quote:Jij bent toch de doelgroep. Op mijn leeftijd is de bejaardenbingo leuker hoor.
quote:Zo oud ben je nu ook weer niet Tux.Op donderdag 21 oktober 2010 22:28 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Jij bent toch de doelgroep. Op mijn leeftijd is de bejaardenbingo leuker hoor.
quote:dat wil nog niet zeggen dat ik ga. sterker nog, ik ga nietOp donderdag 21 oktober 2010 22:28 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Jij bent toch de doelgroep. Op mijn leeftijd is de bejaardenbingo leuker hoor.
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 22:29 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Zo oud ben je nu ook weer niet Tux.
quote:oud nieuwsOp donderdag 21 oktober 2010 22:33 schreef DuTank het volgende:
Ron, gaan we morgen de Cinq op z'n kop zetten? Daar is feestje stedelijk![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:De Cinq is leuk om overdag koffie te drinken, maar verder.....Op donderdag 21 oktober 2010 22:33 schreef DuTank het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 22:33 schreef DuTank het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:als je het zo bekijkt, kan alles leuk wordenOp donderdag 21 oktober 2010 22:23 schreef BarrieButsers het volgende:
Kan toch best leuk worden?![]()
Mits genoeg drank.
quote:Het is geen nieuws, het is een voorstel.
quote:Die is kut. Had de normalere versie verwacht.Op donderdag 21 oktober 2010 22:40 schreef DuTank het volgende:
quote:jij komt vast wel naar het schoolfeest he?Op donderdag 21 oktober 2010 22:38 schreef DuTank het volgende:
[..]
Het is geen nieuws, het is een voorstel.
En de Cinq is best wel aan hoor. Tenminste, als je een echte straatieman als ik bent.
quote:
quote:Neuh en wie de fuck ben jij?Op donderdag 21 oktober 2010 22:49 schreef AlleenMaarHitmarkers het volgende:
[..]
jij komt vast wel naar het schoolfeest he?
quote:New KidsOp donderdag 21 oktober 2010 23:24 schreef Augustus_Thijs het volgende:
oh god, zit ik hier die new kids trailer te bekijken.. (verveling, dan mag dat)
bedenk ik me dat ik straks dus heel dicht bij dat volk in de buurt woon, yikes![]()
quote:
quote:Zeker onderdeel van het inburgeringsexamen.. dat ik die film in de bios ga zien
quote:ohja, dat is waar ook
quote:Ja en daarna wordt je overhoord.Op donderdag 21 oktober 2010 23:47 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Zeker onderdeel van het inburgeringsexamen.. dat ik die film in de bios ga zien
quote:toen ik jouw net wilde quoten, kreeg ik ineens iets heel leuks te zienOp donderdag 21 oktober 2010 23:47 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Zeker onderdeel van het inburgeringsexamen.. dat ik die film in de bios ga zien
quote:Ik kan ook hele leuke dingen maken.Op donderdag 21 oktober 2010 23:58 schreef AlleenMaarHitmarkers het volgende:
[..]
toen ik jouw net wilde quoten, kreeg ik ineens iets heel leuks te zien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |