quote:
quote:IK HEB HET GEDAAN!! EINZZZ!!!
quote:Op woensdag 20 oktober 2010 21:30 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
IK HEB HET GEDAAN!! EINZZZ!!!
quote:Op woensdag 20 oktober 2010 21:33 schreef BarrieButsers het volgende:
Ow en Tux nu kan je weer afspreken met bdh.
quote:Onze tijd komt nog wel, we nemen dit topique en de stad over..Op woensdag 20 oktober 2010 21:32 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]Super goed, SuperrrTuxxx!
Eindelijk, het lang verwachte moment.
quote:je weet dat je dit hardop zegt heOp woensdag 20 oktober 2010 21:36 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Onze tijd komt nog wel, we nemen dit topique en de stad over..
Al is het het laatste wat ik doe![]()
quote:Wat een wijsheid.Op woensdag 20 oktober 2010 21:36 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Al is het het laatste wat ik doe![]()
quote:Idd
quote:Ja, maar de intelligentie van een bosschenaar zal ik toch nooit evenaren.. daar heb ik me al bij neergelegd
quote:Je maakt jezelf niet echt populair zo.
quote:Op woensdag 20 oktober 2010 21:39 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Ja, maar de intelligentie van een bosschenaar zal ik toch nooit evenaren.. daar heb ik me al bij neergelegd
quote:Op woensdag 20 oktober 2010 21:39 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Je maakt jezelf niet echt populair zo.
quote:Wat een zelfkennisOp woensdag 20 oktober 2010 21:39 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Ja, maar de intelligentie van een bosschenaar zal ik toch nooit evenaren.. daar heb ik me al bij neergelegd
quote:Ja.Op woensdag 20 oktober 2010 21:41 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
jagen jullie me alsnog de stad uit
quote:Het gaat ook over 2010 terwijl het midden oktober is..Op woensdag 20 oktober 2010 21:42 schreef VulpesVulpes het volgende:
Gastvrij.. en mensen de stad uitjagen.. hmm wat klopt daar niet
quote:Op woensdag 20 oktober 2010 21:43 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Het gaat ook over 2010 terwijl het midden oktober is..Ze zijn te voorbarig.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
quote:Op woensdag 20 oktober 2010 21:44 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ben al stil.Ben gewoon een sjonnie. Veel skijt, ken geen sorry.
quote:Voor aardige mensen ja, moeten we dan voor niet aardige mensen ook gastvrij zijn, we zijn toch niet gek ofzo.Op woensdag 20 oktober 2010 21:44 schreef Augustus_Thijs het volgende:
ja, ohoohw, we zullen dit eens even opsturen naar die commissie die dat heeft gezegd over DB..
want jullie doen heulemaal niet gastvrij
quote:Dat wordt voorlopig geen sex.Op woensdag 20 oktober 2010 21:50 schreef Augustus_Thijs het volgende:
he, jij hoort aan mijn kant te staan
quote:Dat is geen optie, wij hebben onze verplichtingen tegenover KPDOp woensdag 20 oktober 2010 21:50 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Dat wordt voorlopig geen sex.
quote:Da's heul nie verplicht.Op woensdag 20 oktober 2010 21:51 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Dat is geen optie, wij hebben onze verplichtingen tegenover KPD
quote:Als je nog niet samen woont moet je het met iets doen heOp woensdag 20 oktober 2010 21:54 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Is dat nou het toppunt van romantiek, op een forum tegen elkaar praten?
quote:Ah dan valt het nog mee. Had ook gekund dat jullie naast elkaar op de bank zaten.Op woensdag 20 oktober 2010 21:55 schreef VulpesVulpes het volgende:
[..]
Als je nog niet samen woont moet je het met iets doen he
quote:Op woensdag 20 oktober 2010 21:55 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ah dan valt het nog mee. Had ook gekund dat jullie naast elkaar op de bank zaten.
quote:Oeh dat klinkt wel heel eng, sociaal doen.Op woensdag 20 oktober 2010 22:22 schreef BarrieButsers het volgende:
Ja of ze zijn sociaal aan het doen.
quote:Ja inderdaad.Op woensdag 20 oktober 2010 22:23 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Oeh dat klinkt wel heel eng, sociaal doen.
quote:Buiten? Wat is buiten?Op woensdag 20 oktober 2010 22:24 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ja inderdaad.
Of om dit tijdstip naar buiten brr.
quote:Dat is het engste vanalles. Waag je er maar niet aan.
quote:OkeOp woensdag 20 oktober 2010 22:27 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Dat is het engste vanalles. Waag je er maar niet aan.
quote:Wakker willen worden om half elf.Op woensdag 20 oktober 2010 22:27 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Ik was net nog buiten, word je lekker wakker van hoor
En sociaal doen, ja, dat schijnt een soort offline forummen te zijn..
quote:Dat ontgaat me ook even.Op woensdag 20 oktober 2010 22:29 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Wakker willen worden om half elf.
quote:Op woensdag 20 oktober 2010 22:46 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Amsterdam he, daar doen we wel vaker vreemde dingen
quote:Wij jou niet hoor.
quote:
quote:O zoals Mjan en ik?Op woensdag 20 oktober 2010 21:55 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ah dan valt het nog mee. Had ook gekund dat jullie naast elkaar op de bank zaten.
quote:daar heb je toch ook nog een klein jaar voor o die 23 te halen? dat moet lukken lijkt me:POp donderdag 21 oktober 2010 10:50 schreef AlleenMaarHitmarkers het volgende:
BAM! een 7 voor m'n project, 1e 7 studiepuntjes zijn binnen
nog maar 23 voor m'n BSA
quote:vast welOp donderdag 21 oktober 2010 11:23 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
daar heb je toch ook nog een klein jaar voor o die 23 te halen? dat moet lukken lijkt me:P
quote:Ja.
quote:Hallo nieuw volkOp donderdag 21 oktober 2010 18:00 schreef Peetjelovesyou het volgende:
Nieuwe den bosch ganger gearriveerd,
iedere dag lekker op t station,
en zit daar ook op school
quote:Pabo 1ste jaars.Op donderdag 21 oktober 2010 18:07 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Hallo nieuw volk![]()
Welke school zit je?
quote:welkomOp donderdag 21 oktober 2010 18:00 schreef Peetjelovesyou het volgende:
Nieuwe den bosch ganger gearriveerd,
iedere dag lekker op t station,
en zit daar ook op school
quote:Dan moet je net zolang wachten als je in de bus zitOp donderdag 21 oktober 2010 18:11 schreef Peetjelovesyou het volgende:
[..]
Pabo 1ste jaars.
iedere ochtend minstens een kwartier op die 2e bus wachten in de kou..
quote:Klopt.Op donderdag 21 oktober 2010 18:17 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Dan moet je net zolang wachten als je in de bus zit
quote:waar woon je dan?Op donderdag 21 oktober 2010 18:18 schreef Peetjelovesyou het volgende:
[..]
Klopt.
25 minuten naar den bosch
15 minuten wachten
15 minuten bus
en dan eindelijk op school,
terwijl ik er met de auto in 20 minuten zou zijn. [helaas heb ik alleen mijn rijbewijs nog niet]
quote:113 Teletekst do 21 okt
Kinderen mishandelen bejaarde vrouw
` De politie in Eindhoven heeft drie
kinderen verhoord die een vrouw van 90
hebben mishandeld.Een meisje van 9 jaar
en een jongen en meisje van 10 sloegen
en bespuugden de vrouw in het park toen
ze haar hondje uitliet.
De drie uit Eindhoven hadden het vaker
gemunt op ouderen.Ze probeerden huizen
van bejaarden binnen te komen met een
smoesje om vervolgens portemonnees en
sleutels te stelen.Ook stal het drietal
de scootmobiel van een 85-jarige vrouw.
De kinderen hebben hun daden bekend.De
politie denkt dat er nog meer mensen
bij betrokken zijn en waarschuwt
ouderen geen vreemden binnen te laten.
quote:Dan heb je ook een lange reistijd.Op donderdag 21 oktober 2010 18:18 schreef Peetjelovesyou het volgende:
[..]
Klopt.
25 minuten naar den bosch
15 minuten wachten
15 minuten bus
en dan eindelijk op school,
terwijl ik er met de auto in 20 minuten zou zijn. [helaas heb ik alleen mijn rijbewijs nog niet]
quote:Jezus!!! 9 en 10 jaar. Godsakker wat een mensen zeg.Op donderdag 21 oktober 2010 18:20 schreef FedExpress het volgende:
Waar gaat het heen met de wereld?![]()
[..]
quote:jezusOp donderdag 21 oktober 2010 18:20 schreef FedExpress het volgende:
Waar gaat het heen met de wereld?![]()
[..]
quote:Minder zuipen en beter opletten BBOp donderdag 21 oktober 2010 18:21 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Dan heb je ook een langerijstijd. reistijd
Hoop voor je dat je snel je rijbewijs haalt, ben je van dat kut openbaar vervoer af.
quote:eindhoven he, daar heb je van die wijkenOp donderdag 21 oktober 2010 18:23 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Jezus!!! 9 en 10 jaar. Godsakker wat een mensen zeg.
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 18:33 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Minder zuipen en beter opletten BB
quote:Da's nog kutter dan Waalwijk.
quote:klopt, vanaf waalwijk kun je nog de 300 pakken,Op donderdag 21 oktober 2010 19:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Da's nog kutter dan Waalwijk.
quote:Ik bedoelde eigenlijk meer de plaats zelfOp donderdag 21 oktober 2010 19:03 schreef Peetjelovesyou het volgende:
[..]
klopt, vanaf waalwijk kun je nog de 300 pakken,
die is nog sneller op station.
quote:ik snap de plaats ja..Op donderdag 21 oktober 2010 19:07 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ik bedoelde eigenlijk meer de plaats zelf, maar het OV idd ook.
quote:Die is veel beter. De stad waar de clip is opgenomen al helemaal.Op donderdag 21 oktober 2010 19:20 schreef AlleenMaarHitmarkers het volgende:
een geile hoer die niet kan zingen voor dit topic![]()
![]()
quote:behalve voor een leuk buitenzwembad!Op donderdag 21 oktober 2010 19:09 schreef Peetjelovesyou het volgende:
[..]
ik snap de plaats ja..
ik moet voor alles altijd naar Waalwijk of Denbosch.
quote:goedeavond V V
quote:Oke vooruit, dat is waar.Op donderdag 21 oktober 2010 19:33 schreef FedExpress het volgende:
[..]
behalve voor een leuk buitenzwembad!
quote:Ja dat klopt ook,Op donderdag 21 oktober 2010 19:36 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Oke vooruit, dat is waar.![]()
Of de afgraving.
quote:Ja welke busOp donderdag 21 oktober 2010 19:44 schreef VulpesVulpes het volgende:
kwam vandaag nog iemand tegen in de bus die in db woonde..niet toevallig van hier?
quote:welke bus ja?Op donderdag 21 oktober 2010 19:50 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ja welke bus?
Maar ik niet iig.
quote:158 van veghel naar dbOp donderdag 21 oktober 2010 19:50 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ja welke bus?
Maar ik niet iig.
quote:Nooit ingezeten, vroeger toen ik nog jong was wel vaak in de 156.Op donderdag 21 oktober 2010 19:52 schreef VulpesVulpes het volgende:
[..]
158 van veghel naar dbhet was iemand die in veghel werkte op de middelbare school.. en een afkeer had tegen solos
quote:dat was ik iig nietOp donderdag 21 oktober 2010 19:52 schreef VulpesVulpes het volgende:
[..]
158 van veghel naar dbhet was iemand die in veghel werkte op de middelbare school.. en een afkeer had tegen solos
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.~Si vis amari, ama~
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 19:59 schreef FedExpress het volgende:
[..]
dat was ik iig niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je had haar toch niet herkend met kleren aan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 20:00 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Je had haar toch niet herkend met kleren aan.
quote:daar heb je een puntOp donderdag 21 oktober 2010 20:00 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Je had haar toch niet herkend met kleren aan.
quote:oh, dan misschien welOp donderdag 21 oktober 2010 20:03 schreef VulpesVulpes het volgende:
whahaag er was de hint dat ik vpk studeer en ook in vp outfit in de bus zat
dus misschien dat er een belletje zou gaan rinkelen
quote:Waarom niet?Op donderdag 21 oktober 2010 20:06 schreef VulpesVulpes het volgende:
trouwens niet opeens in de 158 gaan zitten nu he
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 20:07 schreef BarrieButsers het volgende:
Vulpes komt vortaan in een overvolle bus.
quote:dat is wel beter ja!Op donderdag 21 oktober 2010 20:10 schreef VulpesVulpes het volgende:
Gelukkig dat ik daar niet bang voor hoef te zijn :p ag binnenkort heb ik die bus toch niet meer zo vaak nodig
quote:Wat had tie allemaal te klagen dan?Op donderdag 21 oktober 2010 20:10 schreef VulpesVulpes het volgende:
Gelukkig dat ik daar niet bang voor hoef te zijn :p ag binnenkort heb ik die bus toch niet meer zo vaak nodig
wat ik wel gek vond.. van diegene in de bus.. is dat hij precies uitlegde waar hij woonde en wat hij zo kut vond aan db.. maar hij ging binnenkort verhuizen, blijft ie alsnog in db![]()
quote:Goh iets wat veghel misschien nog een beetje boeiend maakt.. dat youp van 't hek het erover heeftOp donderdag 21 oktober 2010 20:21 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Bij Veghel moet ik altijd aan Youp van 't Hek denken.Die zei ooit dat dat oude paard van Anky in de "wai bai Veghel" staat.
quote:hij vond het een dorp met stadsrechten.. vond het irritant dat iedereen elkaar kende daar.. vond dat je er niet uit kunt gaan of dat er culturele dingen te doen zijn.. dat ze langzaam zijn met vergunningen, dat er raar volk rondloopt beetje achterstands.. er woonde geen talent.. de scholen deden niks.. pff ja noem maar op eigenlijkOp donderdag 21 oktober 2010 20:21 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Wat had tie allemaal te klagen dan?![]()
's-Hertogenbosch haters..
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 20:24 schreef VulpesVulpes het volgende:
[..]
hij vond het een dorp met stadsrechten.. vond het irritant dat iedereen elkaar kende daar.. vond dat je er niet uit kunt gaan of dat er culturele dingen te doen zijn.. dat ze langzaam zijn met vergunningen, dat er raar volk rondloopt beetje achterstands.. er woonde geen talent.. de scholen deden niks.. pff ja noem maar op eigenlijk
quote:wat een miepneusOp donderdag 21 oktober 2010 20:24 schreef VulpesVulpes het volgende:
[..]
hij vond het een dorp met stadsrechten.. vond het irritant dat iedereen elkaar kende daar.. vond dat je er niet uit kunt gaan of dat er culturele dingen te doen zijn.. dat ze langzaam zijn met vergunningen, dat er raar volk rondloopt beetje achterstands.. er woonde geen talent.. de scholen deden niks.. pff ja noem maar op eigenlijk
quote:Ik niet hoor, ik stalk liever mannen.Op donderdag 21 oktober 2010 20:24 schreef Augustus_Thijs het volgende:
hm, Vulpes krijgt stalkers, uhoh...
[..]
quote:zal wel meevallenOp donderdag 21 oktober 2010 20:24 schreef Augustus_Thijs het volgende:
hm, Vulpes krijgt stalkers, uhoh...
[..]
quote:edit dan:Op donderdag 21 oktober 2010 20:26 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ik niet hoor, ik stalk liever mannen.
quote:Ja pas maar op.Op donderdag 21 oktober 2010 20:27 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
edit dan:
A_T krijgt stalkers, uhoh![]()
quote:Oh god EmpelOp donderdag 21 oktober 2010 20:28 schreef VulpesVulpes het volgende:
ag hij gaat in empel wonen.. dus als er hier mensen rondlopen die daarvandaan komen jullie zijn gewaarschuwd
quote:Nee joh, ICQOp donderdag 21 oktober 2010 20:28 schreef BarrieButsers het volgende:
Als je uhoh hardop uitspreekt lijkt het net op een geluid wat een ezel maakt.![]()
![]()
quote:LOL was je het hardop aan het uitspreken dan?Op donderdag 21 oktober 2010 20:28 schreef BarrieButsers het volgende:
Als je uhoh hardop uitspreekt lijkt het net op een geluid wat een ezel maakt.![]()
![]()
quote:Nog erger dan Rosmalen en 's-Hertogenbosch bij elkaar.
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 20:29 schreef VulpesVulpes het volgende:
[..]
LOL was je het hardop aan het uitspreken dan?
quote:Dat is toch iets anders?
quote:nee, dan krijg je de teletubbiesOp donderdag 21 oktober 2010 20:28 schreef BarrieButsers het volgende:
![]()
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 20:41 schreef AlleenMaarHitmarkers het volgende:
trouwens BarrieJetsers, morgen schoolfeest van het stedgym, kom je ook?en BDH natuurlijk ook
en iedereen hier
quote:Ja
quote:jij kan sowieso wel komen, jij bent 20
quote:Je hebt wel humor.Op donderdag 21 oktober 2010 20:41 schreef AlleenMaarHitmarkers het volgende:
trouwens BarrieButsers, morgen schoolfeest van het stedgym, kom je ook?en BDH natuurlijk ook
en iedereen hier
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 20:43 schreef AlleenMaarHitmarkers het volgende:
[..]
sletjes van 16 regelen
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 20:43 schreef AlleenMaarHitmarkers het volgende:
[..]
jij kan sowieso wel komen, jij bent 20sletjes van 16 regelen
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 20:41 schreef AlleenMaarHitmarkers het volgende:
trouwens BarrieJetsers, morgen schoolfeest van het stedgym, kom je ook?en BDH natuurlijk ook
en iedereen hier
quote:GrapjasOp donderdag 21 oktober 2010 20:41 schreef AlleenMaarHitmarkers het volgende:
en iedereen hier
quote:Ik zit lekker al op de grote schoolOp donderdag 21 oktober 2010 20:43 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Je hebt wel humor.![]()
Schoolfeestjes van de middelbare
quote:Wie niet he.Op donderdag 21 oktober 2010 20:50 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Ik zit lekker al op de grote school
quote:nee sorry, maar het is wel leuk om weer eens naar zo'n feest te gaan aangezien een hoop vrienden van me nog op die school zittenOp donderdag 21 oktober 2010 20:51 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Wie niet he.
AlleenMaarHitmakers denkt alleen dat tie nog op de middelbare zit.
quote:Dan kan het wel leuk zijn.Op donderdag 21 oktober 2010 21:07 schreef AlleenMaarHitmarkers het volgende:
[..]
nee sorry, maar het is wel leuk om weer eens naar zo'n feest te gaan aangezien een hoop vrienden van me nog op die school zitten
quote:ik vond het gewoon stilOp donderdag 21 oktober 2010 21:31 schreef FedExpress het volgende:
[..]
bang dat Thijs op jacht gaat?
quote:oooh, dat kan ook
quote:ja lul, nou heb je me verradenOp donderdag 21 oktober 2010 21:31 schreef FedExpress het volgende:
[..]
bang dat Thijs op jacht gaat?
quote:volgens mij kent ze jou maar al te goedOp donderdag 21 oktober 2010 21:35 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
ja lul, nou heb je me verraden![]()
quote:Pas maar op jongetje.. ik krijg jou nog welOp donderdag 21 oktober 2010 21:35 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
ja lul, nou heb je me verraden![]()
quote:Blijkbaar hoef je geen excuus te makenOp donderdag 21 oktober 2010 21:34 schreef FedExpress het volgende:
[..]
oooh, dat kan ookMijn excuses voor de verkeerde interpretatie van uw post
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 21:37 schreef VulpesVulpes het volgende:
[..]
Blijkbaar hoef je geen excuus te maken
quote:Dat komt mooi uit want dat mag niet zei ik al.Op donderdag 21 oktober 2010 21:42 schreef VulpesVulpes het volgende:
Pff wat moet ik nou met jou Augustus.. denk dat ik je maar niet meer help met die inburgeringscursus van db
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 21:52 schreef Peetjelovesyou het volgende:
haha morgen niets schoolfeest,
lekker naar shooters in gestel.
quote:Niks voor jou Barrie
quote:Ik heb weinig met lapdances en bodyshotjes.
quote:gestelOp donderdag 21 oktober 2010 21:52 schreef Peetjelovesyou het volgende:
quote:Daar komt die Rooie mongol ook vandaan.Op donderdag 21 oktober 2010 22:11 schreef AlleenMaarHitmarkers het volgende:
[..]
gestel____________!!!!!!!5458453897
quote:Nee, daar wil ik nog niet dood gevonden worden.Op donderdag 21 oktober 2010 22:11 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ik heb weinig met lapdances en bodyshotjes.
Ga jij Tux?
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 22:12 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Daar komt die Rooie mongol ook vandaan.
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 22:12 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Daar komt die Rooie mongol ook vandaan.
quote:Wat ben je toch verstandig.Op donderdag 21 oktober 2010 22:12 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Nee, daar wil ik nog niet dood gevonden worden.
quote:Dat staat gewoon op die site van Shooters.Op donderdag 21 oktober 2010 22:14 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Wat ben je toch verstandig.
Had je serieus die uitnodiging gekregen? Of ergens gevonden?
quote:Och godOp donderdag 21 oktober 2010 22:14 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Dat staat gewoon op die site van Shooters.
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 22:14 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Dat staat gewoon op die site van Shooters.
quote:veel plezierOp donderdag 21 oktober 2010 21:52 schreef Peetjelovesyou het volgende:
quote:Jij gaat, niet ik.
quote:Jij bent toch de doelgroep. Op mijn leeftijd is de bejaardenbingo leuker hoor.
quote:Zo oud ben je nu ook weer niet Tux.Op donderdag 21 oktober 2010 22:28 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Jij bent toch de doelgroep. Op mijn leeftijd is de bejaardenbingo leuker hoor.
quote:dat wil nog niet zeggen dat ik ga. sterker nog, ik ga nietOp donderdag 21 oktober 2010 22:28 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Jij bent toch de doelgroep. Op mijn leeftijd is de bejaardenbingo leuker hoor.
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 22:29 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Zo oud ben je nu ook weer niet Tux.
quote:oud nieuwsOp donderdag 21 oktober 2010 22:33 schreef DuTank het volgende:
Ron, gaan we morgen de Cinq op z'n kop zetten? Daar is feestje stedelijk![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:De Cinq is leuk om overdag koffie te drinken, maar verder.....Op donderdag 21 oktober 2010 22:33 schreef DuTank het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 22:33 schreef DuTank het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:als je het zo bekijkt, kan alles leuk wordenOp donderdag 21 oktober 2010 22:23 schreef BarrieButsers het volgende:
Kan toch best leuk worden?![]()
Mits genoeg drank.
quote:Het is geen nieuws, het is een voorstel.
quote:Die is kut. Had de normalere versie verwacht.Op donderdag 21 oktober 2010 22:40 schreef DuTank het volgende:
quote:jij komt vast wel naar het schoolfeest he?Op donderdag 21 oktober 2010 22:38 schreef DuTank het volgende:
[..]
Het is geen nieuws, het is een voorstel.
En de Cinq is best wel aan hoor. Tenminste, als je een echte straatieman als ik bent.
quote:
quote:Neuh en wie de fuck ben jij?Op donderdag 21 oktober 2010 22:49 schreef AlleenMaarHitmarkers het volgende:
[..]
jij komt vast wel naar het schoolfeest he?
quote:New KidsOp donderdag 21 oktober 2010 23:24 schreef Augustus_Thijs het volgende:
oh god, zit ik hier die new kids trailer te bekijken.. (verveling, dan mag dat)
bedenk ik me dat ik straks dus heel dicht bij dat volk in de buurt woon, yikes![]()
quote:
quote:Zeker onderdeel van het inburgeringsexamen.. dat ik die film in de bios ga zien
quote:ohja, dat is waar ook
quote:Ja en daarna wordt je overhoord.Op donderdag 21 oktober 2010 23:47 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Zeker onderdeel van het inburgeringsexamen.. dat ik die film in de bios ga zien
quote:toen ik jouw net wilde quoten, kreeg ik ineens iets heel leuks te zienOp donderdag 21 oktober 2010 23:47 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Zeker onderdeel van het inburgeringsexamen.. dat ik die film in de bios ga zien
quote:Ik kan ook hele leuke dingen maken.Op donderdag 21 oktober 2010 23:58 schreef AlleenMaarHitmarkers het volgende:
[..]
toen ik jouw net wilde quoten, kreeg ik ineens iets heel leuks te zien
quote:vertelOp vrijdag 22 oktober 2010 00:02 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ik kan ook hele leuke dingen hard maken.
quote:
quote:Je wil niet weten wat ik allemaal doe.Op vrijdag 22 oktober 2010 00:24 schreef Augustus_Thijs het volgende:
dus dat doet tuxxx altijd 'savonds, dingen hard maken
quote:VV is zeker naar bed?Op vrijdag 22 oktober 2010 00:32 schreef Augustus_Thijs het volgende:
oh zeker wel;)
dus vertelt u maar, wij hebben nog de hele nacht madame tuxxx
quote:Moet jij niet gaan hosselen ofzoOp vrijdag 22 oktober 2010 01:04 schreef AlleenMaarHitmarkers het volgende:
[..]
VV is zeker naar bed?
quote:ga jij je eens even niet met grotemensen-gesprekken bemoeien?Op vrijdag 22 oktober 2010 01:04 schreef AlleenMaarHitmarkers het volgende:
[..]
VV is zeker naar bed?
quote:morgen weerOp vrijdag 22 oktober 2010 01:06 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Moet jij niet gaan hosselen ofzo?
quote:mag niet heOp vrijdag 22 oktober 2010 01:13 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
ga jij je eens even niet met grotemensen-gesprekken bemoeien?
quote:Op vrijdag 22 oktober 2010 00:32 schreef Augustus_Thijs het volgende:
oh zeker wel;)
dus vertelt u maar, wij hebben nog de hele nacht madame tuxxx
quote:De volgende keer dat ik haar op de een of andere manier op beeldmateriaal zet, is het de volgende dag op PornHub te bekijken.Op donderdag 21 oktober 2010 23:48 schreef AlleenMaarHitmarkers het volgende:
[..]
ohja, dat is waar ookkutkabouter
maar waarom niet? dan kan je mathilde's kont weer op de foto zetten en er een kuttopic over openen
quote:Hoeft niet hoor.Op vrijdag 22 oktober 2010 10:52 schreef AlleenMaarHitmarkers het volgende:
ik krijg misschien een unban, ik hou jullie up to date
quote:Op vrijdag 22 oktober 2010 11:09 schreef DuTank het volgende:
[..]
De volgende keer dat ik haar op de een of andere manier op beeldmateriaal zet, is het de volgende dag op PornHub te bekijken.
quote:Van mij wel
quote:Op vrijdag 22 oktober 2010 11:28 schreef bijdehand het volgende:
alleen als jij niet te zien bent op dat filmpje
quote:als je het nou gewoon even POV opneemt dan hoef je alleen je pielemuis weg te editten, dan ben je in jouw geval snel klaarOp vrijdag 22 oktober 2010 11:29 schreef DuTank het volgende:
ik zal het zo goed mogelijk volgens jouw wensen editten.
quote:Wat lul jij nou weer.Op vrijdag 22 oktober 2010 01:28 schreef AlleenMaarHitmarkers het volgende:
[..]
mag niet heik wil niet dat ST nog meer relaties kapot maakt
![]()
quote:Op vrijdag 22 oktober 2010 11:29 schreef DuTank het volgende:
ik zal het zo goed mogelijk volgens jouw wensen editten.
quote:Op vrijdag 22 oktober 2010 11:36 schreef AlleenMaarHitmarkers het volgende:
waar komen jullie dan zo ineens vandaan met z'n 2en?
oh en: de relatie van BJ en Fed die jij indirect kapot maakt, door jou durven ze niet meer af te spreken omdat ze bang zijn dat ze ontdekt worden
quote:Op vrijdag 22 oktober 2010 11:53 schreef DuTank het volgende:
Wie houdt er van jong spul en is een milf?
quote:Ik hou wel van jong spul (mits vrouw) en van milfen
quote:en zo hoort hetOp vrijdag 22 oktober 2010 14:44 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik hou wel van jong spul (mits vrouw) en van milfen
quote:Yeah.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.~Si vis amari, ama~
quote:Tuurlijk wat denk jij. Wij hebben alles.Op vrijdag 22 oktober 2010 15:55 schreef rubje het volgende:
oid Bosse boys! Hebben jullie eigenlijk wel een voetbalploeg nog zoals in de jaren 80 of id dat inmiddels ter ziele?
quote:
quote:Ik weet niet of ik moet lachen of huilenOp zaterdag 23 oktober 2010 14:37 schreef DuTank het volgende:
Ik heb geen stap in de Cinq gezet hoor, hence the expression 'DuTank was niet op het schoolfeest'Wel in de Opium
![]()
![]()
![]()
quote:Ach, geef ons eens ongelijk. We kwamen net uit Amsterdam van een fissa af en dachten: Hej, het schoolfeest is net afgelopen, laten we daar even shinen. Want iedereen wilde natuurlijk aandacht van onsOp zaterdag 23 oktober 2010 14:38 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik moet lachen of huilen
quote:zou best kunnen, ik weet alleen nog vaag dat ik jou gezien hadOp zaterdag 23 oktober 2010 14:37 schreef DuTank het volgende:
Ik heb geen stap in de Cinq gezet hoor, hence the expression 'DuTank was niet op het schoolfeest'Wel in de Opium
![]()
![]()
![]()
quote:Op de kleuterschool willen ze ook aandacht. Ga ik ook geen chicks hosselen.Op zaterdag 23 oktober 2010 14:47 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ach, geef ons eens ongelijk. We kwamen net uit Amsterdam van een fissa af en dachten: Hej, het schoolfeest is net afgelopen, laten we daar even shinen. Want iedereen wilde natuurlijk aandacht van ons
quote:Ik heb nergens mijn tong in gestoken hoorOp zaterdag 23 oktober 2010 15:00 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Op de kleuterschool willen ze ook aandacht. Ga ik ook geen chicks hosselen.
quote:Op zaterdag 23 oktober 2010 15:08 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ik heb nergens mijn tong in gestoken hoor. Ik ben een brave jongen geworden!
quote:Nah, dat Mathilde-tuig heb ik wel gezien. Doe mij maar sappige 20-jarige kutjes.Op zaterdag 23 oktober 2010 15:20 schreef AlleenMaarHitmarkers het volgende:
[..]
ook alleen maar omdat iedereen kneiterlam was
quote:Inez werd nog fucking boos op mij omdat ik ruzie zocht met zo'n gast die zij aan het versieren was ofzo, en me maar proberen tegen te houdenOp zaterdag 23 oktober 2010 15:25 schreef DuTank het volgende:
[..]
Nah, dat Mathilde-tuig heb ik wel gezien. Doe mij maar sappige 20-jarige kutjes.
Ik had trouwens wel bijna zo'n kneusje paar stompen verkochtJe kent het verhaal, naar de wc gaan daar en dan gaan ze heel stoer in de weg staan.
Bots ik zo tegen hem op en duwt ie me. Ik zeg: "kerel, als je paar stompen wilt, moet je dat gewoon zeggen hoor"
[zatlap bots beetje tegen mij aan] "kijk, iedereen duwt jou jonge"
Ik zeg: "jij ziet mij al 3 jaar aankomen en toch ga je in het gangpad staan, als ik dalijk terug kom, sta je braaf tegen de bar"
Hij: "niet zo kk stoer jonge, je bent hier alleen en ik sta hier met paar maten"
ik haal een quote van cartes aan: "haal je vrienden bij me weg, ik pak ze allebei"
Toen ik terug kwam, stond ie wel netjes tegen de bar aan
quote:Dat had ik eerst ook, maar dan met ninja'sOp zaterdag 23 oktober 2010 15:25 schreef DuTank het volgende:
[..]
Nah, dat Mathilde-tuig heb ik wel gezien. Doe mij maar sappige 20-jarige kutjes.
Ik had trouwens wel bijna zo'n kneusje paar stompen verkochtJe kent het verhaal, naar de wc gaan daar en dan gaan ze heel stoer in de weg staan.
Bots ik zo tegen hem op en duwt ie me. Ik zeg: "kerel, als je paar stompen wilt, moet je dat gewoon zeggen hoor"
[zatlap bots beetje tegen mij aan] "kijk, iedereen duwt jou jonge"
Ik zeg: "jij ziet mij al 3 jaar aankomen en toch ga je in het gangpad staan, als ik dalijk terug kom, sta je braaf tegen de bar"
Hij: "niet zo kk stoer jonge, je bent hier alleen en ik sta hier met paar maten"
ik haal een quote van cartes aan: "haal je vrienden bij me weg, ik pak ze allebei"
Toen ik terug kwam, stond ie wel netjes tegen de bar aan
quote:hahahah die gast was echt een knuppeltjeOp zaterdag 23 oktober 2010 15:29 schreef AlleenMaarHitmarkers het volgende:
[..]
Inez werd nog fucking boos op mij omdat ik ruzie zocht met zo'n gast die zij aan het versieren was ofzo, en me maar proberen tegen te houden
maar het enige leuke aan dat feest was het einde in de cinq, gingen ze even 10 minuutjes snoeiharde hardcore draaien, stonden we daar op de bar helemaal los te gaan. Alleen op een gegeven moment flikkerde ik van de bar af
quote:Op zaterdag 23 oktober 2010 15:53 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Dat had ik eerst ook, maar dan met ninja's
quote:dat is gewoon opvoeden hoorOp zaterdag 23 oktober 2010 16:10 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Die zogenaamde stoere praat van jullie ook he.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |