quote:Op donderdag 21 oktober 2010 20:41 schreef AlleenMaarHitmarkers het volgende:
trouwens BarrieJetsers, morgen schoolfeest van het stedgym, kom je ook?en BDH natuurlijk ook
en iedereen hier
quote:Ja
quote:jij kan sowieso wel komen, jij bent 20
quote:Je hebt wel humor.Op donderdag 21 oktober 2010 20:41 schreef AlleenMaarHitmarkers het volgende:
trouwens BarrieButsers, morgen schoolfeest van het stedgym, kom je ook?en BDH natuurlijk ook
en iedereen hier
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 20:43 schreef AlleenMaarHitmarkers het volgende:
[..]
sletjes van 16 regelen
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 20:43 schreef AlleenMaarHitmarkers het volgende:
[..]
jij kan sowieso wel komen, jij bent 20sletjes van 16 regelen
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 20:41 schreef AlleenMaarHitmarkers het volgende:
trouwens BarrieJetsers, morgen schoolfeest van het stedgym, kom je ook?en BDH natuurlijk ook
en iedereen hier
quote:GrapjasOp donderdag 21 oktober 2010 20:41 schreef AlleenMaarHitmarkers het volgende:
en iedereen hier
quote:Ik zit lekker al op de grote schoolOp donderdag 21 oktober 2010 20:43 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Je hebt wel humor.![]()
Schoolfeestjes van de middelbare
quote:Wie niet he.Op donderdag 21 oktober 2010 20:50 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Ik zit lekker al op de grote school
quote:nee sorry, maar het is wel leuk om weer eens naar zo'n feest te gaan aangezien een hoop vrienden van me nog op die school zittenOp donderdag 21 oktober 2010 20:51 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Wie niet he.
AlleenMaarHitmakers denkt alleen dat tie nog op de middelbare zit.
quote:Dan kan het wel leuk zijn.Op donderdag 21 oktober 2010 21:07 schreef AlleenMaarHitmarkers het volgende:
[..]
nee sorry, maar het is wel leuk om weer eens naar zo'n feest te gaan aangezien een hoop vrienden van me nog op die school zitten
quote:ik vond het gewoon stilOp donderdag 21 oktober 2010 21:31 schreef FedExpress het volgende:
[..]
bang dat Thijs op jacht gaat?
quote:oooh, dat kan ook
quote:ja lul, nou heb je me verradenOp donderdag 21 oktober 2010 21:31 schreef FedExpress het volgende:
[..]
bang dat Thijs op jacht gaat?
quote:volgens mij kent ze jou maar al te goedOp donderdag 21 oktober 2010 21:35 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
ja lul, nou heb je me verraden![]()
quote:Pas maar op jongetje.. ik krijg jou nog welOp donderdag 21 oktober 2010 21:35 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
ja lul, nou heb je me verraden![]()
quote:Blijkbaar hoef je geen excuus te makenOp donderdag 21 oktober 2010 21:34 schreef FedExpress het volgende:
[..]
oooh, dat kan ookMijn excuses voor de verkeerde interpretatie van uw post
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |