abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_87842725
quote:
Op vrijdag 22 oktober 2010 15:55 schreef rubje het volgende:
oid Bosse boys! Hebben jullie eigenlijk wel een voetbalploeg nog zoals in de jaren 80 of id dat inmiddels ter ziele? :{
Tuurlijk wat denk jij. Wij hebben alles.
Bosse boys? :') :') Die zul je hier niet treffen gast.
Ben gewoon een sjonnie. Veel skijt, ken geen sorry.
  zaterdag 23 oktober 2010 @ 02:40:31 #277
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_87858719
JOEHOE!!
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
pi_87860070
Mogge
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_87860415
Goedemorgen. :W
pi_87860550
:O :O :O :O :O :O :O :O :O :O
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_87862002
Wat een kutweer. ;(
pi_87863349
quote:
Op zaterdag 23 oktober 2010 11:43 schreef BarrieButsers het volgende:
Wat een kutweer. ;(
c_/ het is weer voor warme choco
The things that scare you the most are often the most rewarding!
pi_87864142
Ja inderdaad :o

Zal ik dan maar wat warme choco voor jou maken? c_/
..non est vivere sed valere vita est ..
pi_87865863
Koude voeten ;(
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_87865900
gister dutank gezien op het schoolfeest, en dan nog zeggen dat ie niet zou komen he :')

het was trouwens echt een triest kutfeest dus ik heb me helemaal de kanker ingezopen om het nog leuk te maken :') nou dat merk ik nu wel ;(

en +1 lelijke chick op de lijst :{ :Y)
A soul willing to kill in the name of destiny, capable enough to claim what is rightfully his, cunning enough to stare death in the eye and charismatic enough to raise an unstoppable army and free Italia.
His name is Ezio Auditore, the Assassin.
pi_87866135
Ik heb geen stap in de Cinq gezet hoor, hence the expression 'DuTank was niet op het schoolfeest' ;) Wel in de Opium :') :') :') :')
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.
pi_87866160
quote:
1.gif Op zaterdag 23 oktober 2010 14:37 schreef DuTank het volgende:
Ik heb geen stap in de Cinq gezet hoor, hence the expression 'DuTank was niet op het schoolfeest' ;) Wel in de Opium :') :') :') :')
Ik weet niet of ik moet lachen of huilen :')
pi_87866414
quote:
1.gif Op zaterdag 23 oktober 2010 14:38 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Ik weet niet of ik moet lachen of huilen :')
Ach, geef ons eens ongelijk. We kwamen net uit Amsterdam van een fissa af en dachten: Hej, het schoolfeest is net afgelopen, laten we daar even shinen. Want iedereen wilde natuurlijk aandacht van ons *)
pi_87866434
quote:
1.gif Op zaterdag 23 oktober 2010 14:37 schreef DuTank het volgende:
zou best kunnen, ik weet alleen nog vaag dat ik jou gezien had :') en wat BDH zegt, opium is zo mogelijk nog erger, niet naar schoolfeest, maar naar opium :')
A soul willing to kill in the name of destiny, capable enough to claim what is rightfully his, cunning enough to stare death in the eye and charismatic enough to raise an unstoppable army and free Italia.
pi_87866471
pi_87866826
quote:
1.gif Op zaterdag 23 oktober 2010 14:47 schreef DuTank het volgende:

[..]

Ach, geef ons eens ongelijk. We kwamen net uit Amsterdam van een fissa af en dachten: Hej, het schoolfeest is net afgelopen, laten we daar even shinen. Want iedereen wilde natuurlijk aandacht van ons *)
Op de kleuterschool willen ze ook aandacht. Ga ik ook geen chicks hosselen.
pi_87867052
quote:
1.gif Op zaterdag 23 oktober 2010 15:00 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Op de kleuterschool willen ze ook aandacht. Ga ik ook geen chicks hosselen.
Ik heb nergens mijn tong in gestoken hoor :). Ik ben een brave jongen geworden!
pi_87867340
quote:
1.gif Op zaterdag 23 oktober 2010 15:08 schreef DuTank het volgende:

[..]

Ik heb nergens mijn tong in gestoken hoor :). Ik ben een brave jongen geworden!
:')

ook alleen maar omdat iedereen kneiterlam was
pi_87867483
quote:
1.gif Op zaterdag 23 oktober 2010 15:20 schreef AlleenMaarHitmarkers het volgende:

[..]

:')

ook alleen maar omdat iedereen kneiterlam was
Nah, dat Mathilde-tuig heb ik wel gezien. Doe mij maar sappige 20-jarige kutjes.
Ik had trouwens wel bijna zo'n kneusje paar stompen verkocht :') Je kent het verhaal, naar de wc gaan daar en dan gaan ze heel stoer in de weg staan.
Bots ik zo tegen hem op en duwt ie me. Ik zeg: "kerel, als je paar stompen wilt, moet je dat gewoon zeggen hoor"
[zatlap bots beetje tegen mij aan] "kijk, iedereen duwt jou jonge"
Ik zeg: "jij ziet mij al 3 jaar aankomen en toch ga je in het gangpad staan, als ik dalijk terug kom, sta je braaf tegen de bar"
Hij: "niet zo kk stoer jonge, je bent hier alleen en ik sta hier met paar maten"
ik haal een quote van cartes aan: "haal je vrienden bij me weg, ik pak ze allebei"

Toen ik terug kwam, stond ie wel netjes tegen de bar aan :')
pi_87867581
quote:
1.gif Op zaterdag 23 oktober 2010 15:25 schreef DuTank het volgende:

[..]

Nah, dat Mathilde-tuig heb ik wel gezien. Doe mij maar sappige 20-jarige kutjes.
Ik had trouwens wel bijna zo'n kneusje paar stompen verkocht :') Je kent het verhaal, naar de wc gaan daar en dan gaan ze heel stoer in de weg staan.
Bots ik zo tegen hem op en duwt ie me. Ik zeg: "kerel, als je paar stompen wilt, moet je dat gewoon zeggen hoor"
Ik zeg: "jij ziet mij al 3 jaar aankomen en toch ga je in het gangpad staan, als ik dalijk terug kom, sta je braaf tegen de bar"
Hij: "niet zo kk stoer jonge, je bent hier alleen en ik sta hier met paar maten"
ik haal een quote van cartes aan: "haal je vrienden bij me weg, ik pak ze allebei"

Inez werd nog fucking boos op mij omdat ik ruzie zocht met zo'n gast die zij aan het versieren was ofzo, en me maar proberen tegen te houden :')

maar het enige leuke aan dat feest was het einde in de cinq, gingen ze even 10 minuutjes snoeiharde hardcore draaien, stonden we daar op de bar helemaal los te gaan. Alleen op een gegeven moment flikkerde ik van de bar af :')
  zaterdag 23 oktober 2010 @ 15:40:48 #296
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_87867848
Zo, jullie maken wat mee zeg. :')
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
pi_87868150
quote:
1.gif Op zaterdag 23 oktober 2010 15:25 schreef DuTank het volgende:

[..]

Dat had ik eerst ook, maar dan met ninja's :o
pi_87868399
quote:
1.gif Op zaterdag 23 oktober 2010 15:29 schreef AlleenMaarHitmarkers het volgende:

[..]

Inez werd nog fucking boos op mij omdat ik ruzie zocht met zo'n gast die zij aan het versieren was ofzo, en me maar proberen tegen te houden :')

maar het enige leuke aan dat feest was het einde in de cinq, gingen ze even 10 minuutjes snoeiharde hardcore draaien, stonden we daar op de bar helemaal los te gaan. Alleen op een gegeven moment flikkerde ik van de bar af :')
hahahah die gast was echt een knuppeltje :') wij hebben hem kk hard uit zitten lachen
pi_87868427
quote:
1.gif Op zaterdag 23 oktober 2010 15:53 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Dat had ik eerst ook, maar dan met ninja's :o
:') maar zeg nou eerlijk, wordt jij bang van een 17-jarig menneke dat een kop kleiner is dan jij? bovendien vertrouw ik op mijn kickboks ervaring, ik neem aan dat die iets beter is dan die van hem
  zaterdag 23 oktober 2010 @ 16:10:32 #300
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_87868655
Die zogenaamde stoere praat van jullie ook he. :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')