WAAROM?quote:Op zondag 7 november 2010 15:01 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dan word je keihard aangerand.!
Aww kut,quote:Op zondag 7 november 2010 14:58 schreef Harajuku. het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb deze in huis, maar die zijn voor mensen met heel dikke hakken denk ik. Ik kan geen millimeter bewegen of mijn hak ligt eruit.
Dat weet je best.quote:
quote:Op zondag 7 november 2010 15:07 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dat weet je best.Het accentueert je vrouwelijke vormen, wat de dierlijke instincten van veel mannen zal opwekken.
Ja, verder klopt en past alles wel precies dus een maat kleiner werkt ook niet. Beetje jammerquote:Op zondag 7 november 2010 15:06 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Aww kut,. Die leken mij ook leuk! Nouja, misschien maar goed ook gezien mijn budget
.
Al mijn kledingstukken accentueren mijn vrouwelijke vormen en tot nu toe ben ik onbeschadigd uit de strijd gekomen!quote:Op zondag 7 november 2010 15:07 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dat weet je best.Het accentueert je vrouwelijke vormen, wat de dierlijke instincten van veel mannen zal opwekken.
Oh. My. God.quote:Op zondag 7 november 2010 15:07 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hahaha.quote:Op zondag 7 november 2010 15:17 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Oh. My. God.Veel plezier in je kabelcoltrui.
Die naïviteit; vertederend.quote:Op zondag 7 november 2010 15:11 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Al mijn kledingstukken accentueren mijn vrouwelijke vormen en tot nu toe ben ik onbeschadigd uit de strijd gekomen!
Je kan dat zelf ook hè, als je je registreert bij de wiki. Voor nu heb ik 'm ff bijgewerkt.quote:Op zondag 7 november 2010 16:54 schreef Tamashii het volgende:
TVP! Gister naar de H&M in Den Bosch geweest, druk.
Kan trouwens de OP weer een keer bijgewerkt worden? Er missen kei veel delen.
Ik zou er iets wits onder doen. Wellicht een blouse.quote:Op zondag 7 november 2010 16:04 schreef rena het volgende:
[ afbeelding ]
Deze heb ik van de week in het knalrood in de winkel gehaald, echt een heel tof jasjeMaar iemand tips hoe ik hem het leukste kan combineren, want daar had ik eigenlijk nog niet echt over nagedacht
Ik was in een "hebben, hebben, hebben" bui.
Die rode heb ik ook, is inderdaad heel leuk!quote:Op zondag 7 november 2010 17:05 schreef Opdekop het volgende:
Dat 4,95 jurkje is heel leuk! Ik heb hem in het rood en met panterprint.
grijs gemeleerd staat ook leuk bij knalroodquote:Op zondag 7 november 2010 16:04 schreef rena het volgende:
[ afbeelding ]
Deze heb ik van de week in het knalrood in de winkel gehaald, echt een heel tof jasjeMaar iemand tips hoe ik hem het leukste kan combineren, want daar had ik eigenlijk nog niet echt over nagedacht
Die is echt heel schattig.quote:Op zondag 7 november 2010 16:04 schreef rena het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 7 november 2010 22:03 schreef Linnie20v het volgende:
Oke, mijn vader heeft mn wintermuts met flappen al geclaimed
Dat ding is nu niet op voorraad dus maar hopen dat ik er een vind in NewCastle (waar ik morgen heen ga) of dat het bij terugkomst nog in de e-shop te vinden is.
Oeh! Dat is idd een goed idee!quote:Op zondag 7 november 2010 20:36 schreef alors het volgende:
[..]
grijs gemeleerd staat ook leuk bij knalroodgrijs shirtje + strak zwart rokje
Oeehh dat wist ik helemaal niet.quote:Op zondag 7 november 2010 17:25 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Je kan dat zelf ook hè, als je je registreert bij de wiki. Voor nu heb ik 'm ff bijgewerkt.
Dan moet je wel heel erg lelijk zijn!quote:Op zondag 7 november 2010 15:11 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Al mijn kledingstukken accentueren mijn vrouwelijke vormen en tot nu toe ben ik onbeschadigd uit de strijd gekomen!
Boeiend, je gaat skiën.quote:Op maandag 8 november 2010 16:44 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ik heb dit fleecejack gehaald om in te skiën.. Maarrrrr ik weet net hij oogt zo cheap? En dat voor 25 euro..
[ afbeelding ]
Kijk anders bij van die sportwinkels, bakkersport en weet ik veel, die hebben ook heel vaak aanbieding op skispul.quote:Op maandag 8 november 2010 17:00 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Ik doe hem terug, hij de mouwen zijn net te kort, hij is wel van fleece maar niet zo warm??
Geen probleem hoorquote:Op maandag 8 november 2010 13:37 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Oeehh dat wist ik helemaal niet.Thnx!
Heb weer een mooi pakketje. :3
quote:Op maandag 8 november 2010 16:51 schreef Saisai het volgende:
[..]
Dan moet je wel heel erg lelijk zijn!
66-8475 coltrui roze levertijdindicatie 06 - 10.12quote:Op woensdag 10 november 2010 08:52 schreef GDPP het volgende:
Iemand die nog iets weet wat pas wat later geleverd gaat worden?
De truiversie vind ik ook leuk, maar die is wit. En ik ook, dus dat is niet zo'n kleurige combiquote:
Er staat toch wel bij hoeveel cm x cm voor je hem besteld?quote:Op donderdag 11 november 2010 10:43 schreef Breathtaking het volgende:
Huh, die kussenhoes die ik besteld had is echt reusachtig groot.
Vast iets wat nog niet op voorraad is. Mja, is normaalquote:Op donderdag 11 november 2010 12:25 schreef Harajuku. het volgende:
Is het normaal om iets bij H&M te bestellen en dat je er dan na het bestellen achter komt dat het pas over tig maand verstuurd gaat worden? Want ik vind dat niet echt normaal
Als ze hem in Koekiemonster blauw hadden gehad, dan had ik hem gekocht/besteldquote:Op donderdag 11 november 2010 16:07 schreef Daph_ het volgende:
[ afbeelding ]
Een roze koekiemonster.. Hmm..
Ik ookquote:Op donderdag 11 november 2010 17:56 schreef Butterfly91 het volgende:
[..]
Als ze hem in Koekiemonster blauw hadden gehad, dan had ik hem gekocht/besteld
Ja maar ik dacht dat dat gewoon de standaard hoofdkussenmaat zou zijn.quote:Op donderdag 11 november 2010 12:43 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Er staat toch wel bij hoeveel cm x cm voor je hem besteld?
's ochtends kijkenquote:Op donderdag 11 november 2010 20:35 schreef DancingPhoebe het volgende:
GRMBL!! Ik wilde ook weer eens bestellen uit de party catalogus. Echt ALLES uitverkocht!
Wordt dat nog aangevuld ook of is het gewoon dikke pech?
Dat geldt dus ook voor Party?quote:
Staat in de mailtjes.quote:Op vrijdag 12 november 2010 10:01 schreef linpunt het volgende:
shit. Ik ben mijn klantennummer kwijt..
Die ben ik nu aan het zoeken.. maar het is een poos geleden dat ik iets online heb besteld, ik wil het altijd eerst voelen in de winkel.quote:
Dat betaal je toch niet? Ze sturen hem vanzelf wel terug.quote:Op vrijdag 12 november 2010 19:03 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik moet 300 euro gaan betalen bij een Kialapunt omdat ze mijn andere bestelling nog niet retour hadden gehad. JA HALLO DAT GELD HEB IK NIET.
Ik wist dat je dat zou zeggen toen ik zag dat jij had gerageerdquote:
Wat mega irritantquote:Op vrijdag 12 november 2010 21:13 schreef alors het volgende:
Jezus nog steeds niet gesorteerd![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hij staat al een week voorgemeld
Ja ik begin te geloven dat er iets mis is, want ik zie dat anderen gewoon veel sneller hun pakjes krijgenquote:Op vrijdag 12 november 2010 21:18 schreef MaLo het volgende:
[..]
Wat mega irritant
Mijn bestelling gaat gelukkig sneller, hij was maandag voorgemeld bij het Kialapunt en is gisteren aangekomen op het Kiala distributiecentrum. Verwacht hem dus dinsdag op mijn Kialapunt, volgens mij worden daar alleen op dinsdag en donderdag pakjes afgeleverd
Ja nou dat probleem heb ik ook maar het duurt altijd ook superlang voordat je je geld terughebt.quote:Op vrijdag 12 november 2010 21:17 schreef alors het volgende:
[..]
Ik wist dat je dat zou zeggen toen ik zag dat jij had gerageerd
Maar nee bedankt ik heb nu geen geldEerst wachten op stufi
Maar voorgemeld wil toch zeggen dat de TNT het pakje nog niet eens heeftquote:Op vrijdag 12 november 2010 21:16 schreef Bienelientjee het volgende:
Ik vanmiddag ook mailtje gestuurd naar klantenservice. Kreeg ik dit:
Wij hebben het voor je nagekeken en zien dat het pakket op 8 november is voorgemeld. Het kan ongeveer 5 werkdagen duren voordat het pakket bij je thuis wordt afgeleverd, dit ook in verband met de komende feestdagen drukte bij de post. Vermoedelijk wordt het pakket dinsdag of woensdag bij je thuis afgeleverd.
Feestdagen! Het is toch nog niet eens 5 december of kerstmis? Is het nu dan al ZO druk? Zeg dan gewoon dat het komt door de staking bij TNT, of dat er gewoon foutje is geweest bij zowel mijn als andere pakketjes die al meer dan een week op voorgemeld staan! :p Lijkt mij vrij logischer!
Volgens mij is dat ook bullshit ja... Ze liggen vast ergens te verstoffen in een donkere hoek van het magazijn of ze hebben een crimineel rondlopen die de boel zelf mee naar huis neemt.quote:Op vrijdag 12 november 2010 21:19 schreef MaLo het volgende:
[..]
Maar voorgemeld wil toch zeggen dat de TNT het pakje nog niet eens heeft. H&M kletst uit zijn nek
Nee dat lijkt me ook niet en die staking gaat over de postservice en niet over de pakketservice.quote:Op vrijdag 12 november 2010 21:23 schreef Bienelientjee het volgende:
Jah, dat zeg ik. Zeg dan gewoon dat er foutje is geweest bij het versturen van mijn pakket ofsow! :p
Want feestdag drukte lijkt het mij nog zeker niet bij TNT! :p
Lief hequote:Op zaterdag 13 november 2010 21:29 schreef pinquit het volgende:
[ afbeelding ]lievig voor in de sneeuw
Ik:quote:En, wa vinde d'r zelf van? Mooi issie he? Staat echt goed, sluit perfect aan! bla bla
Ik:quote:Maar hij staat goed joh! Zal ik een topje voor je pakken? Súperrrrrrrleuk onder dat jasje!
Ik:quote:Of anders een leuk riempje?
ARGGGHHHHquote:Zit ie wel lekker? Hij zit echt als gegoten. Precies zoals ie moet vallen!
Oh die is cutequote:Op zaterdag 13 november 2010 21:29 schreef pinquit het volgende:
Oeh, die is leuk!quote:Op zaterdag 13 november 2010 21:29 schreef pinquit het volgende:
Die is leuk zeg!quote:Op zaterdag 13 november 2010 21:29 schreef pinquit het volgende:
Inderdaad! Heb er maar ff wat makeup spulletjes voor gehaald. Twee penseeltjes, eyeliner en foundation. Samen met het sjaaltje wat er nog stond hoef ik nog maar 8,75 te betalen!quote:Op zaterdag 13 november 2010 23:49 schreef karoltje het volgende:
Ik wist wel dat ik jullie daar blij mee zou maken.
wel zonde dat je die 10,- bent vergetenquote:Op zondag 14 november 2010 14:55 schreef EllaN het volgende:
Aaah ik heb net de zwarte ski-jack besteld met de 25% kortingscode. Jullie zijn super.
quote:Op zondag 14 november 2010 14:57 schreef pinquit het volgende:
[..]
wel zonde dat je die 10,- bent vergeten
Dankzij jou voel ik een megabestelling aankomenquote:Op zaterdag 13 november 2010 23:49 schreef karoltje het volgende:
Ik wist wel dat ik jullie daar blij mee zou maken.
Ja ik ookquote:Op maandag 15 november 2010 08:53 schreef rena het volgende:
Sta ik op tijd op. Is er amper bijgevuld
Die is al heel oud, dat is de code die wordt gegeven als je een nieuwe klant aanmeldt. Dus niet legaalquote:Op zaterdag 13 november 2010 23:34 schreef CherryLips het volgende:
Een code voor tien euro korting, lees ik het goed?
Je kan het ook terugbrengen naar de winkel, maar je krijgt dan een tegoedbon ipv geld terug.quote:Op maandag 15 november 2010 15:08 schreef Harajuku. het volgende:
Kun je 't ook terugbrengen naar de winkel of moet je het opsturen?
Als je het terugbrengt naar de winkel krijg je een waardebon.quote:Op maandag 15 november 2010 15:08 schreef Harajuku. het volgende:
Kun je 't ook terugbrengen naar de winkel of moet je het opsturen?
Jaah is heel normaalquote:Op maandag 15 november 2010 15:41 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Volgens mij is dit doodnormaal? Standaardprocedure in winkels, naar mijn weten
Weet ik veel, ik bestel nooit online als ik naar de winkel kan. En als ik gewoon in de winkel iets koop en dat terugbreng krijg ik altijd moneys.quote:Op maandag 15 november 2010 15:41 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Volgens mij is dit doodnormaal? Standaardprocedure in winkels, naar mijn weten
Het giletje viel tegen, het viel niet mooi bij mij. Die gaat terug. Het shirtje, zoals verwacht een makkelijk basisshirtje. De 10 eurobroek valt me 100% mee, hij is lang genoeg en zit verrassend lekker en mooiquote:Op zondag 7 november 2010 17:51 schreef MaLo het volgende:
[ afbeelding ]
Besteld
Ben benieuwd of die broek van 9,90 wat is. Proberen kan altijd, hahaha.
jongens onderbroeken ipv een vest... wel domblondje heeft je pakketje ingepakt?quote:Op maandag 15 november 2010 22:44 schreef Bob. het volgende:
Haha, vandaag mijn pakje opgehaald bij m'n Kiala punt, zit er een paar lange jongens onderbroeken in ipv een dames vest.En die is nu natuurlijk wel uitverkocht. Stom.
En deze zitten echt heel lekker! Terwijl ik normaal juist nooit H&M schoenen aankan omdat ik dan al pijn krijg na 5 minutenquote:Op dinsdag 16 november 2010 07:55 schreef rena het volgende:
Ik was op tijd voor deze:
[ afbeelding ]Ben erg benieuwd hoe ze zitten!
Ik moet echt alleen wat dingen verwijderen van mijn bestelling, het is een beetje veel. Inclusief de kortingen 199 euro![]()
![]()
Dat is goed om te horen, want dat heb ik ook vaakquote:Op dinsdag 16 november 2010 08:01 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
En deze zitten echt heel lekker! Terwijl ik normaal juist nooit H&M schoenen aankan omdat ik dan al pijn krijg na 5 minuten
Oeehww die willik ook!quote:Op dinsdag 16 november 2010 07:55 schreef rena het volgende:
Ik was op tijd voor deze:
[ afbeelding ]Ben erg benieuwd hoe ze zitten!
Ik moet echt alleen wat dingen verwijderen van mijn bestelling, het is een beetje veel. Inclusief de kortingen 199 euro![]()
![]()
Vind ik niet. Had ze, voor ze in de winkel lagen, al op foto's in 't rood aan gezien. Daar vond ik ze niet lomp, vond ze juist mooi.quote:
Ik vertrouw jouw ogen.quote:Op dinsdag 16 november 2010 14:27 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Vind ik niet. Had ze, voor ze in de winkel lagen, al op foto's in 't rood aan gezien. Daar vond ik ze niet lomp, vond ze juist mooi.
Bedankt voor je vertrouwen.quote:
Dat hoedje is leuk! Die heb ik in de winkel gekocht. De rand is wat groter dan bij de meeste hoedjes waardoor ie er wat... ik weet niet.. vrolijker? of zo uit ziet. Iets meisjesachtiger.quote:Op dinsdag 16 november 2010 08:00 schreef pumpkinsoup het volgende:
ik heb nog meer dingen toegevoegddit is het uiteindelijk geworden en nu blijf ik echt echt echt van mijn bestelling af
[ afbeelding ]
amsterdam, den haag, rotterdam en utrecht weet ik zo uit mijn hoofd...quote:Op woensdag 17 november 2010 10:11 schreef Vinniiee het volgende:
Vraagje, weet iemand waar die h&m trend winkels zitten? Bvd
Whaha, welke wil je?quote:Op woensdag 17 november 2010 10:51 schreef SacreCoeur het volgende:
Pff ik word helemaal gek, elke keer grijp ik mis bij een jas.
Ik wil, ik wil, ik wil 'm.
En nu zie ik de jas is 'ie er niet meer in m'n maat.
Pffff, nu moet ik dus toch echt een keer vroeg opstaan, nog niet eerder gedaan
Ke bedankt!quote:Op woensdag 17 november 2010 10:25 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
amsterdam, den haag, rotterdam en utrecht weet ik zo uit mijn hoofd...
als je de storelocator pakt van de website, zoekt op plaats, dan rechts dames aanvinkt en dan trend ladies dan kom je uit bij beursplein...quote:Op woensdag 17 november 2010 11:57 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ke bedankt!
Weet je toevallig ook waar in rotterdam? Kben er al meerdere malen geweest, maar niet kunnen vinden...
Oke, hartstikke bedankt!quote:Op woensdag 17 november 2010 12:08 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
als je de storelocator pakt van de website, zoekt op plaats, dan rechts dames aanvinkt en dan trend ladies dan kom je uit bij beursplein...
Daar heeft de pakketdienst nauwelijks last van hoor...quote:Op woensdag 17 november 2010 18:23 schreef electrocrash het volgende:
Damn moet TNT post zo nodig staken. ._.
Je moet natuurlijk geld overhouden voor de te dure en suffe collectie van Lanvinquote:
Afgrijselijk.quote:Op donderdag 18 november 2010 11:53 schreef alors het volgende:
[..]
Je moet natuurlijk geld overhouden voor de te dure en suffe collectie van Lanvin![]()
Jammer van die tas, want ik had hem ook al gezien op de site.quote:Op dinsdag 16 november 2010 22:31 schreef alors het volgende:
Nou mijn pakketje is binnenDE tas waar ik tijden op heb moeten wachten valt flink tegen in het echt, met name de grootte. Hij is veel kleiner dan ik had gedacht
En de hengsels zijn me eigenlijk ook te kort...
[ afbeelding ]
die dus...
[ afbeelding ]Deze vond ik echt maar zozo, het stofje is veel goedkoper en dunner dan hetzelfde vest van de collectie van vorig jaarEn ze hebben de maten nu wel weer aangepast dus XS was wat te krap.
Verder had ik een vest, dat viel echt reusachtig uit
[ afbeelding ]
deze kun je wel 1 of 2 maten kleiner bestellen dus.
Ik heb nog hele cheape sjaals uit de sale voor 0,95 echt superfijn
[ afbeelding ]
en ook nog in het groenen nog een grijze van 2.95 die nu ook weer in de gewone collectie zit maar dan voor 19,95
!!
[ afbeelding ]
Die bovenste is van Logg toch? Die heeft mijn zusje, ze is helemaal verliefd op dat vest, ze woont er praktisch in. Vrij zwaar voor een kort vest, maar wel goed warmquote:Op donderdag 18 november 2010 13:49 schreef misz--kelliej het volgende:
Ik heb de fout gemaakt om weer te gaan kijken op de site, heb zulke leuke dingen gezien weer..
Iemand die ze al heeft? Misschien kan ik dan iets van mijn verlanglijstje schrappen, want zo rijk ben ik niet..
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ] OF
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Is het wat? Iemand die al ervaring heeft ermee? Hoe zit het?
Nou de kleur en het nepleer zijn wel mooi hoor, alleen ik vind em te klein voor dat geld. Ook omdat het maar een hele simpele tas is. Ik vind het geen waar voor mijn geld.quote:Op donderdag 18 november 2010 13:15 schreef Danielle83 het volgende:
[..]
Jammer van die tas, want ik had hem ook al gezien op de site.
Geen aanrader dus?
Zit je nou ook op girlscene :squote:Op dinsdag 16 november 2010 14:43 schreef Fusionfreak het volgende:
Heb op 30 augustus jl via de H&M webshop dit witte tuniekjurkje (in viscose stof) besteld, maar wist er eigenlijk niet goed raad mee, maar na een verfbeurt en een wit T shirt erbij gekocht te hebben bij H&M zie ik er ploteling wel een toepassing voor. De twee lapjes stof die op de onderste foto te zien zijn zijn afkomstig van een ander wit H&M T shirt in dezelde viscode stof en heb ik ook geverft. De mouwen van de witte tuniek zijn 3/4 en wil ik langer hebben.
Zal als alles af is een foto plaatsen waar ik dit gele aangepaste tuniek shirt (met langere mouwen) aanheb met blauw vestje en rode skinnyjeans (ook afkomsiig van H&M.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
de harem broek heb ik ook maar hij is eigenlijk veel te groot want hij zakt af.. misschien als ik ooit zwanger wordt dat ik hem dan gebruikquote:Op donderdag 18 november 2010 17:14 schreef SacreCoeur het volgende:
H&M sportkleding is echt de bom.
Ik heb 3x de sport harembroek zo fijn ding! en een paar tops.
Schattig.quote:Op donderdag 18 november 2010 18:49 schreef Harajuku. het volgende:
[ afbeelding ]
Kun je t zien zo? Slecht licht + slechte camGeen spannende haarband met bloemetjes en strikjes enzo, maar toch
Mja, t is wat zalm/oudroze/goudachtigquote:Op donderdag 18 november 2010 19:18 schreef Muizenbeest het volgende:
istie goud achtig? ik ben ook niet zo voor haarbanden, die doen zo'n zeermaar alstie goed zit
Ja hij viel onwijs groot, heb 'm 2x terug gestuurd en voor 't eerst in 4 jaar tijd had ik maatje Squote:Op donderdag 18 november 2010 18:33 schreef Muizenbeest het volgende:
[..]
de harem broek heb ik ook maar hij is eigenlijk veel te groot want hij zakt af.. misschien als ik ooit zwanger wordt dat ik hem dan gebruik
Leuk die haarband Hara en wat een leuke nagels heb jijquote:Op donderdag 18 november 2010 20:11 schreef Harajuku. het volgende:
Andere camera voor de kleur![]()
[ afbeelding ]
Jaquote:Op donderdag 18 november 2010 21:55 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Leuk die haarband Hara en wat een leuke nagels heb jij
Heb je 2 kleurtjes op?
Dat is altijd balen ja! Maar, heb je van de vorige levering iets retour gestuurd? Als je de leverbon nog hebt bestel je 'm gewoon als een razende opnieuw, stuur je die nieuwe onder de oude bon terug en heb je toch je kortingquote:Op zondag 21 november 2010 14:16 schreef koetjiekoetjie het volgende:
Ook niet leuk! Twee weken geleden dit jurkje besteld:
[ afbeelding ]
Vorige week binnnengekregen en vanaf vandaag (?) voor de helft van de prijsIk zou hem retour sturen als ik hem niet al had aangehad! boehoeeee!
ik geloof dinsdagquote:Op zondag 21 november 2010 15:25 schreef electronique het volgende:
wanneer gaan de lanvin spulletjes online in de verkoop?
Sorry hoor, maar dat vind ik dus gewoon pure naaierij, vooral omdat ze hem ook al gedragen heeft. Zou jij het fijn vinden als de H&M je een artikel levert waar iemand al een dag of wat in gelopen heeft? En dat iets in de uitverkoop komt nadat je het gekocht heeft kan altijd gebeuren, dat is jammer, maar om dan van dit soort trucjes uit te halen is in mijn ogen een beetje triest.quote:Op zondag 21 november 2010 14:26 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Dat is altijd balen ja! Maar, heb je van de vorige levering iets retour gestuurd? Als je de leverbon nog hebt bestel je 'm gewoon als een razende opnieuw, stuur je die nieuwe onder de oude bon terug en heb je toch je korting.
Je begrijpt het verkeerd. Het is juist andersom.quote:Op zondag 21 november 2010 15:45 schreef rena het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar dat vind ik dus gewoon pure naaierij, vooral omdat ze hem ook al gedragen heeft. Zou jij het fijn vinden als de H&M je een artikel levert waar iemand al een dag of wat in gelopen heeft? En dat iets in de uitverkoop komt nadat je het gekocht heeft kan altijd gebeuren, dat is jammer, maar om dan van dit soort trucjes uit te halen is in mijn ogen een beetje triest.
Ze zegt de nieuwe terug te sturen met de oude bon. Dus ongedragen.quote:Op zondag 21 november 2010 15:45 schreef rena het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar dat vind ik dus gewoon pure naaierij, vooral omdat ze hem ook al gedragen heeft. Zou jij het fijn vinden als de H&M je een artikel levert waar iemand al een dag of wat in gelopen heeft? En dat iets in de uitverkoop komt nadat je het gekocht heeft kan altijd gebeuren, dat is jammer, maar om dan van dit soort trucjes uit te halen is in mijn ogen een beetje triest.
Hoe erg glitteren die schoenen? Of kunnen ze ook wel gewoon?quote:Op zondag 21 november 2010 15:57 schreef rena het volgende:
Ik heb trouwens nog nooit zo snel een bestelling binnen gehad van h&m, dinsdag besteld en gister binnengekregen.
Die glitterlaarsjes zijn zo tof:
[ afbeelding ]
En ze lopen inderdaad best goed voor hoge hakken, zoals pumpkinsoup al zei.
En dat toffe rode plooi jurkje uit de Holiday 2010 campagne is ook zeer tof, wel enorm aangesloten, hij is bijna corrigerendmaar hij valt heel goed voor een strak jurkje.
Ik vind het erg meevallen! De foto geeft het aardig goed weer dit keerquote:Op zondag 21 november 2010 16:03 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Hoe erg glitteren die schoenen? Of kunnen ze ook wel gewoon?
Geeft niks, het zijn ook wel een beetje sneaky truukjes hoor maar dan gelukkig zonder gedragen kleding terug te sturenquote:
Ik ga iets soortgelijks flikken, ik had namelijk iets met korting maar verkeerde maat gestuurd en nu is die korting niet meer geldig, dus heb ik opnieuw besteld en dan wissel ik ze omquote:Op zondag 21 november 2010 21:30 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Geeft niks, het zijn ook wel een beetje sneaky truukjes hoor maar dan gelukkig zonder gedragen kleding terug te sturen.
Ja, maar met die verkeerde maat is een fout van hun kant dus dan kan ik het wel begrijpenquote:Op zondag 21 november 2010 21:47 schreef alors het volgende:
[..]
Ik ga iets soortgelijks flikken, ik had namelijk iets met korting maar verkeerde maat gestuurd en nu is die korting niet meer geldig, dus heb ik opnieuw besteld en dan wissel ik ze om
7848 en met 8909 krijg je ook nog 25% korting, bij mij combineerden ze primaquote:Op maandag 22 november 2010 08:12 schreef Starlie het volgende:
Goedemorgen! Weet iemand wat de code is voor 10,-- korting?!
Bedankt alvast!
Super!!! Dank je wel!quote:Op maandag 22 november 2010 09:49 schreef rena het volgende:
[..]
7848 en met 8909 krijg je ook nog 25% korting, bij mij combineerden ze prima
quote:Op maandag 22 november 2010 16:10 schreef SacreCoeur het volgende:
Heel veel leuk!
Alleen laatste jurkje & witte jas vind ik wat minder.
Ander bont kleurtje staat heel tof.
Ik hoop dat mijn pakketje er morgen is.
2 Jassen. ( want die had ik nog niet genoegquote:Op maandag 22 november 2010 16:16 schreef Joell het volgende:
[..]
Wat heb jij besteld??
& Ik vond die laatste van pumpkinsoup juist het leukst
Ahaquote:Op maandag 22 november 2010 16:37 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
2 Jassen. ( want die had ik nog niet genoeg)
Staan beide niet meer op de site.quote:
Dankjequote:Op dinsdag 23 november 2010 13:03 schreef mootie het volgende:
Die lange jurk staat je echt super, Pumpkin!
Hahah dat heb ik ook! Als ik zit kruipt 'ie behoorlijk naar boven. Ik paradeer wel gewoon rond, ik vind hem leuk.quote:Op maandag 22 november 2010 16:18 schreef Tamashii het volgende:
Die witte bontjas vind ik juist prachtig.
Ik heb ook dat leren jurkje maar als ik buk of zit, nee.... Maar heb em toch maar gehouden.
Oh haha, nee die andere.quote:Op dinsdag 23 november 2010 13:34 schreef pumpkinsoup het volgende:
Wel die strapless leren jurk he!Die uit de sale
Ja dan kan het door de brievenbus als het goed isquote:Op dinsdag 23 november 2010 20:11 schreef dutchdevil het volgende:
Afgelopen vrijdag een bestelling geplaatst (2 overhemden voor m'n man). Nu staat er bij mijn pagina "bestelling is onderweg" met de datum van afgelopen zaterdag. Normaal gesproken staat er dan ook een collonummer achter maar nu staat hier niets. Iemand dit eerder meegemaakt?
Oke, dankjewel!quote:Op dinsdag 23 november 2010 13:57 schreef pumpkinsoup het volgende:
Hij is in de Sale, niet zo vaak zie ik hem daar.. Van 100 naar 50.
kan het niet geloven...quote:Op dinsdag 23 november 2010 22:05 schreef EllaN het volgende:
Bijna heel de Lanvin collectie is al uitverkocht.
Er is aangevuld. Ik vind sommige jurken echt prachtige, maar heb niet genoeg geld om 200 euro aan een jurk uit te geven.quote:
quote:Op zondag 19 september 2010 19:26 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ze zitten al in mijn winkelmandje, ik ben benieuwd!
Nou, ik heb ze binnen hoorquote:
terwijl ik 100% zeker de goede heb ingetikt.quote:Het inloggen is mislukt, a.u.b. gegevens controleren en opnieuw proberen. PIN-code vergeten? Deze kan opnieuw per e-mail gestuurd worden.
Hier ook, ik zit ook al huh???? Mijn code bestaat ook ineens niet meer....quote:Op donderdag 25 november 2010 08:12 schreef alors het volgende:
[..]
terwijl ik 100% zeker de goede heb ingetikt.
Mooi vestquote:Op donderdag 25 november 2010 12:00 schreef ivetje het volgende:
Heb deze gisteren in de winkel gekocht overigens, zit echt heerlijk! Nu nog een brede, bruine riem erbij voor er omheen. Wel naaistreek overigens, want ik heb 25 euro betaald en hier is ie 13 :
[ afbeelding ]
Die jurk zag ik gisteren ook hangen bij die op Hoog catharijne! Echt heel lelijk en totaal niet draagbaar. Daarom hangt ie er nog waarschijnlijkquote:Op donderdag 25 november 2010 12:07 schreef rena het volgende:
Ik was net even bij de h&m in Utrecht en die jongen achter de kassa zei dat het echt rustig was geweest bij de lancering van Lanvin dinsdagHet slaat dus volgens mij totaal niet aan..
Die tule jurk is ook vreselijk lelijk in het echt, en ik vraag me af wie hem aan kan, want volgens mij maakt hij vreselijk massaal.. Of echt alleen mensen met een maatje 34.
Plus het feit dat hij 200 euro isquote:Op donderdag 25 november 2010 12:11 schreef ivetje het volgende:
[..]
Die jurk zag ik gisteren ook hangen bij die op Hoog catharijne! Echt heel lelijk en totaal niet draagbaar. Daarom hangt ie er nog waarschijnlijk
Moest je ook je hele bestelling rembours betalen?quote:Op donderdag 25 november 2010 13:08 schreef Harajuku. het volgende:
Eindelijk mijn bestelling binnen, per acceptgiro. En toen vroeg de postbode of ik even 72,50 wil betalen. Ik had geen zin om langer te wachten dus toch maar gedaan, maar nu ga ik H&M lastig vallen
Ja. Ik wist niets van rembours dus was wel even wtf. Toen ik H&M belde was ik nog meer wtf want die kerel zei dat dat in de voorwaarden staat: nieuwe klanten hebben een acceptgirolimiet van 100. En dat was dat, erg jammer voor u mevrouw en doei.quote:Op donderdag 25 november 2010 13:43 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
Moest je ook je hele bestelling rembours betalen?
Niet zeggen dat er nieuw spul is, dan kijk ik niet!!quote:Op donderdag 25 november 2010 06:55 schreef pumpkinsoup het volgende:
Oh god, nieuw spul, geen geld
En zending voorgemeld
Die wil ik dus ook!!! Maar mijn maat is er niet. Baal er zo van...denk dat ie niet in de winkel ligt nl. Ga morgen iig nog wel ff kijken hier in Utrecht voor de zekerheid.quote:Op donderdag 25 november 2010 14:05 schreef Harajuku. het volgende:
Ik vind de roze Cookie monster wel leuk in het echt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |