Maar dit drankorgel heeft geen drank.quote:Op woensdag 10 november 2010 19:05 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik hoor ook bij die drankorgels.
Nu ben je een draaiorgel waar Frans Bauer op draait.quote:Op woensdag 10 november 2010 19:08 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Maar dit drankorgel heeft geen drank.
Maakt dat me een doodnormaal orgel?
Oh god.quote:Op woensdag 10 november 2010 19:10 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Nu ben je een draaiorgel waar Frans Bauer op draait.
Opzij opzij opzij, maak plaats maak plaats maak plaats, we hebben ongelofelijke haastquote:Op woensdag 10 november 2010 19:11 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Oh god.
Ik denk dat ik even naar de Gall & Gall loop.
Ren.
Sprint.
Vlieg.
NEEEEEEEEEEEE wat doe je.quote:Op woensdag 10 november 2010 19:13 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Opzij opzij opzij, maak plaats maak plaats maak plaats, we hebben ongelofelijke haast
Ja! Kei lekker.quote:Op dinsdag 9 november 2010 21:51 schreef fairytalessuck het volgende:
Is die bapi pangang wel lekker?
Vind je?quote:
quote:
pardon?quote:Op dinsdag 9 november 2010 21:51 schreef fairytalessuck het volgende:
Is die bapi pangang wel lekker?
quote:
Nee, okquote:Op donderdag 11 november 2010 08:41 schreef babipangang het volgende:
[..]
kan ik zelf niet over oordelen hé
In dit geval is er echt geen 1 link, ik vind babipangang wel lekker hoorquote:Op donderdag 11 november 2010 08:56 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Nee, okMaar toch... er moet een link zijn. Bij de Chinees is Babi Pangang ook een van de lekkerste dingen op de kaart
het windje is behoorlijk guur, voor de rest valt het nog wel mee inderdaadquote:Op donderdag 11 november 2010 09:19 schreef Roflpantoffel het volgende:
Mwoah weer valt nu toch nog wel mee? Hopelijk is het vanavond nog goed.
behoorlijk ja. haat aan de herfst.quote:Op donderdag 11 november 2010 14:24 schreef fairytalessuck het volgende:
Wat een achterlijk schijtweer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |