quote:Die is veel beter. De stad waar de clip is opgenomen al helemaal.Op donderdag 21 oktober 2010 19:20 schreef AlleenMaarHitmarkers het volgende:
een geile hoer die niet kan zingen voor dit topic![]()
![]()
quote:behalve voor een leuk buitenzwembad!Op donderdag 21 oktober 2010 19:09 schreef Peetjelovesyou het volgende:
[..]
ik snap de plaats ja..
ik moet voor alles altijd naar Waalwijk of Denbosch.
quote:goedeavond V V
quote:Oke vooruit, dat is waar.Op donderdag 21 oktober 2010 19:33 schreef FedExpress het volgende:
[..]
behalve voor een leuk buitenzwembad!
quote:Ja dat klopt ook,Op donderdag 21 oktober 2010 19:36 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Oke vooruit, dat is waar.![]()
Of de afgraving.
quote:Ja welke busOp donderdag 21 oktober 2010 19:44 schreef VulpesVulpes het volgende:
kwam vandaag nog iemand tegen in de bus die in db woonde..niet toevallig van hier?
quote:welke bus ja?Op donderdag 21 oktober 2010 19:50 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ja welke bus?
Maar ik niet iig.
quote:158 van veghel naar dbOp donderdag 21 oktober 2010 19:50 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ja welke bus?
Maar ik niet iig.
quote:Nooit ingezeten, vroeger toen ik nog jong was wel vaak in de 156.Op donderdag 21 oktober 2010 19:52 schreef VulpesVulpes het volgende:
[..]
158 van veghel naar dbhet was iemand die in veghel werkte op de middelbare school.. en een afkeer had tegen solos
quote:dat was ik iig nietOp donderdag 21 oktober 2010 19:52 schreef VulpesVulpes het volgende:
[..]
158 van veghel naar dbhet was iemand die in veghel werkte op de middelbare school.. en een afkeer had tegen solos
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.~Si vis amari, ama~
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 19:59 schreef FedExpress het volgende:
[..]
dat was ik iig niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je had haar toch niet herkend met kleren aan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 20:00 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Je had haar toch niet herkend met kleren aan.
quote:daar heb je een puntOp donderdag 21 oktober 2010 20:00 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Je had haar toch niet herkend met kleren aan.
quote:oh, dan misschien welOp donderdag 21 oktober 2010 20:03 schreef VulpesVulpes het volgende:
whahaag er was de hint dat ik vpk studeer en ook in vp outfit in de bus zat
dus misschien dat er een belletje zou gaan rinkelen
quote:Waarom niet?Op donderdag 21 oktober 2010 20:06 schreef VulpesVulpes het volgende:
trouwens niet opeens in de 158 gaan zitten nu he
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 20:07 schreef BarrieButsers het volgende:
Vulpes komt vortaan in een overvolle bus.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |