 11 november 2010 14:32 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
En aan de winter, die moet ook nog komen blegggh.
Ik wil ook bij jou binnen blijvenquote:Op donderdag 11 november 2010 14:34 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik blijf lekker binnen hoor, kutweer.
quote:
Als ik een scheet laat wel.quote:Op donderdag 11 november 2010 17:09 schreef Pipo_de_Clown het volgende:
Waait het daar ook zo :| Geen weer voor 11-11
Doe er eens wat aan.quote:Op donderdag 11 november 2010 17:20 schreef BarrieButsers het volgende:
Goed weer in 's-Hertogenbosch.
quote:Op donderdag 11 november 2010 16:22 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik wil ook bij jou binnen blijven![]()
Heb het helemaal koud nu
quote:Op donderdag 11 november 2010 18:08 schreef fairytalessuck het volgende:
Baaah ik wil huilen.
Had van m'n tentamens er eentje niet gehaald op één tiende.
Herkansing gemaakt, kijk ik net.
Weer niet gehaald, op twéé tiende.
Ik baal echt.quote:
Snap ikquote:
Och gerumquote:Op donderdag 11 november 2010 18:08 schreef fairytalessuck het volgende:
Baaah ik wil huilen.
Had van m'n tentamens er eentje niet gehaald op één tiende.
Herkansing gemaakt, kijk ik net.
Weer niet gehaald, op twéé tiende.
En ik wilde zo graag m'n propedeuse halen in één jaar om volgend jaar een universitaire opleiding te kunnen gaan volgen in Amsterdam.
HBO Rechten.quote:Op donderdag 11 november 2010 18:14 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Snap ik
Welke opleiding doe je nu?
Ja inderdaad dat is het ook.quote:Op donderdag 11 november 2010 18:14 schreef FedExpress het volgende:
[..]
Och gerum![]()
![]()
Heb er ook zo'n hekel aan om het net niet te halen. Geef me dan maar een 4 ofzo
Hm... kom naar Tilburgquote:Op donderdag 11 november 2010 18:19 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
HBO Rechten.
Ik wilde dit jaar m'n propedeuse halen en dan universitair rechten/psychologie gaan doen in Amsterdam.
Maarja dat gaat hem dus niet meer worden..
Ik weet niet wat ik nu ga doen.quote:Op donderdag 11 november 2010 18:21 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Hm... kom naar TilburgDan zie ik je eens
Ik leef met je meequote:Op donderdag 11 november 2010 18:23 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Ik weet niet wat ik nu ga doen.
M'n vader is hartstikke boos, hij betaalt m'n studie.
Kost 'm weer een paar duizend euro extra dit grapje, want ik wil alsnog naar de universiteit.
Als ik na m'n tweede jaar, waar dan ook, alsnog naar de universiteit ga, kost het 1 jaar extra.
Als ik eerst 4 jaar HBO doe en dan naar de universiteit ga, ook.
Het is ook gewoon m'n eigen schuld, ik heb geen boek open gehad tijdens die tentamenweek.
En op de middelbare school heb ik 'm ook al handenvol geld gekost met m'n geweldige instelling, ben twee keer blijven zitten op het VWO en moest daardoor terug naar de havo.
Het is een feestje nu hier.
Van welk geld?quote:
Werkenquote:Op donderdag 11 november 2010 18:59 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Van welk geld?
Heb ook geen geld voor m'n rijbewijs, net of ik dit dan wel kan betalen.
Ja begin jij ook nog eens, denk je dat ik het leuk vind.quote:Op donderdag 11 november 2010 19:13 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Werken![]()
is wel lullig voor hem
Hehe ja dankje.quote:Op donderdag 11 november 2010 19:16 schreef BarrieButsers het volgende:
Sterkte thuis fairytalessuck!
Nou, je vraagt van welk geld. Dat je dat niet hebt snap ik, maar je zal ervoor moeten werken wil je het terugbetalen. Zelf vind ik het onzin dat je het zou moeten terugbetalen hoor.quote:Op donderdag 11 november 2010 19:14 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Ja begin jij ook nog eens, denk je dat ik het leuk vind.
Die kkpropedeuse niet gehaald, m'n vader alweer teleurgesteld.
Grrr.
Ik zit vol agressie nu.
Ik werk al.quote:Op donderdag 11 november 2010 19:16 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Nou, je vraagt van welk geld. Dat je dat niet hebt snap ik, maar je zal ervoor moeten werken wil je het terugbetalen. Zelf vind ik het onzin dat je het zou moeten terugbetalen hoor.
Ja kan ook je HBO afmaken en bij een bedrijf gaan werken die jouw opleiding verder betaalt.quote:Op donderdag 11 november 2010 19:18 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Ik werk al.
En ik hoef het niet meteen terug te betalen, maar er was wel een afspraak dat hij nog 5 jaar van m'n opleiding zou betalen (dus tot m'n 25e) en dat ik het daarna zelf moet gaan doen.
Is dus een jaar extra voor mijn rekening.
Ik weet echt niet wat ik ga doen.quote:Op donderdag 11 november 2010 19:19 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ja kan ook je HBO afmaken en bij een bedrijf gaan werken die jouw opleiding verder betaalt.
Vorig jaar had ik daar ook last van.quote:Op donderdag 11 november 2010 19:20 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Ik weet echt niet wat ik ga doen.
Sowieso dit jaar afmaken & in m'n tweede jaar die propedeuse alsnog halen.
Daarna kijk ik wel verder..
Als deze opleiding toch niks voor mij blijkt te zijn, stop ik na m'n tweede jaar en ga ik wat anders doen. Vind ik het wel nog steeds leuk, dan weet ik het nog niet.
Beetje lastig dit maarja aan de andere kant, er zijn wel ergere dingen.
Zoals het er nu naar uitziet wil ik ook verder met rechten, maarja is nou even kijken allemaal.quote:Op donderdag 11 november 2010 19:41 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Vorig jaar had ik daar ook last van.
Studeerde economie, maar dat kon ik niet aan ofzo.
Nu doe ik rechten op de UVT, en dat bevalt me, wil er echt mee verder
Sterkte
later, als je groot bentquote:Op donderdag 11 november 2010 18:59 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Van welk geld?
Heb ook geen geld voor m'n rijbewijs, net of ik dit dan wel kan betalen.
Die is ook weer onderverdeeld.quote:Op donderdag 11 november 2010 22:34 schreef FedExpress het volgende:
[..]
waar heb je andere helft gelaten dan?
Voor deel 2: Lays Patatje Joppiequote:Op donderdag 11 november 2010 22:38 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Die is ook weer onderverdeeld.
Deel 1 van m'n andere helft zit tv te kijken.
Deel 2 is aan het bedenken hoe die van z'n honger afkomt.
En deel 3 is met school bezig.
Ik heb het maar druk.
zo zo, dat is nogal inddquote:Op donderdag 11 november 2010 22:38 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Die is ook weer onderverdeeld.
Deel 1 van m'n andere helft zit tv te kijken.
Deel 2 is aan het bedenken hoe die van z'n honger afkomt.
En deel 3 is met school bezig.
Ik heb het maar druk.
Nog steeds een keer proberenquote:Op donderdag 11 november 2010 22:45 schreef DuTank het volgende:
[..]
Voor deel 2: Lays Patatje Joppie
jij bent wel een kenner op dat gebied, dus door jouw oordeel wordt het succes van deze chips bepaald he, dat snap jequote:Op donderdag 11 november 2010 22:49 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Nog steeds een keer proberen
Nah, ik hou niet zo van chipsquote:Op donderdag 11 november 2010 22:50 schreef DuTank het volgende:
[..]
jij bent wel een kenner op dat gebied, dus door jouw oordeel wordt het succes van deze chips bepaald he, dat snap je
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |