quote:Tuurlijk wat denk jij. Wij hebben alles.Op vrijdag 22 oktober 2010 15:55 schreef rubje het volgende:
oid Bosse boys! Hebben jullie eigenlijk wel een voetbalploeg nog zoals in de jaren 80 of id dat inmiddels ter ziele?
quote:
quote:Ik weet niet of ik moet lachen of huilenOp zaterdag 23 oktober 2010 14:37 schreef DuTank het volgende:
Ik heb geen stap in de Cinq gezet hoor, hence the expression 'DuTank was niet op het schoolfeest'Wel in de Opium
![]()
![]()
![]()
quote:Ach, geef ons eens ongelijk. We kwamen net uit Amsterdam van een fissa af en dachten: Hej, het schoolfeest is net afgelopen, laten we daar even shinen. Want iedereen wilde natuurlijk aandacht van onsOp zaterdag 23 oktober 2010 14:38 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik moet lachen of huilen
quote:zou best kunnen, ik weet alleen nog vaag dat ik jou gezien hadOp zaterdag 23 oktober 2010 14:37 schreef DuTank het volgende:
Ik heb geen stap in de Cinq gezet hoor, hence the expression 'DuTank was niet op het schoolfeest'Wel in de Opium
![]()
![]()
![]()
quote:Op de kleuterschool willen ze ook aandacht. Ga ik ook geen chicks hosselen.Op zaterdag 23 oktober 2010 14:47 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ach, geef ons eens ongelijk. We kwamen net uit Amsterdam van een fissa af en dachten: Hej, het schoolfeest is net afgelopen, laten we daar even shinen. Want iedereen wilde natuurlijk aandacht van ons
quote:Ik heb nergens mijn tong in gestoken hoorOp zaterdag 23 oktober 2010 15:00 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Op de kleuterschool willen ze ook aandacht. Ga ik ook geen chicks hosselen.
quote:Op zaterdag 23 oktober 2010 15:08 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ik heb nergens mijn tong in gestoken hoor. Ik ben een brave jongen geworden!
quote:Nah, dat Mathilde-tuig heb ik wel gezien. Doe mij maar sappige 20-jarige kutjes.Op zaterdag 23 oktober 2010 15:20 schreef AlleenMaarHitmarkers het volgende:
[..]
ook alleen maar omdat iedereen kneiterlam was
quote:Inez werd nog fucking boos op mij omdat ik ruzie zocht met zo'n gast die zij aan het versieren was ofzo, en me maar proberen tegen te houdenOp zaterdag 23 oktober 2010 15:25 schreef DuTank het volgende:
[..]
Nah, dat Mathilde-tuig heb ik wel gezien. Doe mij maar sappige 20-jarige kutjes.
Ik had trouwens wel bijna zo'n kneusje paar stompen verkochtJe kent het verhaal, naar de wc gaan daar en dan gaan ze heel stoer in de weg staan.
Bots ik zo tegen hem op en duwt ie me. Ik zeg: "kerel, als je paar stompen wilt, moet je dat gewoon zeggen hoor"
[zatlap bots beetje tegen mij aan] "kijk, iedereen duwt jou jonge"
Ik zeg: "jij ziet mij al 3 jaar aankomen en toch ga je in het gangpad staan, als ik dalijk terug kom, sta je braaf tegen de bar"
Hij: "niet zo kk stoer jonge, je bent hier alleen en ik sta hier met paar maten"
ik haal een quote van cartes aan: "haal je vrienden bij me weg, ik pak ze allebei"
Toen ik terug kwam, stond ie wel netjes tegen de bar aan
quote:Dat had ik eerst ook, maar dan met ninja'sOp zaterdag 23 oktober 2010 15:25 schreef DuTank het volgende:
[..]
Nah, dat Mathilde-tuig heb ik wel gezien. Doe mij maar sappige 20-jarige kutjes.
Ik had trouwens wel bijna zo'n kneusje paar stompen verkochtJe kent het verhaal, naar de wc gaan daar en dan gaan ze heel stoer in de weg staan.
Bots ik zo tegen hem op en duwt ie me. Ik zeg: "kerel, als je paar stompen wilt, moet je dat gewoon zeggen hoor"
[zatlap bots beetje tegen mij aan] "kijk, iedereen duwt jou jonge"
Ik zeg: "jij ziet mij al 3 jaar aankomen en toch ga je in het gangpad staan, als ik dalijk terug kom, sta je braaf tegen de bar"
Hij: "niet zo kk stoer jonge, je bent hier alleen en ik sta hier met paar maten"
ik haal een quote van cartes aan: "haal je vrienden bij me weg, ik pak ze allebei"
Toen ik terug kwam, stond ie wel netjes tegen de bar aan
quote:hahahah die gast was echt een knuppeltjeOp zaterdag 23 oktober 2010 15:29 schreef AlleenMaarHitmarkers het volgende:
[..]
Inez werd nog fucking boos op mij omdat ik ruzie zocht met zo'n gast die zij aan het versieren was ofzo, en me maar proberen tegen te houden
maar het enige leuke aan dat feest was het einde in de cinq, gingen ze even 10 minuutjes snoeiharde hardcore draaien, stonden we daar op de bar helemaal los te gaan. Alleen op een gegeven moment flikkerde ik van de bar af
quote:Op zaterdag 23 oktober 2010 15:53 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Dat had ik eerst ook, maar dan met ninja's
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |