quote:
quote:IK HEB HET GEDAAN!! EINZZZ!!!
quote:Op woensdag 20 oktober 2010 21:30 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
IK HEB HET GEDAAN!! EINZZZ!!!
quote:Op woensdag 20 oktober 2010 21:33 schreef BarrieButsers het volgende:
Ow en Tux nu kan je weer afspreken met bdh.
quote:Onze tijd komt nog wel, we nemen dit topique en de stad over..Op woensdag 20 oktober 2010 21:32 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]Super goed, SuperrrTuxxx!
Eindelijk, het lang verwachte moment.
quote:je weet dat je dit hardop zegt heOp woensdag 20 oktober 2010 21:36 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Onze tijd komt nog wel, we nemen dit topique en de stad over..
Al is het het laatste wat ik doe![]()
quote:Wat een wijsheid.Op woensdag 20 oktober 2010 21:36 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Al is het het laatste wat ik doe![]()
quote:Idd
quote:Ja, maar de intelligentie van een bosschenaar zal ik toch nooit evenaren.. daar heb ik me al bij neergelegd
quote:Je maakt jezelf niet echt populair zo.
quote:Op woensdag 20 oktober 2010 21:39 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Ja, maar de intelligentie van een bosschenaar zal ik toch nooit evenaren.. daar heb ik me al bij neergelegd
quote:Op woensdag 20 oktober 2010 21:39 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Je maakt jezelf niet echt populair zo.
quote:Wat een zelfkennisOp woensdag 20 oktober 2010 21:39 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Ja, maar de intelligentie van een bosschenaar zal ik toch nooit evenaren.. daar heb ik me al bij neergelegd
quote:Ja.Op woensdag 20 oktober 2010 21:41 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
jagen jullie me alsnog de stad uit
quote:Het gaat ook over 2010 terwijl het midden oktober is..Op woensdag 20 oktober 2010 21:42 schreef VulpesVulpes het volgende:
Gastvrij.. en mensen de stad uitjagen.. hmm wat klopt daar niet
quote:Op woensdag 20 oktober 2010 21:43 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Het gaat ook over 2010 terwijl het midden oktober is..Ze zijn te voorbarig.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
quote:Op woensdag 20 oktober 2010 21:44 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ben al stil.Ben gewoon een sjonnie. Veel skijt, ken geen sorry.
quote:Voor aardige mensen ja, moeten we dan voor niet aardige mensen ook gastvrij zijn, we zijn toch niet gek ofzo.Op woensdag 20 oktober 2010 21:44 schreef Augustus_Thijs het volgende:
ja, ohoohw, we zullen dit eens even opsturen naar die commissie die dat heeft gezegd over DB..
want jullie doen heulemaal niet gastvrij
quote:Dat wordt voorlopig geen sex.Op woensdag 20 oktober 2010 21:50 schreef Augustus_Thijs het volgende:
he, jij hoort aan mijn kant te staan
quote:Dat is geen optie, wij hebben onze verplichtingen tegenover KPDOp woensdag 20 oktober 2010 21:50 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Dat wordt voorlopig geen sex.
quote:Da's heul nie verplicht.Op woensdag 20 oktober 2010 21:51 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Dat is geen optie, wij hebben onze verplichtingen tegenover KPD
quote:Als je nog niet samen woont moet je het met iets doen heOp woensdag 20 oktober 2010 21:54 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Is dat nou het toppunt van romantiek, op een forum tegen elkaar praten?
quote:Ah dan valt het nog mee. Had ook gekund dat jullie naast elkaar op de bank zaten.Op woensdag 20 oktober 2010 21:55 schreef VulpesVulpes het volgende:
[..]
Als je nog niet samen woont moet je het met iets doen he
quote:Op woensdag 20 oktober 2010 21:55 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ah dan valt het nog mee. Had ook gekund dat jullie naast elkaar op de bank zaten.
quote:Oeh dat klinkt wel heel eng, sociaal doen.Op woensdag 20 oktober 2010 22:22 schreef BarrieButsers het volgende:
Ja of ze zijn sociaal aan het doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |