quote:
quote:IK HEB HET GEDAAN!! EINZZZ!!!
quote:Op woensdag 20 oktober 2010 21:30 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
IK HEB HET GEDAAN!! EINZZZ!!!
quote:Op woensdag 20 oktober 2010 21:33 schreef BarrieButsers het volgende:
Ow en Tux nu kan je weer afspreken met bdh.
quote:Onze tijd komt nog wel, we nemen dit topique en de stad over..Op woensdag 20 oktober 2010 21:32 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]Super goed, SuperrrTuxxx!
Eindelijk, het lang verwachte moment.
quote:je weet dat je dit hardop zegt heOp woensdag 20 oktober 2010 21:36 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Onze tijd komt nog wel, we nemen dit topique en de stad over..
Al is het het laatste wat ik doe![]()
quote:Wat een wijsheid.Op woensdag 20 oktober 2010 21:36 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Al is het het laatste wat ik doe![]()
quote:Idd
quote:Ja, maar de intelligentie van een bosschenaar zal ik toch nooit evenaren.. daar heb ik me al bij neergelegd
quote:Je maakt jezelf niet echt populair zo.
quote:Op woensdag 20 oktober 2010 21:39 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Ja, maar de intelligentie van een bosschenaar zal ik toch nooit evenaren.. daar heb ik me al bij neergelegd
quote:Op woensdag 20 oktober 2010 21:39 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Je maakt jezelf niet echt populair zo.
quote:Wat een zelfkennisOp woensdag 20 oktober 2010 21:39 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Ja, maar de intelligentie van een bosschenaar zal ik toch nooit evenaren.. daar heb ik me al bij neergelegd
quote:Ja.Op woensdag 20 oktober 2010 21:41 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
jagen jullie me alsnog de stad uit
quote:Het gaat ook over 2010 terwijl het midden oktober is..Op woensdag 20 oktober 2010 21:42 schreef VulpesVulpes het volgende:
Gastvrij.. en mensen de stad uitjagen.. hmm wat klopt daar niet
quote:Op woensdag 20 oktober 2010 21:43 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Het gaat ook over 2010 terwijl het midden oktober is..Ze zijn te voorbarig.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
quote:Op woensdag 20 oktober 2010 21:44 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ben al stil.Ben gewoon een sjonnie. Veel skijt, ken geen sorry.
quote:Voor aardige mensen ja, moeten we dan voor niet aardige mensen ook gastvrij zijn, we zijn toch niet gek ofzo.Op woensdag 20 oktober 2010 21:44 schreef Augustus_Thijs het volgende:
ja, ohoohw, we zullen dit eens even opsturen naar die commissie die dat heeft gezegd over DB..
want jullie doen heulemaal niet gastvrij
quote:Dat wordt voorlopig geen sex.Op woensdag 20 oktober 2010 21:50 schreef Augustus_Thijs het volgende:
he, jij hoort aan mijn kant te staan
quote:Dat is geen optie, wij hebben onze verplichtingen tegenover KPDOp woensdag 20 oktober 2010 21:50 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Dat wordt voorlopig geen sex.
quote:Da's heul nie verplicht.Op woensdag 20 oktober 2010 21:51 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Dat is geen optie, wij hebben onze verplichtingen tegenover KPD
quote:Als je nog niet samen woont moet je het met iets doen heOp woensdag 20 oktober 2010 21:54 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Is dat nou het toppunt van romantiek, op een forum tegen elkaar praten?
quote:Ah dan valt het nog mee. Had ook gekund dat jullie naast elkaar op de bank zaten.Op woensdag 20 oktober 2010 21:55 schreef VulpesVulpes het volgende:
[..]
Als je nog niet samen woont moet je het met iets doen he
quote:Op woensdag 20 oktober 2010 21:55 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ah dan valt het nog mee. Had ook gekund dat jullie naast elkaar op de bank zaten.
quote:Oeh dat klinkt wel heel eng, sociaal doen.Op woensdag 20 oktober 2010 22:22 schreef BarrieButsers het volgende:
Ja of ze zijn sociaal aan het doen.
quote:Ja inderdaad.Op woensdag 20 oktober 2010 22:23 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Oeh dat klinkt wel heel eng, sociaal doen.
quote:Buiten? Wat is buiten?Op woensdag 20 oktober 2010 22:24 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ja inderdaad.
Of om dit tijdstip naar buiten brr.
quote:Dat is het engste vanalles. Waag je er maar niet aan.
quote:OkeOp woensdag 20 oktober 2010 22:27 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Dat is het engste vanalles. Waag je er maar niet aan.
quote:Wakker willen worden om half elf.Op woensdag 20 oktober 2010 22:27 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Ik was net nog buiten, word je lekker wakker van hoor
En sociaal doen, ja, dat schijnt een soort offline forummen te zijn..
quote:Dat ontgaat me ook even.Op woensdag 20 oktober 2010 22:29 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Wakker willen worden om half elf.
quote:Op woensdag 20 oktober 2010 22:46 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Amsterdam he, daar doen we wel vaker vreemde dingen
quote:Wij jou niet hoor.
quote:
quote:O zoals Mjan en ik?Op woensdag 20 oktober 2010 21:55 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ah dan valt het nog mee. Had ook gekund dat jullie naast elkaar op de bank zaten.
quote:daar heb je toch ook nog een klein jaar voor o die 23 te halen? dat moet lukken lijkt me:POp donderdag 21 oktober 2010 10:50 schreef AlleenMaarHitmarkers het volgende:
BAM! een 7 voor m'n project, 1e 7 studiepuntjes zijn binnen
nog maar 23 voor m'n BSA
quote:vast welOp donderdag 21 oktober 2010 11:23 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
daar heb je toch ook nog een klein jaar voor o die 23 te halen? dat moet lukken lijkt me:P
quote:Ja.
quote:Hallo nieuw volkOp donderdag 21 oktober 2010 18:00 schreef Peetjelovesyou het volgende:
Nieuwe den bosch ganger gearriveerd,
iedere dag lekker op t station,
en zit daar ook op school
quote:Pabo 1ste jaars.Op donderdag 21 oktober 2010 18:07 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Hallo nieuw volk![]()
Welke school zit je?
quote:welkomOp donderdag 21 oktober 2010 18:00 schreef Peetjelovesyou het volgende:
Nieuwe den bosch ganger gearriveerd,
iedere dag lekker op t station,
en zit daar ook op school
quote:Dan moet je net zolang wachten als je in de bus zitOp donderdag 21 oktober 2010 18:11 schreef Peetjelovesyou het volgende:
[..]
Pabo 1ste jaars.
iedere ochtend minstens een kwartier op die 2e bus wachten in de kou..
quote:Klopt.Op donderdag 21 oktober 2010 18:17 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Dan moet je net zolang wachten als je in de bus zit
quote:waar woon je dan?Op donderdag 21 oktober 2010 18:18 schreef Peetjelovesyou het volgende:
[..]
Klopt.
25 minuten naar den bosch
15 minuten wachten
15 minuten bus
en dan eindelijk op school,
terwijl ik er met de auto in 20 minuten zou zijn. [helaas heb ik alleen mijn rijbewijs nog niet]
quote:113 Teletekst do 21 okt
Kinderen mishandelen bejaarde vrouw
` De politie in Eindhoven heeft drie
kinderen verhoord die een vrouw van 90
hebben mishandeld.Een meisje van 9 jaar
en een jongen en meisje van 10 sloegen
en bespuugden de vrouw in het park toen
ze haar hondje uitliet.
De drie uit Eindhoven hadden het vaker
gemunt op ouderen.Ze probeerden huizen
van bejaarden binnen te komen met een
smoesje om vervolgens portemonnees en
sleutels te stelen.Ook stal het drietal
de scootmobiel van een 85-jarige vrouw.
De kinderen hebben hun daden bekend.De
politie denkt dat er nog meer mensen
bij betrokken zijn en waarschuwt
ouderen geen vreemden binnen te laten.
quote:Dan heb je ook een lange reistijd.Op donderdag 21 oktober 2010 18:18 schreef Peetjelovesyou het volgende:
[..]
Klopt.
25 minuten naar den bosch
15 minuten wachten
15 minuten bus
en dan eindelijk op school,
terwijl ik er met de auto in 20 minuten zou zijn. [helaas heb ik alleen mijn rijbewijs nog niet]
quote:Jezus!!! 9 en 10 jaar. Godsakker wat een mensen zeg.Op donderdag 21 oktober 2010 18:20 schreef FedExpress het volgende:
Waar gaat het heen met de wereld?![]()
[..]
quote:jezusOp donderdag 21 oktober 2010 18:20 schreef FedExpress het volgende:
Waar gaat het heen met de wereld?![]()
[..]
quote:Minder zuipen en beter opletten BBOp donderdag 21 oktober 2010 18:21 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Dan heb je ook een langerijstijd. reistijd
Hoop voor je dat je snel je rijbewijs haalt, ben je van dat kut openbaar vervoer af.
quote:eindhoven he, daar heb je van die wijkenOp donderdag 21 oktober 2010 18:23 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Jezus!!! 9 en 10 jaar. Godsakker wat een mensen zeg.
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 18:33 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Minder zuipen en beter opletten BB
quote:Da's nog kutter dan Waalwijk.
quote:klopt, vanaf waalwijk kun je nog de 300 pakken,Op donderdag 21 oktober 2010 19:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Da's nog kutter dan Waalwijk.
quote:Ik bedoelde eigenlijk meer de plaats zelfOp donderdag 21 oktober 2010 19:03 schreef Peetjelovesyou het volgende:
[..]
klopt, vanaf waalwijk kun je nog de 300 pakken,
die is nog sneller op station.
quote:ik snap de plaats ja..Op donderdag 21 oktober 2010 19:07 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ik bedoelde eigenlijk meer de plaats zelf, maar het OV idd ook.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |