Normaal doe ik dat niet hèquote:Op woensdag 20 oktober 2010 09:33 schreef YoshiBignose het volgende:
Kan je die chinees nog ff in OP zetten:
tong_poh, E60 535d
Misschien een ophangringetje dat losgelaten heeft ofzo?quote:Op woensdag 20 oktober 2010 10:32 schreef YoshiBignose het volgende:
Als je uitlaat zo los hangt dan lijkt het me dat er wel iets is afgebroken hoor![]()
Iets te hard een drempel gepakt ofzo?![]()
Dat flikt-ie altijd.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 09:23 schreef Anne het volgende:
SingleCoil. Nu mag jij nog een TT bedenken en een plaatje voor de OP.
Ik doe het ook niet regelmatig ofzo, en ik reed echt niet overdreven hard. Ik remde gewoon wat laat, en ik meen het als ik zeg dat die auto best snel hapt (met nat weer). Unforgiving machinequote:Op woensdag 20 oktober 2010 11:17 schreef Mikkie het volgende:
Driften op de snelweg. Daar rij ik dan weer net te rustig voor gelukkig
. Beetje spelen komt van de winter wel, als het baggerweer is...
Niet toevallig semi-kale achterbandjes erop liggen?quote:Op woensdag 20 oktober 2010 11:20 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Ik doe het ook niet regelmatig ofzo, en ik reed echt niet overdreven hard. Ik remde gewoon wat laat, en ik meen het als ik zeg dat die auto best snel hapt (met nat weer). Unforgiving machine
quote:Op woensdag 20 oktober 2010 11:20 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Ik doe het ook niet regelmatig ofzo, en ik reed echt niet overdreven hard. Ik remde gewoon wat laat, en ik meen het als ik zeg dat die auto best snel hapt (met nat weer). Unforgiving machine
hehe bedanktquote:Op woensdag 20 oktober 2010 09:47 schreef Anne het volgende:
[..]
Normaal doe ik dat niet hè. Maar voor deze keer.
Neen, zit nog voldoende profiel op voor zover ik weet. RWD met vermogen en zonder hulpmiddelen is gewoon altijd listig met nat weerquote:Op woensdag 20 oktober 2010 11:23 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Niet toevallig semi-kale achterbandjes erop liggen?
Ik ga straks even kijken bij een garage in de buurt wat ze kunnen betekenen voor een grote beurt. Die lui hanteren een uurtarief van 30 euro per uur en ik ken één van die gasten nog van vroeger, dus kan wel eens een mooi adresje zijn.
Ik kon mijn E30 316 zo makkelijk laten driften. Altijd leuk totdat het gas blijft hangen en je niet meer kun corrigeren. Was ook meteen het einde van mijn 316quote:Op woensdag 20 oktober 2010 11:10 schreef Maharbal het volgende:
Gewoon langs een kwikfit en vragen of zij het voor je meten...omdat je twijfelt of je nieuwe banden bij ze moet bestellen![]()
O, en ik zostraks richting m'n werk met de auto en ik had haast, dus ik kwam iets te snel op een afrit aanrijden en remde iets laat. Gevolg -> gewicht schuift naar voren en achterkant op de 14" schuift naar de zijkant -> verder gevolg.....drift op een klaverblad waar ik geen zin in had. Wel gewoon gecontroleerd vastgehouden tot ie zichzelf weer iets rechttrok, maar echt die auto blijft leip bij nat weer. Komische noot: mensen die toch raar kijken als er een idioot in pak in een e30 een klaverblad op drift
Bijkomend gevolg: ik was meteen wakker.
Ik weet nu weer waarom ik mensen niet in m'n auto laat rijden als het iets nat is.
Sorry..quote:Op woensdag 20 oktober 2010 11:42 schreef SingleCoil het volgende:
wat is er mis met de tt? En waarom zou ik een nieuwe topic openen, daar zijn de mods toch voor? Het duurde best nog wel lang, voortaan graag beter opletten, Anne.
Overigens staat A. op de tweede plaats, met 209 km/u.
Gechipt & custom uitlaat en CAIquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 15:15 schreef rival het volgende:
Turq ik zit boven de 200pk.
Hoezo zou jou blok meer pk's hebben dan 193?
quote:Op woensdag 20 oktober 2010 11:49 schreef tong_poh het volgende:
[..]
Ik kon mijn E30 316 zo makkelijk laten driften. Altijd leuk totdat het gas blijft hangen en je niet meer kun corrigeren. Was ook meteen het einde van mijn 316
Schroeven losgeraakt. Alles is verder intact. 5 minuten werk en weer rijden maar,quote:Op woensdag 20 oktober 2010 10:04 schreef nelisb het volgende:
Gisteren hoorde ik ineens een herrie niet normaal. Ik stop en kijken achter mijn auto.
-knip-
Damn. Gelukkig niks afgebroken. Hij staat nu bij de garage. Ben benieuwd.
Mooiquote:Op woensdag 20 oktober 2010 12:24 schreef nelisb het volgende:
[..]
Schroeven losgeraakt. Alles is verder intact. 5 minuten werk en weer rijden maar,
Je schrikt wel als je ineens een hoop herrie hoort wat je niet kan thuisbrengen.
Ik zeg niks maar een gare oude benzine van 20 jaar oud is wel een stuk lichter dan een moderne 2.0 diesel hequote:Op woensdag 20 oktober 2010 12:53 schreef Oksel het volgende:
Die moderne 2.0 dieseltjes hebben aardig wat meer vermogen dan een oude gare benzine 2.0 van 20 jaar oud..
ok. een E30 320i is zwaarder dan een 118d met verschillende opties en poespas + airbags etc.. etc..quote:Op woensdag 20 oktober 2010 13:04 schreef Oksel het volgende:
Ja? Is dat zo? Een oude 320 weegt hoeveel? En een nieuwe 1 d?
met custon uitlaat bedoel je denk ik dat je stijgerpijpen aan elkaar heb gelast en die eronder hebt gekregen?quote:Op woensdag 20 oktober 2010 12:07 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Gechipt & custom uitlaat en CAI![]()
7000RPM revlimiter
koppeling intrappen wil weleens helpen als je gas blijft hangenquote:Op woensdag 20 oktober 2010 11:49 schreef tong_poh het volgende:
Ik kon mijn E30 316 zo makkelijk laten driften. Altijd leuk totdat het gas blijft hangen en je niet meer kun corrigeren. Was ook meteen het einde van mijn 316
Mijn E30 rond de 980kgquote:Op woensdag 20 oktober 2010 13:18 schreef Maharbal het volgende:
120d ~1315kg leeg.
E30 320i ~1090kg
Mijn 325i ~1165kg
klopt... een stoplichtsprintje kan je nog beter doen met een 316 of 318quote:Op woensdag 20 oktober 2010 13:20 schreef YoshiBignose het volgende:
Maar een E30 320i komt ook helemaal niet vooruit
Die komen ook niet vooruitquote:Op woensdag 20 oktober 2010 13:21 schreef rival het volgende:
[..]
klopt... een stoplichtsprintje kan je nog beter doen met een 316 of 318
20 jaar oud zeg je wordt er bedoeld!quote:Op woensdag 20 oktober 2010 13:17 schreef YoshiBignose het volgende:
E36 325i 1330 kg
E36 320i 1300 kg
E81 118d 1295 kg
Wat ben je toch ook een grenzeloze puntmuts hè.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 13:30 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
20 jaar oud zeg je wordt er bedoeld!
E36 Productiejaren 1991-1999
Bron: http://nl.wikipedia.org/wiki/BMW_E36
E30 is 20 jaar oud.
Dat dus. En dat wist je zelf ook wel Turqiequote:Op woensdag 20 oktober 2010 13:37 schreef YoshiBignose het volgende:
20... 19... ik dacht dat de vergelijking zijn 118d en jouw E36 was
quote:Op woensdag 20 oktober 2010 13:38 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Wat ben je toch ook een grenzeloze puntmuts hè..
quote:Op woensdag 20 oktober 2010 13:37 schreef YoshiBignose het volgende:
20... 19... ik dacht dat de vergelijking zijn 118d en jouw E36 was
E30 is niet te vergelijken, dat zijn karts geen auto's
Uitdraai?quote:Op woensdag 20 oktober 2010 12:07 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Gechipt & custom uitlaat en CAI![]()
7000RPM revlimiter
Vrouwen hebben 'm liever wat dikker dan wat langer.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 14:01 schreef YoshiBignose het volgende:
Mijn E21 320/6 is 1115 kg, terwijl de E30 320i maar 1060 kg weegt. Toch lijkt de E30 wat breder (lengte weet ik niet). Je zou toch denken dat het meestal wat zwaarder wordt allemaal
edit:
Oh 4325 mm vs. 4355 mm lengte
1645 vs 1610 breedte
Hoogte zelfde (1380).
De E30 is dus 3 cm korter, maar ook 3cm dikker
Dus een E30 is meer vrouwelijk?quote:Op woensdag 20 oktober 2010 14:01 schreef YoshiBignose het volgende:
Mijn E21 320/6 is 1115 kg, terwijl de E30 320i maar 1060 kg weegt. Toch lijkt de E30 wat breder (lengte weet ik niet). Je zou toch denken dat het meestal wat zwaarder wordt allemaal
edit:
Oh 4325 mm vs. 4355 mm lengte
1645 vs 1610 breedte
Hoogte zelfde (1380).
De E30 is dus 3 cm korter, maar ook 3cm dikker
Jij gaat nu een E30 in je doos schuiven?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je weet toch dat ik gelijk heb en jij niet?
quote:Op woensdag 20 oktober 2010 14:14 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
Jij gaat nu een E30 in je doos schuiven?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Krap om erin te komen, maar als je er eenmaal in zit scheurt het mooiquote:Op woensdag 20 oktober 2010 14:18 schreef Mikkie het volgende:
[ afbeelding ]
Race 'm erin, nu met extra genotsspoiler!
Precies, het is even een kwestie van naar binnen wurmen, maar dan zit je ook lekker strak en warm, waarna het tijd wordt om gas te gevenquote:
quote:Op woensdag 20 oktober 2010 14:27 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Krap om erin te komen, maar als je er eenmaal in zit scheurt het mooi
Thanks.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 14:30 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]![]()
BMW #44; Waar Anne een E30 in haar flamoes heeft.
maar vertel eens wat details hoe je aan dat vermogen komt... voor iemand die een post plaatst voor elk schroefje dat ie aandraait is er maar weinig van bekendquote:Op woensdag 20 oktober 2010 13:52 schreef Turquaz52 het volgende:
Nee, 20 jaar is 20 jaar, de mijne is 16.. Barely Legal dus..
Klopt. Maar aangezien dat mijn auto al tegen een muur zat voordat ik doorhad dat het gas was blijven hangen hielp niet echt. Ik kon ook in eerste instantie niet begrijpen wat er gebeurd was. Totdat ik in mijn gedachten de gebeurtenissen nog eens naging en realiseerde dat ik het gas had losgelaten en de auto doorging met accelereren. Toen ben ik even in de auto gaan kijken en toen zag ik dat de gaspedaal nog helemaal ingedrukt was.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 13:17 schreef rival het volgende:
[..]
koppeling intrappen wil weleens helpen als je gas blijft hangen
dat is nog eens een technisch mankementquote:Op woensdag 20 oktober 2010 15:42 schreef tong_poh het volgende:
technisch onderzoek heeft toen uitgewezen, dat de gaskabel tegen een stuk plastic aanschuurde omdat de gasklep niet origineel van BMW was maar van een ander auto. De gaskabel is toen door dat stuk plastic heengegaan en daardoor kwam het vast te zitten.
quote:het zat er al op toen je hem kocht en zij zeiden van niet natuurlijk ?Op woensdag 20 oktober 2010 16:01 schreef tong_poh het volgende:
Het ergste is, dat ik niet kon bewijzen wie die gasklep gemonteerd had. Volgens een aantal mensen had ik dan een goede kans op een vergoeding voor de auto. Helaas pindakaas, daar gingen dus mijn spaarcenten.
quote:Daar komt het op neer. Zij zeiden, dat ze er geen gegevens meer over hadden. En de politie om een onderzoek vragen was teveel gevraagd aangezien er alleen materiële schade was. Zou natuurlijk een andere zaak zijn als er gewonden of doden waren gevallen.Op woensdag 20 oktober 2010 16:35 schreef rival het volgende:
[..]
het zat er al op toen je hem kocht en zij zeiden van niet natuurlijk ?
quote:ghegheOp woensdag 20 oktober 2010 12:14 schreef Maharbal het volgende:
[..]
![]()
Precies, met de e30 (laat staan een 325i) is dat echt erg easy.
*Heeft nog een mental image van Piekartz die richting een hek drift*
quote:Geen, is gewoon een inklik chip in de ECU door de vorige eigenaar blijkbaar..
quote:Ik heb wel meerdere dingen gedaan ondertussen zonder dat ik het heb gemeld hoorOp woensdag 20 oktober 2010 14:44 schreef rival het volgende:
[..]
maar vertel eens wat details hoe je aan dat vermogen komt... voor iemand die een post plaatst voor elk schroefje dat ie aandraait is er maar weinig van bekend
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 10:52 schreef Mikkie het volgende:
Ik wilde een flauwe grap maken over dat ie als het goed is achter de voorkant aan rolt, maar dat zal je vast niet bedoelen.
quote:[nutteloos antwoord]Op donderdag 21 oktober 2010 22:27 schreef YoshiBignose het volgende:
Is er verschil tussen de coupe/sedan versie van de E36 achterbumper?
quote:Misschien weet jij bijvoorbeeld dat de cabrio en sedan gelijk zijn... dat had mijn antwoord vet nuttig geweest
quote:eindelijk een foto gevonden waarop alle ellende niet zichtbaar is?Op vrijdag 22 oktober 2010 14:16 schreef Turquaz52 het volgende:
[ afbeelding ]
Ik wil deze foto gebruiken ipv de huidige in de OP
quote:ssssttOp vrijdag 22 oktober 2010 14:41 schreef rival het volgende:
[..]
eindelijk een foto gevonden waarop alle ellende niet zichtbaar is?
quote:Omdat ik me motorkap ook wit ga maken, en alleen mijn dak zwart laatOp vrijdag 22 oktober 2010 15:23 schreef M.O.D het volgende:
Waarom heb je de kofferbak niet ook zwart gemaakt?
quote:Zit te denken om mijn Reservewiel gat er uit te halen, dicht lassen en dit er in de plaats van monteren:
quote:ik weet, maar fake carbon folie hou ik niet van, en nou ff de dak van mijn bmw afzagen en vervangen door carbon lijkt me ook niet echt slim dus heb ik het zwart gedaanOp vrijdag 22 oktober 2010 17:12 schreef Maharbal het volgende:
Ik doelde op het donkere dak (meestal carbon bij een witte E92 M3)
quote:Indien E46: check je waterpomp 's. Bij de E46 (geen coupé) van m'n moeder lekte de koelvloeistof daarlangs naar buiten. Was niet een al te dure reparatie.Op zondag 24 oktober 2010 01:05 schreef YoshiBignose het volgende:
Fuck a duck. Rij net weg brandt opeens koelvloeistof lampje weer. Heb ik paar dagen geleden liter bijgevuld. Ik vreesde al het ergste, maar goed ik moest toch zoeken naar een benzinestation dus ik ging gewoon rijden. Na een tijdje ging het lampje weer uit.... maar toen uit het niets temperatuur richting rood. Dus ik snel stoppen. Koelvloeistof leeg, motor kwam rook af. Laten afkoelen, toen kon ik gelukkig de dichtstbijzijnde benzinepomp halen. 4 liter koelvloeistof gekocht...... 2 liter erin geknald toen kwam het stokje weer tevoorschijn. Mooi dacht ik, dus weer rijden...... gaat na 5 min. temp weer naar rood.![]()
motorkap open, was koelvloeistof stokje alweer weg. Kon er weer een liter bijgooien.....
Zucht... wat kan dit zijn? Ik heb nog net m'n huis weten te halen, rook kwam al uit de motorkap. Eerste wat mij te binnen schiet is lekke koppakking, maar stroomt dat koelvloeistof er echt zo snel uit????? Volgens mij niet, want het koelvloeistoflampje ging ook niet meer branden, maar de temperatuur steeg wel. Verwarming werkte ook niet meer.
Misschien kapotte thermostaat of waterpomp? Dat heb ik liever
quote:Niet ontluchten is alleen geen reden voor het lekken van koelvloeistofOp zondag 24 oktober 2010 11:50 schreef Bowny het volgende:
Stijgende temperatuur, geen verwarming......je hebt de boel zeker ook niet ontlucht --> luchtbel.
quote:Zou het nu doen, ben je in 1 keer klaar.Op zondag 24 oktober 2010 10:53 schreef Mikkie het volgende:
Per wanneer gaat jullie auto in eventuele wintermodus? Ik twijfel nog... maandag een beurt dus ik kan de wintersloffen er dan meteen onder laten leggen al is het op sommige momenten nog wat te warm... of ik wacht nog een maand
quote:Dat zat ik dus ook te denken. Kennis heeft een fatsoenlijke krik en een garage dus enige probleem zou zijn om even moeren los en vast te draaien. Nah, als dat alles is...Op zondag 24 oktober 2010 16:27 schreef Maharbal het volgende:
Het is nog te "warm" voor winterbanden. Het blijft de komende tijd nog steeds constant rond de 10 a 11 graden, waardoor je effectief gewoon met minder grip dan normaal aan het rijden bent aangezien die dingen enigszins beginnen te werken onder de 7 graden.
+ Zoveel moeite is het toch niet om de winterbanden er achteraf nog even zelf op te doen.
quote:Als het goed is heb je ook gewoon een krikje achterin hoorOp zondag 24 oktober 2010 22:54 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dat zat ik dus ook te denken. Kennis heeft een fatsoenlijke krik en een garage dus enige probleem zou zijn om even moeren los en vast te draaien. Nah, als dat alles is...
quote:Klopt, zo'n lullig harmonicading. Als ik op vijf minuten rijden een veel makkelijker apparaat heb waar ik bovendien droog en warm sta, dan is die keuze makkelijk gemaakt hèOp zondag 24 oktober 2010 22:56 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Als het goed is heb je ook gewoon een krikje achterin hoor![]()
Die dingen volstaan prima om even snel bandjes mee te verwisselen.
quote:Ah op die manier. Nee dacht dat het een beletsel was om het dan niet te doen...;)Op zondag 24 oktober 2010 23:06 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Klopt, zo'n lullig harmonicading. Als ik op vijf minuten rijden een veel makkelijker apparaat heb waar ik bovendien droog en warm sta, dan is die keuze makkelijk gemaakt hè
quote:Mwoah, valt mee. Ze zitten allemaal ingepakt dus er wordt niets vuil, alleen even de achterbank plat en dan gooi je ze er zo inOp maandag 25 oktober 2010 08:38 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Ah op die manier. Nee dacht dat het een beletsel was om het dan niet te doen...;)
Wel een gedoe hoor, 4 van die winterbanden in je E46 meenemen
quote:Die van mij staat nu bij de garage voor een voorkeuring (is eigenlijk niks "voor" meer aan aangezien m'n apk tot 23 okt. geldtOp maandag 25 oktober 2010 10:02 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Mwoah, valt mee. Ze zitten allemaal ingepakt dus er wordt niets vuil, alleen even de achterbank plat en dan gooi je ze er zo in. Auto staat nu bij de garage... hoop dat de rekening straks meevalt en de banden nog een wintertje mee kunnen...
quote:Duur grapje, die auto'sOp maandag 25 oktober 2010 10:20 schreef Mikkie het volgende:
Ah, hetzelfde schuitje. Nou ben ik sowieso wel knaken genoeg kwijt aangezien het een grote beurt is, dus op 300 euro reken ik sowieso en er zal nog wel e.e.a. bij komen. Maar als ik ook nieuwe banden moet kan ik er nog 400 euro bij tellen, daar gaat de eindejaarsuitkering![]()
quote:of 15.000 kilometersOp maandag 25 oktober 2010 13:05 schreef k_man het volgende:
en een beurtje per jaar is toch wel goed, geloof ik.
quote:Lijkt me niet verkeerd inderdaad. Vooral bij zo'n auto als die van jou is een preventief beurtje beter dan later met problemen zitten. Ik was gewoon volgens de BC weer aan de beurt helaas. Maar goed, nu kan ik wel weer een ruime 20k vooruitOp maandag 25 oktober 2010 13:05 schreef k_man het volgende:
Mijn bolide moet ook maar 'ns een klein beurtje, denk ik. Volgens de BC is het nog lang niet nodig, maar ik heb 'm nu zo'n 15 maanden en een beurtje per jaar is toch wel goed, geloof ik.
quote:Pin 7 met de aarde. Je kunt ook een krokodillenbekje op het chassis zetten.Op maandag 25 oktober 2010 14:15 schreef Maharbal het volgende:
Die van mij heeft ~7500km geleden nieuwe bougies gekregen, dus dat zal niet nodig zijn.
M'n olie is ook ongeveer 13.000 km geleden ververst, dus zit nog te twijfelen of ik dat wel moet doen. Verder kan ik niet echt veel bedenken, want de reguliere dingen zoals koelvloeistof (ook 8.000/9.000 km geleden ververst i.v.m. distributiewissel) zitten wel snor.
Wel ff die irritante serviceintervalindicator resetten. Pin 7 en 19 uit m'n hoofd![]()
quote:Yes, en pin 19 is de aarde. Dus even een koperen draadje tussen die twee en het is opgelostOp maandag 25 oktober 2010 14:44 schreef Alicey het volgende:
[..]
Pin 7 met de aarde. Je kunt ook een krokodillenbekje op het chassis zetten.
quote:Bij de betere autozaak. Jij hebt waarschijnlijk net als ik torpedo-zekeringen.Op maandag 25 oktober 2010 13:29 schreef YoshiBignose het volgende:
Waar kan je tegenwoordig nog van die oude zekeringen kopen? M'n E21 gebruikt die nog maar bij Halfords enzo hebben ze die niet meer
quote:Staat zo'n DOT merkje op; daar kan je de fabricage datum aan aflezen. Ouder dan 6 jaar is niet OK; winterbanden ouder dan een jaar of 4 zou ik niet meer doen.Op maandag 25 oktober 2010 19:01 schreef Mikkie het volgende:
Geen idee, heb ze bij de auto gekregen toen ik 'm twee maanden terug kocht.
quote:Dat is kul.Banden omdraaien is wel het domste wat je kan doen. ...
quote:Dat is correct!Liever nu 200 euro extra uitgeven dan van de winter de auto in de poeier rijden en tien keer zoveel kwijt zijn...
quote:Op een FWD zou ik ze ook net zo goed achter leggen.Op maandag 25 oktober 2010 19:01 schreef Mikkie het volgende:
De beste banden moeten altijd op de aangedreven wielen, en da's zo mogelijk nóg belangrijker bij RWD.
quote:Ja kijk, dan is het logischerOp maandag 25 oktober 2010 19:09 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Dat is kul.Linksachter naar linksvoor en rechts idem levert echt geen enkel probleem op. Anders kan ik ieder jaar 2 nieuwe PS2 en 2 nieuwe wintersloffen halen; dacht het niet.
NB.ik had idd. geschreven dat de slechte voorbanden naar achteren moesten; bedoelde 5,5 naar voren en dan nwe. achter, maar eerlijk gezegd zou ik lekker nog een winter rijden met 3 en 5,5 mm.![]()
quote:Beste banden zet je achterop.Op maandag 25 oktober 2010 19:01 schreef Mikkie het volgende:
Banden omdraaien is wel het domste wat je kan doen. De beste banden moeten altijd op de aangedreven wielen, en da's zo mogelijk nóg belangrijker bij RWD.
quote:Hmm, als dat lijstje klopt zou-ie er bij mij dus niet inzitten.Op dinsdag 26 oktober 2010 21:13 schreef YoshiBignose het volgende:
Onder andere: (maar dus ook in mijn E46 318ci)
E39 5-Series: 525i, 528i, 530i, 540i (1997-2003)
E46 M3: (Late 2002, all 2003-2006), ZCP Model
E46 3-Series: (1999-2005) 320i, 325i, 330i
E53 X5: 3.0i (1999-2006)
E60 5-Series: 525i, 530d, 530i, 535i, 545i, 550i (2004-2009)
E63/64 6-Series: 645Ci, 650Ci (2004-2010)
E81/E82/E87 1-Series: 135i (2008-2010)
E83 X3 2.5, 3.0 (2004-2009)
E90/91/92/93 3-Series (2005-2010) 325i, 328i, 330i, 335i
Z3 2.5i, 3.0i (1999-2002)
Z4 2.5i, 3.0i, 3.0si (2003-2009)
Z4 M Coupe/Roadster (2006-2009)
Z8 (1999-2003)
Maar volgens mij is de E46 de belachelijkste, ik weet niet waarom. Bij de nieuwe 3-serie hoor je er volgens mij weinig geklaag over, misschien is ie daar beter afgesteld ofzo.
quote:een nieuwe winterband is volgens mij 9 of 9.5mm... en "op" bij 4mm.Op dinsdag 26 oktober 2010 17:23 schreef Mikkie het volgende:
Hoeveel mm profiel hebben die banden als ze nieuw zijn? Dat geeft een indicatie van hoe versleten ze zijn.
quote:het verschil tussen Dunlop en Firestone is wel heel duidelijk te merken. firestone is gewoon een goedkope troep band. je krijgt waar je voor betaald.Op dinsdag 26 oktober 2010 23:37 schreef Mikkie het volgende:
Hmmm. Winterbanden in Duitsland inclusief montage 320 euro. Dunlop Winter Sport.
Winterbanden in NL inclusief montage 300 euro. Firestone.
Zou het heel veel verschil maken in prestatie?
Bovendien irritant nieuws: had iets gekocht via marktplaats, blijkt de antenne kapot te zijn. Geld door de plee en dus weer op zoek naar iets nieuws...
quote:Niet, die auto is altijd winterklaar.Op zondag 24 oktober 2010 10:53 schreef Mikkie het volgende:
Per wanneer gaat jullie auto in eventuele wintermodus? Ik twijfel nog... maandag een beurt dus ik kan de wintersloffen er dan meteen onder laten leggen al is het op sommige momenten nog wat te warm... of ik wacht nog een maand
quote:En toch, denk ik dat je met winterbanden nog steeds een stapje vooruit kunt doen qua veiligheid, ook al is het al een 4X4 tank met electronicaOp woensdag 27 oktober 2010 10:39 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Niet, die auto is altijd winterklaar.
Ik gooi er geen andere banden onder, de Bridgestone Dueler H/P Sport + xDrive hebben me de vorige winter uitstekend door de winter geloodst, dus ik ga geen "echte" winterbanden eronder mikken.
Het toeval wil dat toen heel Nederland op zijn gat lag, ik die dag met de X5 vanuit Luxemburg naar Eindhoven - Rotterdam - Nijmegen - Deventer ben gereden, zonder problemen maar ook zonder dat ik doorhad dat de sneeuw zo een issue was.
quote:ik heb tests gezien binnen op een ijshockeybaan... ik was er heilig van overtuigt dat geen enkele band daar iets van een grip zou hebben... toch konden ze met de winterbanden sneller rondjes rijden en hadden ze een veel kortere remweg.Op woensdag 27 oktober 2010 11:12 schreef Sounddragon het volgende:
En toch, denk ik dat je met winterbanden nog steeds een stapje vooruit kunt doen qua veiligheid, ook al is het al een 4X4 tank met electronica
quote:Grip in bochten als je rijdt is ook zinloos ja.Op woensdag 27 oktober 2010 11:34 schreef YoshiBignose het volgende:
Winterbanden zijn alleen nuttig als je anders echt vast komt te staan. Extra grip op de weg is zinloos, want je gaat gewoon harder rijden.
quote:ik noem altijd maar als voorbeeld...Op woensdag 27 oktober 2010 11:34 schreef YoshiBignose het volgende:
Winterbanden zijn alleen nuttig als je anders echt vast komt te staan. Extra grip op de weg is zinloos, want je gaat gewoon harder rijden.
quote:Wiellager is niet het leukste klusje neeOp woensdag 27 oktober 2010 11:46 schreef Maharbal het volgende:
APK voorkeuring is klaar:
- linker ruitenwissersproeiertje doet het niet![]()
- linker achterwiellager (). Dat is een kutklus. Die wiellagers kan ik zo van iemand krijgen, die heeft nog twee nieuwe liggen....maar nu hem zo ver krijgen dat hij het ook wil gaan doen...want hij heeft ook bar weinig zin in die kutklus
quote:Ik noem altijd maar als voorbeeld...Op woensdag 27 oktober 2010 12:42 schreef rival het volgende:
[..]
ik noem altijd maar als voorbeeld...
het is glad, voor je maken ze een noodstop. de auto voor je heeft wel winterbanden. jij niet.
je knalt er bovenop want zijn remweg is stukken korter.
quote:Daar ben ik het wel met je eens, alleen zoals ik hierboven aangaf hebben winterbanden slechts beperkte voordelen. In de bergen zou ik sowieso winterbanden nemen, maar hier in Nederland en noord-Duitsland vind ik het overbodig. Dan komt het meer aan op stuurmanskunst en het niet in paniek raken, en dat laatste is volgens mij de oorzaak van veel ongelukken (door: fout van de bestuurder).Op woensdag 27 oktober 2010 11:12 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
En toch, denk ik dat je met winterbanden nog steeds een stapje vooruit kunt doen qua veiligheid, ook al is het al een 4X4 tank met electronica
quote:Ben ik het ook mee eens. En daar komt nog bij dat delen v/d autobahn daar gewoon zijn verwarmd, dus dat het vaak wel aardig droog is.Op woensdag 27 oktober 2010 12:48 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ik noem altijd maar als voorbeeld...
het vriest, maar de weg is droog. Voor je maken ze een noodstop. de auto voor je heeft wel zomerbanden. jij niet.
je knalt er bovenop want zijn remweg is stukken korter.
Wat ik ermee wil zeggen is dat winterbanden alleen een voordeel t.o.v. zomerbanden hebben, als de weg ook daadwerkelijk ondergesneeuwd of nat is. Is de weg echter droog, en dat komt in de winter vaak voor, dan is de remweg die je met winterbanden hebt juist langer dan met zomerbanden.
Dat fabeltje dat winterbanden onder de 7 graden altijd beter zijn is dus gewoonweg niet waar.
quote:Voorwiellager is een eitje, maar achterwiellager is knudde...kijken of hij het wil doen en anders moet die auto maar naar Offenga.Op woensdag 27 oktober 2010 12:43 schreef rival het volgende:
[..]
Wiellager is niet het leukste klusje nee
quote:Het is glad, je rijdt 30 km/u met je zomerbanden. Het is glad, je rijdt 50 km/u met je winterbanden.Op woensdag 27 oktober 2010 12:42 schreef rival het volgende:
[..]
ik noem altijd maar als voorbeeld...
het is glad, voor je maken ze een noodstop. de auto voor je heeft wel winterbanden. jij niet.
je knalt er bovenop want zijn remweg is stukken korter.
quote:Je vergeet vaak ook het verschil RWD en FWD in de winterOp woensdag 27 oktober 2010 13:09 schreef YoshiBignose het volgende:
[..]
Het is glad, je rijdt 30 km/u met je zomerbanden. Het is glad, je rijdt 50 km/u met je winterbanden.
Ik heb vorige winter nog nooit zo erg als een bejaarde gereden, maar ik moest wel anders stond ik zo 180 graden. Met de 185 winterbanden op een andere auto kon je keihard scheuren, maar daarmee ging ik wel 180 graden![]()
Ik zeg niet dat winterbanden nutteloos zijn, maar je gaat er wel weer harder door rijden zo simpel is het. Op de snelweg BMW'tjes allemaal rechts in de winter
quote:een zomerband komt bij winterse omstandigheden niet op de juiste temperatuur. een winterband wel...Op woensdag 27 oktober 2010 12:48 schreef von_Preussen het volgende:
Dat fabeltje dat winterbanden onder de 7 graden altijd beter zijn is dus gewoonweg niet waar.
quote:onder de 7 graden komt een zomerband al niet op de juiste temperatuur. een winterband wel.Op woensdag 27 oktober 2010 13:45 schreef YoshiBignose het volgende:
Nee, want "winterse omstandigheden" is ook geen feit. De winterse omstandigheden in Rusland zijn wel wat anders dan die van Nederland. Want hoe erg het vorig jaar ook was, hoeveel dagen waren het nou uiteindelijk dat het ECHT winters weer was? M'n ouders (en ik) en zo'n beetje de rest van m'n familie hebben nog nooit op winterbanden gereden. Ook nog nooit een ongeluk gehad verder, gewoon voorzichtig rijden.
Nu heb ik een setje winterbanden voor de E21 dus uiteraard ga ik die wel gebruikenmaar daar is weer een ander probleem denk ik: gaat ie wel starten in de winter
quote:Het gaat hier ook om gemiddelden, en niet om de kromme vergelijkingen die jij aanvoert. Op een droge weg is, ongeacht de temperatuur, een zomerband nu eenmaal beter dan een winterband. En in de periode van Oktober tot Maart heb je nu eenmaal langer "gewone" omstandigheden dan "winterse" omstandigheden, en in feite zou je kunnen stellen dat je in de winter dan meer aan een zomerband hebt, dan aan een winterband.Op woensdag 27 oktober 2010 13:28 schreef rival het volgende:
[..]
een zomerband komt bij winterse omstandigheden niet op de juiste temperatuur. een winterband wel...
EEN winterband is niet perse beter dan EEN zomerband.,.lijkt me logisch dat de goedkoopste winterband geen pirelli p zero verslaat op een droge weg.. maar bij winterse omstandigheden heb je meer aan de winterband van een merk dan aan de zomerband... dat is gewoon feit
quote:Je hebt nog nooit een ongeluk gehad? Raakte jij afgelopen winter niet een stoeprand en stond je niet een paar keer achterstevoren?Op woensdag 27 oktober 2010 13:45 schreef YoshiBignose het volgende:
Nee, want "winterse omstandigheden" is ook geen feit. De winterse omstandigheden in Rusland zijn wel wat anders dan die van Nederland. Want hoe erg het vorig jaar ook was, hoeveel dagen waren het nou uiteindelijk dat het ECHT winters weer was? M'n ouders (en ik) en zo'n beetje de rest van m'n familie hebben nog nooit op winterbanden gereden. Ook nog nooit een ongeluk gehad verder, gewoon voorzichtig rijden.
Nu heb ik een setje winterbanden voor de E21 dus uiteraard ga ik die wel gebruikenmaar daar is weer een ander probleem denk ik: gaat ie wel starten in de winter
quote:En daar is de eerste weer die in principe aanvoert dat je met winterbanden dus weer sneller kunt rijden. Met alle respect, maar hef je dan niet het voordeel van een winterband weer op?Op woensdag 27 oktober 2010 14:11 schreef Oksel het volgende:
Ik rij veel & hard in Duitsland, en dus gaat er bij mij een top winterband op. Net zoals er bij mij een top 'zomer' band op gaat. Dat is het geld altijd waard. En binnenkort dus nieuw setje alu-velgen, dus kan ze zelf verwisselen.
quote:Ik wilde alleen aanhalen dat je poep praatte, ik geloof je als dat stoeprandje niet door de sneeuw komt, maar je spinde wel in de winter. Dat is geen ongeluk, maar daar heb je dan ook veel geluk mee gehad.Op woensdag 27 oktober 2010 14:05 schreef YoshiBignose het volgende:
Och daar hebben we hem weerje blijft ook maar door gaan over dat ongeluk he? Er was toen geen sneeuw of regen te bekennen dus of ik niet geslipt was met winterbanden betwijfel ik ten sterkste. Misschien had ik het wel gehaald met meer profiel, maar goed dat is achteraf gelul.
Maar goed er is natuurlijk wel een heel groot verschil tussen een 255 zomerband (RDW) en een 175 winterband FWD. Het was m'n eerste winter met zo'n auto en dus moest ik nog een beetje wennenIk geef wel toe dat voor mijn E46 winterbanden een must zijn, want als je de straat al niet uit komt dan is het natuurlijk gelul.
quote:Volwassen reactie
quote:dat kan ook.Op woensdag 27 oktober 2010 15:02 schreef YoshiBignose het volgende:
Ik blijf erbij dat je met zomerbanden gemakkelijk de winter kunt doorkomen als je maar je rijstijl aanpast.
quote:Ik dacht meer aan rond de 5000k. Gewoon puurwit.
quote:Je fitting, die moet kloppen.Op woensdag 27 oktober 2010 16:16 schreef Gkhn het volgende:
[..]
Ik dacht meer aan rond de 5000k. Gewoon puurwit.
Maar ik vroeg me dus af of ik gewoon elke Xenon kit erin kon bouwen?
Of zijn er speciale typedingen waar ik op moet letten.
Uiteraard laat ik ze goed afstellen.
quote:Het is H1Op woensdag 27 oktober 2010 16:23 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Je fitting, die moet kloppen.
Dus H1 of H7, bij de E30 weet ik niet welke fitting er wordt gebruikt.
En als je puur wit wilt ga dan voor de 4300K, dat is vrijwel gelijk aan OEM.![]()
Ik ga voor 3000![]()
quote:Een wekkertje dat me op tijd waarschuwt voor snelheidscontrolesOp woensdag 27 oktober 2010 07:48 schreef SingleCoil het volgende:
iets? Een vibrator? Een uitlaat? Een CD?
quote:Mja, dat vind ik dus raar. Ze scoren toch drie sterren in de test, da's niet verkeerd. Ik twijfel nog even rustig verderOp woensdag 27 oktober 2010 08:36 schreef rival het volgende:
het verschil tussen Dunlop en Firestone is wel heel duidelijk te merken. firestone is gewoon een goedkope troep band. je krijgt waar je voor betaald.
quote:E36 weg, E30 kopen.Op woensdag 27 oktober 2010 21:05 schreef justmattie het volgende:
Zucht, twijfels....E36 weg en E28 terug of de E36 houden
quote:E30 wordt alleen maar duurder, terwijl de E28 goedkoper lijkt te worden
quote:Dan zou ik me gaan afvragen wat de staat van de betreffende E28 is. E30 is nou ook weer niet zo duur, tenzij je meteen voor een goede Mtech II 6cyl gaat of iets dergelijksOp woensdag 27 oktober 2010 21:15 schreef justmattie het volgende:
[..]
E30 wordt alleen maar duurder, terwijl de E28 goedkoper lijkt te worden
quote:Ik ga eens wat langer rondkijken met wat de prijzen gaan doen. Ik verwacht niet morgen de E36 te koop te zetten en volgende week een E28/E30 te kopen...Op woensdag 27 oktober 2010 21:16 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Dan zou ik me gaan afvragen wat de staat van de betreffende E28 is. E30 is nou ook weer niet zo duur, tenzij je meteen voor een goede Mtech II 6cyl gaat of iets dergelijks
quote:Eindelijk genieten van dat mooie geluidOp woensdag 27 oktober 2010 21:18 schreef justmattie het volgende:
[..]
Ik ga eens wat langer rondkijken met wat de prijzen gaan doen. Ik verwacht niet morgen de E36 te koop te zetten en volgende week een E28/E30 te kopen...
Ik wil sowieso een 6 cilinder nu
quote:Ze flitsen daar niet, maar staan meestal met een lasergun ter hoogte van de Gamma, of ter hoogte van de Shell. Als je over de ''brug'' komt en je rijdt te snel, zie je ze dus te laatOp woensdag 27 oktober 2010 21:26 schreef Maharbal het volgende:
Ik vroeg me af hoe laat ze daar aan het flitsen waren. Ik was toevallig die dag even in Leeuwarden bij m'n moeder...en die weg leg ik altijd af (Anne Vondelinge...) als ik daar naartoe ga...en laten we zeggen dat ik daar niet de toegestane 70km/u reed. Ze flitsten daar die avond...en ik was er rond 17:45, dus het zal wel loslopen....maar ik ben benieuwd hoe laat ze er stonden
quote:Volgens het nieuwsbericht stonden ze daar met een mobiele radarcontrole, geen lasergun dus. Ik kwam dus vanaf de kant van de Praxis...Op woensdag 27 oktober 2010 21:32 schreef justmattie het volgende:
[..]
Ze flitsen daar niet, maar staan meestal met een lasergun ter hoogte van de Gamma, of ter hoogte van de Shell. Als je over de ''brug'' komt en je rijdt te snel, zie je ze dus te laat
quote:Ja, die afslag die bij de Nuon uitkomt bedoel ik. Dwarsgaan is daar niet al te lastigOp woensdag 27 oktober 2010 21:48 schreef justmattie het volgende:
Hm dat is dan nieuw zeker
Ze staan in die tussenberm dan, of in een auto in het gras, voor die afslag naar de Shell.
Die afslag is komt bij de Nuon uit, daar ben ik wel eens per ongeluk dwars gegaan maar kon ´m nog houden :x
quote:Als je teveel gas hebt niet inderdaadOp woensdag 27 oktober 2010 21:50 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Ja, die afslag die bij de Nuon uitkomt bedoel ik. Dwarsgaan is daar niet al te lastig
quote:Ja dik prima. Ik heb nu (geheel tegen de verwachtingen in) ineens een parkeervergunning gekregen....mag m'n auto dus overal in de binnenstad parkeren.Op woensdag 27 oktober 2010 21:51 schreef justmattie het volgende:
[..]
Als je teveel gas hebt niet inderdaad
Hoe bevalt het in Groningen?
quote:Yes, iemand van E30 forum. Kerel heeft 6 E30's ofzo, die helpt mij ff met alles...en hij heeft daar kennisjes met garages enzo die voorkeuringen doen en zulks!Op woensdag 27 oktober 2010 21:54 schreef justmattie het volgende:
Dat is het betere werk
Waarom in Wolvega? Kennisje?
quote:Neuh, veel onderdelen in het onderstel zijn onderhand wel nieuw. Zit gewoon wat roest bij 3 v/d 4 spatborden dat ik toch echt eens moet aanpakken....maar geen zin in heb / niet zelf kanOp woensdag 27 oktober 2010 21:56 schreef justmattie het volgende:
Goed geregeld! Die van jou mankeert verder niet veel aan toch?
quote:Hm roest begint bij mij nu ook, vandaar dat ik ook wat zat te denken aan een anderOp woensdag 27 oktober 2010 21:58 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Neuh, veel onderdelen in het onderstel zijn onderhand wel nieuw. Zit gewoon wat roest bij 3 v/d 4 spatborden dat ik toch echt eens moet aanpakken....maar geen zin in heb / niet zelf kan
quote:TurqieOp woensdag 27 oktober 2010 21:28 schreef Maharbal het volgende:
Hah, wat ik net even tegenkom op een E30 forum...
http://link.marktplaats.nl/387933774
Wiens E36 met E46 grill zou dat nou zijn?
quote:Hoe sjonnier, hoe sneller je dat ding uit je handen hebtOp woensdag 27 oktober 2010 21:28 schreef Maharbal het volgende:
Hah, wat ik net even tegenkom op een E30 forum...
http://link.marktplaats.nl/387933774
Wiens E36 met E46 grill zou dat nou zijn?
quote:De prijzen fluctueren enorm. Het is afhankelijk van de staat en verkoper.Op woensdag 27 oktober 2010 21:15 schreef justmattie het volgende:
[..]
E30 wordt alleen maar duurder, terwijl de E28 goedkoper lijkt te worden
quote:Die is goedkoper omdat deze niet belastingvrij meer wordtOp donderdag 28 oktober 2010 09:14 schreef SingleCoil het volgende:
http://www.autoscout24.nl/Details.aspx?id=vsxthxfm21ht
quote:Geen idee wat de wegenbelasting is, die van mij is van '84.Op donderdag 28 oktober 2010 09:29 schreef SingleCoil het volgende:
ALs je een oude BMW rijdt maak je je toch niet druk om die paar tientjes wegenbelasting?
quote:Natuurlijk wel. Vooral als er ook nog een gastank in zit, dan moet ie wel wegenbelastingvrij zijn. Het geld dat je bespaart kan je in onderhoud stoppen, dat is veel belangrijkerOp donderdag 28 oktober 2010 09:29 schreef SingleCoil het volgende:
ALs je een oude BMW rijdt maak je je toch niet druk om die paar tientjes wegenbelasting?
quote:Nou vijf tientjes per maand is toch 600 euro per jaar. Da's een hoop geld, maakt niet uit welke auto je rijdtOp donderdag 28 oktober 2010 09:29 schreef SingleCoil het volgende:
ALs je een oude BMW rijdt maak je je toch niet druk om die paar tientjes wegenbelasting?
quote:Voor 600 kan hij 3x de auto kopen waar hij nu in rijdtOp donderdag 28 oktober 2010 11:39 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Nou vijf tientjes per maand is toch 600 euro per jaar. Da's een hoop geld, maakt niet uit welke auto je rijdt
quote:Dat is niet waar, maar anderhalfOp donderdag 28 oktober 2010 12:43 schreef Bowny het volgende:
Voor 600 kan hij 3x de auto kopen waar hij nu in rijdt![]()
quote:issie kapot?Op donderdag 28 oktober 2010 13:41 schreef SingleCoil het volgende:
Voor 600 euro kan ik niet eens in de buurt van de bmw-garage komen, laat staan mijn auto daar neerzetten
quote:de koelvloeistof die je lekt... zie je dat terug op de grond?Op donderdag 28 oktober 2010 14:18 schreef SingleCoil het volgende:
Ik zit nog steeds met het koelingsprobleem, ik weet niet precies hoe ik het op moet lossen. Zolang ik met de verwarming helemaal hoog aan rijdt blijft het koelwater redelijk koel. Ik verlies wel wat koelwater, maar zolang ik dat bijgevuld hou gaat dat wel goed. Dat betekent dus wel om de 20 kilometer ofzo checken en bijvullen, dat is neit helemaal praktisch maar voor in de stad is het geen probleem
Maar wat is nu de oorzaak? Als de motor op temperatuur is, is de aanvoerslang naar de radiator flink heet en de afvoerslang koud. Ergo: waterpomp, radiateur en thermostaat werken goed. Maar waarom loopt de temperatuur dan op als ik de binnenverwarming dicht doe? Ik heb 'm al tien keer ontlucht, als er nu nog een luchtbel inzit weet ik niet hoe ik die er uit zou moeten krijgen.
Als de temeratuur boven normaal oploopt begint 'ie ook water te lekken onderaan het overloop tankje. Dat kan ik dus iig repareren, maar dat kan toch niet de oorzaak van het probleem zijn?
Ik word gek!
quote:?Op donderdag 28 oktober 2010 14:30 schreef Anne het volgende:
Klein beetje offtopic; Maar gefeliciteerd btw Alicey en SC![]()
.
quote:Als jullie nog een chauffeur nodig hebbenOp donderdag 28 oktober 2010 19:01 schreef SingleCoil het volgende:
We weten het nog niet...voor de huurprijs van een trouwauto koop je in Duitsland een oude E38...da's leuk natuurlijk...
quote:Netjes!Op donderdag 28 oktober 2010 18:02 schreef mitchelll0181 het volgende:
Zo .. weer ff lekker bezig geweest, kleine aanpassing aan de angel eyes, die gaan nu gelijk aan met de binnenverlichting, wanneer je hem van slot haalt dus..
quote:Aaahh GefeliciteerdOp donderdag 28 oktober 2010 18:43 schreef Alicey het volgende:
[..]
We gaan trouwen, daar doelt Anne op.
quote:GefeliciteerdOp donderdag 28 oktober 2010 18:43 schreef Alicey het volgende:
[..]
We gaan trouwen, daar doelt Anne op.
quote:ProficiatOp donderdag 28 oktober 2010 18:43 schreef Alicey het volgende:
[..]
We gaan trouwen, daar doelt Anne op.
quote:VET!Op donderdag 28 oktober 2010 18:02 schreef mitchelll0181 het volgende:
Zo .. weer ff lekker bezig geweest, kleine aanpassing aan de angel eyes, die gaan nu gelijk aan met de binnenverlichting, wanneer je hem van slot haalt dus..
quote:Ziet er wel tof uit ja, al hoeft het voor mij niet altijd. Ik zou het al fijn vinden als ie 1× knippert bij ontgrendelen en 2× bij vergrendelen, maar dat doet ie nu ook niet. Alleen bij vergrendelen 1×. En ik ga geen vijf tientjes betalen voor zo'n voorkeursinstelling
quote:Hou op, hou op! 'Vrijheid' heeft z'n prijs...Op vrijdag 29 oktober 2010 11:03 schreef YoshiBignose het volgende:
Moet je eens alle kosten op een rijtje zetten na een jaar autorijden. Je wil jezelf opknopen dan.
quote:heeft jou e30 cv met afstandb ? En gaat de binnenverlichting branden als je hem opent ? Yepp dan kan het
quote:Ik heb m'n E46 eigenlijk meer voor de funOp vrijdag 29 oktober 2010 11:07 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Hou op, hou op! 'Vrijheid' heeft z'n prijs...
quote:CV heeft die maar doet het nietOp vrijdag 29 oktober 2010 12:11 schreef mitchelll0181 het volgende:
[..]
heeft jou e30 cv met afstandb ? En gaat de binnenverlichting branden als je hem opent ? Yepp dan kan het
quote:E30
quote:Werk jij niet toevallig bij Jet Cars?Op vrijdag 29 oktober 2010 13:52 schreef Turquaz52 het volgende:
Vertel mij wat, mijn auto is van een drugsdealer geweest.. En afkomstig van JetCars uit Rotterdam
quote:Je moet er voor de grap eens naar toe gaan. Het is precies wat je je er bij voorstelt.Op vrijdag 29 oktober 2010 13:55 schreef mitchelll0181 het volgende:
Hoezo ? Was je stoelvoering kapot ?jaa dat jetcars is een bekende naam hahaha vaker gehoord
quote:Ik woon in Venlo lieve schat.. JetCars is in Rotterdam..Op vrijdag 29 oktober 2010 13:54 schreef Alicey het volgende:
[..]
Werk jij niet toevallig bij Jet Cars?
quote:Nee, maar ik heb zijn shop pasje gevonden in de kofferbak, ik kende hem zo van zien en er zijn van die kapjes in de kofferbak van plastic die normaal gesproken voorzien hoort te zijn van minimaal 10 schroeven waarvan er nu zo'n 6 missenOp vrijdag 29 oktober 2010 13:55 schreef mitchelll0181 het volgende:
Hoezo ? Was je stoelvoering kapot ?jaa dat jetcars is een bekende naam hahaha vaker gehoord
quote:is dat degene die je als goed te koop hebt staan op MP?Op vrijdag 29 oktober 2010 14:02 schreef Turquaz52 het volgende:
En mijn 1.8 blokkie was een regelrechte ramp, alles was vast gekit ipv pakkingen.. Zelfs de koppakking was voorzien van een mooi zwart laagje kit..![]()
Maargoed, nu is alles ala Turqstyle opgebouwd en maken we van een Ho a Houswife...
quote:Ik heb geen moeite genomen en het blok die dag nog naar de ijzerhandelaar gebracht voor 2 tientjes.Op vrijdag 29 oktober 2010 14:05 schreef rival het volgende:
[..]
is dat degene die je als goed te koop hebt staan op MP?
quote:Ik wist niet dat je in Venlo woonde. Waar Jet Cars is weet ik wel, ben er zelfs wel eens wezen kijken.Op vrijdag 29 oktober 2010 14:02 schreef Turquaz52 het volgende:
Ik woon in Venlo lieve schat.. JetCars is in Rotterdam..![]()
quote:Hoe is het daarOp vrijdag 29 oktober 2010 14:34 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik wist niet dat je in Venlo woonde. Waar Jet Cars is weet ik wel, ben er zelfs wel eens wezen kijken.
quote:Je moet niet zo happen op die jongenOp vrijdag 29 oktober 2010 13:43 schreef Gkhn het volgende:
[..]
E30![]()
Voorgaande eigenaren die het niet goed hebben kunnen onderhouden.
quote:Hij is een Turk, ik ben een Turq, dus wij kunnen goed grappen met elkaar..Op vrijdag 29 oktober 2010 16:07 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Je moet niet zo happen op die jongen
quote:It's a Turkey thing.Op vrijdag 29 oktober 2010 16:07 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Je moet niet zo happen op die jongen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |